Herstel, we kunnen weer.quote:
Da's geen thailandquote:
Mazzelpik.quote:
Dan kom je d'r niet tegen met stappenquote:
Er valt ook maar weinig te merken als ik het zo allemaal lees.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:44 schreef Xtreem het volgende:Thailand
M'n nicht, haar man en 2 kleine kindjes wonen er sinds een paar maand
Een goede vriend van me zit daar voor 'n maandje, rond trekken... heeft er compleet niets van gemerkt
Ik haat 'r nog steeds niet hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 12:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan kom je d'r niet tegen met stappen![]()
de "quote:Mijn vriendin zit nu in de trein, zonder kaartje sms't ze netGlad vergeten eentje te kopen
![]()
Goh, precies wat ik dachtquote:Op woensdag 20 september 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
de "" en de "
" vergaan je/d'r wel als ze ¤39,00 aan d'r broek krijgt
Ok. My badquote:Op woensdag 20 september 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik haat 'r nog steeds niet hoor
[..]
Ik wordt per SMS op de hoogte gehouden van de stand van zaken.quote:de "" en de "
" vergaan je/d'r wel als ze ¤39,00 aan d'r broek krijgt
In het almachtige Amsterdam nog welquote:
Ik heb hem er alweer gewisseldquote:Op woensdag 20 september 2006 13:00 schreef Hugster het volgende:
Herman jij ranzige wanabee
quote:
Je weet welquote:
Doet me denken aan een ander verhaal...quote:[..]
Ik wordt per SMS op de hoogte gehouden van de stand van zaken.Ik vind het wel grappig
je moest hem eens horen als de uitlaat heet isquote:Op woensdag 20 september 2006 13:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
In het almachtige Amsterdam nog wel
Met zo'n uitlaatbrom val je wel op bij die oortjes van mij natuurlijk![]()
Een van je vriendjes uit da hood?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet eens, ik kwam bij m'n verzekeringsmafioso vandaan en dacht kom ik rij eens lekker door de stad terug. Opeens gaat m'n telefoon en had ik Hugo aan de lijn die mij gespot had![]()
Randstad fappers in da hissaaaaquote:Op woensdag 20 september 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een van je vriendjes uit da hood?
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wordt per SMS op de hoogte gehouden van de stand van zaken.Ik vind het wel grappig
Zeg maar welquote:
Ik snap er niks vanquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb de 24" Imac gezien in het echt.
Must...have...that...
Ik ben vast dom, maar het ontgaat me hier allemaalquote:Op woensdag 20 september 2006 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[PTA SC] McDonnell-Douglas F-4E 'Phantom II serial # 1165
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben vast dom, maar het ontgaat me hier allemaal![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wordT
Maar ik mag niks zeggen want ik doe hem zelf ook uit automatisme nog wel eens fout
Kanker wat een gezeik.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wordT
Maar ik mag niks zeggen want ik doe hem zelf ook uit automatisme nog wel eens fout
Tja. Die grijpt iedere kans aan om te laten zien dat ze meer kan dan navelstarenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
ja Anne maakt er graag een punt van![]()
Ik heb zin in een pizzapunt.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
ja Anne maakt er graag een punt van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |