Oké, maar alleen als je meekomt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef Cindy_ het volgende:
boee ga terug naar turkije
nee weet ik dat je niet tegen mij hadquote:Op donderdag 21 september 2006 21:07 schreef IHVK het volgende:
Zeg Emel, ik had het niet tegen jou hoor, over dat aandacht nodig hebben, maar tegen die gast die het over misvorde mensen had![]()
Ik denk eigenlijk dat ik als 16 jarige beter Emel abla kan zeggen.![]()
Ennuh. Stukovich het is inmiddels deel 4 volgens mij.![]()
je hebt gelijk. Ik moet weer eens op vakantie.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef Cindy_ het volgende:
Emel ablaaa!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:17 schreef Emel het volgende:
[..]
nee weet ik dat je niet tegen mij had![]()
ja zeg maar ablaEmel is ook goed hoor
gel ablasinin..kardesimquote:Op donderdag 21 september 2006 21:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Emel ablaaa!![]()
(ohja we hebben er nu weer een die aandacht nodig heeft)
veel plezier he??quote:Op donderdag 21 september 2006 21:20 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga zo een kangeroetjes op fok topic openen![]()
Ga jij maar terug naar het stormfront forumquote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef Cindy_ het volgende:
Name it en het komt er aanquote:Op donderdag 21 september 2006 21:37 schreef yvonne het volgende:
@ trigger:
Over Atatürk moet ik sowieso nog meer info hebben
Zeker! Vooral toen men zei dat een gemiddelde soldaat in zo een klimaat en activiteit minimaal 20 liter nodig had en zij per soldaat niet niet meer dan 1 liter konden krijgen, en dan nog ondrinkbaar water ook.quote:De documentaire was een aangename verrassing, zeker omdat het door Peter Doyle gedaan werd, en laat ik nou een boek van hem vertaald hebben!
Maar wat enorm ontluisterend, wat een enorme fouten zijn er gemaakt en wat zijn er een hoop jonge jongens daar gebleven.
Snap ik.quote:Ik wil er nu alleen maar nog meer naartoe.
15/16 graden.quote:Wat is de temperatuur daar in oktober?
evet aci biberquote:Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef IHVK het volgende:
Ik ga maar weer met mijn huiswerk bezig zijn.
En voor Cindy: Als je nog een keer zoiets zegt gaat Emel abla aci biber op je mond smeren, dus kijk maar uit!![]()
Doei![]()
abla aci biber Wie wil dat voor me vertalenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef IHVK het volgende:
Ik ga maar weer met mijn huiswerk bezig zijn.
En voor Cindy: Als je nog een keer zoiets zegt gaat Emel abla aci biber op je mond smeren, dus kijk maar uit!![]()
Doei![]()
quote:
ik spreek geen Turksquote:Op donderdag 21 september 2006 21:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
abla aci biber Wie wil dat voor me vertalen
Aandacht nee ik verveel mequote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef Emel het volgende:
[..]
je hebt echt aandacht nodig hegeeft niet hoor.
hehequote:
Arabischquote:
http://www.tapu.nl/turks.phpquote:Op donderdag 21 september 2006 21:53 schreef skippy22 het volgende:
abla aci biber Wie wil dat voor me vertalen
quote:
zit niet zo te scheldenquote:
Dag achter dag.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:19 schreef Gluckskafer het volgende:
Youm wara youm.
Hoe zou ik ter plekke aan een goede gids kunnen komen voor een paar dagen?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Name it en het komt er aan
[..]
Zeker! Vooral toen men zei dat een gemiddelde soldaat in zo een klimaat en activiteit minimaal 20 liter nodig had en zij per soldaat niet niet meer dan 1 liter konden krijgen, en dan nog ondrinkbaar water ook.![]()
[..]
Snap ik.
[..]
15/16 graden.
Geen idee of je me kent, maar het lijkt me sterk. Ik zit helemaal in het oosten van het land. Waar kom jij vandaan?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:38 schreef Emel het volgende:
hmm ken ik jou niet ergens van?serieus, je komt me bekend voor
Rotterdamquote:Op donderdag 21 september 2006 22:52 schreef ACT-F het volgende:
Even reageren op Deel 2Trouwens, dit is deel 4. Bij deel 3 was men vergeten om het erachter te zetten.
[..]
Geen idee of je me kent, maar het lijkt me sterk. Ik zit helemaal in het oosten van het land. Waar kom jij vandaan?
Enne, waar zijn jouw picz?![]()
Hmmm, misschien als je in Delft gestuurd hebt, dan bestaat er een mogelijkheid, maar anders is het dubbelgangerquote:Op donderdag 21 september 2006 22:54 schreef Emel het volgende:
Rotterdam
wel gek hoor, maar goed, het ligt aan mijje komt me gewoon bekend voor.
haha mijn picstja..
nee Leiden gestudeerdquote:Op donderdag 21 september 2006 22:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hmmm, misschien als je in Delft gestuurd hebt, dan bestaat er een mogelijkheid, maar anders is het dubbelganger
Ja wat is er met die pics?
hey!! sssssssssssssstttttttttttquote:
moet iedereen nu weten dat jij foto's van mij hebt?quote:
surequote:Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef Emel het volgende:
[..]
moet iedereen nu weten dat jij foto's van mij hebt?![]()
en waarom?quote:
Mijn broer studeert in Delft en daar kwam ik met zeer grote regelmaat, vandaarquote:Op donderdag 21 september 2006 23:03 schreef Emel het volgende:
nee Leiden gestudeerdjij in Delft?
ik post nooit pics op internet
jaja, zorg jij nou maar dat jeje vmbo haalt...quote:Op vrijdag 22 september 2006 06:57 schreef ThijsThijs het volgende:
Ga weg en blijf weg
Worden er nou aanslagen beraamd hier?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef Burakius het volgende:
Dünyada kusursuz iki insan vardır. Biri ölmüştür, biri de doğmamıştır.
Ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:02 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Worden er nou aanslagen beraamd hier?
Ohquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik vertaal het wel voor je:
Er zijn twee goede mensen in de wereld, de ene is doodm de andere is nog niet geboren.
Aanslagen.![]()
ik heb mijn afstudeerproject in Delft gedaanquote:Op donderdag 21 september 2006 23:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn broer studeert in Delft en daar kwam ik met zeer grote regelmaat, vandaarIk heb in Enschede ICT gestudeerd, maar dat was dodelijk saai
Dus ik ben er tussentijds mee gekapt. Nu ben ik meer de journalistieke opgegaan, veel leuker
Als je geen pics publiceert, dan maar hier > act-f@lycos.nl
I'm Rick James bitch, enjoy yourself, its a celebration bitchesssss......quote:
Neeeeee, dat is het enige kanaal wat niet doorkomt bij Casema via de digitale receiverquote:Op donderdag 21 september 2006 22:08 schreef cikolata het volgende:
Het lijkt hier wel een dizi hey, met goeierikken en slechterikken en liefde en haat![]()
Misschien kunnen we kan ik het script verkopen aan StarTV. Ga zo door!![]()
Zie het als een compliment kardesh, niet alleen naar uiterlijk kijkenquote:
Ach ja, het had erger gekund, bjv. Bülent Ersoy ofzo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:02 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zie het als een compliment kardesh, niet alleen naar uiterlijk kijken
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ja, het had erger gekund, bjv. Bülent Ersoy ofzo.![]()
Toch blij dan met Demirelquote:
quote:
Ok.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:14 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
De opnames beginnen volgende week![]()
Slecht.quote:Hoe was school>?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:15 schreef Ayaxola het volgende:
Waar dient dit topic eigenlijk voor?
Gewoon Turken-SC?![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:15 schreef Ayaxola het volgende:
Waar dient dit topic eigenlijk voor?
Gewoon Turken-SC?![]()
Tja, die vragen zijn natuurlijk rot, maar ik weet ze altijd goed te beantwoorden....quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok.![]()
[..]
Slecht.Scheikunde SO verknald.
Maar ik heb net een sollicitatiegesprek bij de AH gehad!
En die man stelt echt vragen van:
Zijn jullie een streng Turks gezin?
Ga je vasten tijdens de Ramadan?
![]()
quote:Neeeeee, dat is het enige kanaal wat niet doorkomt bij Casema via de digitale receiver![]()
Maar als je het besluit te doen, dan graag deze casting aanhouden:
Triggershot
[afbeelding]
Emel
[afbeelding]
IHVK
[afbeelding]
Stukovich
[afbeelding]
Yvonne
[afbeelding]
En last but not least.... Burakius
[afbeelding]
![]()
![]()
PS: Wie is dan de Ludo Sanders....![]()
Noem eens een bekende Turkse regisseur, of jij mag de vrouwelijke Fatih Akin zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:20 schreef cikolata het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
en wie ben ik dan? of mag ik regisseren![]()
Hoe dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:20 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tja, die vragen zijn natuurlijk rot, maar ik weet ze altijd goed te beantwoorden....
Denk aan wat Donald Trump ooit zei tijdens een interview: "Liegen op je CV mag best, vertel mensen wat zij willen horen ".quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik kon niets beters uit mijn strot krijgen dan nee en ja namelijk.![]()
die vragen zijn ook echt relevantquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:18 schreef IHVK het volgende:
Maar ik heb net een sollicitatiegesprek bij de AH gehad!
En die man stelt echt vragen van:
Zijn jullie een streng Turks gezin?
Ga je vasten tijdens de Ramadan?
![]()
Maar goed, verder was het een aardige man.
Oh, ik was behoorlijk eerlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:24 schreef stukovich het volgende:
[..]
Denk aan wat Donald Trump ooit zei tijdens een interview: "Liegen op je CV mag best, vertel mensen wat zij willen horen ".
nee man, Nuri Bilge Ceylanquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
Noem eens een bekende Turkse regisseur, of jij mag de vrouwelijke Fatih Akin zijn![]()
Inderdaad, je leert het eigenlijk het beste door op je bek te gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh, ik was behoorlijk eerlijk.![]()
Maar dit was toch de eerste keer, ik leer het wel.![]()
9-12 uur.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:24 schreef cikolata het volgende:
[..]
die vragen zijn ook echt relevanthoeveel ga je werken? paar uurtjes per week?
Vooralsnog, erg rare vraag over de Ramadan, je mag dat soort vragen weigeren, maar je weet dan wel dat je zeker niet aangenomen wordt...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
9-12 uur.![]()
Maar blijkbaar is dat de standaardprocedure. Ze willen ook weten hoe je vrienden je omschrijven wat je hobby's zijn, waarom ze jou wel moeten aannemen en niemand anders enz.
Je mag niet veranderen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:27 schreef Burakius het volgende:
ik heb tenminste die dope fez als Saban
maak mij cüneyt arkin
[afbeelding]
Hij is pas een meesterlijke Tattar
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef cikolata het volgende:
[..]
nee man, Nuri Bilge Ceylanof Yucel Yolcu, dat is zo'n leuk knuffelbeertje
![]()
maar die regisseren geen dizi's![]()
ik heb zowat alle saban video's op dvd. Hele collectiequote:Op vrijdag 22 september 2006 16:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je mag niet veranderen.![]()
Ik moet Demirel ook houden anders krijg ik Bülent Ersoy.![]()
Heb je wel een echt strenge Turkse gezin: Nee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Vooralsnog, erg rare vraag over de Ramadan, je mag dat soort vragen weigeren, maar je weet dan wel dat je zeker niet aangenomen wordt...
Heb je die vragen een beetje goed kunnen pareren
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb je wel een echt strenge Turkse gezin: Nee.
Ga je vasten tijdens de Ramadan? Ja dat wel
En moet iedereen dat thuis?
Nee mijn broertje niet, hij is er sowieso te klein voor.
Met hoeveel zijn jullie dan?
5 mensen (inclusief moeder & vader)
Maar het was niet dat hij die vragen onvriendelijk stelde hoor, hij had een grote glimlach op zijn gezicht.
Beetje rustig he, ik willig jouw eisen niet in......de cast blijft zoals die is...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
ik heb zowat alle saban video's op dvd. Hele collectie..
maar ik ben tattar dus ik eis dat ik cüneyt wordt
[afbeelding]
wanneer de AIVD em oppaktquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Beetje rustig he, ik willig jouw eisen niet in......de cast blijft zoals die is...
Turks nieuws op ATV of Kanal D of Show.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:33 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dizi
Turkse dizi
Turkse tv (op NTV, CNN Türk en LigTV na)
Inderdaad man. Als ik daar op vakantie ben, zit ik elke dag in een internet cafe om NORMAAL nieuws te bekijken. Echt slecht daarzo, die kranten zijn ook niet van een bijster hoog niveau...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Turks nieuws op ATV of Kanal D of Show.
"En nu gaan we over naar Bodrum, om te kijken wat de nieuwste badmode is. Want er gebeuren toch geen belangrijke dingen in Turkije of de wereld, dus kijk maar deze vrouwen. "
![]()
Niks mis met naar vrouwen kijken, maar als er nieuws is moet je ook nieuws uitzenden en geen prut over de derde vriend van Gülben Ergen ofzo.
Kolay gelsin dan maar he.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgende week..
(en ik heb vrijdag nog een gesprek met een andere AH)
Ga jij eens niet je werktijd verdoen met FOK!ken....quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:50 schreef Emel het volgende:
groetjes vanuit mijn kantoor![]()
bijna naar huis!!!!!!!!!!!!![]()
Dank.quote:
Ikke Besiktas.quote:Trouwens, wij hebben 1 onderwerp nog niet aangehaald. GS, FB, TS of BSK![]()
![]()
![]()
Haha, ja ik ook. Ging een keer in de week naar een internet café, ff in de gaten houden wat er in NL en de rest van de wereld zoal gebeurde.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:43 schreef stukovich het volgende:
[..]
Inderdaad man. Als ik daar op vakantie ben, zit ik elke dag in een internet cafe om NORMAAL nieuws te bekijken. Echt slecht daarzo, die kranten zijn ook niet van een bijster hoog niveau...
Alleen dat propaganda blaadje van de CHP ziet er professioneel uit, alleen dat is weer zo politiek geörienteerd...
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ga jij eens niet je werktijd verdoen met FOK!ken....![]()
Trouwens, güle güle, ik ga nog even lekker genieten van de culinaire hoogstandjes die tot mijn bschikking staan deze 2 dagen in de stad.
2 days encouting![]()
Wat lul jij ik doe HAVOquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaja, zorg jij nou maar dat jeje vmbo haalt...
dat heb ik gisteren gegetenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:26 schreef yvonne het volgende:
Ik loop net bij Dirk van de Broek tegen van die wijnbladeren met rijst gevuld99 eurocent
Ik ga dit weekend een poging doen om Turks te koken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:36 schreef skippy22 het volgende:
Wat gaan julie dit weekend doen fok vrindjes
morgen afgesproken met een vriendin (uiteten, bios etc.) en zondag werken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:36 schreef skippy22 het volgende:
Wat gaan julie dit weekend doen fok vrindjes
Welkom in ons topicquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:52 schreef MaJo het volgende:
Leuk topic ditBen zelf niet turks maar het is leuk om eens ergens mee te lezen waar niet gezeikt wordt (best moeilijk op fok
) Heb een paar Turkse vrienden en een paar jaar geleden bij hun op vakantie geweest, was echt super
Wil graag nog eens naar Turkije, het liefst weer bij vrienden thuis, dan krijg je de cultuur toch het beste mee.
nerdesin?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:55 schreef Emel het volgende:
[..]
morgen afgesproken met een vriendin (uiteten, bios etc.) en zondag werken.
en uitslapen he
Op de zondag werkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:55 schreef Emel het volgende:
[..]
morgen afgesproken met een vriendin (uiteten, bios etc.) en zondag werken.
en uitslapen he
Oeh is alweer wat jaartjes geleden dus zal mijn moeder vragen waar we precies zijn geweest. In ieder geval Istanbul, Ankara en Haci Bektaş. We zijn tot best diep in Turkije geweest, de echte binnenlanden. Kan me ook een gebied herrinneren dat Capadocië heet? Misschien haal ik wel alles door elkaar, zal het vanavond aan mijn mams vragenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:56 schreef Emel het volgende:
[..]
Welkom in ons topic
Turkije is prachtig. Waar ben je allemaal geweest in Turkije?
waar ben jij?quote:
ach het verdient wel goedquote:
dan heb je best veel gezien lijkt mequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh is alweer wat jaartjes geleden dus zal mijn moeder vragen waar we precies zijn geweest. In ieder geval Istanbul, Ankara en Haci Bektaş. We zijn tot best diep in Turkije geweest, de echte binnenlanden. Kan me ook een gebied herrinneren dat Capadocië heet? Misschien haal ik wel alles door elkaar, zal het vanavond aan mijn mams vragen
ik ben ook thuisquote:
Tuurlijk, kom eens snel on jijquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:12 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben ook thuisoffline
ik kom straks onlinemissed me?
We hebben in ieder geval een stuk meer gezien dan de meeste Nederlanders in Turkije, die alleen Antalya en dat soort plaatsen aandoenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:11 schreef Emel het volgende:
[..]
dan heb je best veel gezien lijkt me![]()
ik kom uit Ankara
Leuk topic dit hè?!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:52 schreef MaJo het volgende:
Leuk topic ditBen zelf niet turks maar het is leuk om eens ergens mee te lezen waar niet gezeikt wordt (best moeilijk op fok
)
Zekerquote:
Dit is leuker dan in TRV, daar gaat het over uitgaan en zuipen, hier zit je met iedereen door elkaar en met verschillende interessesquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker![]()
Leuk om serieus over Turkije te kunnen praten zonder dat allerlei trieste pubers met allemaal flauwe opmerkingen komen
Ben benieuwd of er ook een dusdanige reeks over Marokko zou kunnen bestaan (ook 3x op vakantie geweest
)
Ik vind het ook goed passen in General Chatquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is leuker dan in TRV, daar gaat het over uitgaan en zuipen, hier zit je met iedereen door elkaar en met verschillende interesses
Over marokko zou het ook prima kunnen, ik ken er zat op FOK!
Op het fok forum zitten veel boefjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het ook goed passen in General Chat![]()
Ik denk dat het niet aan de Marokkanen zal liggen hier op fok maar juist aan de pubers die elk topic vol komen spammen dat maar een beetje met Marokkanen te maken heeft. Erg triest
nopequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ben je het vriendje van emel Triggerdinges
wat ben jij nieuwsgierig zegquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ben je het vriendje van emel Triggerdinges
Ga je sarma maken....?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:26 schreef yvonne het volgende:
Ik loop net bij Dirk van de Broek tegen van die wijnbladeren met rijst gevuld99 eurocent
Je bedoelt gehele moslimswereld?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef stukovich het volgende:
Aha, dus de Arabieren gaan weer een dag voorlopen Trigger?
Oh god, niet deze discussie weerquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bedoelt gehele moslimswereld?
Nee, de uitspraak van Mohammed, wanneer volle maan is gezien dat je dan moet vastenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oh god, niet deze discussie weer![]()
Turken beginnen zondag............ waar ligt het verschil. Naar mijn weten, de manier van meten>?
in Mekka zien ze het altijd een dag eerder ofzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, de uitspraak van Mohammed, wanneer volle maan is gezien dat je dan moet vasten
Wij gebruiken daar moderne technologie voor toch.. en de rest met het blote oog toch...quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, de uitspraak van Mohammed, wanneer volle maan is gezien dat je dan moet vasten
Als je twijfels hebt bel maar sterrenwachtquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wij gebruiken daar moderne technologie voor toch.. en de rest met het blote oog toch...![]()
Nee, in Turkije een dag laterquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:45 schreef Emel het volgende:
[..]
in Mekka zien ze het altijd een dag eerder ofzo
hoezo, ik mocht toch langskomen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef Emel het volgende:
zondag vasten
ongezellig in mn eentje zo
oehh gezelligquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoezo, ik mocht toch langskomen?
Welke oogsterkte heeft jullie kijker danquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je twijfels hebt bel maar sterrenwacht
wij Turken zijn traagquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, in Turkije een dag later
Jup, hou jij alle ingedrienten in voorraad?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:47 schreef Emel het volgende:
[..]
oehh gezellig
en jij gaat nog voor me koken he
wie is dat?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:47 schreef stukovich het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij houdt hij alles anders goed in de gaten hoor
correcte sterktequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Welke oogsterkte heeft jullie kijker dan![]()
sure!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, hou jij alle ingedrienten in voorraad?
ik niet iigquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoezo wie is hier Turks dan?
pilav en tavuk wordt het met mardjimakquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef Emel het volgende:
[..]
sure!
ik heb trek in tarhana corbasi, manti, salata, pilav ve tavuk..en baklava![]()
TURKOS IMPERATORquote:In 1992 sprak een imam een fatwa uit, een religieus decreet, om het begin van de ramadan te bepalen. Het startsein komt uit het eerste moslimland waar de maansikkel van de nieuwe maan met het blote oog wordt waargenomen. Dat land wordt gevolgd, op voorwaarde dat de observatie overeenkomt met astronomische gegevens. In België beroepen de moslims zich daarvoor op de Koninklijke Sterrenwacht.
Dat geldt als de meer traditionele strekking. Een andere stroming - met de Turken voorop - houdt het liever strikt wetenschappelijk en baseert zich louter op astronomie. Zij kunnen nu al kalenders opmaken met begin en startdata van de volgende jaren.
hehe, origineler dan mij iigquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:50 schreef Emel het volgende:
[..]
ik niet iig
ik ben nep he (volgens jou)
mercimek corbasi? en maak je cacik?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
pilav en tavuk wordt het met mardjimak
Toch niet met knoflook hequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:51 schreef Emel het volgende:
[..]
mercimek corbasi? en maak je cacik?
haha echt welquote:
wasda laatste?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:51 schreef Emel het volgende:
[..]
mercimek corbasi? en maak je cacik?
January 27 - Lenin is buried in a mausoleum in the Red Square.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en wat gebeurde er in 1924?
quote:
Jawel, maar dan wel met veel knoflook. Niet dat mieterige, dus dat zit er deze ramazan helaas niet in....quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:54 schreef Emel het volgende:
[..]![]()
volgens mij vind jij cacik niet lekker
3 maart 1924 wijsneusquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:54 schreef stukovich het volgende:
[..]
January 27 - Lenin is buried in a mausoleum in the Red Square.
En voor de rest verliep kerst rustig, en waren er geen noemenswaardige kalamiteiten tijdens oud en nieuw, omdat het nieuwe SIRE-spotje erg popuplair was![]()
ayran, salatalik ve sarmisakquote:
Depressie vanuit het Noorden met hier en daar wat kans op lichte onweersbuienquote:
jij bent gek, om 6 uur?????quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:55 schreef stukovich het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wel met veel knoflook. Niet dat mieterige, dus dat zit er deze ramazan helaas niet in....
In Turkije stond ik altijd om 6 uur 's ochtends op om naar de lokanta te gaan waar de imam's kwamen en de polisler. In de vroege ochtend iskembe corba met 4 lepels knoflook
![]()
Denk je?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Depressie vanuit het Noorden met hier en daar wat kans op lichte onweersbuien
Iets met Atatürk ofzo en einde van 1400 jaar of zoiets dergeljks![]()
Ja, en sporadisch in de winter, als mijn zus of moeder zin hebben om het klaar te maken....quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef Emel het volgende:
[..]
jij bent gek, om 6 uur?????
cacik eten wij vaak in de zomer
oeeehh bulgur pilavi, mijn moeder kan dat zo lekker makenquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk je?
Ook einde aan geldigheid van alle Turkse Fatwa's
maak jij voor mij?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:58 schreef Emel het volgende:
[..]
oeeehh bulgur pilavi, mijn moeder kan dat zo lekker maken![]()
ik pureer het meestal wel, is het lekkerstquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:58 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, en sporadisch in de winter, als mijn zus of moeder zin hebben om het klaar te maken....
Anyway, bij ons wordt het mercumek corbasi, maar dan niet gepureerd![]()
Pijnlijk hequote:
tuurlijk, ik kan het ook goed makenquote:
En dan onrust stoken in de bios....quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pijnlijk he
Dude vergeet niet, dat wanneer ik eerder begin ook een dag eerder dan jullie klaar ben.![]()
deal?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:01 schreef Emel het volgende:
[..]
tuurlijk, ik kan het ook goed maken
Whehe, geen idee te lang geledenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
En dan onrust stoken in de bios....![]()
Was dat nou met Shouf Shouf of Schnitzelparadijs die rond de Ramadan uit was, of was het een andere film....
ik doe niet aan beloftesquote:
Ik kom wel langsquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef Emel het volgende:
zondag vasten
ongezellig in mn eentje zo
vind jij mij leuk ofzo?quote:
Verboden om met lege handen te komen hequote:
wat vroeg je?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:05 schreef stukovich het volgende:
Anyway, jij zei wel 1924, maar geef eens antwoord op de rest wat ik in die post heb geplaatst, Trigger bey/abi![]()
Waarom jullie met het oog kijken en wij naar astro-berekeningen ?quote:
Ebru Sali, snel gaan kijken op Googlequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik vind je avatar wel leuk maar dat ben je niet
![]()
astro berekingen kloppen als de maan vandaag is gespot?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
Waarom jullie met het oog kijken en wij naar astro-berekeningen ?
Nee, zondag pas.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
astro berekingen kloppen als de maan vandaag is gespot?
laat me dan met rustquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik vind je avatar wel leuk maar dat ben je niet
![]()
Probeer je nou te verdedigen waarom de turken een dag achter lopen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:11 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, zondag pas.
Weten jullie zeker dat jullie niet naar de maan van Saturnus aan het kijken waren![]()
quote:
Turken lopen nooit achter, noch lopen zij voor. Zi j lopen precies, zoals het bestemd is...quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Probeer je nou te verdedigen waarom de turken een dag achter lopen?
ze lopen precies op het verkeerde pad jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:13 schreef stukovich het volgende:
[..]
Turken lopen nooit achter, noch lopen zij voor. Zi j lopen precies, zoals het bestemd is...![]()
Nee, maar ook niet op zijn padquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ze lopen precies op het verkeerde pad ja
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ze lopen precies op het verkeerde pad ja
H!j !$ 33n K@nk3R Gr@p!quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:15 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet op zijn pad
[afbeelding]
![]()
appel etenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:16 schreef stukovich het volgende:
Trouwens, weet iemand wat je kan doen om de geur van uien te verdringen....
water naast zetten schijnt effectief te zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:16 schreef stukovich het volgende:
Trouwens, weet iemand wat je kan doen om de geur van uien te verdringen....
quote:
Dat is ook niet het juiste pad he.quote:Yes-r - Mijn pad
Als een jongetje van 12
ontdekte ik het rappen
me neef schreef een tekst
en ik ging buiten opscheppen
later leerde ik het zelf
en hup kwamen me teksten
toen een tijdje meer met battles en sukkels
op platen zetten
we wouden orgineel komen
dus we dachten leipe flow
thuis mocht ik niet meer rappen
want het ging niet meer op school
ik was een gekker kind
haalde maximaal een 6
en dan heb ik het over gym
soms ben ik echt wel bang
dat ik in dit alle verdrink
dat ik verander in een schip
die in het verre diepe zinkt
nou ik ben een buitenlander
in me land een nederlander
en me hart ligt gesplits
in 2 derdewereld landen
ik hou van het rappen
maar het loopt me te bedriegen
elke dag op zoek naar werk
want yo ik moet toch verdienen
het leven dwingt me soms om
tegen me moeder te liegen
de meeste rappers lijken zo
maar zijn gewoon verdrietig
nou kijk ik doe niet zielig
vraag ook niet om medelijden
of om met me mee te lijden
ik zal op mn benen blijven
zolang ik de kracht bezit
zal ik werken voor me poen
en er ook alles voor doen
snap je dat
alles wat ik nu vertel is meegemaakt
omdat
dit is mijn ziel
dit is mijn hart
ik vertel je alle dingen
die ik voel op mijn pad
dit is mijn buurt en
dit is jou stad
ik vertel je alle dingen
die ik zie op mijn pad
dit is mijn bitch en
dit is mijn schat
zo zie je wat er gebeurt
allemaal op mijn pad
dit is jou eind en
dit is mijn start
want de dingen lopen kut
als je kruist op mijn pad
van de fouten die ik maakte
heb ik tot nu toe geen spijt
ik was verraden door wat homiez
maar ik had me moeder schijt
doe alsof mn neus bloed
terwijl ik toch de top bereik
bitches dachten dat ik varen zou
nou kijk es wat het blijkt
2 clips komen eraan
en ze willen me tekenen
terwijl je dag zonder yes
yesser niets betekende
ik heb geen ghetto-leven
maar het scheelt ook niet veel
dus ik hoef niet eens te nakken
en ben al een crimineel
ik hoop te blijven rappen zolang
ik met woorden speel
waarin ik mij emotie uit en
met jou mn geheimen deel
het leven is een risico
en een weddenschap
hoeveel gasten willen wel
maar ontwijken het rechte pad
ik kan alleen maar rappen
wat als ik geen rapper was
zou heus nie werken voor een baas
doe voor niemand mn petje af
dat is hoe ik ben
en dat is hoe ik zal blijven
ik hoef alleen een pen en
kan alles voor je beschrijven
mijn pad mijn leven
het kent alleen maar feiten
d-men entertainment
de crew met wie ik zal stijgen
maar dit is voor iedereen
want ik spit dit nu uit me hart
en alles wat ik nu vertel
is meegemaakt op mijn pad
eyo dit is mijn ziel en
dit is mijn hart
ik vertel je alle dingen die
ik voel op mijn pad
dit is mijn buurt en
dit is jou stad
ik vertel je alle dingen die
ik zie op mijn pad
dit is mijn bitch
en dit is mijn schat
zo zie je wat
gebeurt allemaal op mijn pad
dit is jou eind
en dit is mijn start
want de dingen lopen kut
als je kruist op mijn pad
in mijn pubere tijd koos
ik vaak de foute richting
rappen was me droom
en het leidde me vaak de mist in
maar het was meer dan
alleen een stomme droom
ik ontdekte me talent
en op straat vonden ze me dope
als ik eenmaal wat spitte
yo dat voelden ze zo
zag de emotie in hun ogen
en de kick op de flow
er zat een open gast tussen maar
hij koos het slechte pad
ik herinner me de dag dat
ie mij had
he yo hij belde me nog laatst
maar yo het is al te laat
ik kan die moker niet meer helpen
want die gozer is verslaafd
het doet me pijn en niet meer
als ik hem tegenkom op straat
misschien dat ie nog veranderd
en op zoek gaat naar een baan
mocht ik iemand nog wat schuldig zijn
vergeef het me gap
ik start een hele nieuwe leven
met een hele nieuwe start
he yo de yesser als persoon
dat is zeker apart
en alles wat ik nu vertel is meegemaakt op mijn pad
he yo dit is mijn pad!
Heb ik, water ookquote:
RasoulAllah is het juiste pad en quess what, hij keek naar de maan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:18 schreef stukovich het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook niet het juiste pad he.
![]()
-FOUT-quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
RasoulAllah is het juiste pad en quess what, hij keek naar de maan.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:19 schreef stukovich het volgende:
[..]
Heb ik, water ook![]()
Nou maar hopen dat het werkt
Hangt van je intentie af, waarom sla je het over?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:21 schreef Emel het volgende:
hey als ik eerste dag oversla hoef ik geen 60 te doen he??
Inderdaad, af en toe laat ik mij gaan.... HIJ weet dat ik het niet zo bedoeldequote:
2 redenen:quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hangt van je intentie af, waarom sla je het over?
Toch ff towbah istigfaar doen, just in case agiequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Inderdaad, af en toe laat ik mij gaan.... HIJ weet dat ik het niet zo bedoelde
kan ik gewoon geld geven aan armen en gedeeltelijk vasten?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hangt van je intentie af, waarom sla je het over?
heet jij emel?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:23 schreef stukovich het volgende:
[..]
2 redenen:
- medicijn gebruik
-![]()
30 wezen elke dag gedurende 60 dagen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:23 schreef Emel het volgende:
[..]
kan ik gewoon geld geven aan armen en gedeeltelijk vasten?
Hoe vaak ik dat niet gebruik tijdens discussies, waar mensen sommige dingen niet aan willen nemen. Somehow willen mensen alleen maar realiteitsgebonden voorbeelden......quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch ff towbah istigfaar doen, just in case agie
Zijn er andere LEGITIEME REDENENquote:
Hoe zou het komen ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat niet gebruik tijdens discussies, waar mensen sommige dingen niet aan willen nemen. Somehow willen mensen alleen maar realiteitsgebonden voorbeelden......![]()
jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:25 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zijn er andere LEGITIEME REDENEN![]()
Oke, en op zwangerschap naquote:
Nee hoor, er zijn ook nog andere redenenquote:
Ja?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn ook nog andere redenen
Gaat Trigger nu uitleggenquote:
quote:
Had bijna flauwe grap gemaaktquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef Emel het volgende:
ik gebruik geen medicatie
Ben NIET zwanger
ik trek het niet met mn werk denk ik
que?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
wat betreft het eerste
en wat betreft het tweede
![]()
Nee, het is inderdaad wel lang ja voor een klein meisjequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef Emel het volgende:
ik gebruik geen medicatie
Ben NIET zwanger
ik trek het niet met mn werk denk ik
Deel je zin eens in tweeënquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad wel lang ja voor een klein meisje.......grapje.
Ik heb een keer de shuttle run-test gedaan toen ik aan het vasten was![]()
![]()
![]()
Dat zei Atatürk ook niet he toen hij daar in de bergen stondquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dude, na 9 uur denk ik niet meer helder.
Ataturk is van Joodse originequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dat zei Atatürk ook niet he toen hij daar in de bergen stond![]()
Leuke smiley, de schaam-smiley
Bevestig je nou dat 25% Turken niet helder na kunnen denkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ataturk is van Joodse origine
hoezo een kwart?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:33 schreef stukovich het volgende:
[..]
Bevestig je nou dat 25% Turken niet helder na kunnen denken![]()
Schande zeg ik je
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:30 schreef Emel het volgende:
[..]
heb je je pilletjes wel ingenomen stuko?
Iets heel anders, heb jij nog het nieuws meegekregen van die Turkse CDA-leden ?quote:
ja, ze erkennen het toch wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Iets heel anders, heb jij nog het nieuws meegekregen van die Turkse CDA-leden ?
Ja als CDA'er, maar niet als Turk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, ze erkennen het toch wel.
jawel, maar niet ten koste van je vasten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:37 schreef Emel het volgende:
ik kan dus geen geld geven aan weeskinderen???
geen idee, vind het wel al triest dat ze toch buigen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:37 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja als CDA'er, maar niet als Turk.
Dus net zoiets als 'wij steunen de oorlog in Irak politiek, maar niet militair'![]()
ja, is de opening van een hutbequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:40 schreef stukovich het volgende:
Ik zag dit vandaag bij een tramhalte:
[afbeelding]
Weet jij wat it means...?
Meaning..quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, is de opening van een hutbe
Bismillah Er rahman er Rahim. Alhamdoelilah wa salat wa salam ala mawlana rasoel Allah sala Allah aleyhi wa salam. La Ilahe ila Allah.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bismillah Er rahman er Rahim. Alhamdoelilah wa salat wa salam ala mawlana rasoel Allah sala Allah aleyhi wa salam. La Ilahe ila Allah.
Kan je geen arabisch lezen?
ik kan arabisch lezen!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bismillah Er rahman er Rahim. Alhamdoelilah wa salat wa salam ala mawlana rasoel Allah sala Allah aleyhi wa salam. La Ilahe ila Allah.
Kan je geen arabisch lezen?
schaam jequote:
Neem een voorbeeld aan Triggerquote:
heb je al gedaan remember en ik was geslaagdquote:
Elif Bashi is goed voor beginnersquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Trigger![]()
Ben het wel voornemens... maar op de lange termijn. Eerst maar eens de Nederlandse versie....![]()
ja, maar op het papiertje van Stukovich staan geen leestekensquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:46 schreef Emel het volgende:
[..]
heb je al gedaan remember en ik was geslaagd
Als wij over een paar jaar nog leven, ben jij mijn leraarquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Elif Bashi is goed voor beginners
een paar jaar, dude?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als wij over een paar jaar nog leven, ben jij mijn leraar![]()
Bismillah Er rahman er Rahim kon ik lezenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, maar op het papiertje van Stukovich staan geen leestekens
voorbeeldje geven?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:48 schreef Emel het volgende:
[..]
Bismillah Er rahman er Rahim kon ik lezen
Gast, mijn bachelor-scriptie wordt een hel.quote:
ga Arabisch leren i.p.v. grote mond opzetten altijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Trigger![]()
Ben het wel voornemens... maar op de lange termijn. Eerst maar eens de Nederlandse versie....![]()
Praat mij maar aan de prozacquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:49 schreef Emel het volgende:
[..]
ga Arabisch leren i.p.v. grote mond opzetten altijd
succesquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:49 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gast, mijn bachelor-scriptie wordt een hel.
Als ik trouwens dood ga, ben ik volgens mij zeer de pineut...![]()
gratis sessie, wat klaag je nouquote:
Schrijf jij een letter of recommendationquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |