quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:49 schreef Veerie het volgende:
@ kef: kzit nu op schoolnog maar tot 1 uur hihi dan naar jou toe!!
vin je lief
Voor IJsmuts en jou niet denk ik!quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
48 posts kan toch geen probleem zijn.
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:28 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Voor IJsmuts en jou niet denk ik!47 onee 46!
We moeten ook niet te snel gaan, aangezien we eerst een goeie TT moeten hebben voor de volgendequote:
nou, dit topique stamt uit 20-09, zeg maar 2 dagen oud dus 48 uur. 250posts/48uur is 5.2 post per uur. om dus 50 post te spammen heb je nog een kleine 10 uur nodig, maar dan is het vanavond en liggen jullie allemaal te slapen!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
48 posts kan toch geen probleem zijn.
wat is dat rick james gebeuren?? zag dat je naam op BoF ook al omgebouwd is, ga je neger wordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:32 schreef RudyCarell het volgende:
bladiebla
ja dat kanquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:33 schreef staticdata het volgende:
ja maar vandaag heb ik geen reet te doen dus dan gaat het sneller
veeeeeeeeeeeeeermans, kan spook naar jou adres toekomen?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee, ik wordt vandaag gewoon gepwnd door puni![]()
stuur ff een mailtje naar sanderdubbeldam aapestaartje hotmail.com met je adres en mobiele nummer dan ben ik rond 5:30 er.quote:
Sterkte gasten!quote:Artsen van het ziekenhuis van Leeds, die de presentator van Top Gear, Richard Hammond, behandelen na zijn ongeluk, zeggen dat het steeds beter met hem gaat. Hammond heeft "ernstig hersenletsel" opgelopen, maar het ziekenhuispersoneel is er "vrij overtuigd" van dat hij weer geheel zal herstellen.
"Hij heeft ontzettend veel geluk dat hij nog leeft", zo zegt een woordvoerder van Top Gear. "Hij zat in een vreemd voertuig, dat aangevoerd werd door een raket. Het voertuig lijkt meer op een vliegtuig zonder vleugels dan op een auto". Het schijnt moeilijk te zijn om zo'n voertuig te besturen. Het gaat van 0 naar 437 kilometer per uur in zes seconden. De topsnelheid ligt iets onder 500 kilometer per uur.
De andere presentator van Top Gear, Jeremy Clarkson, is de hele dag in het ziekenhuis geweest. Daar was hij samen met vrienden en familie van Hammond.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:54 schreef staticdata het volgende:
Rudy is een RSS feed van de frontpage begonnen
Ik neem aan dat je doelt op de Hamster.quote:
zie t nu pasquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:49 schreef Veerie het volgende:
@ kef: kzit nu op schoolnog maar tot 1 uur hihi dan naar jou toe!!
vin je lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |