quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende: Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan: zie ook www.tivoli.nl![]()
quote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek! Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09 ZAAL OPEN 23:00 UUR AANVANG 23:00 UUR ENTREE ¤1,00 GEEN VVK
Blijkbaar niet anders waren er niet zoveel niet-ADHD-hebbende geinteresseerdenquote:Nee, als je het slikt heeft het volgens mij geen ander effect dan een pepermuntje of zo.
voor zover ik weet dan.
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:45 schreef Sebasser het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zbaczVJIa7o
Jij bent mod, druk op edit bij de vorige op en copy paste hem in deze OP.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:47 schreef Nosh het volgende:
Edit die poep eens!
Zegt nota bene de man in het blauwquote:Op donderdag 21 september 2006 23:47 schreef Nosh het volgende:
Edit die poep eens!
Nee, als je dus geen ADHD hebt dat je er dan niks van merkt als je het slikt bedoel ik dus hequote:Op donderdag 21 september 2006 23:47 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders waren er niet zoveel niet-ADHD-hebbende geinteresseerden
Of placebo effect en zo en de gekte zit al van binnen![]()
Dan moet je het snuiven. Dan schijnt het wel effect te hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:47 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders waren er niet zoveel niet-ADHD-hebbende geinteresseerden
Of placebo effect en zo en de gekte zit al van binnen![]()
Precies, die manier gebruik ik ook altijdquote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij bent mod, druk op edit bij de vorige op en copy paste hem in deze OP..
Wat ik je brom!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Zegt nota bene de man in het blauw![]()
Ok ok, geef dan je voorraad maar aan mij.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, als je dus geen ADHD hebt dat je er dan niks van merkt als je het slikt bedoel ik dus he
NGGGG THE PRESSURE, MAN!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij bent mod, druk op edit bij de vorige op en copy paste hem in deze OP..
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
NGGGG THE PRESSURE, MAN!
[afbeelding]
Welke voorraadquote:Op donderdag 21 september 2006 23:49 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ok ok, geef dan je voorraad maar aan mij.
Ja, echt eh.quote:
Ja, die heb ik dan dus ook niet in huis hequote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Shit![]()
Alle drugs die volgens jou niet werken natuurlijk![]()
Gisteren is zó 2003quote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, echt eh.
Ik dacht er nog aan, echt zo van.
Oh leuk, een dynamische OP!
Maar goed, dat was gisteren.
Whehe ik wild enet zeggen. Lekker zinvol.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dan dus ook niet in huis he
Vandaag is immer vandaag. Nog 3 minuten en dan is het morgen. Maar dan heet dat alweer vandaag.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welke dag is het vandaag, gisteren of eergisteren ?
overmorgenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welke dag is het vandaag, gisteren of eergisteren ?
Drie dingen tegelijk, zorg je wel dat je niet de film met je hasj verward ?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar ik ga eten/film kijken/hasj roken..
Jawel jawel, maar de OP moet overzichtelijk zijn voor mensen die niet mee baggerenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ritalin![]()
Sorry Moemoe, mogen we niet meer zinloos baggeren?![]()
Is dat zo? Misschien als Nosh me persoonlijk mee komt slepen aan mijn haren.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze komt toch ook op de meet..
Zo goed, dropjescheetjepoepjeflapdrolletje?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:03 schreef moemoe het volgende:
En ja ik mag zeuren, want ik heb die tekst bedacht.
En ja, jij komt. Weet je zelf nog niet, maar toch.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:13 schreef DFDuo het volgende:
Uit vorige deel![]()
[..]
Is dat zo? Misschien als Nosh me persoonlijk mee komt slepen aan mijn haren.
wel stevig beetpakken, ik heb enorme haaruitval![]()
Ja prachtig, pluissie!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zo goed, dropjescheetjepoepjeflapdrolletje??
schopt terug!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:34 schreef Sebasser het volgende:
Kick.
maar ik ga wel door tot laatquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
schopt terug!
ow en ik kom niet voorborrelen
Ik zat aan hetzelfde maar dan dynamisch te denken. Maar dat is onnodig werk natuurlijk.quote:
Ja! Zo is ie tof!quote:
die 22 in dat rooie vak doorstrepen met rood gaat nog lastig wordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja! Zo is ie tof!
En nog maar 21 uur en 55 minuten, en de 22 mag ook weggestreept worden!
Ja, *dit* bericht moet weg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
En moest er nog wat veranderd worden?
hier heb je een countdown timertje:quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:45 schreef mcDavid het volgende:
Ja, pc-fr34k, als je toch bezig bent, maak even een countdown timer!
Vast wel iemand die je daarbij wil helpenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:59 schreef Chowi het volgende:
Wie heeft me bij de komers gezet?
Kan dat ook in de topictitelquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
hier heb je een countdown timertje:
[afbeelding]
Dat zijn er vast keiveel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:01 schreef longinus het volgende:
[..]
Vast wel iemand die je daarbij wil helpen
tof! als pc-fr34k met een betere komt moet je die er maar inhangen, heb deze effe snel in elkaar geknutseld op m'n werk.quote:
Nee, om 16:00 pas. Dan een hele week borrelen.quote:
Ja hoi.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:59 schreef Chowi het volgende:
Wie heeft me bij de komers gezet?
Goed planquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, om 16:00 pas. Dan een hele week borrelen.
Mooiquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, om 16:00 pas. Dan een hele week borrelen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:54 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey SOL, waar komt je sig vandaan? Link?
I knew it.quote:
Ik moet niets. En da's een fijn gevoel. Want ik beslis gewoon op de dag zelf of ik ga of niet.quote:
topic van Litso in onz : vind jij het ook zo goor....quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:54 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey SOL, waar komt je sig vandaan? Link?
Vuige kutuserquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet niets. En da's een fijn gevoel. Want ik beslis gewoon op de dag zelf of ik ga of niet.
Niet zo'n toon tegen mij aanslaan, jongeman!quote:
quote:
Moet k ff aan Lisszle vragen, je kan ons wel ff tegenkomen op het terrasquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat doe je toch met je avatars? Had je vannacht weer even Muis terug, nu heb je een nog lelijkere dan gisteren.
![]()
Goedemiddag trouwens.![]()
Kom met z'n allen borrelenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zal ik bij jou komen borrelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |