Zeker niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:57 schreef ozzietukker het volgende:
2500 THB inclusief tax is niet heel veel, gezien de tocht die je andere met de taxi / bus zou moeten maken!
Phnom Phen-SiemReap is juist weer wel goed te doem met de bus. Daartuusen ligt zo'n beetje de enige normale weg van Cambodja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:50 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Vandaar met de boottaxi van en naar Siem Rap te gaan,
Eens, althans vier jaar geleden, dat zegt natuurlijk niets over nu. De VN heeft veel geld in die wegen gestopt, onder meer door solide vaste bruggen. Maar een weg die vandaag nog volledig oke is, is volgend jaar gruis, dus geen garanties.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:23 schreef snijder het volgende:
[..]
Phnom Phen-SiemReap is juist weer wel goed te doem met de bus. Daartuusen ligt zo'n beetje de enige normale weg van Cambodja.
Volgens mij ligt de enige normale weg in Cambodja tussen Phnom Phen - Sihanoukville, deze is van asfalt omdat Sihanoukville een havenplaats is en deze weg is aangelegd met hulp van Amerikaans geld om spullen in Pnohm Phen te krijgen. (Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar het is niet zomaar dat juist die weg goed is).quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:23 schreef snijder het volgende:
[..]
Phnom Phen-SiemReap is juist weer wel goed te doem met de bus. Daartuusen ligt zo'n beetje de enige normale weg van Cambodja.
Ja, negen van de tien keer halen ze BKK niet eens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef beery het volgende:
De tip van de dag: voor 478 euro retourtje dusseldorf (D) naar BKK voor 478 euro incl.
www.ltu.de Iemand ervaringen met deze maatschappij?
Over welke data heb je het dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef beery het volgende:
De tip van de dag: voor 478 euro retourtje dusseldorf (D) naar BKK voor 478 euro incl.
Ehm dat is in Pattaya.. tja het ligt eraan wat je met het verkennen van de avond bedoeld, maar in Pattaya zijn er wel wat entertainment mogelijkheden zogezegd, maar dit is toegericht op de SINGLE male traveller. (Als je begrijpt wat ik bedoel).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:12 schreef LaZZ_NL het volgende:
Ik vlieg 8 april richting Thailand en zal daar verblijven in het Royal Cliff Beach Resort.. Is niet bedoelt als vakantie want ik ga erheen om te trainen (racen) maar dat is overdag dus in de avond Thailand maar eens een beetje verkennen.. Hotel ziet er alvast erg veelbelovend uit
Min of meer gedwongen (late boeking dus geen beschikbare vluchten vanaf Schiphol) ben ik in december met LTU gevlogen. Mijn mening:quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef beery het volgende:
Zoals ik al zei is het ook niet bedoelt als vakantie maar als training.. Maar goed, ik probeer wel in mijn vrije tijd nog iets van het land te zien, merk het vanzelf wel..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:32 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ehm dat is in Pattaya.. tja het ligt eraan wat je met het verkennen van de avond bedoeld, maar in Pattaya zijn er wel wat entertainment mogelijkheden zogezegd, maar dit is toegericht op de SINGLE male traveller. (Als je begrijpt wat ik bedoel).
Nu kan dat je ding zijn, geen probleem, iedereen moet (binnen de grenzen van het toelaatbare qua leeftijden e.d.), doen wat hij wil, maar een echt goede indruk van het echte Thailand zal je niet krijgen.![]()
Ik hoop trouwens dat je een beetje Russisch kan.....![]()
Ben twee weken terug met KLM naar Munchen en vanuit daar met LTU naar Bangkok gevlogen. Allebei in principe prima maatschappijen, alleen heeft 1 van hen het voor elkaar gekregen m'n backpack kwijt te raken, waardoor ik 4 dagen zonder heb gezeten. Weet niet of 't aan LTU lag, want voor de rest was alles okay, maar ik zeg 't evenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef beery het volgende:
Ja, in juni met emirates gevlogen. betaalde 550,- voor een retourtje.Ik vond het (zeker voor dat geld) een goede maatschappij: eten best goed,vriendelijk personeel,zeeer relaxt entertaiment systeem!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef Luna_1981 het volgende:
Wij vliegen deze zomer met Emirates Airlines naar Bangkok, mijn broertje en zijn vriendin met LTU. Iemand wel eens met Emirates gevlogen via Dubai?
Je had beter een mailtje kunnen sturen, ben weer in het koude kikkerlandquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:42 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ted! Ben je hier (lees: in Bangkok)? Mail me even!
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:03 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Ja, in juni met emirates gevlogen. betaalde 550,- voor een retourtje.Ik vond het (zeker voor dat geld) een goede maatschappij: eten best goed,vriendelijk personeel,zeeer relaxt entertaiment systeem!!
Wil dit jaat misschien met ltu gaan, gezien de reacties denk ik er nog ever over na ( 2 euro per biertje, op een vlucht van 11 uur ofzo?? gaat me hoop geld kosten dan
We hebben besloten om toch maar met het vliegtuig te gaan naar Pnomh Penh, als ik zie wat voor gedoe het allemaal is om in Siem Reap te komen vanuit Bangkok...quote:Op zondag 25 februari 2007 12:27 schreef karoltje het volgende:
Vorige week Siem Reap-Bangkok met de bus gedaan....echt vreselijk! Autopech, gigantisch veel hobbels, hele slechte bus, backpack op schoot! Door de hobbels en het lawaai van de hobbelende bus was het volstrekt onmogelijk om te lezen, slapen, schrijven of muziek te luisteren! Daarna nog 2 uur aan de grens bezig geweest, echt een vreselijke dag! Van Poipet naar Bangkok was echt zalig met de bus! We hadden een echte bus namelijk en....asfalt!!!
Maar goed dat is de charme van het reizen he.
Hele verstandige beslissing.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef Blik het volgende:
[..]
We hebben besloten om toch maar met het vliegtuig te gaan naar Pnomh Penh, als ik zie wat voor gedoe het allemaal is om in Siem Reap te komen vanuit Bangkok...
Ga je 11 uur achter elkaar bier drinkenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:03 schreef Walking_On_Sunshin... het volgende:
[..]
Ja, in juni met emirates gevlogen. betaalde 550,- voor een retourtje.Ik vond het (zeker voor dat geld) een goede maatschappij: eten best goed,vriendelijk personeel,zeeer relaxt entertaiment systeem!!
Wil dit jaat misschien met ltu gaan, gezien de reacties denk ik er nog ever over na ( 2 euro per biertje, op een vlucht van 11 uur ofzo?? gaat me hoop geld kosten dan
Neuh,gewoon uurtje of 9 a 10quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Ga je 11 uur achter elkaar bier drinkenin dat geval even uitrekenen hoeveel je kwijt bent aan bier om te zien of het rendabel is om met een duurdere maatschappij te vliegen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |