Vooralsnog, erg rare vraag over de Ramadan, je mag dat soort vragen weigeren, maar je weet dan wel dat je zeker niet aangenomen wordt...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
9-12 uur.![]()
Maar blijkbaar is dat de standaardprocedure. Ze willen ook weten hoe je vrienden je omschrijven wat je hobby's zijn, waarom ze jou wel moeten aannemen en niemand anders enz.
Je mag niet veranderen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:27 schreef Burakius het volgende:
ik heb tenminste die dope fez als Saban
maak mij cüneyt arkin
[afbeelding]
Hij is pas een meesterlijke Tattar
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef cikolata het volgende:
[..]
nee man, Nuri Bilge Ceylanof Yucel Yolcu, dat is zo'n leuk knuffelbeertje
![]()
maar die regisseren geen dizi's![]()
ik heb zowat alle saban video's op dvd. Hele collectiequote:Op vrijdag 22 september 2006 16:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je mag niet veranderen.![]()
Ik moet Demirel ook houden anders krijg ik Bülent Ersoy.![]()
Heb je wel een echt strenge Turkse gezin: Nee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Vooralsnog, erg rare vraag over de Ramadan, je mag dat soort vragen weigeren, maar je weet dan wel dat je zeker niet aangenomen wordt...
Heb je die vragen een beetje goed kunnen pareren
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb je wel een echt strenge Turkse gezin: Nee.
Ga je vasten tijdens de Ramadan? Ja dat wel
En moet iedereen dat thuis?
Nee mijn broertje niet, hij is er sowieso te klein voor.
Met hoeveel zijn jullie dan?
5 mensen (inclusief moeder & vader)
Maar het was niet dat hij die vragen onvriendelijk stelde hoor, hij had een grote glimlach op zijn gezicht.
Beetje rustig he, ik willig jouw eisen niet in......de cast blijft zoals die is...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
ik heb zowat alle saban video's op dvd. Hele collectie..
maar ik ben tattar dus ik eis dat ik cüneyt wordt
[afbeelding]
wanneer de AIVD em oppaktquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Beetje rustig he, ik willig jouw eisen niet in......de cast blijft zoals die is...
Turks nieuws op ATV of Kanal D of Show.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:33 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dizi
Turkse dizi
Turkse tv (op NTV, CNN Türk en LigTV na)
Inderdaad man. Als ik daar op vakantie ben, zit ik elke dag in een internet cafe om NORMAAL nieuws te bekijken. Echt slecht daarzo, die kranten zijn ook niet van een bijster hoog niveau...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Turks nieuws op ATV of Kanal D of Show.
"En nu gaan we over naar Bodrum, om te kijken wat de nieuwste badmode is. Want er gebeuren toch geen belangrijke dingen in Turkije of de wereld, dus kijk maar deze vrouwen. "
![]()
Niks mis met naar vrouwen kijken, maar als er nieuws is moet je ook nieuws uitzenden en geen prut over de derde vriend van Gülben Ergen ofzo.
Kolay gelsin dan maar he.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgende week..
(en ik heb vrijdag nog een gesprek met een andere AH)
Ga jij eens niet je werktijd verdoen met FOK!ken....quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:50 schreef Emel het volgende:
groetjes vanuit mijn kantoor![]()
bijna naar huis!!!!!!!!!!!!![]()
Dank.quote:
Ikke Besiktas.quote:Trouwens, wij hebben 1 onderwerp nog niet aangehaald. GS, FB, TS of BSK![]()
![]()
![]()
Haha, ja ik ook. Ging een keer in de week naar een internet café, ff in de gaten houden wat er in NL en de rest van de wereld zoal gebeurde.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:43 schreef stukovich het volgende:
[..]
Inderdaad man. Als ik daar op vakantie ben, zit ik elke dag in een internet cafe om NORMAAL nieuws te bekijken. Echt slecht daarzo, die kranten zijn ook niet van een bijster hoog niveau...
Alleen dat propaganda blaadje van de CHP ziet er professioneel uit, alleen dat is weer zo politiek geörienteerd...
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ga jij eens niet je werktijd verdoen met FOK!ken....![]()
Trouwens, güle güle, ik ga nog even lekker genieten van de culinaire hoogstandjes die tot mijn bschikking staan deze 2 dagen in de stad.
2 days encouting![]()
Wat lul jij ik doe HAVOquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaja, zorg jij nou maar dat jeje vmbo haalt...
dat heb ik gisteren gegetenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:26 schreef yvonne het volgende:
Ik loop net bij Dirk van de Broek tegen van die wijnbladeren met rijst gevuld99 eurocent
Ik ga dit weekend een poging doen om Turks te koken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:36 schreef skippy22 het volgende:
Wat gaan julie dit weekend doen fok vrindjes
morgen afgesproken met een vriendin (uiteten, bios etc.) en zondag werken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:36 schreef skippy22 het volgende:
Wat gaan julie dit weekend doen fok vrindjes
Welkom in ons topicquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:52 schreef MaJo het volgende:
Leuk topic ditBen zelf niet turks maar het is leuk om eens ergens mee te lezen waar niet gezeikt wordt (best moeilijk op fok
) Heb een paar Turkse vrienden en een paar jaar geleden bij hun op vakantie geweest, was echt super
Wil graag nog eens naar Turkije, het liefst weer bij vrienden thuis, dan krijg je de cultuur toch het beste mee.
nerdesin?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:55 schreef Emel het volgende:
[..]
morgen afgesproken met een vriendin (uiteten, bios etc.) en zondag werken.
en uitslapen he
Op de zondag werkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:55 schreef Emel het volgende:
[..]
morgen afgesproken met een vriendin (uiteten, bios etc.) en zondag werken.
en uitslapen he
Oeh is alweer wat jaartjes geleden dus zal mijn moeder vragen waar we precies zijn geweest. In ieder geval Istanbul, Ankara en Haci Bektaş. We zijn tot best diep in Turkije geweest, de echte binnenlanden. Kan me ook een gebied herrinneren dat Capadocië heet? Misschien haal ik wel alles door elkaar, zal het vanavond aan mijn mams vragenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:56 schreef Emel het volgende:
[..]
Welkom in ons topic
Turkije is prachtig. Waar ben je allemaal geweest in Turkije?
waar ben jij?quote:
ach het verdient wel goedquote:
dan heb je best veel gezien lijkt mequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh is alweer wat jaartjes geleden dus zal mijn moeder vragen waar we precies zijn geweest. In ieder geval Istanbul, Ankara en Haci Bektaş. We zijn tot best diep in Turkije geweest, de echte binnenlanden. Kan me ook een gebied herrinneren dat Capadocië heet? Misschien haal ik wel alles door elkaar, zal het vanavond aan mijn mams vragen
ik ben ook thuisquote:
Tuurlijk, kom eens snel on jijquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:12 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben ook thuisoffline
ik kom straks onlinemissed me?
We hebben in ieder geval een stuk meer gezien dan de meeste Nederlanders in Turkije, die alleen Antalya en dat soort plaatsen aandoenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:11 schreef Emel het volgende:
[..]
dan heb je best veel gezien lijkt me![]()
ik kom uit Ankara
Leuk topic dit hč?!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:52 schreef MaJo het volgende:
Leuk topic ditBen zelf niet turks maar het is leuk om eens ergens mee te lezen waar niet gezeikt wordt (best moeilijk op fok
)
Zekerquote:
Dit is leuker dan in TRV, daar gaat het over uitgaan en zuipen, hier zit je met iedereen door elkaar en met verschillende interessesquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker![]()
Leuk om serieus over Turkije te kunnen praten zonder dat allerlei trieste pubers met allemaal flauwe opmerkingen komen
Ben benieuwd of er ook een dusdanige reeks over Marokko zou kunnen bestaan (ook 3x op vakantie geweest
)
Ik vind het ook goed passen in General Chatquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is leuker dan in TRV, daar gaat het over uitgaan en zuipen, hier zit je met iedereen door elkaar en met verschillende interesses
Over marokko zou het ook prima kunnen, ik ken er zat op FOK!
Op het fok forum zitten veel boefjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het ook goed passen in General Chat![]()
Ik denk dat het niet aan de Marokkanen zal liggen hier op fok maar juist aan de pubers die elk topic vol komen spammen dat maar een beetje met Marokkanen te maken heeft. Erg triest
nopequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ben je het vriendje van emel Triggerdinges
wat ben jij nieuwsgierig zegquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ben je het vriendje van emel Triggerdinges
Ga je sarma maken....?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:26 schreef yvonne het volgende:
Ik loop net bij Dirk van de Broek tegen van die wijnbladeren met rijst gevuld99 eurocent
Je bedoelt gehele moslimswereld?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef stukovich het volgende:
Aha, dus de Arabieren gaan weer een dag voorlopen Trigger?
Oh god, niet deze discussie weerquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bedoelt gehele moslimswereld?
Nee, de uitspraak van Mohammed, wanneer volle maan is gezien dat je dan moet vastenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oh god, niet deze discussie weer![]()
Turken beginnen zondag............ waar ligt het verschil. Naar mijn weten, de manier van meten>?
in Mekka zien ze het altijd een dag eerder ofzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, de uitspraak van Mohammed, wanneer volle maan is gezien dat je dan moet vasten
Wij gebruiken daar moderne technologie voor toch.. en de rest met het blote oog toch...quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, de uitspraak van Mohammed, wanneer volle maan is gezien dat je dan moet vasten
Als je twijfels hebt bel maar sterrenwachtquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wij gebruiken daar moderne technologie voor toch.. en de rest met het blote oog toch...![]()
Nee, in Turkije een dag laterquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:45 schreef Emel het volgende:
[..]
in Mekka zien ze het altijd een dag eerder ofzo
hoezo, ik mocht toch langskomen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef Emel het volgende:
zondag vasten
ongezellig in mn eentje zo
oehh gezelligquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoezo, ik mocht toch langskomen?
Welke oogsterkte heeft jullie kijker danquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je twijfels hebt bel maar sterrenwacht
wij Turken zijn traagquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, in Turkije een dag later
Jup, hou jij alle ingedrienten in voorraad?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:47 schreef Emel het volgende:
[..]
oehh gezellig
en jij gaat nog voor me koken he
wie is dat?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:47 schreef stukovich het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij houdt hij alles anders goed in de gaten hoor
correcte sterktequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Welke oogsterkte heeft jullie kijker dan![]()
sure!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, hou jij alle ingedrienten in voorraad?
ik niet iigquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoezo wie is hier Turks dan?
pilav en tavuk wordt het met mardjimakquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef Emel het volgende:
[..]
sure!
ik heb trek in tarhana corbasi, manti, salata, pilav ve tavuk..en baklava![]()
TURKOS IMPERATORquote:In 1992 sprak een imam een fatwa uit, een religieus decreet, om het begin van de ramadan te bepalen. Het startsein komt uit het eerste moslimland waar de maansikkel van de nieuwe maan met het blote oog wordt waargenomen. Dat land wordt gevolgd, op voorwaarde dat de observatie overeenkomt met astronomische gegevens. In België beroepen de moslims zich daarvoor op de Koninklijke Sterrenwacht.
Dat geldt als de meer traditionele strekking. Een andere stroming - met de Turken voorop - houdt het liever strikt wetenschappelijk en baseert zich louter op astronomie. Zij kunnen nu al kalenders opmaken met begin en startdata van de volgende jaren.
hehe, origineler dan mij iigquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:50 schreef Emel het volgende:
[..]
ik niet iig
ik ben nep he (volgens jou)
mercimek corbasi? en maak je cacik?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
pilav en tavuk wordt het met mardjimak
Toch niet met knoflook hequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:51 schreef Emel het volgende:
[..]
mercimek corbasi? en maak je cacik?
haha echt welquote:
wasda laatste?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:51 schreef Emel het volgende:
[..]
mercimek corbasi? en maak je cacik?
January 27 - Lenin is buried in a mausoleum in the Red Square.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en wat gebeurde er in 1924?
quote:
Jawel, maar dan wel met veel knoflook. Niet dat mieterige, dus dat zit er deze ramazan helaas niet in....quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:54 schreef Emel het volgende:
[..]![]()
volgens mij vind jij cacik niet lekker
3 maart 1924 wijsneusquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:54 schreef stukovich het volgende:
[..]
January 27 - Lenin is buried in a mausoleum in the Red Square.
En voor de rest verliep kerst rustig, en waren er geen noemenswaardige kalamiteiten tijdens oud en nieuw, omdat het nieuwe SIRE-spotje erg popuplair was![]()
ayran, salatalik ve sarmisakquote:
Depressie vanuit het Noorden met hier en daar wat kans op lichte onweersbuienquote:
jij bent gek, om 6 uur?????quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:55 schreef stukovich het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wel met veel knoflook. Niet dat mieterige, dus dat zit er deze ramazan helaas niet in....
In Turkije stond ik altijd om 6 uur 's ochtends op om naar de lokanta te gaan waar de imam's kwamen en de polisler. In de vroege ochtend iskembe corba met 4 lepels knoflook
![]()
Denk je?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Depressie vanuit het Noorden met hier en daar wat kans op lichte onweersbuien
Iets met Atatürk ofzo en einde van 1400 jaar of zoiets dergeljks![]()
Ja, en sporadisch in de winter, als mijn zus of moeder zin hebben om het klaar te maken....quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef Emel het volgende:
[..]
jij bent gek, om 6 uur?????
cacik eten wij vaak in de zomer
oeeehh bulgur pilavi, mijn moeder kan dat zo lekker makenquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk je?
Ook einde aan geldigheid van alle Turkse Fatwa's
maak jij voor mij?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:58 schreef Emel het volgende:
[..]
oeeehh bulgur pilavi, mijn moeder kan dat zo lekker maken![]()
ik pureer het meestal wel, is het lekkerstquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:58 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, en sporadisch in de winter, als mijn zus of moeder zin hebben om het klaar te maken....
Anyway, bij ons wordt het mercumek corbasi, maar dan niet gepureerd![]()
Pijnlijk hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |