Maar we zijn het erover eens dat hij dus een goed onderzoek heeft gedaan?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:35 schreef Zwansen het volgende:
Wat een loser die Van Vollenhoven.
Scherp.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Niet met Dekker en Donner erbij.
Op grond waarvan staat vast dat het onderzoek goed is geweest? Zo heb ik bijvoorbeeld geen tegenonderzoek gezien.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar we zijn het erover eens dat hij dus een goed onderzoek heeft gedaan?
Och, asielzoekers zijn tenminste nog mensen. Als het nou een stel van die liberaalfetisjisten waren geweest, dan was het pas echt heisa om niks.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:46 schreef McCarthy het volgende:
Aftreden? Omdat er een paar asielzoekers dood zijn? Wat een onzin! Wat kunnen ons een paar dode kutasielzoekers nou boeien. De 2e kamer maakt zich weer eens druk om niks.
Donner heeft ook niet geblunderd bij de Schipholbrand. Dat hebben, net als bij Schippers, mensen gedaan die onder hem werken. Mensen waarvoor Donner verantwoordelijk is. Dat is nu eenmaal het systeem van ministeriële verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef Argento het volgende:
Het enkele feit dat de minister kon blijven zitten, betekende al dat de Kamer genoegen nam met zijn uitleg en dat hij dus naar behoren verantwoording afgelegd. Wat valt daar niet aan te snappen?
En rondom Schippers heeft Donner niet geblunderd nee en dat is de Kamer met mij eens.
Daar zijn we het dan over eens.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:49 schreef dVTB het volgende:
[..]
Donner heeft ook niet geblunderd bij de Schipholbrand.
Ik stang zwansen een beetjequote:Op donderdag 21 september 2006 16:46 schreef Argento het volgende:
[..]
Op grond waarvan staat vast dat het onderzoek goed is geweest? Zo heb ik bijvoorbeeld geen tegenonderzoek gezien.
die wordt door links op handen gedragen omdat ie 2 ministers heeft laten vallen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef Brammetje het volgende:
Beetje overdreven allemaal, in paniek reageert elk mens anders dan hij daarvoor heeft geleerd. Je kunt mensen 100 keer iets uitleggen maar als het er echt op aankomt dan reageer je anders.
Wat wordt er eigenlijk gedaan met die gast die zijn cel in de fik heeft gestoken? Die gast moeten ze levenslang opsluiten.
Wat begrijp jij eigenlijk niet aan het begrip 'ministeriële verantwoordelijkheid'?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:52 schreef Argento het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan over eens.
niks.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:54 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat begrijp jij eigenlijk niet aan het begrip 'ministeriële verantwoordelijkheid'?
Waarom mag er überhaupt gerookt worden? Maar het lijkt me nogal voor de handliggend dat het is aangestoken.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:05 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als Van Baalen op de radio zegt dat hij voor het onderdompelen van gevangenen is, reageer jij tot twee keer toe met de opmerking dat we eerst maar eens moeten afwachten op de transcriptie van het gesprek. Wanneer vervolgens blijkt dat Van Baalen dat inderdaad heeft gezegd, reageer je niet meer.
Nu roep je nogal voorbarig dat de bewoner van cel 11 zijn cel in de fik heeft gestoken.
FYI:
[..]
Nog even afwachten dus, voordat je stelt dat er sprake is geweest van brandstichting. En wat minder selectief zijn in terughoudendheid.
Intelligente opmerking!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:46 schreef McCarthy het volgende:
Aftreden? Omdat een paar asielzoekers dood zijn? Wat een onzin! Wat kunnen ons een paar dode kutasielzoekers nou boeien. De 2e kamer maakt zich weer eens druk om niks.
Waarneer ga jij dood?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:46 schreef McCarthy het volgende:
Aftreden? Omdat een paar asielzoekers dood zijn? Wat een onzin! Wat kunnen ons een paar dode kutasielzoekers nou boeien. De 2e kamer maakt zich weer eens druk om niks.
Wat voor blunders heeft Donner volgens jou allemaal begaan.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop van niet! Die lamlul van een Donner had al veel eerder op moeten stappen. Het is blunder na blunder bij die flapdrol!
Mooi dattie weg is en hopelijk blijft ie dat ook
serieus?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Dekker moet huilen...
Weinig stompzinnig aan, denk aan Donner en zijn TBS affaire.. hij was wel een van de weinige ministers die frontaal in de tegenkoers ging varen. En achteraf toch zijn gelijk haalde. Qua ambt heeft hij een heel zware functie.... maar ondank dat het achter de mic een lul is... heb ik wel waardering voor zijn strakke optreden. Hij is wel zuiver als je hem gaat spiegelen naar zijn uitspraken...... en terugkijkend moet je daarvor iemand verantwoordelijk houden..... hij deed immers zijn best binnen zijn speelruimte.quote:
Ik vind het juist stompzinnig dat je hem een lul noemt. Waarom doe je dat? Waar slaat zoiets op? Is dat nou fatsoen?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weinig stompzinnig aan, denk aan Donner en zijn TBS affaire.. hij was wel een van de weinige ministers die frontaal in de tegenkoers ging varen. En achteraf toch zijn gelijk haalde. Qua ambt heeft hij een heel zware functie.... maar ondank dat het achter de mic een lul is... heb ik wel waardering voor zijn strakke optreden. Hij is wel zuiver als je hem gaat spiegelen naar zijn uitspraken...... en terugkijkend moet je daarvor iemand verantwoordelijk houden..... hij deed immers zijn best binnen zijn speelruimte.
nee. ik vind niet dat je in een dergelijk rapport hypotheses kan zetten als 'als de bewaker de deur had dichtgedaan, was de brand misschien wel vanzelf gedoofd en waren er geen doden gevallen'.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar we zijn het erover eens dat hij dus een goed onderzoek heeft gedaan?
ze refereerde aan het feit dat ze onlangs zelf ook weduwe is geworden en ik vond het erg indrukwekkendquote:Op donderdag 21 september 2006 17:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Dekker moet huilen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |