Dit kut toetsenbord saat soms toetsen niet aan f laat iets hangen!quote:
teveel proteïne tussen je toetsjes?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit kut toetsenbord saat soms toetsen niet aan f laat iets hangen!
En hoe, Chwie.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
Nosh en ik gaan zorgen voor roddels op de meet.
Nou, de roddels over Nosh en mij worden vast heftiger.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
k1p en ik gaan voor de voor-roddels zorgen vanaaf
![]()
Kan niet wachten op volgende weekquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, de roddels over Nosh en mij worden vast heftiger..
Onze roddels zullen zelfs de monden van verbitterde oldies open doen vallen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
k1p en ik gaan voor de voor-roddels zorgen vanaaf
![]()
oldbie'squote:Op vrijdag 22 september 2006 16:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Onze roddels zullen zelfs de monden van verbitterde oldies open doen vallen!
Nee gekkie, daar heb ik doekjes voor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
teveel proteïne tussen je toetsjes?
Oldbies zijn soms wel tof hoor.quote:
Vanaf wanneer ben je eigenlijk oldbie?quote:
beneden 50 of 100 duizend geloof ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je eigenlijk oldbie?.
Als je toegang hebt tot dat subforum. Dat zijn de enige oldbies. Je kunt het niet meer worden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je eigenlijk oldbie?.
Newbie af is in de regel bij de 10k post maar dat bgeld neit voor iedereen. Maar dan ben je natuurlijk niet meteen oldbie.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
beneden 50 of 100 duizend geloof ik![]()
usernr.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Newbie af is in de regel bij de 10k post maar dat bgeld neit voor iedereen. Maar dan ben je natuurlijk niet meteen oldbie.
Boeid me ook niet maar vroeg het me af. Onder de 100k zit ik wel. Maar vroeg het me af.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
usernr.
lekker belangrijk verder![]()
5000. óf 40119 precies.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
beneden 50 of 100 duizend geloof ik![]()
volgens mij heb jij gewoon tietenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
MOOIE BORSTJES ZEI IK.
Ja, dus, en, hebben we veel aan als ze alleen voor die oldbies zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
MOOIE BORSTJES ZEI IK.
Okay, mooie tieten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij heb jij gewoon tieten![]()
Goed denkwerk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dus, en, hebben we veel aan als ze alleen voor die oldbies zijn..
Maar eigenlijk zijn oldbies gewoon mensen die al langer geen leven hebben.
Baggeren met paultjuhhh.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Het is cker en vast ik kom ook, was nog onduidelijk eerst of ik kon maar ik kan dus wel dus misshobje be prepared
![]()
Paultjuhhh....zuchttt....quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Het is cker en vast ik kom ook, was nog onduidelijk eerst of ik kon maar ik kan dus wel dus misshobje be prepared
![]()
OMG kom jij ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Paultjuhhh....zuchttt....![]()
![]()
enzo
Feyenoord.quote:
Het was toen nog geen avond. NU is het wel avond.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
goed topicDat knetterende geluid hé...
durf te wedden dat iedereen die klikt denk dat het over poepjes gaatquote:
Ik had nou (een keertjequote:Op vrijdag 22 september 2006 18:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
durf te wedden dat iedereen die klikt denk dat het over poepjes gaat![]()
paint eens SOL op je voorhoofd dan komt pic in mijn FoBo![]()
op z'n minst tot 4 uur lijkt me...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Tot hoe laat is die tivoli eigenlijk open?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik had nou (een keertje) niet de associatie met poesjes bij die TT.
En hier http://i10.tinypic.com/2vi1ddv.gif
Ok, dan is het niet lang wachten tot de eerste trein of bus rijdt. Als de bussen al rijden neem ik die, bespaard weer geld, als het te lang duurt neem ik de trein terug.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
op z'n minst tot 4 uur lijkt me...
Ik sta d'r in.quote:
ik heb een strak plan...tuurlijk niet zo strak als mijn lichaam, maar dat terzijdequote:
Als je met watervaste stift op je voorhoofd schrijft, wil het er dan nog af?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
durf te wedden dat iedereen die klikt denk dat het over poepjes gaat![]()
paint eens SOL op je voorhoofd dan komt pic in mijn FoBo![]()
Schrijf er eens pc-fr34k op om te testen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je met watervaste stift op je voorhoofd schrijft, wil het er dan nog af?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |