K gaat in Utrecht borrelenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jamaarjamaar...jij woont ver weg enzo![]()
Nu ookquote:
Nah niet geheim hoor, ik gaat met Lisszle ff bierttje nuttigenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is er weer zo'n geheime meet vandaag?
Lekker geheim als hij het hier post.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja gezellig!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zal ik bij jou komen borrelen?![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ook. Jullie denken toch niet dat ik achter mijn pc vandaan komquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef Chowi het volgende:
Nou, ik borrel wel met mezelf.
Precies, om PDL achter de computer weg te krijgen is minstens vuige neuckseks, vloeibare chocolade, of een combinatie van die twee nodig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ook. Jullie denken toch niet dat ik achter mijn pc vandaan kom.
Tof, ik wist niet dat er chocolade op de meet zou zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies, om PDL achter de computer weg te krijgen is minstens vuige neuckseks, vloeibare chocolade, of een combinatie van die twee nodig.
.
juicedquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
ik herken bio erin, maar wie is die ander?
Daarom begeef ik me pas volgende vrijdag buitenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies, om PDL achter de computer weg te krijgen is minstens vuige neuckseks, vloeibare chocolade, of een combinatie van die twee nodig.
Dat zeg ik net...zal ik naar Den Haag komen...als ik mezelf hier weggesleept krijgquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ook. Jullie denken toch niet dat ik achter mijn pc vandaan kom.
Ik ga me nu storten op een blijvende avatar. Weet nu toch hoe ik ze moet makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:31 schreef remlof het volgende:
[..]
ow jah, ik herkende em bijna niet zonder hoofdwonden
Heb je een laptop?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat zeg ik net...zal ik naar Den Haag komen...als ik mezelf hier weggesleept krijg![]()
quote:
!
!
!
Verander je avatar niet zo vaak, slet! Je avatar is een herkennings-ding!quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga me nu storten op een blijvende avatar. Weet nu toch hoe ik ze moet maken![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verander je avatar niet zo vaak, slet! Je avatar is een herkennings-ding!
Ik ben zoekendequote:Op vrijdag 22 september 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verander je avatar niet zo vaak, slet! Je avatar is een herkennings-ding!
Neem je muis. Die is het tofste.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben zoekendeDus slettebekken mag
![]()
Eensquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neem je muis. Die is het tofste.
Ja Muis moet ze nemen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ja, nu zeg uik steeds tegen skiczukie "neuken?"quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, als ze die icon neemt heb je tenminste 50% kans, want skiczukie houdt hem ook.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, nu zeg uik steeds tegen skiczukie "neuken?"
je merkt het verschil heus wel mocht het er ooit van komenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, nu zeg uik steeds tegen skiczukie "neuken?"
Hoe weet je dat, je weet niet hoe ski in bed is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je merkt het verschil heus wel mocht het er ooit van komen![]()
Ik dus zo naar de AH om wat drank te halen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef Chowi het volgende:
Nou, ik borrel wel met mezelf.
Jawel man, was zo'n 0.5 liter ding.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Wtf, je drinkt een fles vodka op binnen een paar meter? Das niet goed dude.
Dat gaat uitgaan wordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:52 schreef SeaOfLove het volgende:
kuttopic Database-onderhoud zaterdag 23 september
Alsnmog een halve liter vodka, dan ben je aardig bezpen toch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jawel man, was zo'n 0.5 liter ding.
Maar goed, ik had dorst.
en ik had thuis niks anders staan.
Ja zeg, de week erop is de meet, kunnen ze het dan niet doen. Ik heb nu geen geld om uit te gaan en de volgende week een meet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:52 schreef SeaOfLove het volgende:
kuttopic Database-onderhoud zaterdag 23 september
Valt mee, was een hald uurtje geleden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alsnmog een halve liter vodka, dan ben je aardig bezpen toch?.
VOlgens mij vlg i je niet. Een halve liter vodka, vodka is zo rond de 40%. Dat drink je meteen op en dan gaat het een half uur later weer goed?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Valt mee, was een hald uurtje geleden.
Dus effect is al wel weer weg![]()
Ik heb vanavond een pre-meet... de 2de fokker die ik irl ziequote:Op vrijdag 22 september 2006 15:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja zeg, de week erop is de meet, kunnen ze het dan niet doen. Ik heb nu geen geld om uit te gaan en de volgende week een meet.
was van die supermarkt wodka ws... maar dan nogquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
VOlgens mij vlg i je niet. Een halve liter vodka, vodka is zo rond de 40%. Dat drink je meteen op en dan gaat het een half uur later weer goed?
Deze was geen 40%.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
VOlgens mij vlg i je niet. Een halve liter vodka, vodka is zo rond de 40%. Dat drink je meteen op en dan gaat het een half uur later weer goed?
Hooghoudtquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was van die supermarkt wodka ws... maar dan nog
J vlgt hem NIet?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |