nevermind...quote:Op maandag 18 september 2006 15:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hillary Duff is een slechte Liiszle imitatie, geef mij maar het origineel![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 15:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hillary Duff is een slechte Liiszle imitatie, geef mij maar het origineel![]()
nou, neequote:Op maandag 18 september 2006 22:55 schreef doppelgänger het volgende:
Froukje de Bothzeg nou zelf..
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:22 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Audrey Tautou! Ik vind haar zo walgelijk mooi...
kwijl... die 2 zijn idd nicequote:Op maandag 18 september 2006 17:42 schreef MrSkyline het volgende:
Adriana Lima en Jessica Alba, en dan vind ik het erg moeilijk kiezen :/
[afbeelding]
maargoed ik ben een ontzettende sucker voor extreem cute gezichtjes, dus ik denk dat ik voor Jessica ga
[afbeelding]
Is goed. Dan neem ik Adriana wel.quote:Op maandag 18 september 2006 17:42 schreef MrSkyline het volgende:
Adriana Lima en Jessica Alba, en dan vind ik het erg moeilijk kiezen :/
[afbeelding]
maargoed ik ben een ontzettende sucker voor extreem cute gezichtjes, dus ik denk dat ik voor Jessica ga
[afbeelding]
met of zonder tatoo? wel of niet in jail?quote:
Kristin Kreuk jaquote:
In het echt is ze mooier.. tip: kijk naar smallville op Veronica!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:05 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Goedendag zeg, zelden zoiets moois gezien!!!![]()
![]()
![]()
Ja die serie is cool, heb ik weleens gekeken, zal er maar weer eens mee beginnen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
In het echt is ze mooier.. tip: kijk naar smallville op Veronica!
*fap*fap*fap*quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:14 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ja die serie is cool, heb ik weleens gekeken, zal er maar weer eens mee beginnen!![]()
Nee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:49 schreef Darkwolf het volgende:
Zo mooi als die dames eruit zien.
Over 30 jaar kijken jullie er allemaal niet meer naar.
Make-up, belichting, en Photoshop zijn ook geweldige bedriegers van schijn.
Ik denk dat ik het gewoon bij mijn vriendin hou.
Zodadelijk neuk je met iets dat wel de looks heeft maar voor de rest geen inhoud of een totaal niet matchend karakter.
"Boeiend!"
Nou wel dus als het de enige is die je ooit nog in je hele leven zal neuken!
1-0 voor kiteless.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:54 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee.
Er wordt niet gevraagd naar de enige waar je in je leven nog mee zult praten, of ganzeborden.
Dat kun je altijd nog met je vriend/vriendin
Dan heb ik een lijst die dit forum een text buffer stack overflow gaat bezorgen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:02 schreef cohen het volgende:
dit topic is niet bedoeld voor moraalridders, maar voor de mensen die er eerlijk voor uitkomen wie ze wel eens vol willen blaffen
...nerd...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:21 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dan heb ik een lijst die dit forum een text buffer stack overflow gaat bezorgen.
Maar seven of nine Jeri Ryan is een mooi begin!
Jahhh, en die zijn verrassend goed in bed!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:48 schreef JoPiDo het volgende:
ik zou gaan voor een dikke, gewillige huismoeder, omdat die tenminste altijd beschikbaar zijn mocht je zin hebben in seks
sick f*ck..quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:48 schreef JoPiDo het volgende:
ik zou gaan voor een dikke, gewillige huismoeder, omdat die tenminste altijd beschikbaar zijn mocht je zin hebben in seks
een beroemdheid is maar sporadisch aanwezig, en financieel ben ik niet in staat beroemdheden achterna te reizen
doe ik dan ook regelmatigquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:23 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
sick f*ck..
kan je je pik net zo goed in een opblaaspop steken. gaat ook nergens over
waarom is dat sick ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:23 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
sick f*ck..
kan je je pik net zo goed in een opblaaspop steken. gaat ook nergens over
viesquote:Op woensdag 20 september 2006 01:02 schreef Kiteless het volgende:
[..]
waarom is dat sick ?
hij is gewoon praktisch
Kijk, dat is nou haalbaar en praktisch !quote:Op woensdag 20 september 2006 01:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
neem ik kiteless!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |