Reisverslag schrijft mijn reisgenoot, aangezien ik het erg druk heb. Foto's hoop ik vanavond te gaan uploaden. Ik heb er niet zoveel geschoten, omdat ik iets teveel betrokken was met de wedstrijd. Maar zal ze binnenkort hier ook wel plaatsen.quote:Op maandag 6 november 2006 17:49 schreef Yeahinho het volgende:
Waar blijft dat reisverslag incl. foto's dan?
Het duurde even, maar er is er weer eentje bij gekomen:quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:10 schreef spurs het volgende:
[..]
93 Stadion de la Neuville - Royal Olympic Club de Charleroi
Dat komt denk ik omdat er nauwelijks mensen waren.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:28 schreef fanneke het volgende:
Vandaag naar de LTU Arena geweest voor de wedstrijd Fortuna Düsseldorf-Sankt Pauli. Maar aangezien dit nieuwe stadion precies op de plaats van het Rheinstadion (waar ik al eens was geweest) is gebouwd komt er geen nieuw stadion in mijn lijstje bij.
Overigens een saai stadion met een vreselijk slecht veld.
Vanavond naar KV Mechelen. Midden in een woonwijk, oude tribunes, en een sfeervol publiek.
Was veel leuker dan vanmiddag in Duitsland.
Bij Fortuna-Sankt Pauli bedoel je?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat er nauwelijks mensen waren.
Is meer dan de gemiddelde Nederlandse subtopper.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bij Fortuna-Sankt Pauli bedoel je?
Ruim 24.000 toeschouwers bij een Regionalliga-wedstrijd vind ik niet weinig.
Verrassend.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:49 schreef DRD het volgende:
96. Anfield Road - Liverpool:
. Hoorde veel mensen in het uitvak 'is dit alles?' of 'ik had het grootser verwacht'.
13. Anfield Road, Liverpoolquote:
Zijn de houten tribunes niet in elkaar geflikkerd?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:44 schreef MaxPower het volgende:
36. Stadio Ennio Tardini (Parma)
Later wellicht een verslagje
143. St. Andrews -> Birmingham Cityquote:Op zondag 5 november 2006 20:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
142. Celtic Park -> Celtic![]()
Stem is nog steeds herstellende na een enerverend slot. Ik overweeg om te stoppen met voetbalwedstrijden bezoeken, want beter dan dit wordt het toch niet.
Zuur en ik heb nog nooit gehoord dat iemand in Europa is overvallen/gerold bij een voetbalwedstrijdquote:Op zondag 26 november 2006 04:25 schreef Robjuhhh het volgende:
Bij het stadion van Hertha BSC, hele dag pas 2 broodjes gezond gehad en tegen 6 uur besloten om nog maar een Broodje Döner te gaan eten. Ik en die maat van me netjes betaald, en opeens komt er zo een KUT MOF en begint ons weg te duwen. Wij aten gewoon ons broodje op en hadden niks in de gaten toen we wegliepen naar het busje liep die ons even achterna, maar zoals gezegd hadden we totaal niks in de gaten. Toen we onder Wolfsburg stopte bij een Burger King kwamen we er pas achter dat onze beurzen weg waren. Dus maar in Aachen aangifte gedaan bij de Turtles. Morgen in Nederland ook nog eens aangifte doen.
Ben o.a. een Seizoenkaart kwijt, clubcard, ID, Pinpas, Enkele Rowwen Hèze badges, CZ pasje en noem het maar op. Ik was gewoon helemaal aan het flippen. En had er ook nog 80 euro in zitten. Die fucking wankers.
Dicht bij de Poolse grens hequote:Op zondag 26 november 2006 12:49 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Zuur en ik heb nog nooit gehoord dat iemand in Europa is overvallen/gerold bij een voetbalwedstrijd
Geen CreditCard dus gelukkig
Alleen daar of bij meerdere wedstrijden?quote:Op zondag 26 november 2006 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan heel goed kloppen, een groepje van ons is daar afgelopen weekend geweest.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:33 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 134: Gemeentelijk Sportstadion Maasmechelen (Patro Eisden - Racing Mol-Wezel 2-0, 4e klasse C Nationaal)
[afbeelding]
Bij Mol staat de 40-jarige Patrick Goots nog steeds in de spits.
Verder spelen daar Kurt Van de Paar (ex-Twente, Anderlecht) en Jimmy Catgiu (speelde nog een jaartje bij FC Den Bosch)
Hoe was het? Verrassende overwinning van Virton. Virton is wel een club die ik ooit wil bezoeken. Stadion lijkt me wel aardig en de fans schijnen daar ook oké te zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 08:22 schreef DarkShine het volgende:
Voor zaterdag op de planning:
Royal Excelsior de Virton - KV Mechelen in Stade Yvan Georges
[afbeelding]
Niet doorgegaan, hele week plat gelegen met een flinke griepquote:Op zondag 26 november 2006 13:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hoe was het? Verrassende overwinning van Virton. Virton is wel een club die ik ooit wil bezoeken. Stadion lijkt me wel aardig en de fans schijnen daar ook oké te zijn.
Nog een wedstrijd van Bristol City en bij Swindon Town alleen in het stadion geweest. Geloof ik.quote:Op zondag 26 november 2006 13:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Alleen daar of bij meerdere wedstrijden?
Zoals je aan mijn kaartje ziet, had ik een zitplaats.quote:Op maandag 27 november 2006 02:19 schreef DarkShine het volgende:
Heb je zo'n mooie staanplaats gehad op OHL?
Je ziet vrij goed in het bezoekersvak. Maar dat vak is waardeloos. Vooral als het regent. Het is gewoon grind/modder. Dit seizoen met KVM daargeweest (1-1 eind, 0-0 rust).quote:Op maandag 27 november 2006 02:25 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zoals je aan mijn kaartje ziet, had ik een zitplaats.
Maar je bedoelt die beroerde staanplaatsen achter het doel? Die zien volgens mij weinig met die oude atletiekbaan en ook nog eens dat hek ervoor.
![]()
95 Florent Beeckmann Stadion - FCV Dender EHquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:22 schreef spurs het volgende:
[..]
Het duurde even, maar er is er weer eentje bij gekomen:
94 DSB Stadion - AZ
32. Stadion Nancyquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:56 schreef Erasmusch het volgende:
29. Ali Sami Yen![]()
30. Fenerbahce
31. Zeytinburnu (geen wedstrijkd) edit: tevens Istanbulspor zie ik net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |