abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:29:18 #76
58921 Day
You can fly!
pi_42051568
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef CartWOman het volgende:
Die downtime van morgen, kan die mededeling ook tijdelijk even sticky onder de andere?
Ik denk dat het de vaste BB-users anders niet opvalt, en zo staat 'ie vlak boven de COS dus lekker opvallend.
Done !
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_42051611
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:20 schreef Day het volgende:

[..]

En men, wat heb ik nou gedaan? Gevraagd of jullie op wilden houden, meer niet. Ik heb niemand weggejaagd, niemand beledigd. Gewoon gezegd; genoeg geweest en verder nu.
Mwoah, teruglezend in de COS moet ik zeggen dat ik het ook een beetje een overdreven reactie van je vind. Commentaren op streams zijn commentaren op streams. Dat is moeilijk offtopic te noemen. Dat Scanman er dan gelijk vandoor gaat is dan weer wat overtrokken misschien, maar ik kan me zijn irritatie in deze wel voorstellen.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_42051650
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat scanman al te veel credit krijgt met zijn eeuwige off-topic.
Dat hij ook veel on-topic is is zoals het zou moeten, maar geen mod of FA heeft de ballen er eindelijk eens genoeg van te hebben. (En zo zijn er nog wel een paar)
Jij laat ook echt geen kans onbenut om je Calimero complex uit te dragen he?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_42051662
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:30 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Mwoah, teruglezend in de COS moet ik zeggen dat ik het ook een beetje een overdreven reactie van je vind. Commentaren op streams zijn commentaren op streams. Dat is moeilijk offtopic te noemen. Dat Scanman er dan gelijk vandoor gaat is dan weer wat overtrokken misschien, maar ik kan me zijn irritatie in deze wel voorstellen.
Dank je , ik begon al te twijfelen aan mezelf.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42051687
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:29 schreef Day het volgende:

[..]

Done !
Thanks!!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:37:50 #81
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42051726
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:33 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Dank je , ik begon al te twijfelen aan mezelf.
Zolang je dit soort dingen nog uit je strot krijgt lijkt mij dat twijfelen voor jou een gezonde bezigheid is...
quote:
Ik ervoer het ook als een inbreuk in een nuttige conversatie over welk nummer dat de dames zongen. Welke liederen mensen uit hun hoofd kennen, is een belangrijk aanknopingspunt over hun psyche.
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:39:09 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42051757
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:23 schreef Nostalgist het volgende:
Huh ? Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]

Jammer, ik zal wel wat gemist hebben, ik vond hem wel ok posten in COS

Dit is alleen om mijn verbazing uit te spreken.
Moest het even kwijt. Hoeft geen reply op te komen, ik weet dat er niet gediscussieerd over wordt.
De ban was méér dan terecht en ja IK ben degene die hem aangevraagd heeft.

Dan gaan we nu weer gewoon verder tot de orde van de dag...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42051802
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:32 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Jij laat ook echt geen kans onbenut om je Calimero complex uit te dragen he?
En jij laat geen kans onbenut om mij weer eens persoonlijk aan te vallen he? Wat ben je een ziek mannetje. Probeer je je bij "het groepje" in te werken, door mij continue aan te vallen?

Ga een ander vervelen, SUKKEL!!!!
pi_42051839
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Als dat al banwaardig is, waar blijven dan de bans voor de off-topic gebruikers in [COS]????
100000000000000x wordt er gevraagd om on-topic te blijven, maar er wat tegen te doen??? NO-WAY.....!!!!!
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:43:26 #85
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42051849
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:30 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

We hebben inmiddels alle invalshoeken al geprobeerd Mike. De vriendelijke, de aardige, we hebben mensen gemaild over dit soort zaken, we hebben gemoppert. Blijkbaar beklijven de zaken gewoon niet.

Als men een liedje zingt en er worden en paar posts over gemaakt is dat geen enkel probleem. Als het echter de discussie gaat domineren en men verder afdwaalt is dát het moment om naar de SC te verkassen. We hebben de COS discussie nu al meer dan eens gevoerd, er zijn nog een aantal mensen die het blijkbaar nodig vinden uit recalcitrantie of kinderachtigheid de afspraken met voeten te blíjven treden. Is het dan gek dat op een bepaald moment grenzen bereikt worden en we weer eens flink aan de teugels gaan hangen?
pi_42051855
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ok.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:46:02 #87
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42051902
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Als dat al banwaardig is, waar blijven dan de bans voor de off-topic gebruikers in [COS]????
100000000000000x wordt er gevraagd om on-topic te blijven, maar er wat tegen te doen??? NO-WAY.....!!!!!
Je weet niet eens waar de ban voor was LS. Die was namelijk een combi van offtopic gewauwel, geen gehoor geven aan verzoeken van de mods en een zuigend gedrag richting mede-users en mods als er eens ingegrepen werd. Simpel een kwestie van de grens bereiken en er dan tóch nog een stapje overheen zetten. Dit alles onder het mom van: " "

Dan worden wij ook kinderachtig
pi_42052036
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:37 schreef Jappie het volgende:

[..]

Zolang je dit soort dingen nog uit je strot krijgt lijkt mij dat twijfelen voor jou een gezonde bezigheid is...
[..]

Ik probeerde "over the top" te gaan, maar kennelijk faalde ik daarin....

On topic : Gaan we bij de downtime naar de fok blog ?
pi_42052039
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:46 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Je weet niet eens waar de ban voor was LS. Die was namelijk een combi van offtopic gewauwel, geen gehoor geven aan verzoeken van de mods en een zuigend gedrag richting mede-users en mods als er eens ingegrepen werd. Simpel een kwestie van de grens bereiken en er dan tóch nog een stapje overheen zetten. Dit alles onder het mom van: " "

Dan worden wij ook kinderachtig
GELUL!!!!!!

Het zijn al WEKEN dezelfden die off-topic mogen, waar NIETS tegen gedaan wordt. Ga jezelf nu niet schoonpraten om die ban.
Maar zoals al vaker gezegd, sommigen hebben gewoon een credit van hier tot Tokio.
Je zou maar een scanman of een "sgopper" een ban geven wegens herhaaldelijk off-topic gedrag, waar vaak genoeg een waarschuwing voor is geweest. Maar die ballen hebben de mods en FA's niet....

Nu krijg ik zeker weer een ban, zoals de vorige keer, wat Gert al aanhaalde... klassejustitie bij BB-forum.
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:54:21 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42052078
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

GELUL!!!!!!

Het zijn al WEKEN dezelfden die off-topic mogen, waar NIETS tegen gedaan wordt. Ga jezelf nu niet schoonpraten om die ban.
Maar zoals al vaker gezegd, sommigen hebben gewoon een credit van hier tot Tokio.
Je zou maar een scanman of een "sgopper" een ban geven wegens herhaaldelijk off-topic gedrag, waar vaak genoeg een waarschuwing voor is geweest. Maar die ballen hebben de mods en FA's niet....

Nu krijg ik zeker weer een ban, zoals de vorige keer, wat Gert al aanhaalde... klassejustitie bij BB-forum.
Zoals gezegd er zijn ook users gemaild hierover

Maar goed, je bent nog steeds niet in staat om de zaken te scheiden merk ik al wel. Deze betreffende discussie is niet aan jou besteed en ik ga 'm dus ook niet met jou voeren.
pi_42052096
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

We hebben inmiddels alle invalshoeken al geprobeerd Mike. De vriendelijke, de aardige, we hebben mensen gemaild over dit soort zaken, we hebben gemoppert. Blijkbaar beklijven de zaken gewoon niet.

Als men een liedje zingt en er worden en paar posts over gemaakt is dat geen enkel probleem. Als het echter de discussie gaat domineren en men verder afdwaalt is dát het moment om naar de SC te verkassen. We hebben de COS discussie nu al meer dan eens gevoerd, er zijn nog een aantal mensen die het blijkbaar nodig vinden uit recalcitrantie of kinderachtigheid de afspraken met voeten te blíjven treden. Is het dan gek dat op een bepaald moment grenzen bereikt worden en we weer eens flink aan de teugels gaan hangen?
Nee hoor, integendeel. Zoals je waarschijnlijk wel weet was ik één van de voorstanders van hele COS gebeuren en de regels daaromtrent. Het is ook allerminst mijn bedoeling om hier die eeuwige discussie daarover weer te gaan oprakelen. Ik word daar al doodziek van, laat staan wat jullie er van worden. Ik vond het in dit geval alleen discutabel of de discussie tussen Scan en Nostalgist nou offtopic was of niet. In mijn ogen niet dus en dat wilde ik alleen even zeggen. Voor de rest vind ik het prima dat er wat strenger gemodereerd wordt, komt de leesbaarheid alleen maar ten goede.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:55:57 #92
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42052125
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:55 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Nee hoor, integendeel. Zoals je waarschijnlijk wel weet was ik één van de voorstanders van hele COS gebeuren en de regels daaromtrent. Het is ook allerminst mijn bedoeling om hier die eeuwige discussie daarover weer te gaan oprakelen. Ik word daar al doodziek van, laat staan wat jullie er van worden. Ik vond het in dit geval alleen discutabel of de discussie tussen Scan en Nostalgist nou offtopic was of niet. In mijn ogen niet dus en dat wilde ik alleen even zeggen. Voor de rest vind ik het prima dat er wat strenger gemodereerd wordt, komt de leesbaarheid alleen maar ten goede.
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:09:03 #93
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42052457
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

GELUL!!!!!!

Jij bent zo door de regering verneukt door de invoering van de Euro......jij hebt nu nooit meer de kans dat het kwartje gaat vallen...................nooit meer.
pi_42052619
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:54 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zoals gezegd er zijn ook users gemaild hierover

Maar goed, je bent nog steeds niet in staat om de zaken te scheiden merk ik al wel. Deze betreffende discussie is niet aan jou besteed en ik ga 'm dus ook niet met jou voeren.
Goh. Dat las ik ja. Ik kreeg meteen een ban, zonder mailtje. Dat bedoel ik dus met klassejustitie.
En dan nog gaan betreffende users door met off-topic en provoceren.

En er mag zelfs gepost worden:"Oh doe maar niet, want dan krijg je ook een mailtje..."
Pure provocatie, waarbij de mods over zich heen laten lopen. En die discussie hadden we al gevoerd, weet je nog?
Maar die zal ik maar niet herhalen, want dan moet ik weer afkoelen.
Sommigen mogen nu éénmaal provoceren, off-topic gaan en anderen krijgen op verzoek van flugeltje meteen een ban aangesmeerd.

En als je je na 2 bans netjes aan de regels houdt en probeert anderen aan te sporen om je aan de regels te houden, dan nog krijg je commentaar van "het groepje".

Maar dit is ook de laatste keer dat ik er zoveel woorden aan vuil maak.
Want het zal toch wel zo door blijven gaan, dat de ene off-topic een [COS] mag verzieken en de andere meteen een ban krijgt.

Succes met jullie subjectieve moderatie.
pi_42052656
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:09 schreef Jappie het volgende:

[..]

Jij bent zo door de regering verneukt door de invoering van de Euro......jij hebt nu nooit meer de kans dat het kwartje gaat vallen...................nooit meer.
Heb nog kwartjes bewaard en die zijn al lang gevallen.
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:19:19 #96
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42052766
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Heb nog kwartjes bewaard en die zijn al lang gevallen.
Waarschijnlijk met bergen tegelijk dan......doet je hoofd nog zeer?
pi_42052972
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

en het is niet eerlijk, want zij zijn groot en ik is klein...en dat is niet eerlijk...oh nee.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_42053384
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

en het is niet eerlijk, want zij zijn groot en ik is klein...en dat is niet eerlijk...oh nee.
Het moge wel duidelijk zijn dat jouw stumperige posts mij alleen maar aan het lachen maken he? Maar als jij er plezier aan hebt, ga vooral je gang. Misschien mag jij dan ook ooit nog met de "grote mensen" meepraten.
pi_42054903
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Het moge wel duidelijk zijn dat jouw stumperige posts mij alleen maar aan het lachen maken he? Maar als jij er plezier aan hebt, ga vooral je gang. Misschien mag jij dan ook ooit nog met de "grote mensen" meepraten.
Ja, het moge duidelijk zijn dat jij, met je immer positieve, superinhoudelijke en buitengewoon intelligente posts volle zalen trekt. En de grote jongens (wie dat dan ook in godsnaam mogen zijn) staan met zijn allen in de rij om met jou te mogen praten.

flikker toch op met je gezeik, jankbal....

Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  vrijdag 22 september 2006 @ 20:39:37 #100
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42057021
Tegen beter weten in, ga ik het toch nog een keer proberen
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Goh. Dat las ik ja. Ik kreeg meteen een ban, zonder mailtje. Dat bedoel ik dus met klassejustitie.
En dan nog gaan betreffende users door met off-topic en provoceren.
Jouw ban ga ik niet bespreken op het forum, maar dat is vast geen nieuws voor je
quote:
En er mag zelfs gepost worden:"Oh doe maar niet, want dan krijg je ook een mailtje..."
Pure provocatie, waarbij de mods over zich heen laten lopen.
Wat wil je dan? Dat we met 6 mods 24 uur per dag online zijn zodat er maar vooral niks fout gaat? Ook users hebben hierin een verantwoordelijkheid. En komop.. zo'n opmerking is toch zeker geen halsmisdrijf?
quote:
En die discussie hadden we al gevoerd, weet je nog?
Toen waren we het ook al niet eens..
quote:
Maar die zal ik maar niet herhalen, want dan moet ik weer afkoelen.
Sommigen mogen nu éénmaal provoceren, off-topic gaan en anderen krijgen op verzoek van flugeltje meteen een ban aangesmeerd.
ho! Flugel heeft in dit geval de ban niet aangevraagd, maar als zij het niet gedaan had, had ik het wel gedaan en anders Day wel. Ik verwerp de suggestie dat flugel hier met totale willekeur bans aanvraagt
quote:
En als je je na 2 bans netjes aan de regels houdt en probeert anderen aan te sporen om je aan de regels te houden, dan nog krijg je commentaar van "het groepje".
Als je je na 2 bans aan de regels houdt, wordt dat alleen maar gewaardeerd. Ik weet niet welk 'groepje" je bedoelt
quote:
Want het zal toch wel zo door blijven gaan, dat de ene off-topic een [COS] mag verzieken en de andere meteen een ban krijgt.

Succes met jullie subjectieve moderatie.
Moderatie is per definitie subjectief, maar je suggestie dat jij harder wordt aangepakt dan anderen vind ik totale nonsens. Niet dat je het met mee eens zult zijn, maar ik wil het toch gezegd hebben
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 22 september 2006 @ 20:40:32 #101
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42057051
ow en voor ik het vergeet: kap eens met dat gehak op de persoon people
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_42057129
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef teamlead het volgende:
ow en voor ik het vergeet: kap eens met dat gehak op de persoon people

Die opmerking is zooo BB5.....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  vrijdag 22 september 2006 @ 20:46:43 #103
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42057218
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Die opmerking is zooo BB5.....
maar daarom niet minder gemeend nu
  vrijdag 22 september 2006 @ 21:11:35 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42058016
edit
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:42:32 #105
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42063705
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Geen mail gehad Ik vind je leuk als je boos bent!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:42:53 #106
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42063720
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 21:11 schreef scanman01 het volgende:
edit
En nu niet meer weglopen he ?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2006 @ 23:49:14 #107
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42063982
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:31 schreef PH52 het volgende:

[..]

Raar. Mij was ook niets opgevallen, ze zijn zeker in de war met die Manu82, die hier alleen komt om in de FB te SC'en.
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 23 september 2006 @ 00:02:53 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42064523
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:

[..]

En nu niet meer weglopen he ?
Soms moet je gewoon even een uurtje of wat wat anders gaan doen. Is heel verhelderend.
Zal nog wel vaker gebeuren, sorry.
  zaterdag 23 september 2006 @ 01:34:43 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42067252
Waarom worden de streamverslagen niet meer bijgehouden?
Ik heb soms geen zin om ca. 1.500 posts in COS te doorworstelen om te weten wat er in het huis gebeurd is.

Kunnen jullie, als modjes, er niet voor zorgen dat er een vast cluppie streamverslagen-bijhouders wordt aangesteld, of het zelf een beetje verdelen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 23 september 2006 @ 01:38:46 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_42067336
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:

Soms moet je gewoon even een uurtje of wat wat anders gaan doen. Is heel verhelderend.
Zal nog wel vaker gebeuren, sorry.
Geen probleem.

Ben je nu weer okay?
OMFG.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 23 september 2006 @ 01:41:01 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_42067383
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
Waarom worden de streamverslagen niet meer bijgehouden?
Ik heb soms geen zin
Jij post regelmatig in COS.
Waarom neem jij niet de moeite om een paar regeltjes in het streamverslagentopic te schrijven?
  zaterdag 23 september 2006 @ 01:45:49 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42067487
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:41 schreef APK het volgende:

Jij post regelmatig in COS.
Waarom neem jij niet de moeite om een paar regeltjes in het streamverslagentopic te schrijven?
Eigenlijk alleen maar een uurtje om deze tijd meestal. Lijkt mij niet voldoende om echt te streamen.
Er zijn veel meer mensen die bijna 24/7 in COS zitten en bijna nooit een streamverslag schrijven voor users als ik die nauwelijks die streams bekijken.
1 streamverslag per uur moet toch wel mogelijk zijn om te organisren?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 23 september 2006 @ 01:50:24 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_42067592
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:45 schreef golfer het volgende:

1 streamverslag per uur moet toch wel mogelijk zijn om te organisren?
En waarom moeten de mods dat organiseren
Het ligt bij users zoals jij om het goede voorbeeld te geven als je de streams bekijkt en iets ziet dat vermeldenswaardig is.
  zaterdag 23 september 2006 @ 01:52:49 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42067648
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:50 schreef APK het volgende:

En waarom moeten de mods dat organiseren
Omdat de taak van mods niet alleen het sluiten van topics is, maar het ook begeleiden, sturen en intitiativen nemen is.
althans zo vond ik het in mijn modtijd
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 23 september 2006 @ 01:53:59 #115
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42067677
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:38 schreef APK het volgende:

[..]

Geen probleem.

Ben je nu weer okay?
OMFG.
Kijk eens aan, APK komt ook even voorbij wippen.
  zaterdag 23 september 2006 @ 01:55:10 #116
58921 Day
You can fly!
pi_42067700
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Omdat de taak van mods niet alleen het sluiten van topics is, maar het ook begeleiden, sturen en intitiativen nemen is.
We hebben het geprobeerd, Golfer, maar je kunt mensen niet dwingen.
Zo zou APK de streamverslagen openen, maar ja......
I am gonna shine
  zaterdag 23 september 2006 @ 01:57:54 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_42067753
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:55 schreef Day het volgende:

Vertel?
  zaterdag 23 september 2006 @ 02:00:20 #118
58921 Day
You can fly!
pi_42067799
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:57 schreef APK het volgende:

[..]

Vertel?
Wil jij even een nieuwe streamverslagen-topic openen, schat?
I am gonna shine
  zaterdag 23 september 2006 @ 02:03:58 #119
6941 APK
Factual, I think.
pi_42067862
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 02:00 schreef Day het volgende:

Wil jij even een nieuwe streamverslagen-topic openen, schat?
Fuck!
Ik dacht dat je mij in de maling nam.
pi_42068095
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:55 schreef Day het volgende:

[..]

We hebben het geprobeerd, Golfer, maar je kunt mensen niet dwingen.
Ik wou ook eens een verslag proberen..... was er geen topic
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 23 september 2006 @ 02:34:20 #121
58921 Day
You can fly!
pi_42068310
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 02:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik wou ook eens een verslag proberen..... was er geen topic
Dat was dan vanavond voor het eerst!
Maar je mag alsnog een poging doen.
I am gonna shine
pi_42068333
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 02:34 schreef Day het volgende:

[..]

Dat was dan vanavond voor het eerst!
Maar je mag alsnog een poging doen.
Je denkt toch niet dat ik dat allemaal onthouden heb he
pi_42068896
  zaterdag 23 september 2006 @ 03:59:28 #124
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42069067
Dit gezeik allemaal het gevolg van een geen-streams policy in de SC

Als je zonodig een COS wil hebben zonder oftopic gezeur, laat mensen dan in de SC volle bak houden - offtopic en streams - en laat de mensen in COS lekker COSsen zonder offtopic gezeur. SC voor de community feeling, COS voor de echte COS'ers die een broertje dood hebben aan de levens van andere users van Fok.

>> ER IS GEEN REDEN OM DIT TE SCHEIDEN <<

Tenzij jullie bang zijn dat er niemand meer in COS overblijft, omdat iedereen toch liever SC heeft, maar geef dit dan ook toe!

In tegenstelling tot de Streamverslagen - die iedereen terugleest - hoeft er geen 1 uniek vastomlijnd topic te komen waar al het commentaar op de streams wordt geleverd. Er zijn geen goede argumenten hiervoor, behalve het janlul slappe hap 3 bier argument dat "het netter staat als alles in 1 topic gebeurt"

En de modjes worden steeds gefrustreerder omdat hun regels niet overeen komen met hoe de usergroep hier zich gedraagt. Lukt dat heropvoeden een beetje?

[ Bericht 7% gewijzigd door Stereotomy op 23-09-2006 04:27:08 ]
Confidence through competence
pi_42069077
Daar zit wel wat in
  zaterdag 23 september 2006 @ 04:12:16 #126
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_42069146
eigenlijk is het overal zo simpel he, als er iets te zien is op de streams dan ga je on topic, is er weer eens geen reet te doen, dank U wel Hummie, dan gaat het ook nergens over, moet iedereen dan verhuizen of moet het gewoon ff off topic kunnen tot er weer wat gebeurt?
Ik zeg gewoon on topic als het de moeite is en dat gebeurt ook, en off topic als er geen reet te doen is
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_42069199
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 04:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
eigenlijk is het overal zo simpel he, als er iets te zien is op de streams dan ga je on topic, is er weer eens geen reet te doen, dank U wel Hummie, dan gaat het ook nergens over, moet iedereen dan verhuizen of moet het gewoon ff off topic kunnen tot er weer wat gebeurt?
Ik zeg gewoon on topic als het de moeite is en dat gebeurt ook, en off topic als er geen reet te doen is
Hear hear en ook voor Stereo Dat debiele gezwaai en BEW en gekus moet weg blijven natuurlijk, maar voor de rest helemaal mee eens. Eindelijk medestanders
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 23 september 2006 @ 04:26:16 #128
55709 Stereotomy
pi_42069250
quote:
Damn, jij hebt echt minder woorden nodig dan ik
pi_42069345
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 04:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Damn, jij hebt echt minder woorden nodig dan ik
Dizzy is dan ook van een hogere kaste
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 23 september 2006 @ 08:45:05 #130
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42069975
quote:

[..]

Ik vind het dikke bullshit dat de mod's achter users hun reet aan moeten zitten voor streamverslagen! Ze stimuleren vaak genoeg maar als niemand het wil doen so be it. Ikzelf doe alleen bijdrage aan de SV's als er echt iets interessants is en ik het niet druk heb met geilpijperij in de SC !

Behalve APK, die moet gewoon een verplichting krijgen om per dag zeker 3 uur streamverslagen te doen!
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:01:55 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42072546
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
Dit gezeik allemaal het gevolg van een geen-streams policy in de SC

Als je zonodig een COS wil hebben zonder oftopic gezeur, laat mensen dan in de SC volle bak houden - offtopic en streams - en laat de mensen in COS lekker COSsen zonder offtopic gezeur. SC voor de community feeling, COS voor de echte COS'ers die een broertje dood hebben aan de levens van andere users van Fok.

>> ER IS GEEN REDEN OM DIT TE SCHEIDEN <<

Tenzij jullie bang zijn dat er niemand meer in COS overblijft, omdat iedereen toch liever SC heeft, maar geef dit dan ook toe!
Nogmaals, de scheiding is enkel en alleen ontstaan op verzoek van de users. Dit na het zwaaigebeuren van vorig jaar en de twisten die daar steeds rondom ontstonden. Het was een initiatief van de users zelf. En dat het in de SC niet de bedoeling is om intensief de streams te gaan volgen met een groep is onstaan omdat je anders een tweetal streamtopics krijgt. Net zoals overal op FOK het geval is, is de SC bedoeld voor chitchat. Ik vind het typerend dat een aantal mensen steeds opnieuw de discussie aan wil gaan. Men vind het blijkbaar leuk om tegen de mods te blijven schoppen die het o zo verkeerd doen.
quote:
In tegenstelling tot de Streamverslagen - die iedereen terugleest - hoeft er geen 1 uniek vastomlijnd topic te komen waar al het commentaar op de streams wordt geleverd. Er zijn geen goede argumenten hiervoor, behalve het janlul slappe hap 3 bier argument dat "het netter staat als alles in 1 topic gebeurt"

En de modjes worden steeds gefrustreerder omdat hun regels niet overeen komen met hoe de usergroep hier zich gedraagt. Lukt dat heropvoeden een beetje?
Heropvoeden

Ik noem het zuiver het in toom houden van een aantal pubers die er hun levenstaak van gemaakt hebben om toch maar o zo recalcitrant te zijn.

Want wat is het toch ontzettend leuk om juist de dingen te doen die niet gewenst zijn. Het is hilarisch

Ik heb tot op heden nog maar héél weinig mensen gehoord over de eigen verantwoordelijkheid om de topics leuk te houden. De eigen verantwoordelijkheid om de Streamverslagen te vullen, de eigen verantwoordelijkheid om de policy in de gaten te houden. We proberen te sturen, hebben mensen mails gestuurd, gaan de dialoog aan en zelfs de discussie. Wat moeten we dan doen? Onszelf maar terugtrekken uit BB en de users de boel laten regelen, niet meer ingrijpen en de 'natuur' z'n werk laten doen? Of verwacht men bans als er geweigerd wordt de streamverslagen te vullen of men offtopic blijft gaan?

Jullie zeggen het maar hoor, ikzelf heb er inmiddels een beetje tabak van gekregen. We hebben met COS en SC de gulden middenweg gevonden. Vervolgens blijven mensen de huilie uithangen hier in FB om toch vooral maar zoveel mogelijk medestanders te krijgen en vervolgens te constateren dat ze gelijk hebben ('zie je nou wel, er is nog iemand met me eens dus ik heb gelijk') Op het moment dat we zouden besluiten om de boel weer samen te voegen begint een andere groep te piepen.

Ik heb soms echt het idee dat ik op een kleuterschool beland ben waar we zaken voor moeten kauwen en vooral heel veel foei zeggen, waarna de spreekwoordelijke tong naar ons uitgestoken wordt.

Ik post verdomme amper meer mee in de COS en SC topics omdat iedere kleine stap direct een hoop commentaar veroorzaakt en men zaken niet meer kan scheiden maar ons slechts ziet als figuren die koste wat kost tegengewerkt moeten worden. O o, wat zijn we volwasssen met z'n allen.

Ik stel dus voor dat eenieder de hand een keer in eigen boezem steekt en zichzelf afvraagt: "Wat kan ík doen om de boel weer op te leuken hier". (bijvoorbeeld door de SV's te vullen) Want waar iedereen druk bezig is met zeiken over hoe het voor zichzelf zo leuk mogelijk gemaakt kan worden is er niemand die zichzelf afvraagt hoe het voor een ander leuk kan zijn. Weet je hoe wijlen mijn vader dat soort mensen noemde? "Egoïsten" En ik kan het daarin alleen maar met hem eens zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 23-09-2006 12:09:03 ]
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:14:29 #132
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42072834
Amen!
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:25:44 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42073063
quote:

[..]

Zo zie ik het ook Golfer, maar ik geef het je te doen met deze meute

We hebben de fakes nieuw leven ingeblazen door op eigen initiatief een wedstrijd te organiseren. De prijs komt uit eigen zak. (al kan ik natuurlijk wel proberen om nog iets te regelen als PR beeb, maar als dit niet lukt betaal ik het zelf)

Met betrekking tot de SV's hebben we al van alles geprobeerd om de mensen zover te krijgen af en toe eens iets te posten. Het lukt ons niet te enthousiasmeren daarin. Zie ook eens mijn langere post hierboven, misschien dat je dan e.e.a. duidelijk wordt.
pi_42073163
Ik heb juist het idee dat het goed loopt nu. Af en toe een vriendelijk verzoek tot stoppen van SC in de COS, totaal niet storend, alleen de reacties erop storen me, maar goed, die zou ik lekker deleten.

Valt me wel op dat er voornamelijk wordt geklaagd door users die 's nachts behoefte hebben aan SC in de COS, als de bewoners liggen te slapen. Dan ga je toch wat anders doen, of naar de SC? En als het saai is geldt hetzelfde. Het gros van de COS-ers hoor je niet, die hebben het naar hun zin.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:34:18 #135
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42073236
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:30 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb juist het idee dat het goed loopt nu. Af en toe een vriendelijk verzoek tot stoppen van SC in de COS, totaal niet storend, alleen de reacties erop storen me, maar goed, die zou ik lekker deleten.

Valt me wel op dat er voornamelijk wordt geklaagd door users die 's nachts behoefte hebben aan SC in de COS, als de bewoners liggen te slapen. Dan ga je toch wat anders doen, of naar de SC? En als het saai is geldt hetzelfde. Het gros van de COS-ers hoor je niet, die hebben het naar hun zin.
Of je omschrijft ff in een paar zinnen waar ik een hele lap tekst voor nodig heb

Maar goed, dat is dus inderdaad het hele eieren eten. Het gros hoor je niet, maar geloof maar dat die weer gaan piepen als we de zaken anders indelen...
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:36:45 #136
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42073288
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:30 schreef CartWOman het volgende:

precies

En het is natuurlijk niet de bedoeling dat wie het hardste schreeuwt zomaar z'n zin krijgt
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:55:32 #137
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42073709
Beste Moddiemods,

Het valt mij op dat er dit jaar bijzonder weinig gezwaaid wor in het COS. In mijn optiek is het een vorm van beleefdheid even gedag te zeggen danwel te zwaaien bij binnenkomst, zodat iedereen weet dat er weer iemand is gekomen. Het stuit mij tegen de borst dat heden tendage het schijnbaar normaal is om elke vorm van sociale omgang te negeren en vooral niet te groeten. M.i. is dit één van de makken ook in de hedendaagse maatschappij alwaar verharding en verloedering een voortvloeisel is van het achterwege laten van een sociaal gebaar. Ik hoop dan ook dat jullie één en ander in goede banen willen leiden en gaan stimuleren, nee, daadwerkelijk PUSHEN dat er meer gezwaaid gaat worden in het COS.

Ik richt mij tot jullie, mijn laatste hoop in deze omdat de taak van mods niet alleen het sluiten van topics is, maar het ook begeleiden, sturen en intitiativen nemen is en ik dus van mening ben dat jullie ook op sociaal gebied een (her)opvoedende taak hebben.

Ik hoop dat jullie spoedig gehoor geven aan mijn verzoek opdat dit forum leefbaarder, gezelliger en bovenal socialer kan worden!

Met hoopvolle verwachtingen en een keigrote stramme max, verblijf ik,

Jullie knuffel-recalcitrantje Versabommie!
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:56:29 #138
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42073731
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:10:59 #139
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42074048
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:56 schreef teamlead het volgende:
Zit je me nu uit te lachen?
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:11:49 #140
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42074060
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:10 schreef versabommie het volgende:

[..]

Zit je me nu uit te lachen?
nee hoor we zijn achter de schermen druk in overleg over je zeer gemeende input
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:12:22 #141
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42074070
Overigens, Beste Moddiemods, hulde, driewerf hulde zelfs, voor het feit dat FOK down is vanavond. Ik ben blij dat jullie rekening met mij houden, aangezien ik vanavond een hok vol visite heb.

TOP!

En wat ze ook zeggen, ik vind jullie de besten, laat ze maar lachen!
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:14:45 #142
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42074116
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:11 schreef teamlead het volgende:

[..]

Ohw gelukkig, ik had even het gevoel dat ik niet serieus genomen zou worden in deze omdat een moddiemods niets menselijks vreemd is en jullie misschien wel mee zouden zijn gevoerd in de asociale werkelijkheid van de hedendaagse maatschappij. Hulde dat het aso-virus jullie niet gegrepen heeft!
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:16:40 #143
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_42074158
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:55 schreef versabommie het volgende:
Beste Moddiemods,

Het valt mij op dat er dit jaar bijzonder weinig gezwaaid wor in het COS. In mijn optiek is het een vorm van beleefdheid even gedag te zeggen danwel te zwaaien bij binnenkomst, zodat iedereen weet dat er weer iemand is gekomen. Het stuit mij tegen de borst dat heden tendage het schijnbaar normaal is om elke vorm van sociale omgang te negeren en vooral niet te groeten.
Groeten kun je in SC

Ga daar maar sociaal doen.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:53:59 #144
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42074971
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:16 schreef Rica het volgende:

[..]

Groeten kun je in SC

Ga daar maar sociaal doen.
Sorry, maar ik weiger het FB topic te verzieken middels een onnodige discussie!

En wtf is in godsnaam een SC?
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 13:54:16 #145
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42074978
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:11 schreef teamlead het volgende:

[..]

Waar blijven de logs
Room 23
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:55:35 #146
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42075004
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:54 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Waar blijven de logs
En jij moet jezelf nergens mee bemoeien nu. We zien je vrijwel nooit in BB alleen in dít topic en dan nog bij voorkeur om flink wat olie op het vuur te gooien. Blijf dan liever weg!
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:56:08 #147
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_42075019
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:53 schreef versabommie het volgende:

[..]

Sorry, maar ik weiger het FB topic te verzieken middels een onnodige discussie!

En wtf is in godsnaam een SC?
Het Slow Chat topic.

Daar kun je zwaaien
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 13:58:33 #148
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42075067
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:55 schreef flugeltje het volgende:

[..]

En jij moet jezelf nergens mee bemoeien nu. We zien je vrijwel nooit in BB alleen in dít topic en dan nog bij voorkeur om flink wat olie op het vuur te gooien. Blijf dan liever weg!
Ben zo af en toe in het SC topic sporadisch en hier is het wel gezellig, voor de rest ben ik vnl op v-o-l aangezien ik BB nu toch alleen via de uitzendingen volg, maar je bent wel vrolijk vandaag he
Room 23
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:01:46 #149
55709 Stereotomy
pi_42075146
quote:
-knip hele lap tekst + En dat het in de SC niet de bedoeling is om intensief de streams te gaan volgen met een groep is onstaan omdat je anders een tweetal streamtopics krijgt.
Wat mij betreft had je de rest van je tekst vrijwel achterwege kunnen laten want mijn vraag was dus: ben je bang dat als er twee streamtopics komen de COS niet gaat lopen en de SC wel - of misschien zelfs andersom?

Of vertel in je eigen woorden - en niet herhalen dat je dat 'gewoon niet wil' of dat 'users dat zo gewild hebben ', want dat hebben we al veel vaker gehoord en ben ik niet van onder de indruk: waarom er in hemelsnaam geen losse tweedeling van streams mogen zijn. Ik heb in mijn betoog een aantal tegenargumenten gegeven, maar heb helaas alleen frustratie in je reply mogen lezen zonder hier inhoudelijk in te gaan. Da's jammer.

Zoals je weet wordt 75% van de posts gepost door 10% van de users, geenzins zeg ik hiermee dat die users belangrijker zijn dan wie dan ook, maar besef wel door die users te accomoderen, je aan de ene kant een veel nettere COS krijgt, en aan de andere kant een leuke SC waar alles kan, chitchatten - dus OOK over de streams. Het woord kliek is vergezocht. De SC die vorig jaar is ontstaan bij het uiterst saaie HBB met en , daar kwam elke drie dagen eigenlijk wel iemand bij die is blijven hangen, pratend over offtopic dingen en af en toe scheldend naar kliko die over het scherm ging. Het was er gezellig en ondwingend, want jawel, je mocht er zelfs over de streams gaan praten. Zeker nu er ook een los COS topic rondzwerft is het makkelijk te zien dat als dat in ere hersteld wordt, dat de policy makers hier een stuk minder frustratie krijgen, en dat de bulk van de posts hier meer op de juiste plaats wordt gepost.

Kun jij weer fijn in COS posten zonder dat je erop aangesproken voelt.
quote:
Ik stel dus voor dat eenieder de hand een keer in eigen boezem steekt en zichzelf afvraagt: "Wat kan ík doen om de boel weer op te leuken hier". (bijvoorbeeld door de SV's te vullen) Want waar iedereen druk bezig is met zeiken over hoe het voor zichzelf zo leuk mogelijk gemaakt kan worden is er niemand die zichzelf afvraagt hoe het voor een ander leuk kan zijn. Weet je hoe wijlen mijn vader dat soort mensen noemde? "Egoïsten" En ik kan het daarin alleen maar met hem eens zijn
Zeg, hou die beste man erbuiten, die heeft hier niks mee te maken.

Ik vind het jammer , ja zelfs pijnlijk te lezen dat je denkt dat de 'klagers' , zoals je zelf noemt, helemaal niet precies hetzelfde aan het doen zijn als jij: een BETERE gulden middenweg, compromis situatie uitdenken waarbij een zo groot mogelijk gedeelte van de users zoveel mogelijk tevreden is.

De ideeën erover zijn gewoon anders. Dan hoef je toch niet een hele groep mensen klagers te noemen wanneer ze zien dat je bijna aan de frustratie onderdoor gaat, en een alternatief voorstellen waarbij ook jij het leuker hebt?

[ Bericht 6% gewijzigd door Stereotomy op 23-09-2006 14:09:26 ]
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:02:18 #150
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42075156
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:58 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ben zo af en toe in het SC topic sporadisch en hier is het wel gezellig, voor de rest ben ik vnl op v-o-l aangezien ik BB nu toch alleen via de uitzendingen volg, maar je bent wel vrolijk vandaag he
Dus als ik het goed begrijp, kom je af en toe op de SC en vooral hier om "gezellig" het FB topic te verzieken, om vervolgens wel serieus op BB in te gaan op v-o-l, alwaar ik je wel normaal heb zien posten?

Flikker dan lekker op van hier, dit topic is er niet voor jouw gerief, eikel, en waar je vorig jaar wel normaal kan posten schijn je het nu leuk te vinden om de sfeer hier te verzieken......Het wor hoog tijd dat ze dit forum hufterproof maken en misselijkmakende figuren zoals jij hier de toegang ontzeggen, maar hé, ik ga niet om een ban lopen zeuren. Je gedrag is tranparant genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')