Het vliegtuig ging in iedergeval een stuk vlotter.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef nsfw het volgende:
[..]
Voelde goed zeker lekker zonder instructeur
Maar nee, wen er echt maar aan, en neem het vooral niet te sirieus kan ik je adviseren.
Tadaaaaaaaquote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef Furious het volgende:
Ik wil Cessna vliegen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Voor dat bedrag heb ik liever een PPL, dat is tenminste blijvend, al het mij wel tof lijkt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vriend van mij gaat dit doen...
Voor dat bedrag kan je in Amerika ook nog je ME erbij halenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Voor dat bedrag heb ik liever een PPL, dat is tenminste blijvend, al het mij wel tof lijkt.
Heb je het nou tegen mij? Nee toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:17 schreef Mojave het volgende:
Whahaha, idd je moet dat gebash/gezeik echt niet serieus nemen maat! typisch geval van tijdsverdrijf onder vliegers... wordt je sterk van!
Cool man je first solo, die zal ik ook noooooit vergeten.
Zie vorige pagina.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij? Nee toch?
Hier word niet gebashed hoor, tis gewoon een rijkeluiskindje met teveel geld op z'n papa's bankrekening.![]()
Kee, braaf dan. Jij hebt wel wat met bashes/ bashing he?quote:
Mits ik niet probeer een serieus topic reeks te onderhouden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:22 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Kee, braaf dan. Jij hebt wel wat met bashes/ bashing he?![]()
Vertel me dan maar wat het laten overhalen van een kleine GA-prop uit Amerika kost, de herassemblage ervan hier in Nederland. Wat stalling hier kost in een hangaar, en hoeveel onderhoud kost.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:27 schreef Mojave het volgende:
Nou zeg maar, hoe kan ik van betekenis zijn?
Kijk, zo is het maar netquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:47 schreef ChopperMick het volgende:
Gefeliciteerd Furious. Kan me mijn eerste solo nog goed herinneren. Neem "bashing" niet te serieus., als puntje bij paaltje komt zijn we allemaal vliegers met in elke tak z'n voors en tegens.
En buschauffeurs moet je sowieso niet serieus nemen.
Veelquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Vertel me dan maar wat het laten overhalen van een kleine GA-prop uit Amerika kost, de herassemblage ervan hier in Nederland. Wat stalling hier kost in een hangaar, en hoeveel onderhoud kost.
Socata's zijn niet mooi.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:15 schreef Mojave het volgende:
[..]
Veelheb nog wel een mooie TB10 voor je te koop hoor.
oh ja welquote:
Precies, op dat busschauffeurgedeelte na!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:47 schreef ChopperMick het volgende:
Gefeliciteerd Furious. Kan me mijn eerste solo nog goed herinneren. Neem "bashing" niet te serieus., als puntje bij paaltje komt zijn we allemaal vliegers met in elke tak z'n voors en tegens.
En buschauffeurs moet je sowieso niet serieus nemen.
met een slagroomklopperquote:Op zondag 24 september 2006 09:35 schreef Mojave het volgende:
Ik ga zo rondvluchtjes doen op de Stadtlohn Messe EDLS
Vast wel, zo'n papierenzweefvliegtuig blijft niet lang genoeg in de lucht om boven de bomen uit te komen.quote:
nee, ik vlieg tupperware, netals jij...quote:Op zondag 24 september 2006 20:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Vast wel, zo'n papierenzweefvliegtuig blijft niet lang genoeg in de lucht om boven de bomen uit te komen.![]()
Ik pas mij aan aan het vliegniveau.
Ik vlieg blik.quote:Op zondag 24 september 2006 20:13 schreef cheukert het volgende:
[..]
nee, ik vlieg tupperware, netals jij...
Alleen die van jou vliegt weleens in de hens
Geen Diamond meer? Colacansquote:Op zondag 24 september 2006 20:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik vlieg blik.Die van jou valt wel eens uit de lucht met koud weer.
Ik jou ook niet.quote:Op zondag 24 september 2006 20:17 schreef cheukert het volgende:
[..]
Geen Diamond meer? Colacans
Bereik van mijn ding is alleen stukken groter dan die van jou... ik zie jou geen 2000km vliegen, nouja niet dat ik dat doe, want ik ben geen bikkel enzo
Ik maar 3 uurquote:Op zondag 24 september 2006 20:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik jou ook niet.![]()
Het verschil is, over 2000km doe ik nogsteeds maar zo'n 12-13 uur met tanken meegerekend. Jij doet er 3 jaar over.![]()
Diamond check-out wil ik wel hebben als ik klaar ben op de Piper.
kuchquote:Op zondag 24 september 2006 20:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik jou ook niet.![]()
Het verschil is, over 2000km doe ik nogsteeds maar zo'n 12-13 uur met tanken meegerekend. Jij doet er 3 jaar over.![]()
Diamond check-out wil ik wel hebben als ik klaar ben op de Piper.
En jij moet het 4x per dag doen.quote:
Ja, motorglider, dat is een apparaat met identiteits crisis, doe het dan goed en ga GA vliegen.quote:Op zondag 24 september 2006 20:30 schreef cheukert het volgende:
[..]
kuch
http://www2.onlinecontest.org/olcphp/2005/ausw_fluginfo.php?ref3=163270&ueb=N&olc=olc-i&spr=en&dclp=55d4dd5a9fa2944216448d032b4de122
Als je goed kijkt zie je dat de motor uitstondquote:Op zondag 24 september 2006 20:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja, motorglider, dat is een apparaat met identiteits crisis, doe het dan goed en ga GA vliegen.
Dan nog, hij kan niet eens een schone onderbroek meenemen.quote:Op zondag 24 september 2006 20:38 schreef cheukert het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat de motor uitstond![]()
hier nog een bikkel
http://www2.onlinecontest.org/olcphp/2006/ausw_fluginfo.php?ref3=4860&ueb=N&olc=olc-i&spr=en&dclp=55d4dd5a9fa2944216448d032b4de122
het pissen en schijten is volgens iets minder comfortabel
hij kan m wel meenemen, hij kan er alleen naar kijken ofzo en vasthoudenquote:Op zondag 24 september 2006 20:40 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan nog, hij kan niet eens een schone onderbroek meenemen.
Had een luchtbuks meegenomen, al die mensjes zo van;quote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef cheukert het volgende:
[..]
hij kan m wel meenemen, hij kan er alleen naar kijken ofzo en vasthouden![]()
Vandaag was er op EHVB een modelvliegwedstrijd ofzoze bleven allemaal vliegen, ook niet spannend
Jij mocht toch nog alleen maar taxiën?quote:Op zondag 24 september 2006 20:50 schreef nsfw het volgende:
[..]
Niet als ik zin heb om zelf te sturen
ssssstquote:Op zondag 24 september 2006 20:54 schreef Furious het volgende:
Jij mocht toch nog alleen maar taxiën?
nee, want die komen die lui even kamikaze op ons plegenquote:Op zondag 24 september 2006 20:54 schreef Furious het volgende:
[..]
Had een luchtbuks meegenomen, al die mensjes zo van;!
Levensgevaarlijke onstabiele dingen.quote:Op maandag 25 september 2006 08:18 schreef Mojave het volgende:
Whehe gister ff in een heli gevlogen, net zo kut.
quote:Op maandag 25 september 2006 12:50 schreef Alternate het volgende:
[..]
Nee hij heeft 4 gouden strepen.
Ghehehe, het is alleen leuk als er een of meerdere neerstortenquote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef cheukert het volgende:
[..]
hij kan m wel meenemen, hij kan er alleen naar kijken ofzo en vasthouden![]()
Vandaag was er op EHVB een modelvliegwedstrijd ofzoze bleven allemaal vliegen, ook niet spannend
Whehehe, en daarna zie je ze gezamenlijk onderdelen zoeken.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ghehehe, het is alleen leuk als er een of meerdere neerstortenIk was zo een keer bij zijn show he omdat die op het vliegveld werd gehouden waardoor wij niet mochten vliegen
en wou zo'n gast eens laten zien hoe laag hij wel niet kon met zijn wannabe verkeersvliegtuig...dat ging dus mis en de vleugel hapte in de grond en toen had je een mooie grondzwaai en brak de staart af
Of zo'n gast die zo'n eurofighter keihard de bosjes in vliegt
Dat is geniaal!
Ja, de nerdsquote:Op donderdag 28 september 2006 15:09 schreef Furious het volgende:
[..]
Whehehe, en daarna zie je ze gezamenlijk onderdelen zoeken.
Dat zijn degene die niet zo heel goed zijn in vliegenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sommige van die lui vinden het bouwen ook leuker dan het vliegen...
Dan mogen ze voor mij wel zo'n ding bouwen heur, heb ik ook weer wat te doen tijdens een tussenuur op schoolquote:Op donderdag 28 september 2006 17:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sommige van die lui vinden het bouwen ook leuker dan het vliegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |