6 a 800 euroquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:52 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ik wil binnenkort gaan chillen in thailand
maar hoeveel kost een ticket?
Meer comfort en voorzieningen is best wat waard als je zo lang in een vliegtuig zit. Aan de ene kant lijkt het kort, die paar uurtjes maar als je eenmaal onhandig zit gaat de tijd toch erg langzaamquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:39 schreef Walking_On_Sunshin... het volgende:
[..]
Neuh,gewoon uurtje of 9 a 10
Het is alleen wel zo dat ik denk dat emirates meer comfort en voorzieningen heeft..meer waar voor je geld.
5 tientjes meer is dan niet zoveel
Nog nooit gehoord dat iemand zn vluchtmaatschappij kiest op basis van de bierprijzenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:03 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Ja, in juni met emirates gevlogen. betaalde 550,- voor een retourtje.Ik vond het (zeker voor dat geld) een goede maatschappij: eten best goed,vriendelijk personeel,zeeer relaxt entertaiment systeem!!
Wil dit jaat misschien met ltu gaan, gezien de reacties denk ik er nog ever over na ( 2 euro per biertje, op een vlucht van 11 uur ofzo?? gaat me hoop geld kosten dan
Ik vlieg ook niet meer met China Airlines omdat je dan "Taiwan Beer" moet drinken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:12 schreef karoltje het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat iemand zn vluchtmaatschappij kiest op basis van de bierprijzen. Als ik het zo hoor is Salou misschien een leukere bestemming voor je..!
Filippijnen, iemand daar weleens geweest?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:41 schreef sturky100 het volgende:
Is er ook een travelforum over de filipijnen? Ik vond het niet zo snel dus ik vraag het even hier
Ik wil daar een een vriendin gaan bezoeken die ik op internet ontmoet heb
Bij Singapore Airlines komen ze om de 10 min. met de wijnflessen langs! Volgens mij is dat hun tactiek om iedereen lekker vroeg onder zeil te krijgen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:17 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ik vlieg ook niet meer met China Airlines omdat je dan "Taiwan Beer" moet drinken...![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:17 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ik vlieg ook niet meer met China Airlines omdat je dan "Taiwan Beer" moet drinken...![]()
Het was zomaar een opmerking.Salou is zeker weten niks voor mij hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:12 schreef karoltje het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat iemand zn vluchtmaatschappij kiest op basis van de bierprijzen. Als ik het zo hoor is Salou misschien een leukere bestemming voor je..!
Gewoon een maand vantevoren een afspraak maken met de GGD, dan komt alles goed. Voor Thailand heb je DTP en Hepatitis A nodig. Als je nog meer landen gaat bezoeken misschien ook buiktyfus. Gele koorts volgens mij niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:22 schreef Erasmusch het volgende:
Sorry, het is waarschijnlijk al een paar x gevraagd, maar kan iemand mij vertellen welke noodzakelijke injecties meer dan 2wk vantevoren moeten worden genomen?
Tot nu toe heb ik gevonden:
HepatitisA 2wk
Buiktyfus enkele dagen
Gele koorts 10dg
DTP kan ik niet vinden?
Zijn er nog meer nodig voor ZO-Azie?
Mja, dat is een beetje het probleem: tijdnood. Zit nu in Engeland en volgens mij zitten die injecties bij mn NLse verzekering, maar als ik terug ben in NL wil ik binnen 2wk naar Azie...quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Gewoon een maand vantevoren een afspraak maken met de GGD, dan komt alles goed. Voor Thailand heb je DTP en Hepatitis A nodig. Als je nog meer landen gaat bezoeken misschien ook buiktyfus. Gele koorts volgens mij niet.
Geen probleem, toen ik ze de eerste keer moest halen ging ik gewoon een paar dagen van te voren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
maar als ik terug ben in NL wil ik binnen 2wk naar Azie...![]()
quote:Last minute reizen
Ik heb een last-minute geboekt en vertrek al over een paar dagen. Heeft het nog zin om langs te komen?
Langskomen heeft altijd zin, ook al komt u op de dag van vertrek. Veelal geven vaccinaties al na korte tijd bescherming. Met malariatabletten kan vaak kort voor vertrek gestart worden.
http://www.ggd.amsterdam.nl/
quote:THAILAND
VACCINATIES:
* Als men UIT een gele koorts gebied komt is gele koorts vaccinatie verplicht.
* Een DTP-vaccinatie wordt aanbevolen
* Bescherming tegen Hepatitis A wordt aanbevolen.
http://www.lcr.nl/landenl.htm
Wat hierboven ook gezegd wordt, dat maakt niet zoveel uit. Gewoon even een afspraak maken, kan vaak ook via internet. Doe die afspraak wel zo vroeg mogelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mja, dat is een beetje het probleem: tijdnood. Zit nu in Engeland en volgens mij zitten die injecties bij mn NLse verzekering, maar als ik terug ben in NL wil ik binnen 2wk naar Azie...![]()
Daar ben ik nog nooit geweest, hebben jullie die gele koorts injectie wel gehaald?quote:Gele koorts komt alleen voor in bepaalde landen van tropisch Zuid-Amerika en in Afrika ten
zuiden van de SaharaÀO}ádUÑ
rampgebeid nog welquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
En voor de mensen die er nu zitten en binnenkort heen gaan. Een stuk in het noorden van Thailand, rond Chaing Rai is uitgeroepen tot rampgebied.
Nee, maar als je naar de GGD gaat krijg je toch een consult en moet je vertellen naar welke landen je gaat, dan bepalen hun wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:34 schreef Erasmusch het volgende:
Daar ben ik nog nooit geweest, hebben jullie die gele koorts injectie wel gehaald?
Ben in totaal 1,5 jaar in Thailand, Cambodja, Laos, Burma, Maleisië en Indonesië geweest en heb geen enkele injectie of pil gehad....maar ik zeg niet dat jij dat ook niet moet doen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:34 schreef Erasmusch het volgende:
Daar ben ik nog nooit geweest, hebben jullie die gele koorts injectie wel gehaald?
Ik zal het idd wel ff doen, maar fijn om te horen dat het niet zo urgent is. Btw, voor al die landen daaro heb je alleen voor Vietnam en Bali een visum nodig? en Cambodja maar dat schijnt op het vliegveld te regelen te zijn Ik las tegenstrijdige berichten over Indonesie nl.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:18 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ben in totaal 1,5 jaar in Thailand, Cambodja, Laos, Burma, Maleisië en Indonesië geweest en heb geen enkele injectie of pil gehad....maar ik zeg niet dat jij dat ook niet moet doen!
Volgens mij kun je voor Bali (ook Indonesie) gewoon op het vliegveld regelen, dat was in ieder geval zo toen ik daarnaartoe ging een aantal jaar geleden. Cambodja is sowieso op het vliegveld te regelen en Vietnam moet je vantevoren aanvragen (maar dat kun je ook in bijv. Cambodja doen, is goedkoper).quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zal het idd wel ff doen, maar fijn om te horen dat het niet zo urgent is. Btw, voor al die landen daaro heb je alleen voor Vietnam en Bali een visum nodig? en Cambodja maar dat schijnt op het vliegveld te regelen te zijn Ik las tegenstrijdige berichten over Indonesie nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |