Oke, en op zwangerschap naquote:
Nee hoor, er zijn ook nog andere redenenquote:
Ja?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn ook nog andere redenen
Gaat Trigger nu uitleggenquote:
quote:
Had bijna flauwe grap gemaaktquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef Emel het volgende:
ik gebruik geen medicatie
Ben NIET zwanger
ik trek het niet met mn werk denk ik
que?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
wat betreft het eerste
en wat betreft het tweede
![]()
Nee, het is inderdaad wel lang ja voor een klein meisjequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef Emel het volgende:
ik gebruik geen medicatie
Ben NIET zwanger
ik trek het niet met mn werk denk ik
Deel je zin eens in tweeënquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad wel lang ja voor een klein meisje.......grapje.
Ik heb een keer de shuttle run-test gedaan toen ik aan het vasten was![]()
![]()
![]()
Dat zei Atatürk ook niet he toen hij daar in de bergen stondquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dude, na 9 uur denk ik niet meer helder.
Ataturk is van Joodse originequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dat zei Atatürk ook niet he toen hij daar in de bergen stond![]()
Leuke smiley, de schaam-smiley
Bevestig je nou dat 25% Turken niet helder na kunnen denkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ataturk is van Joodse origine
hoezo een kwart?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:33 schreef stukovich het volgende:
[..]
Bevestig je nou dat 25% Turken niet helder na kunnen denken![]()
Schande zeg ik je
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:30 schreef Emel het volgende:
[..]
heb je je pilletjes wel ingenomen stuko?
Iets heel anders, heb jij nog het nieuws meegekregen van die Turkse CDA-leden ?quote:
ja, ze erkennen het toch wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Iets heel anders, heb jij nog het nieuws meegekregen van die Turkse CDA-leden ?
Ja als CDA'er, maar niet als Turk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, ze erkennen het toch wel.
jawel, maar niet ten koste van je vasten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:37 schreef Emel het volgende:
ik kan dus geen geld geven aan weeskinderen???
geen idee, vind het wel al triest dat ze toch buigen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:37 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja als CDA'er, maar niet als Turk.
Dus net zoiets als 'wij steunen de oorlog in Irak politiek, maar niet militair'![]()
ja, is de opening van een hutbequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:40 schreef stukovich het volgende:
Ik zag dit vandaag bij een tramhalte:
[afbeelding]
Weet jij wat it means...?
Meaning..quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, is de opening van een hutbe
Bismillah Er rahman er Rahim. Alhamdoelilah wa salat wa salam ala mawlana rasoel Allah sala Allah aleyhi wa salam. La Ilahe ila Allah.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bismillah Er rahman er Rahim. Alhamdoelilah wa salat wa salam ala mawlana rasoel Allah sala Allah aleyhi wa salam. La Ilahe ila Allah.
Kan je geen arabisch lezen?
ik kan arabisch lezen!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bismillah Er rahman er Rahim. Alhamdoelilah wa salat wa salam ala mawlana rasoel Allah sala Allah aleyhi wa salam. La Ilahe ila Allah.
Kan je geen arabisch lezen?
schaam jequote:
Neem een voorbeeld aan Triggerquote:
heb je al gedaan remember en ik was geslaagdquote:
Elif Bashi is goed voor beginnersquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Trigger![]()
Ben het wel voornemens... maar op de lange termijn. Eerst maar eens de Nederlandse versie....![]()
ja, maar op het papiertje van Stukovich staan geen leestekensquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:46 schreef Emel het volgende:
[..]
heb je al gedaan remember en ik was geslaagd
Als wij over een paar jaar nog leven, ben jij mijn leraarquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Elif Bashi is goed voor beginners
een paar jaar, dude?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als wij over een paar jaar nog leven, ben jij mijn leraar![]()
Bismillah Er rahman er Rahim kon ik lezenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, maar op het papiertje van Stukovich staan geen leestekens
voorbeeldje geven?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:48 schreef Emel het volgende:
[..]
Bismillah Er rahman er Rahim kon ik lezen
Gast, mijn bachelor-scriptie wordt een hel.quote:
ga Arabisch leren i.p.v. grote mond opzetten altijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Trigger![]()
Ben het wel voornemens... maar op de lange termijn. Eerst maar eens de Nederlandse versie....![]()
Praat mij maar aan de prozacquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:49 schreef Emel het volgende:
[..]
ga Arabisch leren i.p.v. grote mond opzetten altijd
succesquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:49 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gast, mijn bachelor-scriptie wordt een hel.
Als ik trouwens dood ga, ben ik volgens mij zeer de pineut...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |