Het was niet serieusquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:21 schreef NordicBlue het volgende:
Ik kan wel ritalin regelen , heb nog 500 pilletjes op recept liggen (20 doosjes ofzo)
Foto!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:29 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ik schrijf wel in een bloemetje om mijn vre-se-lijke litteken heen ok
Ik beloof niks.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:32 schreef paultjuhhh het volgende:
dus sebasser komt ook BELOOFD HE !
LOOSERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Joh.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
LOOSERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ga je toch gewoon muurbloempje spelen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef Remco2002 het volgende:
Ik wil wel, maar ik kan niet (dansen). (Of ben je daar niet verplicht tot?)
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef Remco2002 het volgende:
nee hoor, alleen drinken kom je bijna niet onderuitquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef Remco2002 het volgende:
Verkapte, doe mijn bips dan ook ff?quote:
Oh, maar daar heb ik ook geen moeite mee hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
nee hoor, alleen drinken kom je bijna niet onderuit
* Remco2002 knuffelt Chowiquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
Jullie sluiten me buiten. Ik ga nu in mijn pols krassen. Doei.
Dat is helemaal niet waar. En probeer eens in je knieholten te krassen. Minder zichtbaarquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
Okquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.
En in de Stairway staan we gewoon een beetje te staan. En drinken bier. Immers.
Wel als je een sletterig kort rokje aan doetquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. En probeer eens in je knieholten te krassen. Minder zichtbaar.
Fijn, die aandacht.quote:
Dan maar in de schaamstreek bij de liezen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Wel als je een sletterig kort rokje aan doet![]()
Whehe, dat kietelt toch haske?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. En probeer eens in je knieholten te krassen. Minder zichtbaar.
Geen nood, leen wat van NordicBlue's Ritalin!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
Is bij mij al volgekrastquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan maar in de schaamstreek bij de liezen.
Ritalin.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Geen nood, leen wat van NordicBlue's Ritalin!
Moet genoeg bijwerkingen hebben om je weer er bovenop te helpen
Ik wil dat mijn voorhoofd er ook op komt.quote:
als je SOL erop schrijft...of tussen je tieten dan komt ie erbijquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn voorhoofd er ook op komt.
Ik wil het.
Er stáát ook SOL, als eerste!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als je SOL erop schrijft...of tussen je tieten dan komt ie erbij
Zie je, als je mij op je voorhoofd had geschreven, dan had ik Chowi overdwars op mijn tieten geschrevenquote:
jah, straks weer in de kroeg!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:53 schreef DFDuo het volgende:
Vervelen jullie je nou niet? Of hebben jullie zo'n eng "sociaal leven"
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zie je, als je mij op je voorhoofd had geschreven, dan had ik Chowi overdwars op mijn tieten geschreven.
Ik kies voor het laatste.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:53 schreef DFDuo het volgende:
Vervelen jullie je nou niet? Of hebben jullie zo'n eng "sociaal leven"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |