Ik ken Richard the Third en mijn vriendin ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een man die niet weet wie Richard is?
OMG, geen wonder dat je alleen bent![]()
![]()
Wees gerust, de rest ook.quote:
Heerlijk zo'n non-opmerking. Alsof 'ie zo van de FP geplukt is.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:10 schreef Agiath het volgende:
Eerst Steve
Waarschijnlijk zal hij niet weer snel in een raket aangedreven auto stappenquote:Op donderdag 21 september 2006 08:29 schreef Lod het volgende:
Ben benieuwd of dit zijn gedrag in de show gaat beïnvloeden.
Als ie ooit nog in een auto kan stappen.... Hopen dat alles goed komt. Beterschap Hammondquote:Op donderdag 21 september 2006 08:33 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal hij niet weer snel in een raket aangedreven auto stappen
dat zal toch wel de grootste nachtmerrie van hem zijn...quote:Op donderdag 21 september 2006 08:51 schreef Razer het volgende:
[..]
Als ie ooit nog in een auto kan stappen.... Hopen dat alles goed komt. Beterschap Hammond![]()
Dat ie stabiel is betekent niet per se dat hij niet langer kritiek ligt, dacht ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:17 schreef kimmie25 het volgende:
hij schijnt weer stabiel te zijn.
http://news.bbc.co.uk/2/h(...)orkshire/5365676.stm
'Dood is ook stabiel'quote:Op donderdag 21 september 2006 09:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat ie stabiel is betekent niet per se dat hij niet langer kritiek ligt, dacht ik.
Inderdaad...quote:
Heb je het nu tegen mij?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Flauw, ik zou haast zeggen, wordt zelf zo snel mogelijk stabiel, maar dat is te puberaal voor een serieus onderwerp.
Ja, waar gaat het heen met de wereld?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:10 schreef Agiath het volgende:
Eerst Steve en nu Richard?
Kom op zeg, ik ga geen (cynische) grappen ontwijken omdat er iemand ergens in een kritieke toestand ligt.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
@GreatWhiteSilence
Ik vond die smiley niet kunnen (te cynisch) die je erbij zette. Tis een mens, geen tvbeeld waar we het over hebben. That's all.
Hopelijk komt ie er boven opquote:Last Updated: Thursday, 21 September 2006, 08:59 UK
TV host 'improving' after crash
The presenter is being treated at Leeds General Infirmary
Top Gear presenter Richard Hammond is improving but remains seriously ill in hospital after he crashed a jet-powered car during filming for the BBC show.
The 36-year-old was thought to be driving at about 300mph on an airfield near York when he crashed on Wednesday.
The Health and Safety Executive and the BBC will investigate the incident.
The corporation, whose conduct is likely to be closely scrutinised, said in a statement: "We are looking into all the factors of this accident."
The statement continued: "It would be inappropriate to comment further at this stage until we know the full situation."
The Leeds General Infirmary, where Hammond was taken by helicopter, said his wife was at his bedside and, at the request of his family, no further information would be released.
Tja, hard rijden in auto's die daar voor bestemd zijn daar bestaat het programma toch gedeeltelijk uit?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:21 schreef SCH het volgende:
Maar ja, als je dat soort onzindingen gaat doen, dan vraag je er ook wel een beetje om natuurlijk.
Leuke TV programma's?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:10 schreef sebaz het volgende:
Aandachtgeil of idioot....zulke mensen hebben ook echt niets toe te voegen.
Excusesquote:Op donderdag 21 september 2006 11:17 schreef sebaz het volgende:
[..]
heb het over TimmyAsd. Top Gear = de shit
Dat ie nog kon zeggen waar ie pijn had is dan wel weer positief.quote:Former firefighter Dave Ogden, who was working with Hammond at the Elvington airfield near York, said the team was attempting to break the land speed record.
He said the jet-powered car had done several runs when it "veered off to the right".
York map
"One of the parachutes had deployed but it went on to the grass and spun over and over before coming to a rest about 100 yards from us."
His crew and an ambulance rushed over and found the car upside down and "dug in" to the grass.
Mr Ogden said he felt for a pulse and heard Hammond breathing before the emergency crews worked together to turn the car the right way up and then cut him free.
"He was regaining consciousness at that point and said he had some lower back pain. But he was drifting in and out of consciousness a little bit."
Idd Dubbelzuur, je nick is in deze best toepasselijk.....quote:Op donderdag 21 september 2006 11:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Triest, ik heb weinig afleveringen van Top Gear gemist...
Het geeft wel duidelijk aan waar de grenzen liggen voor extreme stunts die eigenhandig uit te voeren zijn binnen een tv-programma. TV-presentatoren en snelheidsrecords gaan dus kennelijk niet samen...
Mwoah.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Het geeft wel duidelijk aan waar de grenzen liggen voor extreme stunts die eigenhandig uit te voeren zijn binnen een tv-programma. TV-presentatoren en snelheidsrecords gaan dus kennelijk niet samen...
Nu hpen dat het goed gaat met zijn onderrug en dat hij snel weer op de been is!quote:
Gelukkig geen fatale rit zo het lijkt, enkel een catastrofale!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mwoah.
Volgens sommige bronnen was de fatale rit één van de laatste en hadden ze al een aantal keer rond de 300 mijl per uur gereden.
Dus het kan wel, maar een ongeluk zit in een klein hoekje zoals altijd.
Op de fiets in het stadsverkeer zit een ongeluk in een klein hoekje, bij onverwachte natte plekken op een marmeren vloer in een badkamer ook, maar met 600 km/uur in een raketaangedreven auto, bestuurd door een TV-presentator, zoek je wel de grenzen van de geometrie op.....quote:Op donderdag 21 september 2006 11:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mwoah.
Volgens sommige bronnen was de fatale rit één van de laatste en hadden ze al een aantal keer rond de 300 mijl per uur gereden.
Dus het kan wel, maar een ongeluk zit in een klein hoekje zoals altijd.
Dit kan je geen raceauto meer noemen.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:01 schreef sebaz het volgende:
Gelukkig zijn raceauto's zodanig veilig gemaakt dat mensen deze ongelukken kunnen overleven.
Jezus wat een slechte grap weer.quote:
Hersenletsel?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
Mogelijk hersenletsel, de pers die van de familie niets mag zeggen.. Ben een beetje huiverig dat ie een kasplant wordt.
Aan de andere kant:
[..]
Dat ie nog kon zeggen waar ie pijn had is dan wel weer positief.
Bronquote:Sky sources understand that Top Gear co-presenter James May had been due to drive Vampire but pulled out ahead of the event.
'Captain Slow' die een snelheidsrecord neerzet; das wel typische Top Gear humorquote:Op donderdag 21 september 2006 12:51 schreef sebaz het volgende:
[..]
Bron
Hmm, zie May nog niet in een dragster zitten maar May zei dat ie er best wel kapot van was dat zijn collega zo'n ongeluk heeft meegemaakt.
quote:Top Gear co-host Jeremy Clarkson, who was visiting the hospital, said many motorists were "rooting for" Hammond.
Clarkson was joined at the Leeds General Infirmary by the show's other presenter, James May.
He said in a statement that Hammond and his family were "the most important concerns we have".
"I would just like to say how heartened Richard will be when I tell him just how many motorists and truck drivers on my way here wound down their windows to say they were rooting for him."
Referring to Hammond by his nickname, Clarkson added: "Both James and I are looking forward to getting our hamster back
...don't go into the lightquote:Op donderdag 21 september 2006 13:05 schreef Frida-ster het volgende:
Hang on in there, hamster!
iddquote:Op donderdag 21 september 2006 13:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Nu maar hopen dat hij gauw weer beter wordt.
De crash bedoel je?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:07 schreef arnold-d het volgende:
oja, de opname is al op het nieuws geweest...
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:21 schreef SCH het volgende:
Maar ja, als je dat soort onzindingen gaat doen, dan vraag je er ook wel een beetje om natuurlijk.
Steve Irwin was een natuurbeschermer. Dat zou ik geen onzin willen noemen.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:31 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n domme opmerking. Werd laatst met Steve ook gezegd. Ten eerste zijn het geen onzindingen; jij vindt het onzindingen. En hij wil echt niet dood, en vraagt er dus ook niet om. Hij weet dat hij een hoger risico loopt dan een persoon die de hele dag achter zijn computertje zit. Maar hij heeft iig een leven.
Komt wel goed met onze hamster.
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
Mogelijk hersenletsel, de pers die van de familie niets mag zeggen.. Ben een beetje huiverig dat ie een kasplant wordt.
Zie je nou welquote:Op donderdag 21 september 2006 19:48 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Top Gear presenter Richard Hammond has suffered a "significant brain injury" after crashing a jet-powered car at speeds of up to 300mph during filming.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/north_yorkshire/5367616.stm
Daar gaat een weldenkend mens toch niet inzitten?quote:
Weet iemand welke site toevallig? Ik wil best wat geven.quote:A website set up for well-wishers to make donations to the Yorkshire Air Ambulance, which airlifted Hammond to hospital, has so far raised more than £4,000.
quote:Top Gear presenter Richard Hammond has suffered a "significant brain injury" after crashing a jet-powered car at speeds of up to 300mph during filming. Doctors at Leeds General Infirmary said they were "reasonably optimistic" the 36-year-old would make a good recovery.
De berichten spreken elkaar wel een beetje tegen. Ik vind het maar eng, hopen dat het goed komt.quote:Hammond's father, Alan, was reported to be looking after the presenter's two daughters. He told the London Evening Standard newspaper he was "just hoping Richard pulls through". "At the moment we are not sure if he is going to live or die. His children are very confused," he said.
Of juist niet, zou jij niet willen sterven terwijl je doet wat je het liefst doet?quote:Op donderdag 21 september 2006 08:53 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
dat zal toch wel de grootste nachtmerrie van hem zijn...![]()
Volgens mij is dat maar een uitdrukking... nee, ik denk niet dat ie hier het liefste zou sterven, en al helemaal niet nu.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:58 schreef Poeke het volgende:
[..]
Of juist niet, zou jij niet willen sterven terwijl je doet wat je het liefst doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |