tip: neem wat pleisters mee! werkt in BF2 ook goedquote:Op woensdag 20 september 2006 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil trouwens die minigun wel hebben zaterdag.![]()
Zeg als je zaterdag geraakt wordt dan ben je "dood". Hoeveel seconden moet ik wachten voor ik weer respawn?
Of kun je niet respawnen? Anders heb ik waarschijnlijk geen kogels nodig, aangezien ik meestal de eerste ben die dood is![]()
En hoe was jou dag? Nou ik begon goed, maar na 10 seconden kon ik al aan het bier![]()
dan is het maar goed dat ik niet mee ga. beperkt aantal revives en mijn 169 revives per ronde gaan niet echt samenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Hoe het zit met respawnen weet ik niet.. maar er zijn per team wel een aantal medics met beperkte "heal-kits"..
Dus er kan gerevived worden
Kom je vanavond weer even wat shockpaddles op mijn billen plakken? zou ik fijn vindenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat ik niet mee ga. beperkt aantal revives en mijn 169 revives per ronde gaan niet echt samen![]()
![]()
zou graag willen, maar woensdag is vrouwendag! morgen ben ik er wel weer, kun je zolang wachten?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Kom je vanavond weer even wat shockpaddles op mijn billen plakken? zou ik fijn vinden![]()
als we nu ff flink doorspammen kun je tot zaterdag nog wel 3 deeltjes bosrennen maken!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:24 schreef RudyCarell het volgende:
tvp
TT had ik wat anders verwacht... Iets van : Waar de Boffers door de bossen renne ofzo...
Maar we pas zaterdag naar de bossen en ik ga dus echt niet rennenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:24 schreef RudyCarell het volgende:
tvp
TT had ik wat anders verwacht... Iets van : Waar de Boffers door de bossen renne ofzo...
ssssst!!!, door je tripje heb je het gemist, maar ik ben net van mn BoF gay imago af.....quote:Op woensdag 20 september 2006 16:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die IJsmuts is een echte die-hard kontsnuffelaar
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar we pas zaterdag naar de bossen en ik ga dus echt niet rennen.
We hebben dus nu nog een paar dagen om deze vol te posten.
Hehehehe, nee hoor maar we hebben besloten dat we je er niet mee zullen confronterenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:27 schreef IJsmuts het volgende:
ssssst!!!, door je tripje heb je het gemist, maar ik ben net van mn BoF gay imago af.....![]()
HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ssssst!!!, door je tripje heb je het gemist, maar ik ben net van mn BoF gay imago af.....![]()
Als mijn baas me de helft geeft dan neem ik vandaag nog afscheid!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:24 schreef ursel het volgende:
Na een gesprek met de HR blijkt dat het pakket dat aangeboden wordt toch nog redelijk is (althans, zo klinkt het en iedereen is ermee gezint).
We krijgen een kantonrechtersformule van 1.2 per gewerkt jaar.
Daarnaast worden we zowiezo tot eind van het jaar uitbetaald.
Wat mij verteld is is dat als ik per 1 oktober het contract laat ontbinden dat ik nog de 13e maand mee krijg, mijn RAB (resultaat afhankelijke beloning (staat nu op ¤1600)), mijn vrije dagen uitbetaald, de maanden oktober november en december nog uitbetaald en kan per 1 november gelijk met ww.
Klinkt al met al niet slecht geloof ik.
Daarnaast krijgt iedereen de beschikking tot ¤5000 voor advocaat kosten en ondersteuning.
Wat zou je hier graag terug willen vinden jongen??quote:Op woensdag 20 september 2006 17:32 schreef Sickert het volgende:
tvp!
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Op het BoF forum ben ik een beetje van die userbars aan het posten, maar ik heb echt een de userbar voor Lies gevonden:
[afbeelding]
Hoop het ook. Schoonvader had misschien nog wat, zelfs stapje omhoog, maar na een gesprek met zijn baas bleek dat ze toch met de tijdelijke vervanger in zee gingen..quote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je snel een leuke nieuwe baan kan vinden dan is zo'n ontslag niet verkeerd.
Nu wordt het belangrijk om te beslissen wat je precies wil. Omscholen of niet.
Hoop dat je er beter uitkomt
Op dit moment mag mijn baas mij ook wel op die voorwaarden ontslaan.
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:31 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hehehehe, nee hoor maar we hebben besloten dat we je er niet mee zullen confronteren![]()
BoF topiques terug lezen is zo gayquote:Op woensdag 20 september 2006 16:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht tijdens mijn vorige post:"Goh tijd lang geen Homo meer gelezen"
Oh en ik heb trouwens alles gelezen toen ik terug was, daarom moest ik ook zo zuchten![]()
Wat zeg je? Gaan we kringspier drukkenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:53 schreef escape_nl het volgende:
nog een paar daagjes en dan kringrukken.
Middag allemaal, pfff
mee eensquote:Op woensdag 20 september 2006 17:29 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als mijn baas me de helft geeft dan neem ik vandaag nog afscheid!![]()
Ontslag is de beste kans op promotie!
wat zou je hier graag terug willen vinden meisje?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:26 schreef Veerie het volgende:
tvp!
wat zou je hier graag terug willen vinden jongen?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:48 schreef -Raffie- het volgende:
tvptje
quote:
en wat zou je hier terug willen vinden jongen?quote:Op woensdag 20 september 2006 07:30 schreef IJsmuts het volgende:
@jumper jack, wat heb jij mij teleurgesteld gister zeg, heb je 2x ergens achter een molshoop zien schijten en that's it![]()
nilsquote:Op woensdag 20 september 2006 18:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat zou je hier graag terug willen vinden jongen?
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Op het BoF forum ben ik een beetje van die userbars aan het posten, maar ik heb echt een de userbar voor Lies gevonden:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:46 schreef IJsmuts het volgende:
mn huidige sig![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je komt s avonds toch nog ?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:38 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wat inspiratie voor jullie: www.airsoftvideos.nl![]()
Echt balen dat ik niet mee ga ...![]()
heb ze ook aangepastquote:Op woensdag 20 september 2006 19:46 schreef IJsmuts het volgende:
mn huidige sig![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:51 schreef IJsmuts het volgende:
en wat zou je hier terug willen vinden jongen?
![]()
dus we hoeven zaterdag geen kogels te verwachten, maar bloemen?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef IJsmuts het volgende:
net bridget jones gekeken, zoooooooo romantisch![]()
echt een heeerlijke avond is het![]()
Misschien is het beter als je niet denktquote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp dacht ik
Shoot me maar ik heb zo'n best of wel eens gezien en meer dan een flauwe glimlach ging er bij niet vanafquote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef RudyCarell het volgende:
NED3 Beste van Jiskefet, na de reclame
je moest eens weten wat wij saampjes allemaal onderweg al gaan doenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:53 schreef escape_nl het volgende:
nog een paar daagjes en dan kringrukken.
Middag allemaal, pfff
Sterkte voor em maar ook weer risico van het vakquote:Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Richard Hammond (TopGear, Braniac) ernstig gewond na crash
http://news.bbc.co.uk/2/h(...)orkshire/5365676.stm
![]()
Jiskefet is geniaalquote:Op donderdag 21 september 2006 07:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Shoot me maar ik heb zo'n best of wel eens gezien en meer dan een flauwe glimlach ging er bij niet vanaf
top gear en rijden in koenigseggs owkee. maar een dragster...quote:Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
Psies ... risico van t vakquote:Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
ongeveer delen door 3 is zo'n 23 meter, maat er zullen hier vast wel brainiacs zijn die het precieser weten.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:16 schreef Silver_Shark het volgende:
wat is 70 feat in meters? ik moet dat weten voor een engels op stel
op welk stel?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:16 schreef Silver_Shark het volgende:
moet ik nu een taart voor je bakkenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef JumperJack het volgende:
[..]
mijn SPM stijgt anders wel elke dag met zo'n 0.05![]()
zo vage. hij heet: 'How do you mean,Boxer?'quote:Op donderdag 21 september 2006 09:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
op welk stel?
maar het is denk ik feet en met google weet je het meteen
ik heb gewoon 23 meter opgetypt, scheit dan haal ik maar een laag cijferquote:Op donderdag 21 september 2006 09:27 schreef staticdata het volgende:
ik ben trouwens wel serieus met google. als je volgens mij in google feet to meters typt dan zal je genoeg hits krijgen. zoals muts al zei is het iets van delen door drie. maar het exacte achter de komma kan je beter aan googel vragen.
sssstquote:
zegquote:Op donderdag 21 september 2006 09:34 schreef staticdata het volgende:
en je zit er dan toch aardig naast.....
ik weet het exacte antwoord![]()
snel aanpassen hequote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef -chiel- het volgende:
1 ft. = 0.3048 mtr.
Om precies te zijn 2.255272e-015 lightyearquote:Op donderdag 21 september 2006 09:16 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2006 09:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
moet ik nu een taart voor je bakken![]()
pffffff Google'en is wel moeilijk hequote:Op donderdag 21 september 2006 09:39 schreef Silver_Shark het volgende:
pliesssss
zei ik tochquote:Op donderdag 21 september 2006 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
pffffff Google'en is wel moeilijk he
http://www.nomoreodor.com/feet_to_meters_conversion.htm?
21,34 meter dus![]()
ja je had het binne 2 minuten kunnen weten als je het zelf had opgezocht, maar nee hoor een half uur later........quote:
21.33606 om precies te zijn...quote:Op donderdag 21 september 2006 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
pffffff Google'en is wel moeilijk he
http://www.nomoreodor.com/feet_to_meters_conversion.htm?
21,34 meter dus![]()
eigenlijk niet wat je kan het afrondenquote:
Ligt eraan hoe je het bekijkt,. Statistisch gezien misschien wel. Komt het op preciesie aan dan kan het wel eens handig zijn..quote:Op donderdag 21 september 2006 09:57 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
eigenlijk niet wat je kan het afronden
En wat wil jij vandaag leren.. Heb toch niks te doen..quote:Op donderdag 21 september 2006 10:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Morgûh.
Goh nooit gedacht dat ik nog eens iets zou leren in dit topic
google???quote:Op donderdag 21 september 2006 10:48 schreef ursel het volgende:
Aan welk niveau staat Havo ook alweer gelijk in het engels..
Jij bent degene hier met tijd teveel. Ik zeg zoek het op. U tijd gaat nu lopen.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:48 schreef ursel het volgende:
Aan welk niveau staat Havo ook alweer gelijk in het engels..
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ursel anders zoek jij een userbar voor iedere BoF-er. Dan ben je wel even bezig
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon even googlen
Nota bene je eigen advies
Hij doet het niet, net als feyenoordquote:Op donderdag 21 september 2006 11:30 schreef ursel het volgende:
Ik mis ook de feyenoord bar..
[afbeelding]
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je komt s avonds toch nog ?
Overigens, hoe weet je dat je programmering echt compleet ruk is en je zender eigenlijk dood ?
Als je op prime time Ajax - Jong RKC en Kozakken Boys - PSV uit gaat zenden
Talpa
ik copy/paste ze gewoon van andere sites af.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gebruik dan photobucket oid...
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als we het dan toch over userbars hebben:
[[url=http://www.bf2sigs.net/sigs/3/1/47144015.png]afbeelding][/url]
Iets voor de OP? Niemand kijkt naar die overige scores en iedereen loopt te zeuren over laadtijden![]()
Ik ben ook helemaal verslaafd aan GTA dus zal ik Saints Row ook wel leuk vinden denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 12:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
ik copy/paste ze gewoon van andere sites af.
Saints row is wel lachen, alleen hou ik niet zo van het type spel. Dan liever Dead Rising.
nee hoor, jij staat goed zo.. want ik sta binnenkort op nummer 6quote:Op donderdag 21 september 2006 13:40 schreef staticdata het volgende:
ja maar dan moet ik wel een plekkie hoger op de ranglijst
Houdt er wel rekening mee dat deze niet meer wordt geupdate zogauw je een animated userbar ervan maakt...quote:Op donderdag 21 september 2006 13:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als we het dan toch over userbars hebben:
[[url=http://www.bf2sigs.net/sigs/3/1/47144015.png]afbeelding][/url]
Iets voor de OP? Niemand kijkt naar die overige scores en iedereen loopt te zeuren over laadtijden![]()
Klopt, na dit verassende weekend zal er iets veranderen in de OP.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:40 schreef staticdata het volgende:
ja maar dan moet ik wel een plekkie hoger op de ranglijst
en misschien een regel afstand er tussen? nu ziet dat battlefield er telkens zo lomp uit
in welke trant bedoel je dit?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt, na dit verassende weekend zal er iets veranderen in de OP.
@JP&Ferdi:![]()
zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zal na het weekend de automatisch updatende en sorterende sigs gaan implementeren.
het gaat weer lekker in geheim taal....quote:Op donderdag 21 september 2006 15:37 schreef escape_nl het volgende:
[..]
goed zo postman![]()
voeg me eens toe als je nu tijd hebt op msn escape_nl@hotmail.com
Helaas geen msn op het werkquote:Op donderdag 21 september 2006 15:37 schreef escape_nl het volgende:
[..]
goed zo postman![]()
voeg me eens toe als je nu tijd hebt op msn escape_nl@hotmail.com
PIF?? Kreeg wel eens via iemand een link met ugly photos bla bla .PIFquote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef dekkered het volgende:
wie heeft er ook al last van het PHOTO942.PIF progje??
en als iemand er iets op weet VERTEL HET ME ASJEBLIEFT!!!!!!!!!
Welkom in de wondere wereld van internet jongenquote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef dekkered het volgende:
wie heeft er ook al last van het PHOTO942.PIF progje??
en als iemand er iets op weet VERTEL HET ME ASJEBLIEFT!!!!!!!!!
Sorry hoor Niels maar dat kale hoofd doet t m niet voor mijquote:Op donderdag 21 september 2006 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Puni: Is geen geheimtaal.
Ze (JP&Ferdi) vroegen of in in het midden wilde liggen zaterdagnacht. Escape wil daar eerst liggen, maar nu ben ik hem voor.
kreeg het van een vriend van me dus dacht waarom niet maar dat had ik beter niet kunnen doen want hij had het ook niet gedaan maar het progje bij hemquote:Op donderdag 21 september 2006 18:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van internet jongen
1 inch = 2.54 cmquote:Op donderdag 21 september 2006 09:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
op welk stel?
maar het is denk ik feet en met google weet je het meteen
liever een kaal kopje dan een harigequote:Op donderdag 21 september 2006 18:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Sorry hoor Niels maar dat kale hoofd doet t m niet voor mijKunnen we wel vrienden blijven ?
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 21 september 2006 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Opgelost. Frank gaat bij Niels liggen
Ow ja, Frank (andere) heb je weer met je tengels aan het forum gezeten
Er zijn werkzaamheden mee, kan Ursel nu alleen niet bereiken, die is een avondje wegquote:
Ik weet zeker dat Niels dat erg fijn vind!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Opgelost. Frank gaat bij Niels liggen
Ow ja, Frank (andere) heb je weer met je tengels aan het forum gezeten
ik hou alleen van smooty jongetjes, dus Morheus scheren die handelquote:Op donderdag 21 september 2006 18:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
liever een kaal kopje dan een harige![]()
volgende keer iets geloofwaardiger dan zou ik erin trappen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Helaas geen msn op het werk
Doe het vanavond wel even, maar ja dan moet jij weer werken.
@Puni: Is geen geheimtaal.
Ze (JP&Ferdi) vroegen of in in het midden wilde liggen zaterdagnacht. Escape wil daar eerst liggen, maar nu ben ik hem voor.
Oops, maar ja jij hebt je ook niet opgegeven bij de Band of Fokkers Clan op BF2tracker. Ik haal daar de leden uit en daar maak ik dan een plaatje van.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
voor elke mongool heb je er 1 maar voor je beste maatje heb je niks
ben m aan t uitpakken zit nog Parpier omheenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:26 schreef RudyCarell het volgende:
heb voor zaterdag nu GPS... dus... ofzo... laterzz...
oja, tigerwoods 2007
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oops, maar ja jij hebt je ook niet opgegeven bij de Band of Fokkers Clan op BF2tracker. Ik haal daar de leden uit en daar maak ik dan een plaatje van.
en wat dacht je van vera, die staat ook niet in de lijstquote:Op donderdag 21 september 2006 20:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
![]()
kan wel zo wezen maar je bent me toch vergeten!!
nah dat is m nog vergevenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
en wat dacht je van vera, die staat ook niet in de lijst![]()
Idd, ik ook!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:28 schreef staticdata het volgende:
volgende keer iets geloofwaardiger dan zou ik erin trappen.
Nergens overquote:
op onze sitequote:Op donderdag 21 september 2006 21:05 schreef Lyrebird het volgende:
Gisteren speelde ik op dezelfde server als Sickmyduck [Fok], en ik zie dat hij hier actief is. Ik (Barend_de_beuker) ben op zoek naar een groep / clan. Ik ben meestal 's avonds van 8 tot 11 Amerikaanse tijd (East coast) actief, dat is tussen 2 uur 's nachts en 5 uur 's nachts Nederlandse tijd. Jullie Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan site ligt nu plat. Waar meld ik me aan?
www.ikbenhomoenwilbijBoFhoren.nlquote:Op donderdag 21 september 2006 21:05 schreef Lyrebird het volgende:
Gisteren speelde ik op dezelfde server als Sickmyduck [Fok], en ik zie dat hij hier actief is. Ik (Barend_de_beuker) ben op zoek naar een groep / clan. Ik ben meestal 's avonds van 8 tot 11 Amerikaanse tijd (East coast) actief, dat is tussen 2 uur 's nachts en 5 uur 's nachts Nederlandse tijd. Jullie Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan site ligt nu plat. Waar meld ik me aan?
heeue, nu het oude niveau weer terug is, zou je wat gaypr0n voor me kunnen hosten?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nergens over
Er stond eerst een vliegerwebsite op maar die is uiteindelijk plat gegaan en nu gebruiken we het voornamelijk als hosting ruimte voor onze bestanden.
Ah, dat soort niveau. Ennuh, er is tegenwoordig toch niks mis met homo zijn?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:11 schreef Timminater het volgende:
[..]
www.ikbenhomoenwilbijBoFhoren.nl![]()
Gayporn server uiteraard !! die is nieuwquote:Op donderdag 21 september 2006 22:27 schreef IJsmuts het volgende:
HALLO, KRIJG NOU EEN STIJVE![]()
![]()
kan ik eindelijk es spelen, staat die server helemaal leeg??!!![]()
-edit-
chiel & inco, jullie zijn online, op welke server zitten jullie?? stelletje mietjes!!
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gayporn server uiteraard !! die is nieuw![]()
die eikel toch, beetje n00bservers ownen, kom dan naar executive assassins joh, kwam ik bausje vanmiddag ook tegenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
T3.se BF2 #3 Karkand 24/7 daar speelt Eikel en de rest is alweer offline, volgens de tracker.
niet dat ik je er niet bij wil hebben hoor, maar wat heb je er aan als je 's nachts BF2 speelt, terwijl er niemand van de clan dan online is? wat is dan je toegevoegde waarde? een beetje spelen en verder niks zeggen is niet ons idee van een clanlid. wij zitten veel op teamspeak, dus we kennen elkaar een beetje, plus we spelen veel samen, en spammen hier het forum vol. dan heb je er natuurlijk niks aan om 's nachts te spelen. is het niet beter om een amerikaanse clan te kiezen?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:05 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben zelf ook een nOOb!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die eikel toch, beetje n00bservers ownen, kom dan naar executive assassins joh, kwam ik bausje vanmiddag ook tegen![]()
aren't we allquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja
[afbeelding]
Top! Ik zet em op de lijst!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:26 schreef RudyCarell het volgende:
heb voor zaterdag nu GPS... dus... ofzo... laterzz...
oja, tigerwoods 2007
Homooooquote:Op donderdag 21 september 2006 19:54 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik hou alleen van smooty jongetjes, dus Morheus scheren die handel
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:56 schreef Incolumis het volgende:
morph is nog zo jong, die heeft alleen nog maar een donslaagje op zijn huid, prikkelt totaal niet
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
ben m aan t uitpakken zit nog Parpier omheen
Daar moet je eerst het ontgroenings ritueel volgen! Info bij JP.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
waarom worden we niet betrokken in de anale party's van fjd en jp![]()
Ik zal PCExtreme eens mailen wat er aan de hand is...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:55 schreef staticdata het volgende:
SQL error: Too many connections
SQL error code:
Date: Thursday 21st 2006f September 2006 08:55:31 PM
OMGquote:
Veendam uit is altijd lastigquote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef Sickert het volgende:
Alle topclubs op AZ na hebben weer een lekkere wanprestatie geleverd deze week
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
RKC Waalwijk - Feyenoord
Vitesse - PSV
Ajax - ADO Den Haag
Het zou er wel eens eentje minder kunnen wordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:45 schreef Sickert het volgende:
heb zin in zaterdag mannen (en de 3 dames)
word vet
want ???quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het zou er wel eens eentje minder kunnen worden
en nu in gewoon NLquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:50 schreef Timminater het volgende:
geweldig zeg, dat pcextreme, net melding dat de FTP nog een tijd down ligt vanwege een noodplan om de DDos tegen te gaan :S SSL is ook nog down
Nee!quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het zou er wel eens eentje minder kunnen worden
Gooi de tekst even door de NerdVertalerquote:
dat we via de FTP niets kunnen weizigen op bandoffokkers.nlquote:
ok, al iets duidelijker, maar wat is een Ddos? is dat dos?? dat is toch afgeschaft bij de komst van XP?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:00 schreef Timminater het volgende:
[..]
dat we via de FTP niets kunnen weizigen op bandoffokkers.nl
en dat we warschijnlijk nog meer downtimes kunnen verwachten, aangezien dit de 3e Ddos is deze week, en ze worden elke keer krachtiger![]()
ben ik blij dat ik een extra hosting heb
moguh, ben je al geschoren?quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gooi de tekst even door de NerdVertaler
Mogguh
is een aanval op een server waarbij er ladingen met dataverkeer verzonden worden, dit kunnen de routers en de servers niet aan en crashen zo. word gebruikt om sites mee plat te leggen enz.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ok, al iets duidelijker, maar wat is een Ddos? is dat dos?? dat is toch afgeschaft bij de komst van XP?![]()
ow, is de vccc clan al bezig met een digitale oorlog voor de war of hebben we nog meer enemies? kan er niet getraced worden wie dat doet, kunnen jullier er zaterdag met een bataljon airguns ff langs!quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:02 schreef Timminater het volgende:
[..]
is een aanval op een server waarbij er ladingen met dataverkeer verzonden worden, dit kunnen de routers en de servers niet aan en crashen zo. word gebruikt om sites mee plat te leggen enz.
kan niet getraced worden, warschijnlijk een of andere homo in een keldertje met 300 proxies ofzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow, is de vccc clan al bezig met een digitale oorlog voor de war of hebben we nog meer enemies? kan er niet getraced worden wie dat doet, kunnen jullier er zaterdag met een bataljon airguns ff langs!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:08 schreef Timminater het volgende:
[..]
kan niet getraced worden, warschijnlijk een of andere homo in een keldertje met 300 proxies ofzo
nu naar school,![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
moeten we de dader in onze eigen kring (spier) zoeken??!!
![]()
aan de trappen van de hoofdingang is het gemakelijkst. De organisatie is er vanaf half 7.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:38 schreef staticdata het volgende:
ik weet niet hoe groot het hotel is, maar spreken we af op de parkeerplaats of bij de voorkant?
hopelijk vergeet JP de kistjes die ik van hem ga leasen niet mee te nemen. veters heb ik al
moet er nog drank ofzo meegenomen worden?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
aan de trappen van de hoofdingang is het gemakelijkst. De organisatie is er vanaf half 7.
Kistjes heb ik bij![]()
1 van onsquote:Datum: 2006-09-22 07:58:38
Brasil-Boy ( fhillipe@hotmail.com / Geen homepage) schreef:
ik kom zaterdag er aan heee!!!word kei lijp
Ah nog een GPS'er dus...quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:59 schreef staticdata het volgende:
Tom tom herkend rue de comblinay wel, alleen het nummer 12 herkend ie niet. hopelijk is 13 ook goed
had ik toch al opgegeven via de bof sitequote:Op vrijdag 22 september 2006 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah nog een GPS'er dus...
@Rudy of iemand anders die em heeft: kun je mij het nieuwe BoF! Logo mailen? nocturne31 at hotmail.com. Thnx.
schitterend. ding van 42000 euro. foto's van 960 MBquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
@veer, jij gaat toch foto's maken? neem deze cam ff, 160MP![]()
[afbeelding]
lachuh he, volgens mij ook sluitertijd van 1/20.000 sec!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
schitterend. ding van 42000 euro. foto's van 960 MB
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:05 schreef staticdata het volgende:
het belangrijkste systeem dat ik binnen eneco gebruik ligt vanaf 10:00 plat, dus eigenlijk ken ik helemaal niets meer doen
zolang duurt het toch niet om een nieuw koffieapparaat te halenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:05 schreef staticdata het volgende:
het belangrijkste systeem dat ik binnen eneco gebruik ligt vanaf 10:00 plat, dus eigenlijk ken ik helemaal niets meer doen
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:37 schreef Timminater het volgende:
[..]
zolang duurt het toch niet om een nieuw koffieapparaat te halen![]()
nou eigenlijk hebben escape en ik heel de auto nodigquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:41 schreef VeerMans het volgende:
puni, hoeveel mensen heb jij al in je auto voor morgen?
Spoook_nl heeft wat probs met de auto dus kunnen dr nog 2 bij?
Puni heeft nog 2 plekken volgens mij, als jullie veranderen meld dat aub zeer snel in dit Topic!! Thnx!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:41 schreef VeerMans het volgende:
puni, hoeveel mensen heb jij al in je auto voor morgen?
Spoook_nl heeft wat probs met de auto dus kunnen dr nog 2 bij?
nou............liever nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:46 schreef VeerMans het volgende:
ah das mooi, kunnen wij met jou mee dan?
Jij kon mij wel op zuid oppikken he?
tot hoever komt dat krotquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:47 schreef VeerMans het volgende:
[..]
is goed, waar moeten we dan ztaan?
Ahh, zijn ze niet schattig samenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:49 schreef Veerie het volgende:
@ kef: kzit nu op schoolnog maar tot 1 uur hihi dan naar jou toe!!
vin je lief
die auto van spoooooooooooooooooooooookquote:
krijgen we dan meer snoepzakjes voor onderweg?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het definitief dat Veermans & Spoook bij Puni & Escape in de auto gaan? Dan pas in dat aan in m'n schema...
die auto is van zn paps en mams... en die hadden em nodig...quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
die auto van spoooooooooooooooooooooook
ik wil je wel ophalen, maar dan zou ik het liefst afspreken bij pathe de kuip o.i.d. dat is voor mij makkelijk.
Vast welquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:00 schreef VeerMans het volgende:
[..]
die auto is van zn paps en mams... en die hadden em nodig...
pathe de kuip is voor mij wel te lopen (hoelaat moeten we daar staan dan? want ik weet niet of er echt veel trams rijden op dat tijdstip)
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
krijgen we dan meer snoepzakjes voor onderweg?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:49 schreef Veerie het volgende:
vin je lief
Voor IJsmuts en jou niet denk ik!quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
48 posts kan toch geen probleem zijn.
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:28 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Voor IJsmuts en jou niet denk ik!47 onee 46!
We moeten ook niet te snel gaan, aangezien we eerst een goeie TT moeten hebben voor de volgendequote:
nou, dit topique stamt uit 20-09, zeg maar 2 dagen oud dus 48 uur. 250posts/48uur is 5.2 post per uur. om dus 50 post te spammen heb je nog een kleine 10 uur nodig, maar dan is het vanavond en liggen jullie allemaal te slapen!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
48 posts kan toch geen probleem zijn.
wat is dat rick james gebeuren?? zag dat je naam op BoF ook al omgebouwd is, ga je neger wordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:32 schreef RudyCarell het volgende:
bladiebla
ja dat kanquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:33 schreef staticdata het volgende:
ja maar vandaag heb ik geen reet te doen dus dan gaat het sneller
veeeeeeeeeeeeeermans, kan spook naar jou adres toekomen?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee, ik wordt vandaag gewoon gepwnd door puni![]()
stuur ff een mailtje naar sanderdubbeldam aapestaartje hotmail.com met je adres en mobiele nummer dan ben ik rond 5:30 er.quote:
Sterkte gasten!quote:Artsen van het ziekenhuis van Leeds, die de presentator van Top Gear, Richard Hammond, behandelen na zijn ongeluk, zeggen dat het steeds beter met hem gaat. Hammond heeft "ernstig hersenletsel" opgelopen, maar het ziekenhuispersoneel is er "vrij overtuigd" van dat hij weer geheel zal herstellen.
"Hij heeft ontzettend veel geluk dat hij nog leeft", zo zegt een woordvoerder van Top Gear. "Hij zat in een vreemd voertuig, dat aangevoerd werd door een raket. Het voertuig lijkt meer op een vliegtuig zonder vleugels dan op een auto". Het schijnt moeilijk te zijn om zo'n voertuig te besturen. Het gaat van 0 naar 437 kilometer per uur in zes seconden. De topsnelheid ligt iets onder 500 kilometer per uur.
De andere presentator van Top Gear, Jeremy Clarkson, is de hele dag in het ziekenhuis geweest. Daar was hij samen met vrienden en familie van Hammond.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:54 schreef staticdata het volgende:
Rudy is een RSS feed van de frontpage begonnen
Ik neem aan dat je doelt op de Hamster.quote:
zie t nu pasquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:49 schreef Veerie het volgende:
vin je lief
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:18 schreef escape_nl het volgende:
Het Grote BoF BF2 Topic: Lekker kringrukken in Belgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |