Ga je nog een bekerwedstrijd in Duitsland pakken 9/10 september? Zo ja, welke heb je op de planning staan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja, heb m'n oude hobby weer eens opgepakt. Ik raakte wat achterop hier.
![]()
Komende weken komen er nog wat bij.
Ik twijfel nog tussen RW Essen-Cottbus en Westfalia Herne-Aue. Waarschijnlijk die laatste omdat RWE dit seizoen nog wel meer interessante wedstrijden speelt en die amateurs van Herne niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:10 schreef spurs het volgende:
[..]
Ga je nog een bekerwedstrijd in Duitsland pakken 9/10 september? Zo ja, welke heb je op de planning staan?
AG zal er toch nog wel bijkomen lijkt me?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Alleen staan er op jouw lijstje wat stadions die ik graag op mijn lijstje zou zien staan. (o.a. Bernabeu en Ashburton Grove)
![]()
Stuur me maar ff een mailtje Neede, kaartje moet geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:17 schreef NeedeRadicals het volgende:
Trouwens Spurs..een Telstar-Haarlem zie ik ook wel zitten dus mocht je een kaart kunnen regelen voor het thuisvak.
Schooneberg nog steeds niet in m'n lijstje!
quote:De door mij bezochte stadions:
Nederland:
001: Roda JC - Kaalheide
002: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
003: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: Fortuna Sittard - de Baandert
005: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
006: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
007: BV Veendam - de Lange Leegte
008: FC Groningen - Oosterpark
009: Vitesse - Gelredome
010: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
011: Ajax - Amsterdam Arena
012: Feyenoord - de Kuip
013: Helmond Sport - de Braak
014: PSV Eindhoven - Philipsstadion
015: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
017: FC Twente - Arke Stadion
018: FC Den Bosch - de Vliert (2,3 & 4 tribune versie)
019: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: RCK Waalwijk - Mandemakers Stadion
021: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: NEC Nijmegen - de Goffert
024: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
025: Willem II - Willem II Stadion
026: Excelsior Rotterdam - Woudestein
027: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
028: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
029: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
030: FC Volendam - Kras Stadion
031: Ado Den Haag - Zuiderpark
032: VVV Venlo - De Koel
033: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
034: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
België:
036: KV Mechelen - Achter de Kazerne
037: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
038: Sint Truiden - Staaien (Oud)
039: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
040: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
041: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
042: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
043: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
044: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
045: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
046: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
047: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
048: Royal Antwerp FC - de Bosuil
049: KVSK United Overpelt-Lommel - Stedelijk Sportstadion
050: Oud-Heverlee Leuven - Stadion den Dreef
Duitsland:
051: Alemannia Aachen - Tivoli
052: KSV Hessen Kassel - Auestadion
053: Hertha BSC - Olympia Stadion
054: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
055: FC Schalke 04 - Veltins Arena
056: Fortuna Düsseldorf - Paul Janes Stadion
Italië:
057: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
058: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
059: Ipswich Town FC - Portman Road
Tof stadionnetjequote:Op zaterdag 2 september 2006 14:31 schreef DarkShine het volgende:
Foto's van Oud-Heverlee Leuven - KV Mechelen zijn hier te vinden.
Onoverdekte staantribune was staan op het grind, er gaan trouwens een 20/30 sv's vallen voor Leuven-KV. Allemaal voor 'hangen in het hek'quote:
Die staat bij mij ook nog in mijn top 10 van de wish-list. Ook Atletico Madrid en Sevilla wil ik nog bezoeken in Spanje. In Italië zou ik alleen graag het stadion van Napoli bezoeken. In Duitsland, Engeland en Schotland heb ik er ook nog een paar open staan die ik graag wil bezoeken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt meer een wenslijstje heb mbt stadions.
Ik heb zo ongeveer alle stadions waar ik naar toe wilde wel gehad.
Alleen Bilbao staat nog open wat dat betrefd.
San Mames schijnt inderdaad een indrukwekkend stadion te zijn. Bovendien vind ik Bilbao een intrigerende club waarvan ik graag eens een thuiswedstrijd zou willen bezoeken.quote:Op zondag 3 september 2006 09:51 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook nog in mijn top 10 van de wish-list.
Mocht er tussen nu en morgenochtend niets tussenkomen, dan ben ik ook in Herne.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:46 schreef spurs het volgende:
Morgen naar Westfalia Herne tegen Erzgebirge Aue voor de DFB-pokal
Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:37 schreef DRD het volgende:
En dat zijn waarschijnlijk de laatste toevoegingen voor 2006.
Cerro, Defensor, Danubio, Montevideo Wanderers, Cerrito, Central Español, Fénix, Bella Vista, Rentistas, Liverpoolquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie weet welke teams naast Peñarol en Nacional allemaal uit Montevideo komen?
voor zover ik kan nagaan alleen Peñarol en Nacional, alhoewel Nacional ook vaak thuiswedstrijden speelt in Eastadio Gran Parque Central.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je, ze zijn het bijna allemaal zo te zien :´)
Weet je ook welke clubs in het nationale stadion spelen? Het lijken me Nacional en Peñarol te zijn, maar verder nog meer clubs?
Nee, kan ik helaas niet omdat mijn laptop in de kreukels ligt. Ik heb als het goed is binnenkort de foto´s weer en als ik dan in Nederland ben kan ik ze wel een keer plaatsen denk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:12 schreef Terreros85 het volgende:
diegoarmandomaradona, kun je eens foto's posten van je stadiontripje?
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, kan ik helaas niet omdat mijn laptop in de kreukels ligt. Ik heb als het goed is binnenkort de foto´s weer en als ik dan in Nederland ben kan ik ze wel een keer plaatsen denk.
Heb jij een tip(s) om de auto te parkeren bij Union? Brusselse flikken staan iig behoorlijk irritant tegenover de KVM fans...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
Foto's van een aantal stadions in Belfast staan online in dit topic
Ik heb hem bij het Dudenpark gezet. Ze dachten dat we Antwerp-fans waren en toen we zeiden dat we dat niet waren was het oké. We stonden dus relatief dichtbij zonder te betalen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb jij een tip(s) om de auto te parkeren bij Union? Brusselse flikken staan iig behoorlijk irritant tegenover de KVM fans...
Als je KVM-fan zonder ticket bent kun je worden opgepakt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:21 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik heb hem bij het Dudenpark gezet. Ze dachten dat we Antwerp-fans waren en toen we zeiden dat we dat niet waren was het oké. We stonden dus relatief dichtbij zonder te betalen.
12. De Adelaarshorst, Deventerquote:
Ook al naar Union zondag?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:38 schreef spurs het volgende:
Tot zondag Darkshine
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:38 schreef spurs het volgende:
Tot zondag Darkshine
Als je als onbekende een ticket aan de Union kassa's haalt kan dat dus wel eens gevolgen hebben...quote:Bovendien voegde hij er aan toe dat men er niet voor zal voor terugschrikken om elke niet-Union-fan die zich aanbiedt administratief aan te houden.
Tijd en (vooral) geld. Prioriteiten stellen waarbij studie en de club voorgaan op "leuke tripjes erbij".quote:
klinkt toch andersquote:De Brusselse politie deelt verder nog mee dat alle personen die zich rond het stadion begegeven zonder ticket en daar herrie veroorzaken administratief aangehouden zullen worden. Tenslotte wenst de ordemacht uit de hoofdstad ook nog mee te geven dat er geen parkings voor wagens voorzien zijn en dat zij in de buurt van het stadion dienen te parkeren. De reisroute werd al eerder op deze site gepubliceerd.
Klink anders, maar dat is van eerder deze week. Wat ik net postte is van vanmorgen.quote:
90 Stadion am Schloss - Westfalia Hernequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:01 schreef spurs het volgende:
[..]
88 Ruhrstadion - VfL Bochum
89 Stadion am Kehrweg - AS Eupen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |