Dat mag nooit, maar dat geldt niet voor jou alleen uiteraard.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:42 schreef SiemeN het volgende:
Vandaag mag ik geen bagger topics openen van Snakey..
Ik had gehoopt dat mijn kersverse avatar een dusdanige impact zou hebben dat ik er ongestoord op los zou kunnen baggeren.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat mag nooit, maar dat geldt niet voor jou alleen uiteraard.![]()
WAAR IS DE POSTBODE, ZO HERKEN IK USERSquote:Op woensdag 27 september 2006 13:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat mijn kersverse avatar een dusdanige impact zou hebben dat ik er ongestoord op los zou kunnen baggeren.
Helaasch.
Komt spoedig weer terug hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:22 schreef murp het volgende:
[..]
WAAR IS DE POSTBODE, ZO HERKEN IK USERS
OF HIJ LEEK OP EEN POSTBODE.. :p
We hebben je in de smiezen.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat mijn kersverse avatar een dusdanige impact zou hebben dat ik er ongestoord op los zou kunnen baggeren.
Helaasch.
Kom je elke keer als je matig slechte topic een slotje krijgt hier posten dat je boos bent ?quote:
Dan heeft ie in no-time een ban voor postkrikken in een FB-topic te pakken.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kom je elke keer als je matig slechte topic een slotje krijgt hier posten dat je boos bent ?![]()
In dat geval mag hij lekker door gaanquote:Op woensdag 27 september 2006 14:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan heeft ie in no-time een ban voor postkrikken in een FB-topic te pakken..
Jij ook een kusje trouwensquote:Op woensdag 27 september 2006 14:35 schreef NJ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:24 schreef Echo99 het volgende:
Ik wil mijn 7400ste Post even in FB doen. Ik waardeer de moeite die jullie in dit subforum stoppen, hulde voor de mods![]()
![]()
En ik wil ook graag mijn moeder bedanken![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Is dit onderdeel van je inlik-plan?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil mijn 5500ste Post even in FB doen. Ik waardeer de moeite die jullie in dit subforum stoppen, hulde voor de mods![]()
![]()
En ik wil ook graag mijn moeder bedanken![]()
Hij heeft er al een note voor.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:28 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Is dit onderdeel van je inlik-plan?
quote:
thanks m_wquote:Op woensdag 27 september 2006 20:54 schreef most_wanted het volgende:
Haha, remlof als ONZ mod. Het was zeker óf Bassie óf Remlof?
Haha, nee gefeliciteerd.[afbeelding]
Wat flik jij nou ?quote:
Hehe hebben ze je eindelijk blauw gepoetstquote:
Maar niet vergetenquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar niet vergetenIk ben heul geen kontenlikker
![]()
![]()
Kan ik weer verder met baggeren enzoquote:
ja, mag ie nu al open?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB #146] Zullen we het toch maar gewoon over bier hebben?
[..]
Kan ik weer verder met baggeren enzo![]()
![]()
![]()
Niet dat ik daar mee gestopt ben ofzo![]()
Dat was afgesproken enzo is niet gejatquote:Op woensdag 27 september 2006 23:56 schreef murp het volgende:
SeaOfLove... iemand heefy je oude usericon gestolen..
dader: skiczukie
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was afgesproken enzo is niet gejat![]()
Was niet afgesprokenquote:Op donderdag 28 september 2006 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was afgesproken enzo is niet gejat![]()
ik vond die andere ava leuker!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Was niet afgesproken. Als hij er maar veel plezier mee heeft... ik heb nu Biogarde en juiced in mijn ava
en zij zijn ook![]()
ik word bang van je avaquote:Op donderdag 28 september 2006 00:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Was niet afgesproken. Als hij er maar veel plezier mee heeft... ik heb nu Biogarde en juiced in mijn ava
en zij zijn ook![]()
donequote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef -Wolf- het volgende:
doe maar een slotje:
Photo Fok! a Cultural Anthropology Teacher!
helaas, op verzoek van andere user toch maar weggehaald.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:05 schreef murp het volgende:
[..]
verdomme, dat was een geniaal bagger topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |