abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42018623
Yes, weg met die jaren '50 christen extremist. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_42018628
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:35 schreef Zwansen het volgende:
Wat een loser die Van Vollenhoven.
Maar we zijn het erover eens dat hij dus een goed onderzoek heeft gedaan?

Dat jij hem een loser vindt heeft daar niets mee van doen neem ik aan.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_42018657
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:15 schreef OllieA het volgende:

[..]

Niet met Dekker en Donner erbij.
Scherp.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_42018887
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Op grond waarvan staat vast dat het onderzoek goed is geweest? Zo heb ik bijvoorbeeld geen tegenonderzoek gezien.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 21 september 2006 @ 16:46:59 #105
119078 McCarthy
communistenjager
pi_42018897
-edit-
Doe normaal

[ Bericht 42% gewijzigd door Sidekick op 21-09-2006 18:05:17 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_42018928
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:46 schreef McCarthy het volgende:
Aftreden? Omdat er een paar asielzoekers dood zijn? Wat een onzin! Wat kunnen ons een paar dode kutasielzoekers nou boeien. De 2e kamer maakt zich weer eens druk om niks.
Och, asielzoekers zijn tenminste nog mensen. Als het nou een stel van die liberaalfetisjisten waren geweest, dan was het pas echt heisa om niks.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_42018967
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef Argento het volgende:

Het enkele feit dat de minister kon blijven zitten, betekende al dat de Kamer genoegen nam met zijn uitleg en dat hij dus naar behoren verantwoording afgelegd. Wat valt daar niet aan te snappen?

En rondom Schippers heeft Donner niet geblunderd nee en dat is de Kamer met mij eens.
Donner heeft ook niet geblunderd bij de Schipholbrand. Dat hebben, net als bij Schippers, mensen gedaan die onder hem werken. Mensen waarvoor Donner verantwoordelijk is. Dat is nu eenmaal het systeem van ministeriële verantwoordelijkheid.
pi_42019031
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:49 schreef dVTB het volgende:

[..]

Donner heeft ook niet geblunderd bij de Schipholbrand.
Daar zijn we het dan over eens.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_42019048
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:46 schreef Argento het volgende:

[..]

Op grond waarvan staat vast dat het onderzoek goed is geweest? Zo heb ik bijvoorbeeld geen tegenonderzoek gezien.
Ik stang zwansen een beetje
Fiets
pi_42019058
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef Brammetje het volgende:
Beetje overdreven allemaal, in paniek reageert elk mens anders dan hij daarvoor heeft geleerd. Je kunt mensen 100 keer iets uitleggen maar als het er echt op aankomt dan reageer je anders.

Wat wordt er eigenlijk gedaan met die gast die zijn cel in de fik heeft gestoken? Die gast moeten ze levenslang opsluiten.
die wordt door links op handen gedragen omdat ie 2 ministers heeft laten vallen.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_42019092
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:52 schreef Argento het volgende:

[..]

Daar zijn we het dan over eens.
Wat begrijp jij eigenlijk niet aan het begrip 'ministeriële verantwoordelijkheid'?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_42019126
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:54 schreef OllieA het volgende:

[..]

Wat begrijp jij eigenlijk niet aan het begrip 'ministeriële verantwoordelijkheid'?
niks.

wat begrijp jij niet aan het onderscheid ministeriele verantwoordelijkheid / blunder?
  donderdag 21 september 2006 @ 16:56:52 #113
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_42019168
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:05 schreef OllieA het volgende:

[..]

Als Van Baalen op de radio zegt dat hij voor het onderdompelen van gevangenen is, reageer jij tot twee keer toe met de opmerking dat we eerst maar eens moeten afwachten op de transcriptie van het gesprek. Wanneer vervolgens blijkt dat Van Baalen dat inderdaad heeft gezegd, reageer je niet meer.

Nu roep je nogal voorbarig dat de bewoner van cel 11 zijn cel in de fik heeft gestoken.
FYI:
[..]

Nog even afwachten dus, voordat je stelt dat er sprake is geweest van brandstichting. En wat minder selectief zijn in terughoudendheid.
Waarom mag er überhaupt gerookt worden? Maar het lijkt me nogal voor de handliggend dat het is aangestoken.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  donderdag 21 september 2006 @ 16:58:30 #114
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_42019218
quote:
Aftreden? Omdat een paar asielzoekers dood zijn? Wat een onzin! Wat kunnen ons een paar dode kutasielzoekers nou boeien. De 2e kamer maakt zich weer eens druk om niks.
Intelligente opmerking!
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_42019267
quote:
Aftreden? Omdat een paar asielzoekers dood zijn? Wat een onzin! Wat kunnen ons een paar dode kutasielzoekers nou boeien. De 2e kamer maakt zich weer eens druk om niks.
Waarneer ga jij dood?
Fiets
  donderdag 21 september 2006 @ 17:01:55 #116
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42019319
Was te verwachten, heel terecht natuurlijk. Wat is daar veel fout gegaan zeg.

Goede verslaggeving op Radio 1 trouwens, in sneltreinvaart weer even alles op en rijtje.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 21 september 2006 @ 17:04:20 #117
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_42019402
De asielzoekers waren overgebracht naar Ter Apel, en nu staat het daar in de fik.. wtf?

Brand in vertrekcentrum Ter Apel
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_42019667
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik hoop van niet! Die lamlul van een Donner had al veel eerder op moeten stappen. Het is blunder na blunder bij die flapdrol!

Mooi dattie weg is en hopelijk blijft ie dat ook
Wat voor blunders heeft Donner volgens jou allemaal begaan.
Mag ik even een overzicht, want ik hou niet zo van loos gekakel.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  donderdag 21 september 2006 @ 17:13:36 #119
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_42019728
Dekker moet huilen...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_42019769
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Dekker moet huilen...
serieus?
pi_42019989
Gewoon heel slim van Donner en Dekker... Ze zijn geen kanonnenvoer voor de oppositie meer want ze zijn niet meer in functie.

Het CDA en de VVD kunnen zeggen dat hun mensen hun verantwoording hebben genomen en blablabla.

Een debat is nutteloos want wat wil je nog bereiken als oppositie?

Ik zie Femke al gillen: Ik eis uitleg!!! Prima Femke maar van wie??
Klagen in de media: nutteloos, Donner doet wat de oppositie normaal als eis gebruikt. Geen debat, beperkte schade, 2 maanden tot de nieuwe verkiezingen, de goed nieuwsshow kan verder gaan.

Gelukkig voor het kabinet is Marijke Vos van Groen Links voorlopig degene die de zwarte piet krijgt van het Gifschip met 7 doden en 15000 gewonden dus daar hebben ze voorlopig geen last van.....

[ Bericht 1% gewijzigd door Sybesma op 21-09-2006 21:05:41 (tiepvauten) ]
  donderdag 21 september 2006 @ 17:25:06 #122
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_42020098
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:34 schreef Argento het volgende:

[..]

doe niet zo stompzinnig.
Weinig stompzinnig aan, denk aan Donner en zijn TBS affaire.. hij was wel een van de weinige ministers die frontaal in de tegenkoers ging varen. En achteraf toch zijn gelijk haalde. Qua ambt heeft hij een heel zware functie.... maar ondank dat het achter de mic een lul is... heb ik wel waardering voor zijn strakke optreden. Hij is wel zuiver als je hem gaat spiegelen naar zijn uitspraken...... en terugkijkend moet je daarvor iemand verantwoordelijk houden..... hij deed immers zijn best binnen zijn speelruimte.
pi_42020226
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:25 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Weinig stompzinnig aan, denk aan Donner en zijn TBS affaire.. hij was wel een van de weinige ministers die frontaal in de tegenkoers ging varen. En achteraf toch zijn gelijk haalde. Qua ambt heeft hij een heel zware functie.... maar ondank dat het achter de mic een lul is... heb ik wel waardering voor zijn strakke optreden. Hij is wel zuiver als je hem gaat spiegelen naar zijn uitspraken...... en terugkijkend moet je daarvor iemand verantwoordelijk houden..... hij deed immers zijn best binnen zijn speelruimte.
Ik vind het juist stompzinnig dat je hem een lul noemt. Waarom doe je dat? Waar slaat zoiets op? Is dat nou fatsoen?
  donderdag 21 september 2006 @ 17:40:34 #124
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_42020431
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

nee. ik vind niet dat je in een dergelijk rapport hypotheses kan zetten als 'als de bewaker de deur had dichtgedaan, was de brand misschien wel vanzelf gedoofd en waren er geen doden gevallen'.

dat zijn hypotheses die je niet in een dergelijk feitenrapport mag zetten.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 21 september 2006 @ 17:42:31 #125
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_42020486
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Dekker moet huilen...
ze refereerde aan het feit dat ze onlangs zelf ook weduwe is geworden en ik vond het erg indrukwekkend
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')