Herstel, we kunnen weer.quote:
Da's geen thailandquote:
Mazzelpik.quote:
Dan kom je d'r niet tegen met stappenquote:
Er valt ook maar weinig te merken als ik het zo allemaal lees.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:44 schreef Xtreem het volgende:Thailand
M'n nicht, haar man en 2 kleine kindjes wonen er sinds een paar maand
Een goede vriend van me zit daar voor 'n maandje, rond trekken... heeft er compleet niets van gemerkt
Ik haat 'r nog steeds niet hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 12:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan kom je d'r niet tegen met stappen![]()
de "quote:Mijn vriendin zit nu in de trein, zonder kaartje sms't ze netGlad vergeten eentje te kopen
![]()
Goh, precies wat ik dachtquote:Op woensdag 20 september 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
de "" en de "
" vergaan je/d'r wel als ze ¤39,00 aan d'r broek krijgt
Ok. My badquote:Op woensdag 20 september 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik haat 'r nog steeds niet hoor
[..]
Ik wordt per SMS op de hoogte gehouden van de stand van zaken.quote:de "" en de "
" vergaan je/d'r wel als ze ¤39,00 aan d'r broek krijgt
In het almachtige Amsterdam nog welquote:
Ik heb hem er alweer gewisseldquote:Op woensdag 20 september 2006 13:00 schreef Hugster het volgende:
Herman jij ranzige wanabee
quote:
Je weet welquote:
Doet me denken aan een ander verhaal...quote:[..]
Ik wordt per SMS op de hoogte gehouden van de stand van zaken.Ik vind het wel grappig
je moest hem eens horen als de uitlaat heet isquote:Op woensdag 20 september 2006 13:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
In het almachtige Amsterdam nog wel
Met zo'n uitlaatbrom val je wel op bij die oortjes van mij natuurlijk![]()
Een van je vriendjes uit da hood?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet eens, ik kwam bij m'n verzekeringsmafioso vandaan en dacht kom ik rij eens lekker door de stad terug. Opeens gaat m'n telefoon en had ik Hugo aan de lijn die mij gespot had![]()
Randstad fappers in da hissaaaaquote:Op woensdag 20 september 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een van je vriendjes uit da hood?
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wordt per SMS op de hoogte gehouden van de stand van zaken.Ik vind het wel grappig
Zeg maar welquote:
Ik snap er niks vanquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb de 24" Imac gezien in het echt.
Must...have...that...
Ik ben vast dom, maar het ontgaat me hier allemaalquote:Op woensdag 20 september 2006 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[PTA SC] McDonnell-Douglas F-4E 'Phantom II serial # 1165
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben vast dom, maar het ontgaat me hier allemaal![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wordT
Maar ik mag niks zeggen want ik doe hem zelf ook uit automatisme nog wel eens fout
Kanker wat een gezeik.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wordT
Maar ik mag niks zeggen want ik doe hem zelf ook uit automatisme nog wel eens fout
Tja. Die grijpt iedere kans aan om te laten zien dat ze meer kan dan navelstarenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
ja Anne maakt er graag een punt van![]()
Ik heb zin in een pizzapunt.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
ja Anne maakt er graag een punt van![]()
Je moet navelstaren niet onderschattenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja. Die grijpt iedere kans aan om te laten zien dat ze meer kan dan navelstaren![]()
En geen boterquote:Op woensdag 20 september 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb heerlijcke versche Italiaanse bollen met amachtelijke kaas grillworst, puh!
Iddquote:Op woensdag 20 september 2006 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En geen boter
Ik ga op zoek naar een collegezaal![]()
veel plezierquote:Op woensdag 20 september 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
nah ik ben ff een meetlint halen en dan voor het eerst naar mijn woning![]()
spanned![]()
laters![]()
Ook goed. Ik heb gewoon continu honger.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb heerlijcke versche Italiaanse bollen met amachtelijke kaas grillworst, puh!
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook goed. Ik heb gewoon continu honger.
Geduld loont de mens 14.gifquote:Op woensdag 20 september 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
geen Niva gekocht
Ik heb de tijd, het zou alleen verrekte handig zijn als ik een Niva in Leeuwarden kon kopen nietwaarquote:
Whehehe, dat was ook een mooie jaquote:Op woensdag 20 september 2006 13:11 schreef BoJo het volgende:
ik had het niet eens in de gaten, ik dacht dat het om die sms ging die per ongeluk bij Alex belandde![]()
Had je die tekening voor mij al gemaakt?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik voor iemand nog wat na moet tekenen in Sketchup hoor ik het wel eh
Dat weet ik niet. Ik weet ondertussen wel wta een redleijke prijs voor dat ding is, en wat mn budget is. En die twee liggen erg dicht bij elkaar in de buurt. Als de verkoopprijs daar ook in de buurt ligt, word het hemquote:Op woensdag 20 september 2006 14:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb het al gelezen, voor ik je post hier zag.
Wat moet 'ie kosten eigenlijk?
Ik heb nog geen tijd gehad, ik zal zometeen wat gaan prutsen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had je die tekening voor mij al gemaakt?![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd gehad, ik zal zometeen wat gaan prutsen.
En afdingen eh.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet ondertussen wel wta een redleijke prijs voor dat ding is, en wat mn budget is. En die twee liggen erg dicht bij elkaar in de buurt. Als de verkoopprijs daar ook in de buurt ligt, word het hem
het gaat alleen om de vrachtwagen he? de bosjes, het gravel, de weg, de vrachtwagen er naast en zo mag weg blijvenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:05 schreef Sjoewe het volgende:
Mja heb je al die richeltjes gootjes hobbeltjes sleufjes karteltjes gezien?
Ja alleen de truckquote:Op woensdag 20 september 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat alleen om de vrachtwagen he? de bosjes, het gravel, de weg, de vrachtwagen er naast en zo mag weg blijven
Of is het dan nog steeds richelig?Ik heb er ook de ballen verstand van
Ik kan mijn veters strikken, alleen doe ik het nooitquote:Op woensdag 20 september 2006 15:18 schreef Mukie het volgende:
ik kan al cilinderkopbouten indraaien op de juiste manier
maw die autotechniekcursus is goooooeeeeeeddddd![]()
hoest hier?
Goedquote:Op woensdag 20 september 2006 15:18 schreef Mukie het volgende:
ik kan al cilinderkopbouten indraaien op de juiste manier
maw die autotechniekcursus is goooooeeeeeeddddd![]()
hoest hier?
Je kunt mijn veters ook strikkenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan mijn veters strikken, alleen doe ik het nooit.
Hallo Mukie!
Ik buk nooit, ik kniel.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt mijn veters ook strikkenZonder te bukken zelfs
lameraden, je hebt klittebandquote:Op woensdag 20 september 2006 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan mijn veters strikken, alleen doe ik het nooit.
Hallo Mukie!
hoest met de jobhunt?quote:
Heel veel net nietquote:Op woensdag 20 september 2006 15:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
hoest met de jobhunt?
heb niet mee ingelezen
dat is zooooooo jaren 80quote:Op woensdag 20 september 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik stop mijn veters altijd in mijn schoen
.
ik duim iig voor jequote:Op woensdag 20 september 2006 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heel veel net nietMaar ben zoals altijd in een vergevorderd stadium met enkele bedrijven
Ik ben gewoon lui. Ik stap in de ochtend in mijn schoen en klaar. De veters zitten toch al aan de binnenkant van het vele erin proppen.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is zooooooo jaren 80
Deed ik met mn dc's altijd
Volgens mij ligt het niet aan je computer.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:37 schreef ThaFreak het volgende:
msn nog steeds verrot hier![]()
snap der geen FUCK van![]()
Doe ik al soms, maar dat betaalt niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik duim iig voor je
Hey als je nu eens profi fotograaf wordt voor een magazine ofzo?
Foto's van de nieuwste trucks/OV dingen enzo?
of bestaat zoiets niet?
ik deed dat in de jaren 90 met mijn airmaxquote:Op woensdag 20 september 2006 15:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is zooooooo jaren 80
Deed ik met mn dc's altijd
weet het haast zeker aangezien msn het op trillian en windows messenger gewoon goed doetquote:Op woensdag 20 september 2006 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het niet aan je computer.
baggerquote:Op woensdag 20 september 2006 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe ik al soms, maar dat betaalt niet.
whatskeburt?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weet het haast zeker aangezien msn het op trillian en windows messenger gewoon goed doet![]()
vind het alleen vaag dat hotmail, windowsupdate het ook niet meer doen![]()
of dat er iets met mijn ip aan de hand is ofzo, geblokked oid
Er zijn dan wel een heleboel veel mensen geblokkeerdquote:Op woensdag 20 september 2006 15:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weet het haast zeker aangezien msn het op trillian en windows messenger gewoon goed doet![]()
vind het alleen vaag dat hotmail, windowsupdate het ook niet meer doen![]()
of dat er iets met mijn ip aan de hand is ofzo, geblokked oid
check MSN (WLM) Messenger maakt geen verbindingquote:
dus bij jou ook nog plat merk ikquote:Op woensdag 20 september 2006 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zijn dan wel een heleboel veel mensen geblokkeerd.
Maar het is dus nog niet over? Ik had wel verwacht dat vandaag alles weer normaal zou zijn. Great.
Mijn vader denkt dat het mijn schuld isIk heb gisteren Hitman Pro op zijn computer laten draaien. En daarna deed zijn MSN het dus niet meer, maar dat was meer toeval, denk ik zo, want op mijn eigen laptop deed MSN het ook niet.
Ik denk het wel (ik zit niet thuis), want ik heb mijn vader nog niet online gezienquote:Op woensdag 20 september 2006 15:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dus bij jou ook nog plat merk ik
ik ga msn/hotmail even mailenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk het wel (ik zit niet thuis), want ik heb mijn vader nog niet online gezien.
nu al?quote:
Jewel, d'r was alleen het een en ander aan vervanging toe, en de club betaald ook nog eens 14.gifquote:Op woensdag 20 september 2006 16:06 schreef vlad het volgende:
[..]
nu al?of had je nog geen eigen spul?
![]()
je hebt al diggers eraan gezetquote:Op woensdag 20 september 2006 15:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
check MSN (WLM) Messenger maakt geen verbinding
ideaalquote:Op woensdag 20 september 2006 16:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jewel, d'r was alleen het een en ander aan vervanging toe, en de club betaald ook nog eens 14.gif
Duurt dat nog lang?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:41 schreef BoJo het volgende:
terug van eerste keer woning bezichtigen![]()
Ik heb zin om daar te wonen nu, ff foto's uit mobiel uppen 14.gif
Mja wat boeit klein nou, als je een bank hebt en een tv dan ben je toch klaarquote:Op woensdag 20 september 2006 16:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Thanks![]()
Klein maar fijn gaan we maar als motto aannemen he![]()
7de, ja en ja. Maar ik woon al m'n hele leven zo dus ik ben niet anders gewend.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:56 schreef BaraCuda het volgende:
Op welke etage zit je nu?
En zitten er nog mensen boven je en naast je aan beide kanten?
thanksquote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef Sjoewe het volgende:
Mooi Bo, en hee, het ziet er altijd kleiner uit zonder je spullen erin.
Niet negatief bedoeldquote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
7de, ja en ja. Maar ik woon al m'n hele leven zo dus ik ben niet anders gewend.![]()
kan niet eens mail versturen vanuit support.msn.comquote:
nee maar ik kan me voorstellen dat jij er misschien moeite mee zou hebben gezien de woonsituatie die jij gewend bentquote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet negatief bedoeld
tegenwoordig maken buren niet zoveel meer uit met die dikke beton prefab.
Vroegah kon je de bovenbuurman horen lopen enzodat is gelukkig voorbij.
Als ik bij m'n broer ben verbaast me dat gewoon hoe stil het daar is
Handigquote:Op woensdag 20 september 2006 17:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan niet eens mail versturen vanuit support.msn.com![]()
We zullen het wel zienquote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
Gadverdamme wat een lelijk tuinhuisje![]()
![]()
Maar dat je ZO dicht bij de ArenA woonde wist ik ook niet![]()
Daar ga je wel iets van horen met Sensation enzo denk ik... maarja... boeiend
Verder ziet het er erg mooi uitSuper uitzicht
Gaat vast heel mooi worden
![]()
ziet er tof uit Bojoquote:Op woensdag 20 september 2006 16:49 schreef BoJo het volgende:
foto's
je komt niet eens wat drinken?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
Dan zal ik volgend jaar () toeteren wanneer ik er voorbij kom.
Hou jij die handjes maar gewoon aan het stuur, da's al lastig zat voor je.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
Dan zal ik volgend jaar () toeteren wanneer ik er voorbij kom.
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:03 schreef BaraCuda het volgende:
En waar ga je de beamer hangen en de 19inch kast plaaten met alle aansturing voor heel het huis?![]()
Je zou het natuurlijk kunnen vragen aan die mensen daar naast de HvA maarja, wat heb je daar nu ook aan...?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
We zullen het wel zien
Met de deuren dicht kon ik de autos niet horen buiten. Ach Sensation is ook niet dagelijks dus valt wel mee
Enne thanks
Mijn voornemen lukt anders al aardigquote:Op woensdag 20 september 2006 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hou jij die handjes maar gewoon aan het stuur, da's al lastig zat voor je.
dat wou ik ookquote:Op woensdag 20 september 2006 17:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee![]()
ik heb 2 linkerhanden, ik heb zin om er al te zitten met alles klaar en af![]()
zat je erop te wachten?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer komen jouw pics eigenlijk?
Neequote:Op woensdag 20 september 2006 17:12 schreef vlad het volgende:
[..]
zat je erop te wachten?zal straks thuis even kijken hoe ik het een en ander upload
![]()
paps komt morgen terug van vakantie dus die is uitgerust en wel om aan de slag te gaanquote:Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef vlad het volgende:
[..]
dat wou ik ookben nu ruim twee maanden verder en het is nog steeds niet af
![]()
je hebt de hulptroepen klaar staan?![]()
idd, makkelijk oplossen zoquote:
mijn huisje:quote:Op woensdag 20 september 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer komen jouw pics eigenlijk?
mooi, wanneer kom je de muren en vloer doen?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:14 schreef Alfisti het volgende:
Cool Bo!
Als ik ergens mee kan helpen moet je het zeggen he!
Oew! laminaat leggen!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
mooi, wanneer kom je de muren en vloer doen?![]()
quote:
Een paal waar je zelf tegenaan gereden bent?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:00 schreef Fugie het volgende:
ik moe noe weten wie der tegen mun opel aangezeteh eh !
dan moe ik noe weteh wie die paal daar de grond in heeft gepenetreerd !quote:Op woensdag 20 september 2006 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een paal waar je zelf tegenaan gereden bent?
dat kun je bij de gemeente navragenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan moe ik noe weteh wie die paal daar de grond in heeft gepenetreerd !
fijn, dan ga ik die kamper eens ophangen aan zijn gouweh kettingehquote:Op woensdag 20 september 2006 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat kun je bij de gemeente navragen![]()
Omdat ze gaan trouwen en kindjes gaan krijgenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:17 schreef Fugie het volgende:
waarom hebben hugo en ijsmeis dezelfde icoon
ik moe noe weteh waarom en nie van da ontwijkend geouwehoer!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik doe niet aan trouwen en ook niet aan kinderen.
pacemaker in de aanslag ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn moeder gaat morgen voor het eerst van haar leven naar de ikea
Ik snap je niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe, tieten gepost in pTA
maar niet TE kleinquote:Op woensdag 20 september 2006 23:06 schreef MrSkyline het volgende:
grote tieten zijn nutteloos en die gaan hangen na verloop van tijd, neuh dan zie ik ze liever wat kleiner, dan blijven ze mooier in vorm
oquote:Op woensdag 20 september 2006 23:37 schreef Hugster het volgende:
Niets mis met ijsmeis d'r boebels hoor![]()
hoeveel van zijn gebleekte tanden zou die nog in zijn kanus hebbenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Presentator Top Gear zwaargewond na crash
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wees blij dat er vrouwen zijn die nog minder tiet hebben dan jij
Stabiel.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[upd] Presentator Top Gear zwaargewond
jij date loverboys gevaarlijke mannen?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is wel erg kneuzig ja. Neem je zo een mes mee op een deet en dan snij je zo in die tieten, flikkeren er 2 van die dingen uit
.
fokked upquote:Op donderdag 21 september 2006 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[upd] Presentator Top Gear zwaargewond
Een hand vol is prima.quote:
Ligt er dan wel alleen aan of het grote of kleine handen zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een hand vol is prima.
Alles wat erlangsgaat is zonde.
je eigen handen als voorbeeld nemen, dat past altijd welquote:Op donderdag 21 september 2006 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt er dan wel alleen aan of het grote of kleine handen zijn!
ik heb grote handenquote:Op donderdag 21 september 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een hand vol is prima.
Alles wat erlangsgaat is zonde.
op m'n 50stequote:Op donderdag 21 september 2006 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook grote tieten?
tijd vliegt als je het naar je zin hebtquote:
nog niet helemaal afgewerkt, die trap hequote:Op donderdag 21 september 2006 10:16 schreef vlad het volgende:
hoe is het met het huisje mukie? helemaal afgewerkt nu?en het gedonder met hypotheekadviseur opgelost?
ziekenhuis?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
nog niet helemaal afgewerkt, die trap he
En we moeten nog een kostenanalyse maken om die naar de tussenpersoon te sturen,
Maar doordat ik ziekenhuis in en uit loop is dit even niet mijn prio nr. 1
Maar het voelt als mn thuis
Je weet dat ik een cyste heb laten verwijderen een hele tijd terug toch?quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:17 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb mezelf weer in iets leuks geluld
Ik zei dat ik wel wat plaatjes wilde draaien aan het begin van het feest, alleen het is echt jaren geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb![]()
Ik ga wat platen van Booooney M lenen. Het wordt 70's en 80's from hellquote:Op donderdag 21 september 2006 11:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je platen van Booooony M?
En succes d'rmee Muuk
vervelendquote:Op donderdag 21 september 2006 11:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je weet dat ik een cyste heb laten verwijderen een hele tijd terug toch?
Nou er is nog steeds wat mis met mn lichaam en over 5 weken weet ik, hopelijk, meer.
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga wat platen van Booooney M lenen. Het wordt 70's en 80's from hell
lenen?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga wat platen van Booooney M lenen. Het wordt 70's en 80's from hell
Wat extra fou kan nooit kwaad, Boney M, Falco en dat soort meukquote:Op donderdag 21 september 2006 11:32 schreef vlad het volgende:
[..]
lenen?heb je zo'n grote collectie om te scratchen, en dan ga je lenen
![]()
falco, topperquote:Op donderdag 21 september 2006 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat extra fou kan nooit kwaad, Boney M, Falco en dat soort meuk
Ga jequote:Op donderdag 21 september 2006 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat extra fou kan nooit kwaad, Boney M, Falco en dat soort meuk
Hebben de Gebroeders Ko ook al iets op vinyl?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
Spandau Ballet ook zo gruwelijk verkeerd![]()
Dan ben je tenminste niet te laat thuisquote:Op donderdag 21 september 2006 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik weet het zeker, ik jaag echt iedereen weg zaterdag
er gaan weer koppen rollenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
Dat rapport over de schipholbrand gaat nog een staartje krijgen...
Sta je daar in je eentje uit je pan te gaanquote:Op donderdag 21 september 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ja ik lul mezelf altijd klem in vanalles
Maar goed, in het begin is er toch niemand, hoop ik![]()
Setje van Warmducher branden, een dik uur Hardhousen en dan doen alsof je het zelf draaitquote:Op donderdag 21 september 2006 12:24 schreef Hugster het volgende:
gewoon Bong-Ra opzetten
Gizmo & Darkraver @ pussyloungequote:Op donderdag 21 september 2006 12:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Setje van Warmducher branden, een dik uur Hardhousen en dan doen alsof je het zelf draait
En dan snel bij de 'Welcome at the BBC essentialmixes' er door heen gaan lullen![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't was meer een vraag van "heh? Waarom dat?"
Ik ga zo pas van huis
quote:Op donderdag 21 september 2006 12:33 schreef Sjoewe het volgende:
Panacea - German Engineering
Ook al zo'n heerlijk verwijder jezelf van de dansvloer nummer
Lekkerquote:Op donderdag 21 september 2006 12:33 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ze komen straks een nieuw aanrechtblad brengen van de woningbouwis mijn huisje weer een stukje verder af
![]()
jahquote:Op donderdag 21 september 2006 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker
Is dat zo'n "we zijn er tussen 1 en 5" afspraak?
komt goedquote:Op donderdag 21 september 2006 11:24 schreef vlad het volgende:
[..]
vervelendje krijgt ook alle ellende teglijk over je heen nietwaar?
sterkte iig
![]()
Ikeaquote:Op donderdag 21 september 2006 12:47 schreef vlad het volgende:
valt niet mee om een mooie poster van 90x200 te vinden![]()
zelf makenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:47 schreef vlad het volgende:
valt niet mee om een mooie poster van 90x200 te vinden![]()
quote:
goed idee wel. heb nog wel mooie foto's van Canadaquote:
ikea heeft ze zelfs van 150x200 zo uit m'n hoofd gezegdquote:
laten uitvergroten, croppen, printen en plakkenquote:Op donderdag 21 september 2006 13:06 schreef vlad het volgende:
[..]
goed idee wel. heb nog wel mooie foto's van Canada![]()
Oh, op de site staat van niet. Stomme sitequote:Op donderdag 21 september 2006 13:07 schreef vlad het volgende:
[..]
ikea heeft ze zelfs van 150x200 zo uit m'n hoofd gezegd![]()
dan kijk je niet goedquote:Op donderdag 21 september 2006 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, op de site staat van niet. Stomme site.
Je zocht een posterquote:Op donderdag 21 september 2006 14:09 schreef vlad het volgende:
[..]
dan kijk je niet goedstaat bij ingelijste afbeeldingen
![]()
je houdt ervan om gelijk te krijgen he?quote:
Hoezo? dat heb ik altijd al.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:41 schreef vlad het volgende:
[..]
je houdt ervan om gelijk te krijgen he?![]()
Nee, ik woon in Leeuwarderadeel, dat is naast Leeuwardenquote:Op donderdag 21 september 2006 09:38 schreef vlad het volgende:
alexxxx!! jij woon toch in de gemeente leeuwarden?misschien is dit iets voor je niva
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |