Ze zullen er zeker iets mee doen. Hoe de sfeer van het item wordt..... ik hoop een beetje vrolijk (dat het dus goed is afgelopen)quote:Op woensdag 20 september 2006 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
O.T.: beter komt ie snel terug.
Het zou me idd ook niet verbazen als ze het uitzenden en lachen met z'n allen.
We zullen zien wat ze erover te zeggen hebben bij topgear.
Kan eigenlijk niet wachen totdat ze dat doen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry hoor.
O.T.: beter komt ie snel terug.
Het zou me idd ook niet verbazen als ze het uitzenden en lachen met z'n allen.
We zullen zien wat ze erover te zeggen hebben bij topgear.
hen kennende zal dat wel idd.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze zullen er zeker iets mee doen. Hoe de sfeer van het item wordt..... ik hoop een beetje vrolijk (dat het dus goed is afgelopen)
Ja, dat was idd lachen!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Top Gear gaat ook af en toe nauwelijks over auto's....die aflevering waarin ze proberen een caravan vakantie leuk te vinden, dat is gewoon geniale comedy!
Een man die niet weet wie Richard is?quote:
communist!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:30 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Vampier is al geruimte tijd gedeeltelijk hersendood, dus laat hem maar.![]()
En als je de negatieve leest is ie met kritieke hersenschade afgevoerdquote:Op donderdag 21 september 2006 00:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey, hij is best grappig![]()
Ach, als je de positieve nieuwsregels leest issie pratend en wel zelf in de heli gestapt![]()
Hopen dat alles goed komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |