quote:Op woensdag 20 september 2006 01:07 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou haalbaar en praktisch !
niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:17 schreef Snoepie85 het volgende:
gaat m nie worden jong
Nee man!quote:
Jeri Ryan bedoel jequote:Op woensdag 20 september 2006 10:14 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee man!
Was gewoon lui en even haar naam kwijt.
Dus dan maar waar ik het beste van ken.
En dat is seven of nine van Star Trek of hoe die serie ook moge heten.
Was ooit op TV en ze was half Borg enzo.
Kick ook op haar personage als half borg naast het uiterelijk zelf!![]()
Jij bent raarquote:Op woensdag 20 september 2006 10:14 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee man!
Was gewoon lui en even haar naam kwijt.
Dus dan maar waar ik het beste van ken.
En dat is seven of nine van Star Trek of hoe die serie ook moge heten.
Was ooit op TV en ze was half Borg enzo.
Kick ook op haar personage als half borg naast het uiterelijk zelf!![]()
Die lijkt zonder dollen echt extreem veel op mijn ex.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:11 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Jij bent raar![]()
![]()
Maar als ik zou mogen kiezen? :
[afbeelding]
Mijn droomvrouw![]()
![]()
![]()
Dat komt omdat ze ook een enorm standaard uiterlijk heeftquote:Op woensdag 20 september 2006 11:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Die lijkt zonder dollen echt extreem veel op mijn ex.
Als dat een standaard uiterlijk zou zijn geweest, hadden de mannen in Nederland weinig te klagen.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Die lijkt zonder dollen echt extreem veel op mijn ex.
Mooi vrouwtje welquote:Op woensdag 20 september 2006 11:11 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Jij bent raar![]()
![]()
Maar als ik zou mogen kiezen? :
[afbeelding]
Mijn droomvrouw![]()
![]()
![]()
Als je de kans krijgt moet je me afkraken he ?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:22 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze ook een enorm standaard uiterlijk heeft
(start the bitchfight !)
iddquote:Op woensdag 20 september 2006 11:45 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als dat een standaard uiterlijk zou zijn geweest, hadden de mannen in Nederland weinig te klagen.
jaloers?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:22 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze ook een enorm standaard uiterlijk heeft
(start the bitchfight !)
Jupquote:Op woensdag 20 september 2006 12:09 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Je hebt wel mooie borsten hoor.![]()
Zij is zoooo 2003quote:
Maar nog steeds zo in mijn wish list 2006quote:
ik weet wat je bedoeltquote:
en daar ga ik in meequote:Op woensdag 20 september 2006 12:09 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Je hebt wel mooie borsten hoor.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:55 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt![]()
[..]
en daar ga ik in mee![]()
dan kies ik jullie beide.. als mixquote:Op woensdag 20 september 2006 09:30 schreef Kiteless het volgende:
Als we dan toch gaan herhalen wat we in het vorige topic postten,
Liiszle is de shizzle !
Als jij Liiszle zo ver krijgt doe ik wel meequote:Op woensdag 20 september 2006 18:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
dan kies ik jullie beide.. als mix
Is dat die vent uit "Supernatural?"quote:
haha we kunnen proberen der samen over te halenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:54 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Als jij Liiszle zo ver krijgt doe ik wel mee
dat ben ik!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:16 schreef roque79 het volgende:
in de serie supernatural (nog niet op tv) speelt een onwijs lekker dingweet alleen niet hoe hij heet , ik ga het even opzoeken en dan kom ik weer terug
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:04 schreef Averon het volgende:
Wellicht voorspelbaar, maar als ik een keertje mag, dan toch met Alyson.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 september 2006 14:09 schreef Gripper het volgende:
Sinds eergisteravond:
een goede vriendin van me met wie ik tot nu toe alleen maar sportte in de klimhal. Maar zij neemt het begrip "klimmen" iets ruimer![]()
Door haar nieuwe pil was ze zo woest geil dat ze de eerste vent in haar nabije omgeving, en dat was ik toevallig, maar besprongen heeft. Tussen 22 uur vrijdagavond en 13 uur gistermiddag wel 6 of 7 keer, auw...
Jij hebt genoeg kansen gehad...quote:
is die ook kaal?quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:04 schreef Snowtiger het volgende:
Ik zou dan kiezen voor Vin Diesel![]()
[afbeelding]
Mijn man heeft dezelfde bouw.![]()
ik zou geen van de 5 mijn huis binnenlatenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:25 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
Die blondaard zou ik mn bed zeker niet uitschoppen
Ik snap geen FOK! van je post!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:44 schreef Brunette het volgende:
Iemand uit real life met de initialen S M.![]()
En dan het licht uit zijn ogen....![]()
Alles weten maakt ook niet gelukkig... Zoalng jij niet Sjef Molenaar heet, zal je nooit erachter komen wat ze van plan is.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:26 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik snap geen FOK! van je post!![]()
Hierdoor heb je mij destemeer nieuwschieriger gemaakt waar en wie je het over hebt!![]()
Please explain!![]()
Blijven hopen jongen, ze is lesbischquote:
Serieus!?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:44 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Blijven hopen jongen, ze is lesbisch
Als ik een vrouw was geweest, wie weet!quote:Ik zou gaan voor een jongen waar ik al 2 jaar knetter van ben. *Kwijl druip sop sop*
zeg, waarom wist ik hier niets van af ?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
dan kies ik jullie beide.. als mix
Daar zal het zeker wel op lukkenquote:Op woensdag 20 september 2006 09:30 schreef MrSkyline het volgende:
zoals ik in het vorrige deel al postte, twijfel tussen Adriana Lima en Jessica Alba, maar omdat ik van extreem cute hou ga ik toch voor Jessica
[afbeelding]
Wat een kutgothicquote:Op woensdag 27 september 2006 17:25 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
Die blondaard zou ik mn bed zeker niet uitschoppen
Bah, laat dan maarquote:Op maandag 6 november 2006 13:55 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ze ziet er tegenwoordig al wat ouder uit hoor
[afbeelding]
Doe mij maar Liiszle en Brechtjequote:Op maandag 6 november 2006 14:06 schreef yvonne het volgende:
Waarom alleen van die totaal onhaalbare doelen?
Ik ga voor sex met zoalshetis, moet lukken
homoquote:Op maandag 6 november 2006 14:12 schreef AcidBurner het volgende:
doe mij maar een vrouw die eindelijk is kan bewijzen dat ze het waard is![]()
Ik ook!quote:Op maandag 6 november 2006 14:06 schreef yvonne het volgende:
dan kies ik voor kitelessquote:Op maandag 6 november 2006 14:06 schreef yvonne het volgende:
Dan moet het zeker lukkenquote:
Holy fuck.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:41 schreef Lippie85 het volgende:
Heel makkelijk![]()
Keeley Hazell!![]()
http://www.ryoni.com/babes/keeley_hazell.html
Keeley Hazell
dat geeft een hele andere betekenis aan de woorden nummertje trekkenquote:Op maandag 11 december 2006 14:05 schreef tonks het volgende:
Ik kies ijsmeis
quote:Op maandag 11 december 2006 14:18 schreef Camplo het volgende:
Salsagirl
Pwned.quote:Op maandag 11 december 2006 14:19 schreef Salsagirl het volgende:
Had liever gezegt mijn vriend..
Maar oke ik zal het ook geen straf vinden.. als het Christiano Ronaldo zou zijn
pas maar op, ze draait een wokkel van je lulquote:
Ik doe mee.quote:Op maandag 11 december 2006 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
Jessica Alba. Maar met haar wil ik geen sex, met haar wil ik vrijen
.
Ik zou jouw oud huisgenote ook wel doenquote:Op maandag 11 december 2006 15:32 schreef whoops het volgende:
J-lo...
[afbeelding]
[afbeelding]
In d'r kont....
ze is gewoon 18! zou je niet denken he, daarom wil ik dr ook, nog legaal ook!quote:Op maandag 11 december 2006 15:29 schreef MissMatch het volgende:
Die is twaalf?
Ze heeft er nog geen eens haar opquote:Op maandag 11 december 2006 15:34 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ze is gewoon 18! zou je niet denken he, daarom wil ik dr ook, nog legaal ook!
Nog nooit van goed scheren gehoord?quote:Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef longinus het volgende:
[..]
Ze heeft er nog geen eens haar op
Het blijft toch net een kind neuken? Naja, ieder zijn meug. geef mij maar iemand die écht volwassen is.quote:Op maandag 11 december 2006 15:34 schreef ryangozer het volgende:
Dus eigenlijk wil je een kind en zoek je dan maar iemand die net 18 is maar 12 lijkt?quote:Op maandag 11 december 2006 15:34 schreef ryangozer het volgende:
[..]
OMG hoeveel pixels is dat plaatje in werkelijkheidquote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef Diepvriez het volgende:
Ik zou haar best een keertje of meer willen penetreren....
Paz Vega
[afbeelding]
![]()
![]()
hangt al een nieuwequote:Op maandag 11 december 2006 16:03 schreef ryangozer het volgende:
[..]
OMG hoeveel pixels is dat plaatje in werkelijkheid![]()
Het liefst zou je dus sex hebben met meisjes onder de 18, maar dat mag jij blijkbaar niet ?quote:Op maandag 11 december 2006 15:34 schreef ryangozer het volgende:
[..]
denk niet datik de enigste ben hoor...quote:Op maandag 11 december 2006 17:36 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Het liefst zou je dus sex hebben met meisjes onder de 18, maar dat mag jij blijkbaar niet ?
Kijkt in de spiegel....quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:34 schreef MissMatch het volgende:
Als je op een mobieltje lijkt, maak je kans bij Jordan:
[afbeelding]
Dat dan weer niet, kan wel likken als een trilfunctiequote:Op dinsdag 12 december 2006 09:34 schreef MissMatch het volgende:
Als je op een mobieltje lijkt, maak je kans bij Jordan:
[afbeelding]
Vrij behoorlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:02 schreef Soli het volgende:
Brooke Burke, zonder enige twijfel![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Absoluut. Ze blijft top!quote:
dat is de vraag nietquote:Op maandag 18 december 2006 17:09 schreef Kiteless het volgende:
Misschien zou ik wel voor mezelf kiezen !
Als ik de rest van m'n leven zonder masturbateren door moest zou ik zelfmoord plegen
Ik bedoel, stel dat je hier nou een bloedmooi persoon zou kiezen ofzo he, maar die heeft dan nooit zin in sex..... Ben je ook mooi klaar mee, en met jezelf sexen mag dan ook niet !
Ik zou ook voor jouzelf kiezenquote:Op maandag 18 december 2006 17:09 schreef Kiteless het volgende:
Misschien zou ik wel voor mezelf kiezen !
quote:Op maandag 18 december 2006 22:30 schreef tonks het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?client=safari&rls=en&q=schoolgirl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi
quote:Op maandag 18 december 2006 22:30 schreef tonks het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?client=safari&rls=en&q=schoolgirl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |