google???quote:Op donderdag 21 september 2006 10:48 schreef ursel het volgende:
Aan welk niveau staat Havo ook alweer gelijk in het engels..
Jij bent degene hier met tijd teveel. Ik zeg zoek het op. U tijd gaat nu lopen.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:48 schreef ursel het volgende:
Aan welk niveau staat Havo ook alweer gelijk in het engels..
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ursel anders zoek jij een userbar voor iedere BoF-er. Dan ben je wel even bezig
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon even googlen
Nota bene je eigen advies
Hij doet het niet, net als feyenoordquote:Op donderdag 21 september 2006 11:30 schreef ursel het volgende:
Ik mis ook de feyenoord bar..
[afbeelding]
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je komt s avonds toch nog ?
Overigens, hoe weet je dat je programmering echt compleet ruk is en je zender eigenlijk dood ?
Als je op prime time Ajax - Jong RKC en Kozakken Boys - PSV uit gaat zenden
Talpa
ik copy/paste ze gewoon van andere sites af.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gebruik dan photobucket oid...
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als we het dan toch over userbars hebben:
[[url=http://www.bf2sigs.net/sigs/3/1/47144015.png]afbeelding][/url]
Iets voor de OP? Niemand kijkt naar die overige scores en iedereen loopt te zeuren over laadtijden![]()
Ik ben ook helemaal verslaafd aan GTA dus zal ik Saints Row ook wel leuk vinden denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 12:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
ik copy/paste ze gewoon van andere sites af.
Saints row is wel lachen, alleen hou ik niet zo van het type spel. Dan liever Dead Rising.
nee hoor, jij staat goed zo.. want ik sta binnenkort op nummer 6quote:Op donderdag 21 september 2006 13:40 schreef staticdata het volgende:
ja maar dan moet ik wel een plekkie hoger op de ranglijst
Houdt er wel rekening mee dat deze niet meer wordt geupdate zogauw je een animated userbar ervan maakt...quote:Op donderdag 21 september 2006 13:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als we het dan toch over userbars hebben:
[[url=http://www.bf2sigs.net/sigs/3/1/47144015.png]afbeelding][/url]
Iets voor de OP? Niemand kijkt naar die overige scores en iedereen loopt te zeuren over laadtijden![]()
Klopt, na dit verassende weekend zal er iets veranderen in de OP.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:40 schreef staticdata het volgende:
ja maar dan moet ik wel een plekkie hoger op de ranglijst
en misschien een regel afstand er tussen? nu ziet dat battlefield er telkens zo lomp uit
in welke trant bedoel je dit?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt, na dit verassende weekend zal er iets veranderen in de OP.
@JP&Ferdi:![]()
zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zal na het weekend de automatisch updatende en sorterende sigs gaan implementeren.
het gaat weer lekker in geheim taal....quote:Op donderdag 21 september 2006 15:37 schreef escape_nl het volgende:
[..]
goed zo postman![]()
voeg me eens toe als je nu tijd hebt op msn escape_nl@hotmail.com
Helaas geen msn op het werkquote:Op donderdag 21 september 2006 15:37 schreef escape_nl het volgende:
[..]
goed zo postman![]()
voeg me eens toe als je nu tijd hebt op msn escape_nl@hotmail.com
PIF?? Kreeg wel eens via iemand een link met ugly photos bla bla .PIFquote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef dekkered het volgende:
wie heeft er ook al last van het PHOTO942.PIF progje??
en als iemand er iets op weet VERTEL HET ME ASJEBLIEFT!!!!!!!!!
Welkom in de wondere wereld van internet jongenquote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef dekkered het volgende:
wie heeft er ook al last van het PHOTO942.PIF progje??
en als iemand er iets op weet VERTEL HET ME ASJEBLIEFT!!!!!!!!!
Sorry hoor Niels maar dat kale hoofd doet t m niet voor mijquote:Op donderdag 21 september 2006 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Puni: Is geen geheimtaal.
Ze (JP&Ferdi) vroegen of in in het midden wilde liggen zaterdagnacht. Escape wil daar eerst liggen, maar nu ben ik hem voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |