abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 oktober 2006 @ 14:12:44 #101
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_42510172
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:49 schreef MaxPower het volgende:
Spanje is duur, als je geen socio bent. Ik betaal voor mijn ticket in Pamplona (Osasuna) straks 30 euro, en dat is de goedkoopste...
Het is duurder dan Nederland, maar het valt nog altijd dik mee als je het vergelijkt met Engeland. Op de site van Atletico Madrid zie ik dat het goedkoopste kaartje daar 24 euro kost. Ik kan geen info vinden over Real Madrid, maar volgens mij zijn dat ook zulke prijzen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:22:44 #102
38799 vitazz
Dat ben ik..
pi_42520428
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 02:11 schreef DarkShine het volgende:
Vitazz, niet op de Kleine Heizel geweest? Wat is trouwens met de website van GGN?
De kleine Heizel was ik al eens geweest. De site van GGN is inderdaad dood. Ik ken één van de makers, maar ze kwamen er tegenwoordig niet meer aan toe om het allemaal bij te houden. Ging gewoon teveel tijd in zitten.
Niet ouwehoeren!!
pi_42651059
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:22 schreef vitazz het volgende:

[..]

De kleine Heizel was ik al eens geweest. De site van GGN is inderdaad dood. Ik ken één van de makers, maar ze kwamen er tegenwoordig niet meer aan toe om het allemaal bij te houden. Ging gewoon teveel tijd in zitten.
Erg jammer, want ik keek er graag op.

Dit weekend maar weer eens naar Engeland voor Bristol City v Crewe Alexandra en Plymouth Argyle v Derby County. Van die tweede wedstrijd verwacht ik niets meer dan een 0-0, maar die eerste wedstrijd kan weleens veel doelpunten gaan opleveren.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:07:56 #104
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_42683407
Stadion # 127: Sportcentrum Stadspark (KV Turnhout-SWI Harelbeke 1-0, 3e Klasse A nationaal)

Bruno Versavel, inmiddels 39, speelt nog steeds. Hij is aanvoerder van Turnhout.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zondag 15 oktober 2006 @ 01:01:57 #105
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42686916
Bruno Versavel, uit de gouden jaren van KVM.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42693280
Nu naar RKC

+ 12 RKC Waalwijk - Mandemakers Stadion
Feijenoord Rotterdam
  zondag 15 oktober 2006 @ 17:28:14 #107
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42700591
Dat kan ook, hem er bijtellen voordat je er daadwerkelijk geweest bent
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42715481
En heb je Marcel Seip nog zien scoren afgelopen weekend Barnet Bee?
pi_42719923
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 09:33 schreef MaxPower het volgende:
En heb je Marcel Seip nog zien scoren afgelopen weekend Barnet Bee?
Ja, met een kopbal uit een corner. De bal werd doorgekopt door Cherno Samba, wel bekend onder de CM-liefhebbers van een paar jaar terug.

Het was sowieso ee erg vermakelijke wedstrijd met 1 rode kaart, 2 penaltys en 1x Marcel Seip. Bristol City v Crewe was als wedstrijd zelfs nog beter, die kreeg gisteren in de krant het maximale aantal sterren. Dat was een wedstrijd met een enorm tempo en veel aanvallen.
pi_42720078
140. Ashton Gate -> Bristol City
141. Home Park -> Plymouth Argyle
pi_42720345
Super. Dat contractje voor Marcel zit er wel in dus? Hij heeft tot december de tijd om zich te bewijzen daar.
pi_42720443
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:26 schreef MaxPower het volgende:
Super. Dat contractje voor Marcel zit er wel in dus? Hij heeft tot december de tijd om zich te bewijzen daar.
Ik vond hem verdedigend niet erg sterk, net zoals de rest van de verdediging van Plymouth. Derby had twee genetisch gemanipuleerde spitsen erin staan en die wonnen zowat elk kopduel. Seip was wel sterk bij corners van Plymouth. Aangezien ik de rest van de verdediging van Plymouth ook niet sterk vond, denk ik wel dat een contract erin zit voor hem.
pi_42738409
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 02:08 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Al was ik volgens mij de enige in het bezoekende vak.
Twee goals voor KVM binnen de minuut

Twijfel voor komende zondag nog tussen PSV-Roda JC & Tienen - KVM (Tienen ben ik nog niet geweest).
late reactie, maar ik was er ook. Had wel tickets voor de zittribune langs kvm kant.

Ook op Tienen was ik er , resultaat viel eigenlijk wel tegen.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:18:31 #114
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42738540
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:14 schreef Sandstorm_81 het volgende:

[..]

late reactie, maar ik was er ook. Had wel tickets voor de zittribune langs kvm kant.

Ook op Tienen was ik er , resultaat viel eigenlijk wel tegen.
Was de bedoeling om naar Tienen te gaan maar was uiteindelijk toch op PSV-Roda. Kameraad van me kan voorlopig, wegens omstandigheden, niet naar Roda. Toch maar ff met een kameraad gegaan die voorlopig niet gaat dus.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42738567
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
Had jij een geel shirt aan? Want ik heb twee foto's van die hoofdtribune dat iemand met een geel shirt die in de camera kijkt?
Bij wedstrijden van KV Mechelen loopt er steeds een supporter rond met een fluo geel vestje aan die alleen maar foto's neemt en volgens mij niets ziet van de wedstrijd. 'Den Herman' is ondertussen al een begrip onder kvm fans.

Deze avond ga ik naar Anderlecht-Ac Milaan kijken. Maar in het VDS stadion ben ik al een paar keer geweest.

Misschien nog een tip voor de groundhoppers. Volgende week woensdag staat Kv Mechelen - Germinal Beerschot op het programma. Wedstrijd start om 20u45 en is ook live te bekijken op televisie. Dit is een wedstrijd voor de beker van België.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:22:20 #116
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42738651
Mijn kaart voor I (KVM - GBA) ligt al klaar
Planning:
-
pi_42740002
Burnley v Southampton 2-3:

Het stadion

Viel me 100% mee. Vooraf had ik er niet zoveel van verwacht, maar eenmaal binnenin was ik positief verrast. De tribune waar we zelf op zaten was er standaard, maar zowel de David Fishwick Stand aan de overkant en de Bob Lord Stand aan de linkerkant zagen er erg oud en karaktervol uit. Ook de nieuwe James Hargreaves Stand aan de rechterkant was goed gelukt voor een nieuwe stand. Jammer dat de zon in mijn bek scheen, maar voor de rest was het uitzicht genieten.

De sfeer

Het Burnley-publiek was erg negatief. Veel negatieve spreekkoren en gefluit op de scheidsrechter. Ondanks dat de eigen ploeg niet echt werd gesteund vond ik de sfeer wel aardig, omdat er werd gereageerd op de situaties op het veld. De Saints aan de overkant waren toch nog met een flink aantal gekomen vanuit de andere kant van het land en lieten zich bij tijd en wijlen ook horen, vooral toen ze voorgekomen waren.

De wedstrijd

Zeer vermakelijk. Het spel was ontzettend snel en door de waardeloze scheidsrechter (een echte uitfluiter) droop de frustatie van het publiek en de Burnley af. De wedstrijd was ook duidelijk een clash tussen twee verschillende stijlen; Burnley wat nog echt kick&rush speelde en Southampton waar George Burley de ploeg duidelijk de passing game wil laten spelen. De wedstrijd was daardoor erg interessant en had zowat alles wat ik graag zie met een rode kaart, passioneel spel en 5 doelpunten. Het was een van de betere wedstrijden die ik in Engeland tot nu toe heb gezien.

De omgeving

Burnley is een echte industriestad met schitterend arbeidershuisjes met typerende schoorstenen. Het stadion lag ook midden in een wijk, de club speelt er ook al meer dan 125 jaar, en heeft daarom volop karakter. Wat dat betreft is dit een stuk beter dan een zielloos stadion buiten de stad.

Overall

Een erg leuke middag, ondanks de enorm zware rit ernaartoe. Een goede wedstrijd met rauw publiek (soms iets te rauw zoals de racist achter ons die continue Gofton Noel-Williams aan het uitschelden was en de man schuin voor ons met zijn hakenkruis tattoo) en veel doelpunten. Een middagje Burnley lijkt me wel een garantie voor een echte Engelse voetbalbelevenis.

Zuchtend tussen de heuvels ligt al meer dan 125 jaar Turf Moor.

De buitenkant van de moderne James Hargreaves Stand. Best aardig gelukt.

Dezelfde stand, maar dan van binnen.

De twee tribunes aan de overkant waar ze nog houten stoeltjes hadden met splinters.

De Bob Lord Stand, dit is de oudste tribune van Turf Moor.
pi_42740267
Wrexham v Hereford United 1-0

Het stadion

Een erg leuke ground. De grootste, nog bestaande, terrace in de League en een mooie nieuwe tribune zorgden ervoor dat de Racecourse Ground een bijzonder stadion is. Ik was dan ook erg blij dat we vooraf even naar binnen konden, zodat die twee tribunes goed op de plaat werden vastgelegd. Erg jammer dat die grote terrace weggaat aan het eind van het seizoen.

De sfeer

Matig. Vooral in het begin hoorde je Hereford sfeer maken, maar nadat ze achterkwamen viel het stil. Wrexham heeft ook niet echt een zangkoor. Iets wat me sowieso is tegengevallen bij de 3 clubs uit Wales. Het zou kunnen dat we de verkeerde wedstrijden hebben gekozen, maar ook in de mindere wedstrijden zou je verwachten dat de fans uit Wales fanatiek zouden zijn tegen een Engelse tegenstander.

De wedstrijd

Een wedstrijd met twee helften. De eerste helft was erg aardig, met veel kansen. De tweede helft viel erg tegen. Hereford kon niet meer en Wrexham hoefde niet meer. Er ging ook veel mis tijdens de wedstrijd, dus ik verwacht niet dat beide clubs mee zullen doen om de promotie naar League One.

De omgeving

De Racecourse Ground ligt redelijk dicht bij het centrum, maar toch niet echt midden in de wijk. Aan de ene kant ligt het trainingscomplex, aan de andere kant het leuke stationnetje. Al met al toch best een leuke omgeving. Wat dat betreft is het fijn dat Wrexham op deze plek blijft voetballen en niet naar de buitenrand van de stad gaat om daar in een zielloos stadion te gaan voetballen.

Overall

Een leuk tripje. Erg vriendelijke mensen daar in Wrexham en samen met het leuke stadion was het zeker geen verkeerde trip. De wedstrijd en sfeer vielen wel wat tegen, maar over het geheel genomen was het weer geslaagd.

De dag samengevat in een foto: regen, crash barriers en een grote staantribune.

De Racecourse Ground geteisterd door de regen.

De Main Stand.

De Robert Builders Stand. Deze zou deze middag voor de Stiertjes zijn.

De Pryce Griffiths Stand met het aparte dak. Voor een nieuwe tribune erg leuk.

De mooiste tribune van de ground; de grote terrace met zijn vele crash barriers.
pi_42744107
Burnley ziet er weer mooi uit
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:05:24 #120
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_42744909
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:19 schreef Sandstorm_81 het volgende:

[..]

Bij wedstrijden van KV Mechelen loopt er steeds een supporter rond met een fluo geel vestje aan die alleen maar foto's neemt en volgens mij niets ziet van de wedstrijd. 'Den Herman' is ondertussen al een begrip onder kvm fans.
Zijn het misschien niet de flikken die KV Fans weer een stadionverbod proberen aan te smeren?
Forza Roda
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:45:22 #121
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42747478
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:05 schreef Robjuhhh het volgende:

[..]

Zijn het misschien niet de flikken die KV Fans weer een stadionverbod proberen aan te smeren?
Sandstorm doelt op Herman, die altijd met zijn camera rondloopt. denieuwekantine.be
Planning:
-
pi_42783955
Hier een paar foto's van het Lorzestadion:

pi_42801643
Inderdaad de beruchte en soms irritante Herman
De beruchte spotter was er wel op Tienen, kv fan ging er zo serieus naar toe en zei: Bedankt M voor het mooie stadionverbod dat mij te wachten staat

Mijn volgende trip staat ook vast: RC Lens - AJ Auxerre op 28/10.

Iemand al eens een match van Lens bezocht?

Tips over ticketverkoop en parkeergelegenheid zijn steeds welkom.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:19:39 #124
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42802282
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:58 schreef Sandstorm_81 het volgende:

Er is een groot parkeerterrein voor het stadion en de ticketverkoop weet ik niet.
Ben er 1 keer als bezoeker geweest en 1 keer op een perskaart.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:44:34 #125
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42804982
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:58 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Inderdaad de beruchte en soms irritante Herman
De beruchte spotter was er wel op Tienen, kv fan ging er zo serieus naar toe en zei: Bedankt M voor het mooie stadionverbod dat mij te wachten staat

Mijn volgende trip staat ook vast: RC Lens - AJ Auxerre op 28/10.

Kameraad (noem hem ff R. )van me heeft een SV dankzij spotter S.

Ik loop na OHL-Leuven het stadion uit met de beste kameraad van R. en S staat met een hele grote lach te wachten en zegt tegen hem 'doe je je kameraad de groeten?'.

Op Union had S trouwens ook weer iemand te pakken na de match zag ik, maar aan zijn gezichtsuitdrukking te zien mocht hem doorlopen met een waarschuwing op zak...
Planning:
-
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:50:13 #126
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_42805152
Tja de geruchten gaan dat S de spotter een racinger is.
Forza Roda
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:54:49 #127
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42805309
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:50 schreef Robjuhhh het volgende:
Tja de geruchten gaan dat S de spotter een racinger is.
Vandaar dat hem zo kut op de voetbal is, is niet gewent om onder de mensen te komen.
Planning:
-
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:55:33 #128
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_42823158
Stadion # 128: DSB Stadion (AZ-Sporting Clube de Braga 3-0)

Waarom speelt Barry Opdam niet meer in Oranje? Hij speelde een foutloze partij (z'n eerste overtreding maakte ie volgens mij pas in de blessuretijd)
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_42836093
Van afgelopen weekend. Bristol City v Crewe Alexandra 2-1:

Het stadion

Viel me heel erg mee. Ik had er van tevoren weinig verwachtingen van, maar dat was niet terecht. Ashton Gate is een alleraardigst stadion. Van de buitenkant leek geen van de tribune op een andere en ook van binnen was het een erg leuke ground, met ondermeer houten stoeltjes die ik totaal niet had verwacht. Als je het stadion zo ziet is het onbegrijpelijk dat deze club in League One speelt. Er zijn plannen om de capaciteit op te trekken naar 30.000 man en dan kan het niet anders of deze club wordt een vaste bespeler van de Championship of zelfs de Premier League.

De sfeer

Die viel wat tegen. De Bristol City-fans zijn niet echt luidruchtig en de Crewe-fans al helemaal niet. Er was ook weinig rivaliteit tussen beide clubs. Alleen in een hoekje van de Britannia Ayteo Stand waren een aantal mensen continue aan het zingen en werden ondersteund door een trommel en een trompet. Niet echt mijn idee van sfeer. Het was dat de wedstrijd flink wat aanleiding bood om op te reageren, anders was het een doodse boel geweest, dnek ik.

De wedstrijd

Heel erg goed. Van tevoren hadden we er al hoge verwachtingen van, aangezien beide clubs er redelijk voorstonden in de competitie en ze absoluut geen moeite hadden met doelpunten maken. De wedstrijd had eigenlijk alles; snel voetbal, veel aanvallen en veel kansen. De volgende dag zagen we ook in de krant dat de wedstrijd het maximaal aantal sterren had gekregen. Zeer terecht, want het was lang geleden dat een wedstrijd van het begin tot het eind boeide.

De omgeving

Ashton Gate ligt zo ingeklemd tussen de huizen dat we moeite hadden om het te vinden. De onbetrouwbare Tom-Tom kon het ook niet vinden en stuurde ons continue naar de lokale Aldi.De buurt zelf kwam over als een arbeidersbuurt met veel Tokkies. Toch vond ik de club zelf niet zo volks.

Overall

Deze wedstrijd is me erg goed bevallen. Alles zat er eigenlijk in, hoewel er nog wel wat meer doelpunten gemaakt hadden mogen worden. Ashton Gate viel me ook 100% mee en ik denk dat als alles verbouwd is er een stadion staat niet zou mistaan in de Premier League. Ik verwacht ook dat Bristol City dit seizoen alvast een eerste stap hogerop zal zetten met de promotie naar The Championship.

De ingang om op het terrein rondom het stadion te komen.

De buitenkant van de Williams Stand, waar wij deze middag op zouden zitten.

De Britannia Ayteo Stand. Dit vond ik persoonlijk de minste stand.

De Dolman Stand. Een mooie combinatie van plastic en houten stoeltjes.

De Wedlock Stand. Deze stand staat op de nominatie om gesloopt te worden.

En onze tribune, de Williams Stand. Deze bestaat ook uit plastic en houten stoeltjes.
pi_42836425
Plymouth Argyle v Derby County 3-1

Het stadion

Het was het weekend van de meevallende stadion, want net zoals Ashton Gate, was dit ook weer een erg leuke ground. We waren speciaal gegaan, omdat de Grandstand op de nominatie staat om platgegooid te worden. Dat was het dubbel en dwars waard. We hadden het geluk dat we door een clubman werden binnengelaten en de Grandstand uitgebreid konden bekijken. Persoonlijk vind ik het een van de mooiste tribunes die ik in Engeland heb gezien, een stuk beter dan de Pavilion Stand van Preston bijvoorbeeld, die is verkracht door de reclameborden. De rest van het stadion was vrij standaard, hoewel het groen het wel weer een mooi effect gaf. Ik denk wel dat het stadion een stuk saaier is, als de nieuwe tribune er volgend jaar staat.

De sfeer

Die werd naarmate de wedstrijd vorderde erg goed. De Derby-fans vielen, zoals in eerdere wedstrijden, weer erg tegen, maar de Plymouth-fans gingen er bij tijd en wijle stevig achterstaan. Het wedstrijdverloop had er natuurlijk ook een grote bijdrage aan, maar ook qua sfeer overtrof Plymouth Argyle mijn verwachtingen.

De wedstrijd

Ik ben zelden zo overtuigd geweest dat een wedstrijd in 0-0 zou eindigen, als voor deze wedstrijd. In de eerste 35 minuten leek dat het ook te gaan worden. Derby groef zich helemaal in en deed aanvallend weinig tot niets. Plymouth kwam er niet doorheen, totdat ze ineens een penalty kregen. Deze brak de wedstrijd helemaal open, want nu moest Derby komen. De tweede helft was helemaal een spectakelstuk. Lang geleden dat ik twee zulke vermakelijke wedstrijden heb gezien.

De omgeving

Meestal ben ik voor een stadion wat in de stad ligt, maar voor een club die in het groen speelt, zoals Plymouth Argyle, kan er geen betere omgeving zijn dan een park. Aan drie kanten ligt het stadion dan ook in een park. Alleen de Devonport End, waar ook de parkeerplaats voor ligt, grenst aan een straat waar aan de overkant huizen staan. Voor de club is het ook een erg goede omgeving, want er zijn volop mogelijkheden om uit te breiden, mocht dat ooit nodig zijn.

Overall

Een erg leuke middag, die ik vooraf niet had verwacht. Plymouth Argyle en vooral Derby County vond ik vooraf erg saaie clubs, maar in het geval van Plymouth ben ik 100% omgedraaid. De clubman die ons een binnenliet en een boek over Plymouth gaf, de wel heel erg mooie Grandstand en de leuke wedstrijden zorgden voor een uiterst aangename middag.

De façade van de Devonpark End, de voorkant van Home Park.

De prachtige turnstiles van de Grandstand. Hopelijk blijven die wel staan.

En de tribune waar wij op zaten; de Lyndhurst Stand, met de initialen van de club.

En het kroonjuweel van Home Park; de Grandstand.

Puritein Pete de Pilgrim was ook aanwezig.

Het was een harde wedstrijd, waarin niemand gespaard werd. Daarom ook veel kaarten (waaronder 1 rode kaart) en 2 penalties.
pi_42856708
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Er is een groot parkeerterrein voor het stadion en de ticketverkoop weet ik niet.
Je kunt de auto beter in de stad zetten,als je m op die parkeerplaats zet ben je na afloop nog wel ff bezig om weg te komen.
Ik heb m'n kaartje toen gewoon op de wedstrijddag zelf gekocht aan het stadion. Was tegen Nantes dus tegen Auxerre zal dat ook wel lukken. Zo niet,kan je altijd nog de wedstrijd live zien bij de Mac Donalds die op die parkeerplaats zit
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:47:29 #132
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_42865410
Morgen komt er bij mij het stadion van Standard Luik bij, bekerwedstrijd Standard Luik - Eupen.
Forza Roda
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:58:31 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42869697
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

118. AOL-Arena- Hamburger SV
119. Tivoli-Alemannia Aachen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42869821
Aachen - Cottbus? Heb ik net de samenvatting van zitten kijken .
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:04:25 #135
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42869852
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:03 schreef Yeahinho het volgende:
Aachen - Cottbus? Heb ik net de samenvatting van zitten kijken .
Kan nooit veel geweest zijn.

Aardig stadionnetje maar verder behoordlijk gehyped.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42870247
Zit je morgen tussen de neuzen, Dokkie?
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:30:01 #137
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_42905898
- 47: Standard de Liege - Sclessin.

Vandaag naar het bekerduel Standard de Liege - AS Eupen geweest, een streekderby in de 16de finales van de Belgische beker waarin Standard makkelijk met 6-1 won van de Duitstalige onderburen.

Zal één dezer dagen foto's plaatsen.
Forza Roda
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:35:18 #138
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42906024
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]
Aardig stadionnetje maar verder behoordlijk gehyped.

Ben er ook al bijna 2 jaar niet meer geweest... Laatste keer Aachen is volgens mij het duel tegen AZ in Köln geweest...
Planning:
-
pi_42922052
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Bedankt voor de info, de klote fransozen weigeren te reageren op e-mail en hun betaalnummer om tickets te reserveren is of bezet of helemaal niet bereikbaar.

Deze avond naar Kv Mechelen - GBA, ook live te volgen op canvas (brt2).
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:50:31 #140
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42924367
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:49 schreef MaxPower het volgende:
Spanje is duur, als je geen socio bent. Ik betaal voor mijn ticket in Pamplona (Osasuna) straks 30 euro, en dat is de goedkoopste...
Hoeft niet per se, als bezoeker wordt je vaak genaaid.

Ik heb tickets hier liggen van Spaanse competitiewedstrijden van recente seizoen waaronder van Real en dan ben je voor 20 euri binnen als non-socio zijnde.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42929992
Zit in februari of maart een reisje naar Athene aan te komen. Vooral Panathinaikos lijkt me mooi om mee te maken (helaas in het Olympisch Stadion nu). Het ticketgedeelte van de website werkt bij mij niet, heeft iemand tips hoe je aan kaarten kan komen?
pi_42935347
quote:
Nederland:
1. Abe Lenstra Stadion
2. Abe Lenstra Stadion (oud)
3. Amsterdam Arena
4. Olympisch Stadion
5. Oosterpark Stadion
6. Euroborg Stadion
7. De Kuip
8. Nieuw Galgenwaard
9. Arke Stadion
10. De Goffert
11. Gelredome
12. De Lange Leegte
13. Parkstad Limburg Stadion
14. Oosterenk Stadion
15. De Vliert
16. Rat Verlegh Stadion
17. De Vijverberg
18. Het Kasteel
19. Mandemakers Stadion
20. Vast & Goed Stadion
21. Polman Stadion
22. De Koel
23. Zuiderpark Stadion
24. Woudenstein
25. Cambuur Stadion +1

Engeland:
26. Highbury
27. City of Manchester Stadium
28. Old Trafford
29. St. James' Park
30. Stadium of Light

Duitsland:
31. BayArena

Frankrijk:
32. Stade Vélodrome

Kroatië
33. Stadion Maksimir

Spanje
34. Estadio Reyno de Navarra +1

Tsjechië
35. Bazaly Stadion

Niet binnen te komen: de stierenvechtarena. Van buiten prachtig overigens.

Estadio Reyno de Navarra.

Buiten het centrum op een kille en koude plek gelegen, van buiten niet bijster mooi. Van binnen echter erg knus en dicht op het veld gelegen tribunes. Voor Spanje ook een redelijk fanatiek sfeertje, al bleef het beperkt tot het vak van de 'Inda Gorri'. Op woensdag konden we tijdens de training al nergens een uitvak vinden, en die blijkt er dus ook niet te zijn. Op donderdag mogen we met 15 (!) meegereisde supporters (de 120 sponsors zitten op de hoofdtribune...) op de hoge lange zijde in de hoek plaatsnemen, achter een lintje.

Verder enorm gezellig stadje, fantastische Irish Pub (The Harp), waar we de hele donderdag gebivakkeerd hebben. De eigenaar heeft zelf een seizoenkaart en gaat zelf ook naar Parma - Osasuna. Verder leuk geouwehoerd met Osasuna-supporters in die kroeg. Eén van de meest relaxte reisjes tot nu toe.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:51:42 #143
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42935842
Op welke manier ben je gegaan?

Vliegtuig naar ...? Vervolgens trein/auto?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42935908
Nee. Helemaal met de auto. Dinsdagavond 22:00 vertrokken, woensdagochtend 11:30 in het hotel. Vrijdagmiddag 13:00 weer weg, zaterdagochtend 05:00 weer thuis.

Dat doe ik dus niet weer.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:58:12 #145
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42936077
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:53 schreef MaxPower het volgende:
Nee. Helemaal met de auto. Dinsdagavond 22:00 vertrokken, woensdagochtend 11:30 in het hotel. Vrijdagmiddag 13:00 weer weg, zaterdagochtend 05:00 weer thuis.

Dat doe ik dus niet weer.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42936120
Die gedachte hadden wij ook toen we halverwege waren.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 22:06:24 #147
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42936354
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:59 schreef MaxPower het volgende:
Die gedachte hadden wij ook toen we halverwege waren.
Parma ook met de auto?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42936802
Nee, vliegtuig vanaf Eindhoven voor 50 euro. Vanaf Bergamo met de huurauto naar Parma. Er gaan overigens wel 2 busjes met totaal 18 man die kant op... Wij hebben ze inmiddels voor gek verklaard.
pi_42940203
Ik was er al een keer of 3 geweest, maar nu toch nog even een panoramaatje gemaakt van De Koel:

pi_42943133
27. Arke Stadion
28. Euroborg
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')