dat is genieten!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Furious het volgende:
Deze bedoel je?
Al die mensen 'Oooh, oh noo!'![]()
1500$ per motor x 8 =
Die motor zal het nog wel overleven denk ikquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Furious het volgende:
Deze bedoel je?
Al die mensen 'Oooh, oh noo!'![]()
1500$ per motor x 8 =
Nou, hij brand aardig. Ik hoopdenk niet dat die motoren het overleeft hebben.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:19 schreef nsfw het volgende:
[..]
Die motor zal het nog wel overleven denk ik
Hehe, gaaf filmpje, met al die rook.. jammer datj e de impact niet ziet alleen
Als die motortjes ergens wel tegenkunnen is het wel tegen fik.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Nou, hij brand aardig. Ik hoopdenk niet dat die motoren het overleeft hebben.
Iddquote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef Furious het volgende:
Ik hoop dat ze stuk zijn. Levensgevaarlijk die modelvliegers!
Een uit frankerijk geimporteerd gele-balletjespistool ookquote:
Alvast oefenen voor je MEquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:39 schreef SnowBite het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld.
Eens kijken hoe lang dat kreng het uit zal houden...
Ik vind em wel cool, heb em ook besteld maar dan de groene! Kunnen we formatie vliegenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:39 schreef SnowBite het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld.
Eens kijken hoe lang dat kreng het uit zal houden...
beetje dom hequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:43 schreef Furious het volgende:
Verdomd, er staat me toch een ubergeile Pilatus PC-12 op EHRD sinds kort. Heb alleen het reg-nummer niet kunnen onthouden.
Ik spreek je nog wel als ik mijn eigen PC-12 heb en ik vraag of iemand op vakantie wil ermee!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:30 schreef nsfw het volgende:
Het motorloze apparaat is milieuvriendelijker en ik denk zelfs meer fun
Een Nimbus 4DM heeft wel degelijk een motor. D staat voor Duo, M staat voor Motor. Alleen is deze motor netjes opgeklapt in de romp uit het zicht zodat de sierlijke vormen niet verneukt wordenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:16 schreef Furious het volgende:
Een friggin' huge turboprop die makkelijk tot cruise 220 kias kan, en nogsteeds maar een stallspeed van rond de 55-60kts heeft. Of een motorloos apparaat.
Ik zou het wel weten.
Ga je 'em op je vensterbank zetten ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Een Nimbus 4DM heeft wel degelijk een motor. D staat voor Duo, M staat voor Motor. Alleen is deze motor netjes opgeklapt in de romp uit het zicht zodat de sierlijke vormen niet verneukt worden![]()
Je denkt toch niet dat ik mijn PPL haal om alleen maar constant rondvluchtjes boven m'n huis te doen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
Cultuurbarbaar
Je hoeft met een zweefvliegtuig ook geen rondjes boven je huis te vliegen, je kunt er duizenden kilometers mee afleggenquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:27 schreef Furious het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik mijn PPL haal om alleen maar constant rondvluchtjes boven m'n huis te doen?
Ik wil naar Noorwegen! Zweden! Finland! Rusland! Oost-Blok landen! Engeland! Frankrijk! Belgie! Spanje! Oostenrijk! Zwitserland! Italie! Ierland!![]()
Kan, maar ik doe het liever met iets meer zekerheid en tempo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Je hoeft met een zweefvliegtuig ook geen rondjes boven je huis te vliegen, je kunt er duizenden kilometers mee afleggenEn ik dacht dat jij ook nog je cpl wou halen?
I know.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:30 schreef Alternate het volgende:
Met je ppl ga je geen pc-12 vliegen.
ik heb m nog ergens op mn camera staan geloof ik, zal even kijken voor je...quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:43 schreef Furious het volgende:
Verdomd, er staat me toch een ubergeile Pilatus PC-12 op EHRD sinds kort. Heb alleen het reg-nummer niet kunnen onthouden.
Gaarne.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:27 schreef cheukert het volgende:
[..]
ik heb m nog ergens op mn camera staan geloof ik, zal even kijken voor je...
Die Twin Star is overigens ook kapot geil
lees ik dit nou goed, nsfw verkiest een zweeftupperware boven een pc12quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:30 schreef nsfw het volgende:
Het motorloze apparaat is milieuvriendelijker en ik denk zelfs meer fun
ik ben er met mn kop tegen aangelopenquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef Furious het volgende:
[..]
Gaarne.
Die Twin Star mag er inderdaad ook zeker zijn. Zie 'em best vaak vertrekken, zal wel een populaire kist zijn.
Hier moeten wij 'em vaak mee gaan chanteren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:40 schreef cheukert het volgende:
[..]
lees ik dit nou goed, nsfw verkiest een zweeftupperware boven een pc12![]()
?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:41 schreef cheukert het volgende:
[..]
ik ben er met mn kop tegen aangelopen
Nee, die Piaggio stond in de grote hangaar helemaal achter toen ik er laatst was, de twinstar ergens andersquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:46 schreef Furious het volgende:
[..]
In dat geval, ook nog tegen de Piaggo aangelopen die daar in 1 van de hangaars staat toevallig? Die neusvleugel (kut, ben de naam even kwijt) kun je makkelijk over het hoofd zien
En terecht, die Nimbus is vet veel mooier dan die pilatusquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:40 schreef cheukert het volgende:
[..]
lees ik dit nou goed, nsfw verkiest een zweeftupperware boven een pc12![]()
?
Ik weet niet of dit stoer en/of hi-res genoeg voor je is, het is in iedergeval geen airwork troep!quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:08 schreef Alternate het volgende:
Heeft er iemand een stoere hi-res foto van een KLC Fokker 100 (geen standaard airwork troep)
Ik zal eens even door mijn foto archief spitten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:04 schreef Alternate het volgende:
Ik heb geen abonnement dus ze zijn niet hi-res genoeg
Die laatste is trouwens een 70
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |