quote:
Soms heb jij echt geniale toevoegende opmerking zo laat op de avond lieve schatquote:
quote:
Met oud en nieuw zei Elly "Rosa" de Graaf dat zij en Casper van Bohemen een leuke verhaallijn bedacht hadden voor Rosa. Volgens de verhaallijn van het moordspel heeft de huishoudster het gedaan... dus het is geen gekke gedachte dat Rosa op de een of andere manier betrokken is bij de 'moord' op Ludo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
Ik heb mijn plannen omgegooid.
Ik zet nu Rosa op 1. Rosa doet tegenwoordig enorm vreemd. Laatst ook dat Charlie zei dat Anita bij hun giung intrekken, gaf ze haar een vreemde look.
Zouden ze op accenten geselecteerd worden of zo?.Bijna al die acteurs(als je ze zo mag noemen) hebben een of ander spraakgebrek.Als de schrijvers denken daarmee leuk en/of origineel denken te zijn moet ik ze teleurstellen.Het zal wel een kwestie van wennen zijn hoop ik.quote:
Ik vind het wel grappig dat zij dat nou net met hém heeft bedacht. Ze hadden niet eens een verhaallijn met elkaar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Met oud en nieuw zei Elly "Rosa" de Graaf dat zij en Casper van Bohemen een leuke verhaallijn bedacht hadden voor Rosa. Volgens de verhaallijn van het moordspel heeft de huishoudster het gedaan... dus het is geen gekke gedachte dat Rosa op de een of andere manier betrokken is bij de 'moord' op Ludo.
Idd, Rikkie is leuk!quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:43 schreef farfavour het volgende:
[..]
Zouden ze op accenten geselecteerd worden of zo?.Bijna al die acteurs(als je ze zo mag noemen) hebben een of ander spraakgebrek.Als de schrijvers denken daarmee leuk en/of origineel denken te zijn moet ik ze teleurstellen.Het zal wel een kwestie van wennen zijn hoop ik.
Van de nieuwe lichting vind ik alleen Rikkie(kind van) erg grappig.
Je mist niks aan dat "ken en kon"-jochquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:56 schreef janimie het volgende:
[..]
hij is amper te verstaan zo erg is het
Het is misschien gek maar ik vergeet op de 1 of andere manier de cliffhanger altijd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:20 schreef Otmed het volgende:
Wat was de cliffhanger van gisteren ook alweer?![]()
Ik ben hem ook al vergetenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:20 schreef Otmed het volgende:
Wat was de cliffhanger van gisteren ook alweer?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dat moge duidelijk zijn...
Dat snapte ik ook wel ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:44 schreef janimie het volgende:
dat bonnetje is gewoon een misleiding natuurlijk
Ik zou het toch niet zo leuk vinden, het zou direct een smet leggen op alle Rosa-Ludo scenes uit het verledenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:07 schreef Canisfire het volgende:
Als het Rosa zou zijn is het de tweede keer dat ze bij een moord voor de gemakkelijke weg kiezen.
Eerst al Robin die ze wel konden missen en er makkelijk mee weg kwam en dan nu Rosa?
Nee dankje.
Klopt.quote:Op zondag 24 september 2006 05:47 schreef janimie het volgende:
dat rosa het is, geloof ik nix van, ze heeft nix tegen ludo
lijkt me dan logischer om Charlie om te leggen....quote:Op zondag 24 september 2006 09:28 schreef Dizer het volgende:
Nu wil Rosa Nick. Maar ze wist dat het niet kon voordat ze Ludo uit de weg heeft geruimd..
Misschien werd Ludo bedreigd door de maffia (en/of Martine/Sophia) en zag hij nog maar één uitweg om zichzelf en zijn familie te beschermen: z'n eigen dood in scène zetten. Hij heeft Rosa de verfkogels laten verwisselen door losse flodders. Oom Arthur heeft vervolgens z'n dood schromelijk overdreven. De 'crematie' was de kroon op het moordplan.quote:Op zondag 24 september 2006 02:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zou het toch niet zo leuk vinden, het zou direct een smet leggen op alle Rosa-Ludo scenes uit het verleden![]()
dat zou te tof zijnquote:Op zondag 24 september 2006 19:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Sophia Nick heeft ontvoerd.
Ja maar Nick zou dan toch wel anders hebben gereageerd volgens mij....quote:Op zondag 24 september 2006 19:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Sophia Nick heeft ontvoerd.
Doet ze pas als dat kind er isquote:Op zondag 24 september 2006 10:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
lijkt me dan logischer om Charlie om te leggen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |