Yep, diequote:Op woensdag 20 september 2006 11:00 schreef Angelcakes het volgende:
pfff, bij sommigen moest ik wel ff nadenken... the circle bv.. waren dat die uit seizoen vijf van angel? die ze zeg maar 1 voor 1 aan gingen pakken ?![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:08 schreef Zhenar het volgende:
Ik mis trouwens nog een paar (redelijk) belangrijke personages die meerde keren in de serie voorkwamen:Parker (met wie Buffy sex heeft in seizoen 4) - hij is duidelijk een bad guy ![]()
![]()
![]()
!
Zie commentaar... aandachtsgeile sletquote:Op woensdag 20 september 2006 18:08 schreef Zhenar het volgende:
Ik mis trouwens nog een paar (redelijk) belangrijke personages die meerde keren in de serie voorkwamen:The Annointed/Annoying One -- een kleine kutkind dat maar 1 zinnetje heeft gezegd: "I hate that girl" Parker (met wie Buffy sex heeft in seizoen 4) - hij is duidelijk een bad guy ![]()
![]()
![]()
! -- Das waar
De sidekicks van Riley
-- Die zijn nog erger da Riley , wou je die er echt bij hebben?
Professor eh... dinges, die Adam gebouwd heeft -- Hmm.. ze heeft kennelijk heel weinig indruk op me gelaten Die barman van de Demon Bar in de eerste seizoenen van Buffy -- Ooh die... die is wel grappig Die dikke homo op school die ook in het football team zit -- Dude... puur omdat het een homo is he? Mister Trick -- Wie? The Immortal -- Die hebben we NOOIT gezien Kennedy -- Die heb ik express weggelaten !
De potentials -- Alle 17.000? Die aartsvijand van Giles die ook in zijn rebelse vriendengroepje zat vroeger -- Oh die.. wat een kutfiguur De Guardian van de Well die later door Angel wordt vermoord, zodat hij bij de Circle mag -- 2 keer gezien The Senior Partners!!!!!!!! ![]()
![]()
![]()
!!!!!!! -- Die zie je nooit
En er zijn er vast nog wel wat. Niet allemaal even relevant, maar toch wel een paar die ik wel in dit tournament had verwacht![]()
![]()
Dat plus The Major en Evil Willow.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef Marble het volgende:
Anya vs. Illyria was wel erg moeilijk.
Inderdaad. Fred is leukquote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef Marble het volgende:
(...)
Anya vs. Illyria was wel erg moeilijk.
Mja hoe leuk Fred ook is, ze is natuurlijk geen partij voor Anya. Het ging me om Anya vs. Illyria. Maar Illyria is het coolste personage in een serie ever, dus ik kon niet anders kiezen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad. Fred is leuk. Maar Anya is gewoon het leukste personage van Buffy.
Nee die was ik per ongeluk vergeten. Nu gefixtquote:Robin Wood vs. Kate heb je trouwens niet ingevuld, of is dat de bedoeling?
In reactie op jouwquote:Op woensdag 20 september 2006 18:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie commentaar... aandachtsgeile slet![]()
Nee, de First Slayer was spraakzaamquote:The Annointed/Annoying One -- een kleine kutkind dat maar 1 zinnetje heeft gezegd: "I hate that girl"
quote:Parker (met wie Buffy sex heeft in seizoen 4) - hij is duidelijk een bad guy ! -- Das waar
Nee, eigenlijk nietquote:De sidekicks van Riley -- Die zijn nog erger da Riley , wou je die er echt bij hebben?
Was het niet professor Walsh?!quote:Professor eh... dinges, die Adam gebouwd heeft -- Hmm.. ze heeft kennelijk heel weinig indruk op me gelaten
Precies! Maak dan een reserve lijst en gooi hem daarin!quote:Die barman van de Demon Bar in de eerste seizoenen van Buffy -- Ooh die... die is wel grappig
quote:Die dikke homo op school die ook in het football team zit -- Dude... puur omdat het een homo is he?
Dat is de negervampier die oorspronkelijk de bad guy van seizoen 3 zou worden, totdat de schrijvers bedachten dat ze de mayor (en Faith) als Big Bads wilden. Hij is nog best lang de sidekick van de mayor, totdat Faith hem staakt.quote:Mister Trick -- Wie?
Okee, dat was een zwaktebod van mijquote:The Immortal -- Die hebben we NOOIT gezien
Dit tournament is doorgestoken kaart!quote:Kennedy -- Die heb ik express weggelaten !
Ja, onder 1 noemerquote:De potentials -- Alle 17.000?
Nou, doe niet zo naarquote:Die aartsvijand van Giles die ook in zijn rebelse vriendengroepje zat vroeger -- Oh die.. wat een kutfiguur
SO WHAT?! De First Slayer hebben we maar één keer gezien!quote:De Guardian van de Well die later door Angel wordt vermoord, zodat hij bij de Circle mag -- 2 keer gezien
The First Evil ook nietquote:The Senior Partners!!!!!!!! !!!!!!! -- Die zie je nooit
Ik hou van jequote:Op donderdag 21 september 2006 09:28 schreef Zhenar het volgende:
Ethan Rayne toch of zo iets. Die aflevering van Buffy met die gedrogeerde chocolade van zijn makelij was zwaar briljantquote:Op woensdag 20 september 2006 18:08 schreef Zhenar het volgende:Die aartsvijand van Giles die ook in zijn rebelse vriendengroepje zat vroeger
Band Candyquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:07 schreef Circuitbreaker het volgende:
[..]
Ethan Rayne toch of zo iets. Die aflevering van Buffy met die gedrogeerde chocolade van zijn makelij was zwaar briljant![]()
Op een autoquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Band Candy![]()
Giles en Joyce die het twee keer met elkaar doen
Mja, lastige keuze. De humor van Fred is een pluspunt, maar het misterie van Robin ook. Ik begin nu weer te twijfelen...quote:Op woensdag 27 september 2006 11:25 schreef Dizer het volgende:kies je voor Robin Wood tegenover Fred
Ook zo'n lastige keus. Anyanka heeft iets aparts., en Angelus is een slechte vampier, die hebben we al vaak genoeg gezien.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:30 schreef Angelcakes het volgende:
en Anyanka boven Angelus ?
ik ga later zelf ook nog stemmen, nu ff niet
Je mag wat mij betreft wisselen totdat ik de ronde sluitquote:Op woensdag 27 september 2006 11:53 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mja, lastige keuze. De humor van Fred is een pluspunt, maar het misterie van Robin ook. Ik begin nu weer te twijfelen...
Mag ik nog wisselen?
[..]
Ook zo'n lastige keus. Anyanka heeft iets aparts., en Angelus is een slechte vampier, die hebben we al vaak genoeg gezien.
Dat eerste.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:19 schreef Angelcakes het volgende:
@Wombcat: je kon geen keuze maken tussen sommige goodguys en badguys ? of ben je er een paar vergeten in te vullen ?
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:09 schreef Dizer het volgende:Ronde 2
* The Goodguys
Cordelia vs. Angel
Willow vs. Faith
Xander vs. Buffy
Andrew vs. Lorne
Harmony vs. Wesley
Giles vs. Dawn
Fred/Illyria vs. Robin Wood
* The Badguys
Anyanka vs. Angelus
Evil Spike vs. Lilah
Holts vs. The Circle
Glory vs. The Major
Drusilla vs. Illyria
The Master vs. Evil Harmony
Evil Trio vs. Lindsey
Que?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:03 schreef Zhenar het volgende:
Harmony vs. Wesley[/b] (maar Evil Harmony zou ik wel boven Wesley verkiezen!)
[ b ] vergetenquote:
Ik vind er eigenlijk ook wel verschil zitten tussen maffe Wesley in het begin en serieuze Wesley op het eind...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[ b ] vergeten![]()
En verder bedoelde ik dat ik gewone Harmony (als mens) minder tof vind dat Wesley, maar dat ik vampire-Harmony toffer vind![]()
![]()
Ja maar dat maakt hem zo tof. Wesley, Willow en Cordy zijn de enige drie die echte en drastische personage verandering zijn ondergaan in de loop der jaren. (Fred/Illyria buitengelaten... want dat was mystical).quote:Op woensdag 27 september 2006 20:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk ook wel verschil zitten tussen maffe Wesley in het begin en serieuze Wesley op het eind...
Typisch ook in Angel seizoen 5 hoe ze alle andere vrouwelijke spelers totaal overklast als ze ontwaakt uit haar coma en op het nieuwe kantoor (W&H) komt.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cordy, de domme irritante leuke hippe zeikerige cheerleader, tot een gerspecteerde vrouw die iedereen bijelkaar houdt en iedereen het hoofd boven water houdt.
You're Welcomequote:Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef Circuitbreaker het volgende:
[..]
Typisch ook in Angel seizoen 5 hoe ze alle andere vrouwelijke spelers totaal overklast als ze ontwaakt uit haar coma en op het nieuwe kantoor (W&H) komt.
Je hebt inderdaad 3 beslissende votes gegevenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hehe toevallig dat je er net mee bezig was, ik zie dat ik wel 3 beslissende votes heb gemaakt danDrusilla-Illyria was een lastige
Angel als serie vind ik toch echt een stuk beter dan de laatste seizoenen van Buffy en was bijna compleet vergeten wie de Evil Trio ookal weer waren
En Wesley is voor mij echt gewoon sterkste personage in Angel.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:57 schreef Marble het volgende:
Holtz is met een z trouwens, dat schrijf je nu al drie rondes fout.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
* The Goodguys
Buffy vs. Lorne
Angel vs. Giles
Fred/Illyria vs. Wesley vs. Willow
* The Badguys
Angelus vs. Lindsey![]()
Lilah vs. The Master
Illyria vs. Holtz vs. Glory
sluit me geheel bij mijn meisie aan!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:56 schreef Angelcakes het volgende:
* The Goodguys
Buffy vs. Lorne
Angel vs. Giles
Fred/Illyria vs. Wesley vs. Willow
* The Badguys
Angelus vs. Lindsey
Lilah vs. The Master
Illyria vs. Holtz vs. Glory
sjips... er gaat vast een moment komen dat ik moet kiezen tussen Angel en Lorne![]()
Oh, niet opgelet, goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:36 schreef Zhenar het volgende:
Awtb, moet je niet twee karakters kiezen bij de triple-battles?![]()
Word.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:02 schreef M.I.B. het volgende:
Het blijft moeilijk. In de serie Buffy zou ik eerder voor Giles kiezen dan voor Angel, maar als je beide series bij elkaar bekijkt, wint Angel het.
Lieve schat, we zitten zelfs in ronde 3quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:46 schreef Vivi het volgende:
Ow ik heb ronde 2 gemist..naja geen zin om aan te passen
quote:
De vieeerdeee rondeeeeeequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:14 schreef Smirnov het volgende:
Waar blijft de 4e ronde?
ditto againquote:Op maandag 30 oktober 2006 07:27 schreef Angelcakes het volgende:
* The Good Guys
Wesley vs Fred
Buffy vs Angel
* The Bad Guys
Angelus vs Illyria
Lilah vs Glory
Waar blijft die battle?!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
UIteindelijk kijken we naar de overgebleven goodguy en de badguy wie het zou overleven in een battle (hier dus wel de sterkste). Daarvoor gebruiken we de top4 van zowel de goodguys als de badguys. Voegen ze samen in een groep en doen de battle lopen.
De battle komt na de selectie beste Evilguy vs Goodguyquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar blijft die battle?!Dit is gewoon wéér een selectie!
![]()
OKquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
De battle komt na de selectie beste Evilguy vs Goodguy.
Dat is nu toch al?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
Daarvoor gebruiken we de top4 van zowel de goodguys als de badguys.
Ja klopt, maar die gaan we NA de laatste individuele battle doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK![]()
Maar dan snap ik nog steeds dit niet:
[..]
Dat is nu toch al?![]()
OMG! Teams... captains... het klinkt steeds geiler!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die gaan we NA de laatste individuele battle doen. Maar de teams zijn nu inderdaad bekend. Nu alleen nog de Captains
Oeh photoshop... Ik ga er nu aan werkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG! Teams... captains... het klinkt steeds geiler!![]()
Misschien kan iemand ook nog een mooie photoshop maken van het good guy en het bad guy team!![]()
Best een goed idee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
Ik zal mijn best doen om deze ronde sneller te sluiten dan de vorige
quote:
Ja, ik wilde al aan je gaan vragen of je wist uit welke scène mijn avatar is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik herken dat stukje opeens uit je avatar. Dat is wanneer de fagita's van Ross klaar zijn
!
Met dat belabberde Ierse accentquote:Op donderdag 2 november 2006 16:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Angelus als character ben ik toch wel fan van, en dan vooral in de flashbacks.
Kanquote:Op donderdag 2 november 2006 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Komt er ook nog een leukste aflevering?.
Alleen omdat jij het vraagtquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer, wil je volgende keer wel de 'e' in Wesley toevoegen?
.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:20 schreef Angelcakes het volgende:
* The Goodguys
Wesley vs Buffy
* The Badguys
Angelus vs Lilah
LOLquote:
sssht nie verradenquote:
niet veel aan toe te voegen !quote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef QueenR het volgende:
uiteraard verslaat Angelus Wesley met gemak.
Een maal Angelus dus!!
Angel heeft helemaal geen zelfkennisquote:Op maandag 20 november 2006 14:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Angelus is juist wel heel slim, Angel was toen nog beetje beledigd dat ze Angelus slimmer vonden dan Angel, maar hij gaf ze wel gelijk
quote:Op maandag 20 november 2006 19:26 schreef Zhenar het volgende:
Is iedereen zich er wel van bewust dat het er nu om gaat wie wie kan verslaan?![]()
Sommigen gebruiken nl. argumenten als "hij heeft zoveel doorgemaakt", maar dat is niet echt een argument voor wie er wint in een gevecht, lijkt mij![]()
Zo heb ik het beoordeeld idd. En niet, zoals erna staat wie een battle zou winnen.quote:Hierien wordt er uit een groot aantal selectie goodguys de beste (dus favoriete) goodguy en beste (ook favoriete) badguy gekozen. Je kiest dus niet voor de sterkste (is eerder thematisch bedoeld) maar dus voor je favoriet.
quote:Op maandag 20 november 2006 19:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
Zo heb ik het beoordeeld idd. En niet, zoals erna staat wie een battle zou winnen.
Al zou het dan toch ook Wesley worden..
Van dat tweede zijn we al afgeweken, dus dat eerste doet er ook niet echt meer toe denk ikquote:UIteindelijk kijken we naar de overgebleven goodguy en de badguy wie het zou overleven in een battle (hier dus wel de sterkste). Daarvoor gebruiken we de top4 van zowel de goodguys als de badguys.
quote:Je kiest dus niet voor de sterkste (is eerder thematisch bedoeld) maar dus voor je favoriet.
Ik snap er niets meer van!quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:52 schreef Dizer het volgende:
Je mag er maken wat je zelf wilt. Straks, na deze ronde, kiezen we op wapens en krachten.
Lees eens wat Wombcat zegt....quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik snap er niets meer van!![]()
En ik blijf niet stemmen!![]()
stiekem wel hoor
![]()
Lees jij eens wat daaronder staat in de OP!quote:
De top 4's zijn niet samengevoegd, dus zo te zien is het hele idee gaandeweg verlaten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
UIteindelijk kijken we naar de overgebleven goodguy en de badguy wie het zou overleven in een battle (hier dus wel de sterkste). Daarvoor gebruiken we de top4 van zowel de goodguys als de badguys. Voegen ze samen in een groep en doen de battle lopen.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
De battle komt na de selectie beste Evilguy vs Goodguy.
I know, maar ik probeer Dizer te irriteren!quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De top 4's zijn niet samengevoegd, dus zo te zien is het hele idee gaandeweg verlaten.
Dizer heeft dit trouwens ook een tijdje geleden aangegeven:
[..]
De teams zijn bekend. De captains zijn bekend. Moeten we nu vast bepalen welke captain het wint, en gaan we daarna de teams tegen elkaar laten vechten?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:00 schreef Dizer het volgende:
Ja klopt, maar die gaan we NA de laatste individuele battle doen. Maar de teams zijn nu inderdaad bekend. Nu alleen nog de Captains
Jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:06 schreef M.I.B. het volgende:
Om de discussie nog maar verder te verwarren:
[..]
De teams zijn bekend. De captains zijn bekend. Moeten we nu vast bepalen welke captain het wint, en gaan we daarna de teams tegen elkaar laten vechten?
Dude, ik heb allang op Wesley gestemdquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja.
Na deze ronde (dus als Zhenar gaat stemmen, kan ik gaan battelen vanavond) dan gaan we battelen dus.
Als ik thuis ben. Heb daar de plaatjes, niet hier op de uniquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, ik heb allang op Wesley gestemd![]()
Ik vind hem het tofste en ik denk dat hij van Angelus zou winnen![]()
Dus bring on die battle![]()
Wat ik hieruit begrijp is dat de winnaar uit de "voorrondes" bepaald wordt door een favoriet te kiezen en het in de "finale" puur op kracht aankomt.. ikweetnie hoor, maar ik wacht wel rustig af wat er verder gaat komenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Ok, Hier is ie eindelijk. Tournement nummero uno van 2006. In dit deel gaan we de Goodguy vs Badguy doen.
Hierien wordt er uit een groot aantal selectie goodguys de beste (dus favoriete) goodguy en beste (ook favoriete) badguy gekozen. Je kiest dus niet voor de sterkste (is eerder thematisch bedoeld) maar dus voor je favoriet. UIteindelijk kijken we naar de overgebleven goodguy en de badguy wie het zou overleven in een battle (hier dus wel de sterkste). Daarvoor gebruiken we de top4 van zowel de goodguys als de badguys. Voegen ze samen in een groep en doen de battle lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |