Die had ik dit jaar ook graag willen bezoeken, maar ik zit dat weekend in Engeland. Komt volgend jaar wel een keer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef DarkShine het volgende:
Zaterdag de Euroborg erbij...
Welk van die 3 is nou dat echte oude stadion wat een beetje hoog ligt t.o.v. Praag, ben 1 x daar een wedstrijd wezen kijken van Tsjechie tegen Griekenland, maar weet niet wat de naam van dat stadion isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef vitazz het volgende:
132. Plzen Stadion Mesta Plzné/Struncovy Sady (FC Viktoria Plzen)
133. Praag Strahov, Stadion Evzena Rosickeho (Slavia Praag)
134. Praag Strahovsky Stadion
135. Praag Toyota Arena (Sparta Praag)
Tolka Park is erg leuk, hoewel ik Dalymount Park leuker vind.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:52 schreef Robjuhhh het volgende:
Vrijdag komt bij mij Tolka Park van Shelbourne FC er op het lijstje bij en zondag zal ik een Gaellic? Football wedstrijd bekijken tussen Ierland en Australië in Croke Park.
Ja ben benieuwd, daarna is er ook nog een party ergens in of bij het stadion, Tja kiezen heb ik opzich eigenlijk niet omdat we met een groep van 16 man dan zijn. Maar het stadion ziet er op foto's heel leuk en speciaal uit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:19 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Tolka Park is erg leuk, hoewel ik Dalymount Park leuker vind.
Gaelic Football, dat wordt erg leuk. Ben er ook bij geweest en die sfeer daar is echt geweldig.
met brakke fotos:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:56 schreef Erasmusch het volgende:
29. Ali Sami Yen![]()
30. Fenerbahce
31. Zeytinburnu (geen wedstrijkd) edit: tevens Istanbulspor zie ik net
Zowat alle stadions in Dublin liggen op loopafstand van het centrum. Alleen dat ding van U.C.D. ligt wat afgelegen. In dezelfde straat waar Tolka Park ligt, heb je bijvoorbeeld ook Whitehall, het stadion van Home Farm F.C.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:24 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, daarna is er ook nog een party ergens in of bij het stadion, Tja kiezen heb ik opzich eigenlijk niet omdat we met een groep van 16 man dan zijn. Maar het stadion ziet er op foto's heel leuk en speciaal uit.
En wanneer ik de foto's van Croke Park zie, daar wil ik niet weten wat ik allemaal mee ga maken, zo een schitterend stadion. Opvallend dat die maten van me die de reis uitgestippeld hebben totaal niet wisten dat Tolka Park en Croke Park zowat naast elkaar liggen.
Dalymount Park is toch van Bohemians FC of niet?
Zowel het Strahov stadion als het stadion van Slavia Praag liggen, vlak naast elkaar, op een heuvel. Waarschijnlijk dus één van deze geweest.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:52 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Welk van die 3 is nou dat echte oude stadion wat een beetje hoog ligt t.o.v. Praag, ben 1 x daar een wedstrijd wezen kijken van Tsjechie tegen Griekenland, maar weet niet wat de naam van dat stadion is
Galatasaray vond ik leuker. Betere sfeer ook, maar dat kwam ws ook omdat het relatief voller zat en ik bij Fener geen uitsupporters gezien/gehoord heb. Ook beter voetbal trouwensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:41 schreef DutchGooner het volgende:
Fenerbahce lijkt me echt geweldig, die staat eik toch wel op mijn lijstje van stadions die ik ooit nog weleens wil bezoeken.
Die lijkt me ook leuker. Toch lijkt Besiktas me de allerleukste van de 3 in Istanbul. Ik heb dan wel het meest sympathie voor Fener van die 3, maar ik heb het gevoel dat het een beetje een gloryhuntersclub is (wat natuurlijk perfect bij me pastquote:Op donderdag 2 november 2006 09:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Galatasaray vond ik leuker. Betere sfeer ook, maar dat kwam ws ook omdat het relatief voller zat en ik bij Fener geen uitsupporters gezien/gehoord heb. Ook beter voetbal trouwens![]()
Die had ik ook graag willen bezoeken (wel in de clubshop en ticket office geweestquote:Op donderdag 2 november 2006 17:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die lijkt me ook leuker. Toch lijkt Besiktas me de allerleukste van de 3 in Istanbul.
Zoiets heb ik ook, na CL kwalificatie met staande ovatie ben ik ze een beetje gaan volgen, wat makkelijker werd toen PvH er heen ging, maar toch... Het stadion was ook wel erg 'clean' allemaalquote:Ik heb dan wel het meest sympathie voor Fener van die 3, maar ik heb het gevoel dat het een beetje een gloryhuntersclub is (wat natuurlijk perfect bij me past)
quote:De door mij bezochte stadions:
Nederland:
001: Roda JC - Kaalheide
002: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
003: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: Fortuna Sittard - de Baandert
005: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
006: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
007: BV Veendam - de Lange Leegte
008: FC Groningen - Oosterpark
009: Vitesse - Gelredome
010: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
011: Ajax - Amsterdam Arena
012: Feyenoord - de Kuip
013: Helmond Sport - de Braak
014: PSV Eindhoven - Philipsstadion
015: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
017: FC Twente - Arke Stadion
018: FC Den Bosch - de Vliert (2,3 & 4 tribune versie)
019: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: RCK Waalwijk - Mandemakers Stadion
021: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: NEC Nijmegen - de Goffert
024: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
025: Willem II - Willem II Stadion
026: Excelsior Rotterdam - Woudestein
027: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
028: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
029: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
030: FC Volendam - Kras Stadion
031: Ado Den Haag - Zuiderpark
032: VVV Venlo - De Koel
033: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
034: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
036: FC Groningen - Euroborg
België:
037: KV Mechelen - Achter de Kazerne
038: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
039: Sint Truiden - Staaien (Oud)
040: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
041: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
042: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
043: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
044: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
045: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
046: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
047: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
048: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
049: Royal Antwerp FC - de Bosuil
050: KVSK United Overpelt-Lommel - Stedelijk Sportstadion
051: Oud-Heverlee Leuven - Stadion den Dreef
052: Royale Union Saint-Gilloise - Le Stade Joseph Marien
053: FC Brussels - Edmond Machtensstadion
054: Kleine Heyzel
055: RFCU La Calamine - Stade Prince Philippe
Duitsland:
056: Alemannia Aachen - Tivoli
057: KSV Hessen Kassel - Auestadion
058: Hertha BSC - Olympia Stadion
059: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
060: FC Schalke 04 - Veltins Arena
061: Fortuna Düsseldorf - Paul Janes Stadion
Italië:
062: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
063: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
064: Ipswich Town FC - Portman Road
Ga naar Argentiniequote:Op zondag 5 november 2006 20:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
142. Celtic Park -> Celtic![]()
Stem is nog steeds herstellende na een enerverend slot. Ik overweeg om te stoppen met voetbalwedstrijden bezoeken, want beter dan dit wordt het toch niet.
Thx.quote:
We're Malinwaquote:Op maandag 6 november 2006 01:05 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 130: Guldensporenstadion (KV Kortrijk - KV Mechelen 2-2, 2e Klasse)
[afbeelding]
Fantastische fans die van KV Mechelen. Bleven na de 2-0 achterstand achter hun ploeg staan en zongen de ploeg naar een dikverdiend gelijkspel. In de laatste 2 minuten kregen beide ploegen nog een grote kans op de overwinning.
Leuke wedstrijd in een krakkemikkig stadion. De grote overdekt staantribune aan 1 lange zijde is gesloten voor publiek. Lijkt mij op instorten te staan.
Soms met m'n broer, soms met een neef, maar ook vaak alleen. Niet iedereen is zo maf om op een avond naar Sint Truiden, Denderleeuw of Dessel te rijden.quote:Op maandag 6 november 2006 14:23 schreef Yeahinho het volgende:
Met wie ga jij al die Belgische potjes eigenlijk af fanneke?
Ik heb geen uitreiskaart (of hoe heet dat ding?) van FC Den Bosch, dus ga alleen als er vrije verkoop is, zoals onlangs bij VVV.quote:Op maandag 6 november 2006 16:14 schreef Yeahinho het volgende:
Ah oké, vroeg ik me al een tijdje af. Ik zie persoonlijk weinig in het bezoeken van die nietszeggende wedstrijden, en alleen naar dat soort potjes gaan lijkt me al helemaal niks
. Maar goed, iedereen z'n hobby.
Nu de volgende vraag: waarom ga je in hemelsnaam naar Omniworld-Veendam?!FC heeft pas nog de uitwedstrijd in Almere gehad, waarom ben je toen niet gegaan? Dan zie je tenminste je favoriete club, en heb je er meteen een stadion bij
.
Daarom staat 'Mitsubishi Forklift Stadion' het ook tussen aanhalingstekens.quote:Op maandag 6 november 2006 16:34 schreef Yeahinho het volgende:
Het was gewoon vrije verkoop voor Omniworld-vakken, dus daarom hoefde je het niet te laten.
En stel je er niet te veel van voor, het is de naam 'stadion' niet waardig.
quote:
Maar daar heb ik geen favoriete club en met Galatasaray heb ik niet veel. Celtic is mijn favoriete buitenlandse club en om die in de 4e minuut van de blessuretijd te zien winnen van de mini-Huns is bijna niet te overtreffen. Stem is ook langzaam weer normaal aan het worden.quote:
Die je nog ff laten weten dat die club uit Maastricht wel gewonnen heeft en Roda niet.quote:Op maandag 6 november 2006 16:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tussen je Maastrichtse vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |