Ik ken Richard the Third en mijn vriendin ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een man die niet weet wie Richard is?
OMG, geen wonder dat je alleen bent![]()
![]()
Wees gerust, de rest ook.quote:
Heerlijk zo'n non-opmerking. Alsof 'ie zo van de FP geplukt is.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:10 schreef Agiath het volgende:
Eerst Steve
Waarschijnlijk zal hij niet weer snel in een raket aangedreven auto stappenquote:Op donderdag 21 september 2006 08:29 schreef Lod het volgende:
Ben benieuwd of dit zijn gedrag in de show gaat beïnvloeden.
Als ie ooit nog in een auto kan stappen.... Hopen dat alles goed komt. Beterschap Hammondquote:Op donderdag 21 september 2006 08:33 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal hij niet weer snel in een raket aangedreven auto stappen
dat zal toch wel de grootste nachtmerrie van hem zijn...quote:Op donderdag 21 september 2006 08:51 schreef Razer het volgende:
[..]
Als ie ooit nog in een auto kan stappen.... Hopen dat alles goed komt. Beterschap Hammond![]()
Dat ie stabiel is betekent niet per se dat hij niet langer kritiek ligt, dacht ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:17 schreef kimmie25 het volgende:
hij schijnt weer stabiel te zijn.
http://news.bbc.co.uk/2/h(...)orkshire/5365676.stm
'Dood is ook stabiel'quote:Op donderdag 21 september 2006 09:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat ie stabiel is betekent niet per se dat hij niet langer kritiek ligt, dacht ik.
Inderdaad...quote:
Heb je het nu tegen mij?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Flauw, ik zou haast zeggen, wordt zelf zo snel mogelijk stabiel, maar dat is te puberaal voor een serieus onderwerp.
Ja, waar gaat het heen met de wereld?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:10 schreef Agiath het volgende:
Eerst Steve en nu Richard?
Kom op zeg, ik ga geen (cynische) grappen ontwijken omdat er iemand ergens in een kritieke toestand ligt.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
@GreatWhiteSilence
Ik vond die smiley niet kunnen (te cynisch) die je erbij zette. Tis een mens, geen tvbeeld waar we het over hebben. That's all.
Hopelijk komt ie er boven opquote:Last Updated: Thursday, 21 September 2006, 08:59 UK
TV host 'improving' after crash
The presenter is being treated at Leeds General Infirmary
Top Gear presenter Richard Hammond is improving but remains seriously ill in hospital after he crashed a jet-powered car during filming for the BBC show.
The 36-year-old was thought to be driving at about 300mph on an airfield near York when he crashed on Wednesday.
The Health and Safety Executive and the BBC will investigate the incident.
The corporation, whose conduct is likely to be closely scrutinised, said in a statement: "We are looking into all the factors of this accident."
The statement continued: "It would be inappropriate to comment further at this stage until we know the full situation."
The Leeds General Infirmary, where Hammond was taken by helicopter, said his wife was at his bedside and, at the request of his family, no further information would be released.
Tja, hard rijden in auto's die daar voor bestemd zijn daar bestaat het programma toch gedeeltelijk uit?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:21 schreef SCH het volgende:
Maar ja, als je dat soort onzindingen gaat doen, dan vraag je er ook wel een beetje om natuurlijk.
Leuke TV programma's?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:10 schreef sebaz het volgende:
Aandachtgeil of idioot....zulke mensen hebben ook echt niets toe te voegen.
Excusesquote:Op donderdag 21 september 2006 11:17 schreef sebaz het volgende:
[..]
heb het over TimmyAsd. Top Gear = de shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |