had ik toch al opgegeven via de bof sitequote:Op vrijdag 22 september 2006 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah nog een GPS'er dus...
@Rudy of iemand anders die em heeft: kun je mij het nieuwe BoF! Logo mailen? nocturne31 at hotmail.com. Thnx.
schitterend. ding van 42000 euro. foto's van 960 MBquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
@veer, jij gaat toch foto's maken? neem deze cam ff, 160MP![]()
[afbeelding]
lachuh he, volgens mij ook sluitertijd van 1/20.000 sec!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
schitterend. ding van 42000 euro. foto's van 960 MB
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:05 schreef staticdata het volgende:
het belangrijkste systeem dat ik binnen eneco gebruik ligt vanaf 10:00 plat, dus eigenlijk ken ik helemaal niets meer doen
zolang duurt het toch niet om een nieuw koffieapparaat te halenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:05 schreef staticdata het volgende:
het belangrijkste systeem dat ik binnen eneco gebruik ligt vanaf 10:00 plat, dus eigenlijk ken ik helemaal niets meer doen
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:37 schreef Timminater het volgende:
[..]
zolang duurt het toch niet om een nieuw koffieapparaat te halen![]()
nou eigenlijk hebben escape en ik heel de auto nodigquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:41 schreef VeerMans het volgende:
puni, hoeveel mensen heb jij al in je auto voor morgen?
Spoook_nl heeft wat probs met de auto dus kunnen dr nog 2 bij?
Puni heeft nog 2 plekken volgens mij, als jullie veranderen meld dat aub zeer snel in dit Topic!! Thnx!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:41 schreef VeerMans het volgende:
puni, hoeveel mensen heb jij al in je auto voor morgen?
Spoook_nl heeft wat probs met de auto dus kunnen dr nog 2 bij?
nou............liever nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:46 schreef VeerMans het volgende:
ah das mooi, kunnen wij met jou mee dan?
Jij kon mij wel op zuid oppikken he?
tot hoever komt dat krotquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:47 schreef VeerMans het volgende:
[..]
is goed, waar moeten we dan ztaan?
Ahh, zijn ze niet schattig samenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:49 schreef Veerie het volgende:
@ kef: kzit nu op schoolnog maar tot 1 uur hihi dan naar jou toe!!
vin je lief
die auto van spoooooooooooooooooooooookquote:
krijgen we dan meer snoepzakjes voor onderweg?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het definitief dat Veermans & Spoook bij Puni & Escape in de auto gaan? Dan pas in dat aan in m'n schema...
die auto is van zn paps en mams... en die hadden em nodig...quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
die auto van spoooooooooooooooooooooook
ik wil je wel ophalen, maar dan zou ik het liefst afspreken bij pathe de kuip o.i.d. dat is voor mij makkelijk.
Vast welquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:00 schreef VeerMans het volgende:
[..]
die auto is van zn paps en mams... en die hadden em nodig...
pathe de kuip is voor mij wel te lopen (hoelaat moeten we daar staan dan? want ik weet niet of er echt veel trams rijden op dat tijdstip)
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
krijgen we dan meer snoepzakjes voor onderweg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |