Ha, jij ook weer. Ik heb rekening met je gehouden toen ik het OP-plaatje maakte.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
Check, ik maak een touch and go voor een tvp
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:47 schreef nsfw het volgende:
Maargoed..
Wie vliegen er nu
NSFW: Geile Jets
Mojave: Geile jets
Alternate: Jets
De rest! Zweefhomo's en Props!
Misschien wel leuk voor in de OP, ja, dan hoeven we niet iedere keer dat gevraag te krijgen van, 'wat doe jij?'quote:
Jaja, ik ben terug van enkele bansquote:Op woensdag 20 september 2006 21:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Ha, jij ook weer. Ik heb rekening met je gehouden toen ik het OP-plaatje maakte.
Ik ben niet thuis in de gliderwereld, ik heb slechts gegoogledairliner't op 'Glider'.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Jaja, ik ben terug van enkele bansMaar geil hoor die Ask-21
![]()
19-09-06 Was er theorie examen-shizzle bij het CBR. (PPL A/H, CPL A/H)quote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef Mojave het volgende:
pardon?
Omfgquote:Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Jaja, ik ben terug van enkele bansMaar geil hoor die Ask-21
![]()
Wat boeit het nou!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Omfgwat een catastrofale fout maakte ik daar....dat is helemaal geen ASK- 21
![]()
Volgende keer toch wat beter kijkenOf misschien eens op tijd naar bed gaan...
Dat kan!! Kijk zelf maarquote:Op woensdag 20 september 2006 21:54 schreef Mojave het volgende:
Multi engine zweeferds
nee, dat is een bbqquote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wat boeit het nou!
Dit is het enige echte zweefvliegtuig
[afbeelding]
whehe idd, de prutserquote:Op woensdag 20 september 2006 22:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat kan!! Kijk zelf maar
[afbeelding] [afbeelding]
Is natuurlijk wel totaal n00b want als je ME wilt vliegen pak je maar mooi een 737 of een baron ofzo
wel nee, een cricriquote:Op woensdag 20 september 2006 22:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat kan!! Kijk zelf maar
[afbeelding] [afbeelding]
Is natuurlijk wel totaal n00b want als je ME wilt vliegen pak je maar mooi een 737 of een baron ofzo
En wat dacht je van deze voorste dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wat boeit het nou!
Dit is het enige echte zweefvliegtuig
[afbeelding]
Wat doen die APU's op z'n dak?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat kan!! Kijk zelf maar
[afbeelding] [afbeelding]
Is natuurlijk wel totaal n00b want als je ME wilt vliegen pak je maar mooi een 737 of een baron ofzo
Botlang ook, nare man + nare man = oppernare mensen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef Mojave het volgende:
Jeppesen is een nare man
een twin (toch?) is niet geil!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Jaja, ik ben terug van enkele bansMaar geil hoor die Ask-21
![]()
Ja, het is iets van een grob twin jaquote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef cheukert het volgende:
[..]
een twin (toch?) is niet geil!
die geile jet vliegers zijn toch van die gastjes die alleen mogen vliegen als ze boven FL200 zijnquote:Op woensdag 20 september 2006 21:47 schreef nsfw het volgende:
Maargoed..
Wie vliegen er nu
NSFW: Geile Jets
Mojave: Geile jets
Alternate: Jets
De rest! Zweefhomo's en Props!
Nopequote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef cheukert het volgende:
[..]
die geile jet vliegers zijn toch van die gastjes die alleen mogen vliegen als ze boven FL200 zijn?
Ze mogen taxi๋n.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef cheukert het volgende:
[..]
die geile jet vliegers zijn toch van die gastjes die alleen mogen vliegen als ze boven FL200 zijn?
We zijn gewoon arrogante bastards die op jullie neer kijkenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef Furious het volgende:
Ze mogen taxi๋n.
Naar doen staat mij niet goed!![]()
.
wat vlieg jequote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef nsfw het volgende:
[..]
We zijn gewoon arrogante bastards die op jullie neer kijken
Ik zit jullie bastards dan ook flink op te jutten!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef nsfw het volgende:
[..]
We zijn gewoon arrogante bastards die op jullie neer kijken
Uiteraard was dat een grapjequote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef nsfw het volgende:
[..]
We zijn gewoon arrogante bastards die op jullie neer kijken
Ze houden wel van wat spanning, geloof ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:27 schreef Mojave het volgende:
Mooi werk van EHRD TWR/APP he
daar gaat je poenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:29 schreef Furious het volgende:
[..]
Ze houden wel van wat spanning, geloof ik.
Overigens vond ik het minder mooi toen wij 30 minuten (!!) voor start-up clearance moesten wachten toen het buiten 35 graden was, omdat er wat omhoog gevallen mensjes de uhhh (hoe heet dat Zeil evenement ook alweer?) van boven moesten bekijken vanuit een helikopter.
Je tachometer gaat pas lopen met de motor (gelukkig).quote:
doen jullie aan tacho-uren of aan blokuren?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Je tachometer gaat pas lopen met de motor (gelukkig).
Met de Diamond bij het aanzetten van de Master ALT/BAT, wat minder is, aangezien je die aan zal moeten houden omdat je toch naar de tower zal moeten luisteren.
Tacho.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef cheukert het volgende:
[..]
doen jullie aan tacho-uren of aan blokuren?
En iedereen zo van; haha, woordgarpje.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:06 schreef nsfw het volgende:
[..]
Taco's zijn lekker! Maar Burrito's zijn beter!
--> CUL!![]()
Kip uiteraard!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef Mojave het volgende:
met kip of gehakt?
Kaastosti'squote:Op woensdag 20 september 2006 23:12 schreef Mojave het volgende:
HOBBS rulen de pan uit!
mwah, RC is eigenlijk voor mietjes en slappelingen. Dit topic is voor de echte mannen die wel echt durven te vliegenquote:
Oeh het watje voelt zich schijnbaar aangesproken....quote:Op donderdag 21 september 2006 12:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
mwah, RC is eigenlijk voor mietjes en slappelingen. Dit topic is voor de echte mannen die wel echt durven te vliegen![]()
colacanquote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef Furious het volgende:
Ik wil Cessna vliegen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Om even terug te wijzen naar het afgelopen deel:quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat kost het nou om je vliegbrevet te halen waarmee je in een Cessna mag vliegen?
Ze moeten met hun vette vingers van dat scherm afblijven zeg!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef Furious het volgende:
Ik wil Cessna vliegen.![]()
[afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Oeh het watje voelt zich schijnbaar aangesproken....![]()
En zweefvliegen..al vaker meegegaan.
En vliegen is vliegen
Het ruimtelijk inzicht is toch behoorlijk anders dan bij normaal vliegen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]vliegen is vliegen... ja tenzij je op de grond staat met een oversized afstandsbediening in je klauwen.
Daar heb ik het helemaal niet overquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het ruimtelijk inzicht is toch behoorlijk anders dan bij normaal vliegen.
Inderdaad. En die clip op de yoke, ik weet niet hoe die bevestigd is maar als-ie aan de stuurstang vast zit druk je 'em zo door het scherm heen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:41 schreef nsfw het volgende:
[..]
Ze moeten met hun vette vingers van dat scherm afblijven zeg!Als de zon er een beteje opstaat is het nu niet te lezen!
RC vliegen is geen vliegen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:10 schreef -CRASH- het volgende:
Het ruimtelijk inzicht is toch behoorlijk anders dan bij normaal vliegen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:50 schreef nsfw het volgende:
[..]
RC vliegenspelen is geen vliegen.
RC vliegenspelen is spelen![]()
Nou, technisch gezien vliegen ze volgens mij wel! Ze hebben zelfs een aparte afdeling bij KNVVLquote:
En de andere vraag: heeft hier iemand connecties bij een vliegtuigonderhoudbedrijf? (Scrabble woordquote:Op donderdag 21 september 2006 12:03 schreef Furious het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je bijv. je A320/737 typerating hebt gehaald, en je kunt een baan krijgen bij laten we zeggen Luxair, maar daar moet je je ERJ typerating voor hebben. Moet je dan eerst weer dat hele soepie halen of is een groundschool en uren maken als co-piloot daarop voldoende?
Hmm, duur grapje dus. In feite is het dus het slimst of een typerating op een veelgebruikte kist te nemen zoals een A320/737. Of je echt focussen bij welke maatschappij (en daartoe behorende toestel) je wil gaan vliegen, en dan maar hopen dat er een baan voor je beschikbaar is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:29 schreef nsfw het volgende:
Voor die ERJ moet je weer een nieuwe Typerating hebben. Compleet met alles er op en er aan. Theorie, Grondschool, Simbeurten, Etc Etc
Of gewoon eerst ergens aangenomen worden en dan pas een typerating doen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:39 schreef Furious het volgende:
[..]
Hmm, duur grapje dus. In feite is het dus het slimst of een typerating op een veelgebruikte kist te nemen zoals een A320/737. Of je echt focussen bij welke maatschappij (en daartoe behorende toestel) je wil gaan vliegen, en dan maar hopen dat er een baan voor je beschikbaar is.
Gewoon geen typerating kopen. Eerst een baan zoeken, meestal krijg je te horen dat je ofwel gratis je TR krijgt (ben nu alweer aan m'n tweede gratis TR in een jaar bezigquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:39 schreef Furious het volgende:
[..]
Hmm, duur grapje dus. In feite is het dus het slimst of een typerating op een veelgebruikte kist te nemen zoals een A320/737. Of je echt focussen bij welke maatschappij (en daartoe behorende toestel) je wil gaan vliegen, en dan maar hopen dat er een baan voor je beschikbaar is.
waar zit je? iets van eerst coco nu F50?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef Alternate het volgende:
[..]
Gewoon geen typerating kopen. Eerst een baan zoeken, meestal krijg je te horen dat je ofwel gratis je TR krijgt (ben nu alweer aan m'n tweede gratis TR in een jaar bezig) Of zij vertellen je welke TR je moet gaan kopen en meestal moet je die dan kopen bij een specifiek training center, zodat je de procedures van de maatschappij leert.
ga jij nou maar verder spelen op je nintendoquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:14 schreef Mojave het volgende:
propellors moeten deaudt
Ja? vind je hem lekker vliegen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:42 schreef cheukert het volgende:
[..]
ga jij nou maar verder spelen op je nintendo
slagroomklopper 50 ruleert dik
Aha! hmm, stom van me, heb ik weer het verkeerde beroep gekozen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:44 schreef ChopperMick het volgende:
Zet mij ook maar in de OP.
Heb fixed wing gevlogen maar verdien nu een goede boterham met heli vliegen (v้้้้้้้้l leuker dan cruisen op FLohmygod!).
Nee propellers zijn eng.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef cheukert het volgende:
[..]
waar zit je? iets van eerst coco nu F50?
Doe eens lief ja! Zo ken ik er ook nog een paar!quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:44 schreef ChopperMick het volgende:
Zet mij ook maar in de OP.
Heb fixed wing gevlogen maar verdien nu een goede boterham met heli vliegen (v้้้้้้้้l leuker dan cruisen op FLohmygod!).
wehehe zo is het maar net.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:32 schreef nsfw het volgende:
[..]
Doe eens lief ja! Zo ken ik er ook nog een paar!
Helicopters can't really fly - they're just so ugly that the earth immediately repels them.
Flying helicopters is like masturbation, you enjoy it while it's happening but you're kind of embarrassed when your done.
Helicopters are for people who want to fly but don't want to go anywhere.
If something hasn't broken on your helicopter, it's about to.
Flying is better than walking. Walking is better than running. Running is better than crawling. All of these however, are better than extraction by a Med-Evac helicopter, even if this is technically a form of flying.
En om dan toch maar even wat liefs te zeggen... Je deelt namelijk wel het luchtruim met ons![]()
Chopper pilots get it up quicker.
Wen maar aan die onderlinge concurentie en neem het met een hele grote korrel zout anders zal je nooit aan het wereldje wennen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:45 schreef Furious het volgende:
Ik had mij dit topic toch anders voorgesteld toen ik met het idee kwam, wat een hoeren onderlinge concurrentie zeg. Blijkt maar weer dat toch een grootdeel van de vliegers arrogante hufters zijn. [afbeelding]
En nee, dit zeg ik niet omdat ik mij gebasht voel. Maar het gedrag jegens menig ander persoontjes.
En oh, ik heb m'n first solo gehad.
Het is gewoon totaal onzinnig, en volgens mij het enige waar een groot deel vliegers over kan praten. Als er namelijk niet gebasht word in dit topic, word er weinig gezegd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:19 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wen maar aan die onderlinge concurentie en neem het met een hele grote korrel zout anders zal je nooit aan het wereldje wennen!
Oja! Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Voelde goed zeker lekker zonder instructeurquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal onzinnig, en volgens mij het enige waar een groot deel vliegers over kan praten. Als er namelijk niet gebasht word in dit topic, word er weinig gezegd.
En bedankt.
Ach, dat houdt het weer in leven tochquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal onzinnig, en volgens mij het enige waar een groot deel vliegers over kan praten. Als er namelijk niet gebasht word in dit topic, word er weinig gezegd.
En bedankt.
Het vliegtuig ging in iedergeval een stuk vlotter.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef nsfw het volgende:
[..]
Voelde goed zeker lekker zonder instructeur
Maar nee, wen er echt maar aan, en neem het vooral niet te sirieus kan ik je adviseren.
Tadaaaaaaaquote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef Furious het volgende:
Ik wil Cessna vliegen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Voor dat bedrag heb ik liever een PPL, dat is tenminste blijvend, al het mij wel tof lijkt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vriend van mij gaat dit doen...
Voor dat bedrag kan je in Amerika ook nog je ME erbij halenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Voor dat bedrag heb ik liever een PPL, dat is tenminste blijvend, al het mij wel tof lijkt.
Heb je het nou tegen mij? Nee toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:17 schreef Mojave het volgende:
Whahaha, idd je moet dat gebash/gezeik echt niet serieus nemen maat! typisch geval van tijdsverdrijf onder vliegers... wordt je sterk van!
Cool man je first solo, die zal ik ook noooooit vergeten.
Zie vorige pagina.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij? Nee toch?
Hier word niet gebashed hoor, tis gewoon een rijkeluiskindje met teveel geld op z'n papa's bankrekening.![]()
Kee, braaf dan. Jij hebt wel wat met bashes/ bashing he?quote:
Mits ik niet probeer een serieus topic reeks te onderhouden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:22 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Kee, braaf dan. Jij hebt wel wat met bashes/ bashing he?![]()
Vertel me dan maar wat het laten overhalen van een kleine GA-prop uit Amerika kost, de herassemblage ervan hier in Nederland. Wat stalling hier kost in een hangaar, en hoeveel onderhoud kost.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:27 schreef Mojave het volgende:
Nou zeg maar, hoe kan ik van betekenis zijn?
Kijk, zo is het maar netquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:47 schreef ChopperMick het volgende:
Gefeliciteerd Furious. Kan me mijn eerste solo nog goed herinneren. Neem "bashing" niet te serieus., als puntje bij paaltje komt zijn we allemaal vliegers met in elke tak z'n voors en tegens.
En buschauffeurs moet je sowieso niet serieus nemen.
Veelquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Vertel me dan maar wat het laten overhalen van een kleine GA-prop uit Amerika kost, de herassemblage ervan hier in Nederland. Wat stalling hier kost in een hangaar, en hoeveel onderhoud kost.
Socata's zijn niet mooi.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:15 schreef Mojave het volgende:
[..]
Veelheb nog wel een mooie TB10 voor je te koop hoor.
oh ja welquote:
Precies, op dat busschauffeurgedeelte na!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:47 schreef ChopperMick het volgende:
Gefeliciteerd Furious. Kan me mijn eerste solo nog goed herinneren. Neem "bashing" niet te serieus., als puntje bij paaltje komt zijn we allemaal vliegers met in elke tak z'n voors en tegens.
En buschauffeurs moet je sowieso niet serieus nemen.
met een slagroomklopperquote:Op zondag 24 september 2006 09:35 schreef Mojave het volgende:
Ik ga zo rondvluchtjes doen op de Stadtlohn Messe EDLS
Vast wel, zo'n papierenzweefvliegtuig blijft niet lang genoeg in de lucht om boven de bomen uit te komen.quote:
nee, ik vlieg tupperware, netals jij...quote:Op zondag 24 september 2006 20:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Vast wel, zo'n papierenzweefvliegtuig blijft niet lang genoeg in de lucht om boven de bomen uit te komen.![]()
Ik pas mij aan aan het vliegniveau.
Ik vlieg blik.quote:Op zondag 24 september 2006 20:13 schreef cheukert het volgende:
[..]
nee, ik vlieg tupperware, netals jij...
Alleen die van jou vliegt weleens in de hens
Geen Diamond meer? Colacansquote:Op zondag 24 september 2006 20:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik vlieg blik.Die van jou valt wel eens uit de lucht met koud weer.
Ik jou ook niet.quote:Op zondag 24 september 2006 20:17 schreef cheukert het volgende:
[..]
Geen Diamond meer? Colacans
Bereik van mijn ding is alleen stukken groter dan die van jou... ik zie jou geen 2000km vliegen, nouja niet dat ik dat doe, want ik ben geen bikkel enzo
Ik maar 3 uurquote:Op zondag 24 september 2006 20:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik jou ook niet.![]()
Het verschil is, over 2000km doe ik nogsteeds maar zo'n 12-13 uur met tanken meegerekend. Jij doet er 3 jaar over.![]()
Diamond check-out wil ik wel hebben als ik klaar ben op de Piper.
kuchquote:Op zondag 24 september 2006 20:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik jou ook niet.![]()
Het verschil is, over 2000km doe ik nogsteeds maar zo'n 12-13 uur met tanken meegerekend. Jij doet er 3 jaar over.![]()
Diamond check-out wil ik wel hebben als ik klaar ben op de Piper.
En jij moet het 4x per dag doen.quote:
Ja, motorglider, dat is een apparaat met identiteits crisis, doe het dan goed en ga GA vliegen.quote:Op zondag 24 september 2006 20:30 schreef cheukert het volgende:
[..]
kuch
http://www2.onlinecontest.org/olcphp/2005/ausw_fluginfo.php?ref3=163270&ueb=N&olc=olc-i&spr=en&dclp=55d4dd5a9fa2944216448d032b4de122
Als je goed kijkt zie je dat de motor uitstondquote:Op zondag 24 september 2006 20:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja, motorglider, dat is een apparaat met identiteits crisis, doe het dan goed en ga GA vliegen.
Dan nog, hij kan niet eens een schone onderbroek meenemen.quote:Op zondag 24 september 2006 20:38 schreef cheukert het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat de motor uitstond![]()
hier nog een bikkel
http://www2.onlinecontest.org/olcphp/2006/ausw_fluginfo.php?ref3=4860&ueb=N&olc=olc-i&spr=en&dclp=55d4dd5a9fa2944216448d032b4de122
het pissen en schijten is volgens iets minder comfortabel
hij kan m wel meenemen, hij kan er alleen naar kijken ofzo en vasthoudenquote:Op zondag 24 september 2006 20:40 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan nog, hij kan niet eens een schone onderbroek meenemen.
Had een luchtbuks meegenomen, al die mensjes zo van;quote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef cheukert het volgende:
[..]
hij kan m wel meenemen, hij kan er alleen naar kijken ofzo en vasthouden![]()
Vandaag was er op EHVB een modelvliegwedstrijd ofzoze bleven allemaal vliegen, ook niet spannend
Jij mocht toch nog alleen maar taxi๋n?quote:Op zondag 24 september 2006 20:50 schreef nsfw het volgende:
[..]
Niet als ik zin heb om zelf te sturen
ssssstquote:Op zondag 24 september 2006 20:54 schreef Furious het volgende:
Jij mocht toch nog alleen maar taxi๋n?
nee, want die komen die lui even kamikaze op ons plegenquote:Op zondag 24 september 2006 20:54 schreef Furious het volgende:
[..]
Had een luchtbuks meegenomen, al die mensjes zo van;!
Levensgevaarlijke onstabiele dingen.quote:Op maandag 25 september 2006 08:18 schreef Mojave het volgende:
Whehe gister ff in een heli gevlogen, net zo kut.
quote:Op maandag 25 september 2006 12:50 schreef Alternate het volgende:
[..]
Nee hij heeft 4 gouden strepen.
Ghehehe, het is alleen leuk als er een of meerdere neerstortenquote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef cheukert het volgende:
[..]
hij kan m wel meenemen, hij kan er alleen naar kijken ofzo en vasthouden![]()
Vandaag was er op EHVB een modelvliegwedstrijd ofzoze bleven allemaal vliegen, ook niet spannend
Whehehe, en daarna zie je ze gezamenlijk onderdelen zoeken.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ghehehe, het is alleen leuk als er een of meerdere neerstortenIk was zo een keer bij zijn show he omdat die op het vliegveld werd gehouden waardoor wij niet mochten vliegen
en wou zo'n gast eens laten zien hoe laag hij wel niet kon met zijn wannabe verkeersvliegtuig...dat ging dus mis en de vleugel hapte in de grond en toen had je een mooie grondzwaai en brak de staart af
Of zo'n gast die zo'n eurofighter keihard de bosjes in vliegt
Dat is geniaal!
Ja, de nerdsquote:Op donderdag 28 september 2006 15:09 schreef Furious het volgende:
[..]
Whehehe, en daarna zie je ze gezamenlijk onderdelen zoeken.
Dat zijn degene die niet zo heel goed zijn in vliegenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sommige van die lui vinden het bouwen ook leuker dan het vliegen...
Dan mogen ze voor mij wel zo'n ding bouwen heur, heb ik ook weer wat te doen tijdens een tussenuur op schoolquote:Op donderdag 28 september 2006 17:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sommige van die lui vinden het bouwen ook leuker dan het vliegen...
dat is genieten!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Furious het volgende:
Deze bedoel je?
Al die mensen 'Oooh, oh noo!'![]()
1500$ per motor x 8 =
Die motor zal het nog wel overleven denk ikquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Furious het volgende:
Deze bedoel je?
Al die mensen 'Oooh, oh noo!'![]()
1500$ per motor x 8 =
Nou, hij brand aardig. Ik hoopdenk niet dat die motoren het overleeft hebben.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:19 schreef nsfw het volgende:
[..]
Die motor zal het nog wel overleven denk ik
Hehe, gaaf filmpje, met al die rook.. jammer datj e de impact niet ziet alleen
Als die motortjes ergens wel tegenkunnen is het wel tegen fik.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Nou, hij brand aardig. Ik hoopdenk niet dat die motoren het overleeft hebben.
Iddquote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef Furious het volgende:
Ik hoop dat ze stuk zijn. Levensgevaarlijk die modelvliegers!
Een uit frankerijk geimporteerd gele-balletjespistool ookquote:
Alvast oefenen voor je MEquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:39 schreef SnowBite het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld.
Eens kijken hoe lang dat kreng het uit zal houden...
Ik vind em wel cool, heb em ook besteld maar dan de groene! Kunnen we formatie vliegenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:39 schreef SnowBite het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld.
Eens kijken hoe lang dat kreng het uit zal houden...
beetje dom hequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:43 schreef Furious het volgende:
Verdomd, er staat me toch een ubergeile Pilatus PC-12 op EHRD sinds kort. Heb alleen het reg-nummer niet kunnen onthouden.
Ik spreek je nog wel als ik mijn eigen PC-12 heb en ik vraag of iemand op vakantie wil ermee!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:30 schreef nsfw het volgende:
Het motorloze apparaat is milieuvriendelijker en ik denk zelfs meer fun
Een Nimbus 4DM heeft wel degelijk een motor. D staat voor Duo, M staat voor Motor. Alleen is deze motor netjes opgeklapt in de romp uit het zicht zodat de sierlijke vormen niet verneukt wordenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:16 schreef Furious het volgende:
Een friggin' huge turboprop die makkelijk tot cruise 220 kias kan, en nogsteeds maar een stallspeed van rond de 55-60kts heeft. Of een motorloos apparaat.
Ik zou het wel weten.
Ga je 'em op je vensterbank zetten ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Een Nimbus 4DM heeft wel degelijk een motor. D staat voor Duo, M staat voor Motor. Alleen is deze motor netjes opgeklapt in de romp uit het zicht zodat de sierlijke vormen niet verneukt worden![]()
Je denkt toch niet dat ik mijn PPL haal om alleen maar constant rondvluchtjes boven m'n huis te doen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
Cultuurbarbaar
Je hoeft met een zweefvliegtuig ook geen rondjes boven je huis te vliegen, je kunt er duizenden kilometers mee afleggenquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:27 schreef Furious het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik mijn PPL haal om alleen maar constant rondvluchtjes boven m'n huis te doen?
Ik wil naar Noorwegen! Zweden! Finland! Rusland! Oost-Blok landen! Engeland! Frankrijk! Belgie! Spanje! Oostenrijk! Zwitserland! Italie! Ierland!![]()
Kan, maar ik doe het liever met iets meer zekerheid en tempo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Je hoeft met een zweefvliegtuig ook geen rondjes boven je huis te vliegen, je kunt er duizenden kilometers mee afleggenEn ik dacht dat jij ook nog je cpl wou halen?
I know.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:30 schreef Alternate het volgende:
Met je ppl ga je geen pc-12 vliegen.
ik heb m nog ergens op mn camera staan geloof ik, zal even kijken voor je...quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:43 schreef Furious het volgende:
Verdomd, er staat me toch een ubergeile Pilatus PC-12 op EHRD sinds kort. Heb alleen het reg-nummer niet kunnen onthouden.
Gaarne.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:27 schreef cheukert het volgende:
[..]
ik heb m nog ergens op mn camera staan geloof ik, zal even kijken voor je...
Die Twin Star is overigens ook kapot geil
lees ik dit nou goed, nsfw verkiest een zweeftupperware boven een pc12quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:30 schreef nsfw het volgende:
Het motorloze apparaat is milieuvriendelijker en ik denk zelfs meer fun
ik ben er met mn kop tegen aangelopenquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef Furious het volgende:
[..]
Gaarne.
Die Twin Star mag er inderdaad ook zeker zijn. Zie 'em best vaak vertrekken, zal wel een populaire kist zijn.
Hier moeten wij 'em vaak mee gaan chanteren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:40 schreef cheukert het volgende:
[..]
lees ik dit nou goed, nsfw verkiest een zweeftupperware boven een pc12![]()
?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:41 schreef cheukert het volgende:
[..]
ik ben er met mn kop tegen aangelopen
Nee, die Piaggio stond in de grote hangaar helemaal achter toen ik er laatst was, de twinstar ergens andersquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:46 schreef Furious het volgende:
[..]
In dat geval, ook nog tegen de Piaggo aangelopen die daar in 1 van de hangaars staat toevallig? Die neusvleugel (kut, ben de naam even kwijt) kun je makkelijk over het hoofd zien
En terecht, die Nimbus is vet veel mooier dan die pilatusquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:40 schreef cheukert het volgende:
[..]
lees ik dit nou goed, nsfw verkiest een zweeftupperware boven een pc12![]()
?
Ik weet niet of dit stoer en/of hi-res genoeg voor je is, het is in iedergeval geen airwork troep!quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:08 schreef Alternate het volgende:
Heeft er iemand een stoere hi-res foto van een KLC Fokker 100 (geen standaard airwork troep)
Ik zal eens even door mijn foto archief spitten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:04 schreef Alternate het volgende:
Ik heb geen abonnement dus ze zijn niet hi-res genoeg
Die laatste is trouwens een 70
Haha, als je nog een keer op EHGG bent dan gaan we dat zeker doen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef nsfw het volgende:
[..]
Ik vind em wel cool, heb em ook besteld maar dan de groene! Kunnen we formatie vliegen
maak je ook weer eens wat mee, is het weer niet goedquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:44 schreef Furious het volgende:
Transavia! Tuig! Stuk voor stuk!
Ik voelde z'n hete adem al in m'n nek, en toch gaf de tower landing clearance! Begint de toren opeens te huilen; make a go-around!
Blargh!
Op downwind balde ik nog mijn vuist naar de Transavia kist, maar ik denk niet dat-ie het heeft gezien.
Je voelde z'n hete adem al in je nek, en toch accepteer je de landing clearence terwijl je weet dat ie waarschijnlijk voorrang krijgt van ATC? En toch accepteer je die clearence maar, terwijl je weet dat je toch al een GA moet gaan maken?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:44 schreef Furious het volgende:
Transavia! Tuig! Stuk voor stuk!
Ik voelde z'n hete adem al in m'n nek, en toch gaf de tower landing clearance! Begint de toren opeens te huilen; make a go-around!
Blargh!
Op downwind balde ik nog mijn vuist naar de Transavia kist, maar ik denk niet dat-ie het heeft gezien.
Het is gewoon tuig! En de ATC kon niet meer al te best inschatten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:34 schreef nsfw het volgende:
[..]
Je voelde z'n hete adem al in je nek, en toch accepteer je de landing clearence terwijl je weet dat ie waarschijnlijk voorrang krijgt van ATC? En toch accepteer je die clearence maar, terwijl je weet dat je toch al een GA moet gaan maken?
En dan is het uiteindelijk ATC die je een Go-Around laat maken omdat JIJ niet opschiet met je pruttelbak, en dan is Transavia tuig?
Ik snap het even niet!
wat zeik je nog, het was toch allemaal veilig en welquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef Furious het volgende:
Zeg, ik laat niet over mij heen lopen door een stel zweefertjes, en een neppiloot!
Overigens; het is niet mijn taak om ervoor te zorgen dat ik veilig gecleared word om te landen. Bovendien, het zien en hijgen is slechts via de freq. Als meneer de ATC zegt 'cleared ILS 24 approach', denk ik dat-ie nog 15nm verderop zit bij RR en net heading 269 is gegaan om te intercepten. Dan wil ik niet opeens 30 seconden later o.i.d. passing OM horen, om vervolgens heen gegaan gestuurd te worden!1einz
Goed begrepen? Mooi. Sterf nu dan maar.![]()
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:07 schreef Mojave het volgende:
Ach, zo'n piepertje voel je niet met een 73, zal die HV kist worst wezen of je er nou wel of niet zat.
geeft wel wat rotzooi achteraf, moet de baan weer geinspecteerd worden enzoquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:07 schreef Mojave het volgende:
Ach, zo'n piepertje voel je niet met een 73, zal die HV kist worst wezen of je er nou wel of niet zat.
Ik zal nog eens een keer een verhaaltje over vliegen vertellen. Wat zullen we de volgende keer bespreken? Hoe je het beste loempia's kunt maken?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:08 schreef cheukert het volgende:
[..]
wat zeik je nog, het was toch allemaal veilig en wel![]()
wees dankbaar om deze geweldige ervaring en vertel het mama
nee, jij weet niks van loempiaquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:09 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een keer een verhaaltje over vliegen vertellen. Wat zullen we de volgende keer bespreken? Hoe je het beste loempia's kunt maken?![]()
Mja das waar, laten we dat maar beperken tot de groene velden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:09 schreef cheukert het volgende:
[..]
geeft wel wat rotzooi achteraf, moet de baan weer geinspecteerd worden enzo
Ik vind het niet meer dan terecht dat ATC je Go Around heeft laten gaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef Furious het volgende:
Zeg, ik laat niet over mij heen lopen door een stel zweefertjes, en een neppiloot!
Overigens; het is niet mijn taak om ervoor te zorgen dat ik veilig gecleared word om te landen. Bovendien, het zien en hijgen is slechts via de freq. Als meneer de ATC zegt 'cleared ILS 24 approach', denk ik dat-ie nog 15nm verderop zit bij RR en net heading 269 is gegaan om te intercepten. Dan wil ik niet opeens 30 seconden later o.i.d. passing OM horen, om vervolgens heen gegaan gestuurd te worden!1einz
Goed begrepen? Mooi. Sterf nu dan maar.![]()
![]()
Ik vind het tof van je dat je mijn mond snoert. Maar ik vind het jammer dat niemand de lichtelijke sarcastische tint ontdekt in mijn originele post. Natuurlijk is het volstrekt logisch dat een lijnvlucht voorrang krijgt op een tijdloze vliegmachine.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef nsfw het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan terecht dat ATC je Go Around heeft laten gaan.
Als ik in een PH-Bromvlieg op EHRD vlieg (wat ik wel eens doe) zou ik het ook heel normaal vinden om een transavia of VLM voorang te geven. Die hebben heel wat meer belang bij het op tijd op de blokken staan dan wij.
RR Staat trouwens 11 mijl bij rotterdam vandaan en niet 15
Bovendien snap je er gewoon poep van. Het het Final Approach Point ligt op 4,9NM en de OM op 3,7NM. Met +/-2 mijl per minuut, reken maar uit hoe lang het duurt voor ie bij de Outermakrer is. idd. +/- 60 seconden!
Daar komt nog bij dat jij waarschijnlijk nog 3 uur brandstof aan boord hebt zitten en dus nog zeker anderhalf uur relaxed kan gaan holden in A of B om nog even 3 kisten binnen te laten voor jou, dat kan je van die trans niet zeggen. Dat is waarschijnlijk 1 Go around en nog 1 approach en als ze dan nog een keer Go around gaan moeten ze naar hun alternate toe. Maar ik weet niet precies hoe trans daar mee werkt.
Verder valt je niet veel te verwijten want je vloog in Classe C Luchtruim. ATC is verantwoordelijk voor de seperatie tussen jou en die Transavia. Maar dan nog. Verkeer wat al op final zit heeft altijd voorang op verkeer wat nog naar final moet draaien.
Ik vind het jammer dat ik het luchtruim met jou moet delen op rotterdam, want collegialiteit is ver te zoeken. Ik hoop dat dat zich nog een beetje gaat ontwikkelen bij je!
Groetjes!
Dan moet Mello ook niet Mauwenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:06 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet fijn vind.
ja, dan moet je wel eerst een kans hebben om te winnen, pure tactiek... maar kan goed zijn dat je daar niet zo goed in bent, klu of mld vliegers zijn beter in tactiek ofzo enzo ofzoietsquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Moar ik geef niet op zonder gevecht! LOAL!1ein
Exact, we hebben al zoveel groene velden, laat ze daar kamikaze vliegertje spelen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef Alternate het volgende:
Ze moeten dat kleine grut ook gewoon verbieden op de velden waar de echte mannen komen.
In dat geval heb je niet meer dan gelijk natuurlijk. Maar het ontgaat niet het feit dat er toch een stuk van de portomonnee zal missen op Rotterdam, al is het maar een klein deel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:43 schreef Alternate het volgende:
60 landingen op een dag is 60 * 10 euro = peanuts
1 landing van HV brengt minimaal het dubbele op, misschien wel 3 dubbele.
De GA op dat soort velden kost meer aan onderhoud en mankracht dan dat het oplevert.
Maar ik ben helemaal niet tegen GA op grote velden want het is natuurlijk prachtig als je met je bromvlieg tussen het grote verkeer hangt. Maar zit de boel dan niet in de weg en hou er rekening mee dat jij voor de verkeersleiding een klein, irritant en sloom rotding bent![]()
Ik heb het even uitgezocht.
Landende Cessna brengt maar liefst 17 euro in het laatje.
Een HV 737 die eerst land en daarna weer vertrekt (maxtom 70 000 kilo, 180 pax).
Landingsgeld: ค780
passenger charge: ค2007
security charge: ค1926
ATC kosten : ค484
------------------------
Totaal: ค5200 (afgerond)
Dat zijn 305 GA landingen voor elke grote kist.
Tel uit je winst
jezus, jij bent goed op de hoogtequote:Op maandag 2 oktober 2006 20:07 schreef SnowBite het volgende:
een cessna 340, dแt is pas GA
't zal ze worst wezen die GA, liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:17 schreef Furious het volgende:
[..]
In dat geval heb je niet meer dan gelijk natuurlijk. Maar het ontgaat niet het feit dat er toch een stuk van de portomonnee zal missen op Rotterdam, al is het maar een klein deel.
Ik weet ook niet hoe het zit met de geluidsprocedures, maar ik betwijfel of er ook meer vliegtuigen een lijn- en of chartervlucht kunnen opereren vanaf RTM ten aanzien van geluidsoverlast, als dit zo is, kunnen ze het verlies van de GA op RTM nergens mee compenseren qua kosten, denk ik.
hij wil je gewoon pesten, laat hem nouquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:07 schreef Furious het volgende:
Trouwens, nsfw. Het enige wat ik van je hoor is GA is kut, GA moet weg van de grotere velden. Maar op wat voor manier onderbouw je deze stelling? Voor het 'potentiele extra gevaar' wat 1x in het driekwartier kan optreden omdat er een grotere kist binnenkomt?
Weet je zeker dat dit geen Transavia vlucht was?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:07 schreef Furious het volgende:
En ik zie nog wel eens regelmatig als ik op RTM ben, maar het vliegen niet door kan gaan vanwege slecht weer (2 weekenden terug nog) wel eens een KLM 737 landen die waarschijnlijk uitgeweken is van Amsterdam aangezien de KLM geen vluchten uitvoert vanaf RTM met 737's.
Hij droeg de onmiskenbare blauwe KLM kleuren, en vertrok na 15 minuten alweer. En zover ik weet, heeft Transavia nooit een KLM toestel geleased, of gechartered.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:29 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit geen Transavia vlucht was?
Maar GA is toch ook gewoon kut? GA moet toch ook gewoon weg van grote velden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:07 schreef Furious het volgende:
Trouwens, nsfw. Het enige wat ik van je hoor is GA is kut, GA moet weg van de grotere velden. Maar op wat voor manier onderbouw je deze stelling? Voor het 'potentiele extra gevaar' wat 1x in het driekwartier kan optreden omdat er een grotere kist binnenkomt?
Meid, ik ben het helemaal met je eens. De overtuiging, ik vind het echt, overwhelming meid! Ge-wel-dig!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:
[..]
Maar GA is toch ook gewoon kut? GA moet toch ook gewoon weg van grote velden?
Maar ik lig niet in een greppel met een oversized cameraquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:52 schreef Mojave het volgende:
[..]
Lul niet! jij kijkt ook regelmatig op Airliners.net![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar ik lig niet in een greppel met een oversized camera
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar ik lig niet in een greppel met een oversized camera
Nee, jij slaapt in een tentje op de runwayquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar ik lig niet in een greppel met een oversized camera
P30 of P40 doen voor Haarlem?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:04 schreef nsfw het volgende:
[..]
Nee, jij slaapt in een tentje op de runway
Gewoon de deur/luik/rits-kant in de vliegrichting zetten, met de voor en achter luik open, kan de jetwash en beter doorheenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:04 schreef nsfw het volgende:
[..]
Nee, jij slaapt in een tentje op de runway
Preciesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:04 schreef nsfw het volgende:
[..]
Nee, jij slaapt in een tentje op de runway
Wat heb je nog meer voor een argumenten nodig!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Meid, ik ben het helemaal met je eens. De overtuiging, ik vind het echt, overwhelming meid! Ge-wel-dig!
Scary Shit man!quote:vandaag schreef teletekst het voglende:
Veel doden onder ultralight-piloten
***************************************
` Piloten van ultralight vliegtuigen
verongelukken vaker dan zweefvliegers
of andere recreatiepiloten.De Inspectie
Verkeer en Waterstaat concludeert dat
in een rapport.
De laatst vijf jaar vielen er veertien
doden in de ultralight-sector,of drie
procent van alle brevethouders.Van de
zweefvliegers kwam nog geen half
procent om.Volgens de Inspectie zijn
vooral moderne ultralight vliegtuigen
te ingewikkeld voor veel piloten.
De inspectie waarschuwt dat de branche
iets aan de veiligheid moet doen,anders
volgen sancties,zoals het intrekken van
vergunningen of justiti๋le vervolging.
bij een zweefvliegtuig?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:54 schreef SnowBite het volgende:
totdat er een motor uitvalt....
Ja, wordt weleens aan mij gevraagd...quote:
Ik stond een tijd geleden op een promo-stand met een van onze kisten en daar vroegen ze of ie wel echt was...en waar de raketten nou hingen....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:28 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ja, wordt weleens aan mij gevraagd...
Wat nou als de benzine op is?
Verder:
Kan je sturen in een zweefvliegtuig?
Ben je weleens neergestort?
Lufthansa heeft voor de soort van topclass baangarantie, kls niet... denk jij maar naquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef Domai het volgende:
Hey aviators,
Wat weten jullie over de selectie van de opleiding van lufthansa? Is die veel moeilijker dan die van de KLS of vergelijkbaar?
Bvd
Een beetje laat mee misschien? ik zie net dat je op de KLS mag beginnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef Domai het volgende:
Hey aviators,
Wat weten jullie over de selectie van de opleiding van lufthansa? Is die veel moeilijker dan die van de KLS of vergelijkbaar?
Bvd
In Bremen zit een voorbereidingscentrum op de DLR, erg goede resultaten!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef Domai het volgende:
Hey aviators,
Wat weten jullie over de selectie van de opleiding van lufthansa? Is die veel moeilijker dan die van de KLS of vergelijkbaar?
Bvd
Gewoon uit interessequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:04 schreef cheukert het volgende:
[..]
Een beetje laat mee misschien? ik zie net dat je op de KLS mag beginnenhad je eerder mee moeten zijn, bij Lufthansa
Persoonlijke ervaring? Of van horen zeggen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef Mojave het volgende:
[..]
In Bremen zit een voorbereidingscentrum op de DLR, erg goede resultaten!
Aantal jongens die ik ken zijn zo door de DLR gerold na een goede voorbereiding daar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:31 schreef Domai het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring? Of van horen zeggen?
Heb je misschien een e-mail adres van iemand die eventueel wat vragen zou willen beantwoorden? Ik begin dan al wel in december, maar een goede bekende van me is zich nog uitgebreid aan het ori๋nteren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:08 schreef Mojave het volgende:
[..]
Aantal jongens die ik ken zijn zo door de DLR gerold na een goede voorbereiding daar.
Zo, ff naar Ameland geweest met een Pipertje, gvd wat gaat dat traag!! 110 kts en oilpressure tegen 't rood.
Verder wel grappig ding.
Ga ik ff regelen, post ik zsm.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:31 schreef Domai het volgende:
[..]
Heb je misschien een e-mail adres van iemand die eventueel wat vragen zou willen beantwoorden? Ik begin dan al wel in december, maar een goede bekende van me is zich nog uitgebreid aan het ori๋nteren.
Alvast bedankt.
Tof, je kunt ook PM'en eventueel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |