De top 4's zijn niet samengevoegd, dus zo te zien is het hele idee gaandeweg verlaten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
UIteindelijk kijken we naar de overgebleven goodguy en de badguy wie het zou overleven in een battle (hier dus wel de sterkste). Daarvoor gebruiken we de top4 van zowel de goodguys als de badguys. Voegen ze samen in een groep en doen de battle lopen.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
De battle komt na de selectie beste Evilguy vs Goodguy.
I know, maar ik probeer Dizer te irriteren!quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De top 4's zijn niet samengevoegd, dus zo te zien is het hele idee gaandeweg verlaten.
Dizer heeft dit trouwens ook een tijdje geleden aangegeven:
[..]
De teams zijn bekend. De captains zijn bekend. Moeten we nu vast bepalen welke captain het wint, en gaan we daarna de teams tegen elkaar laten vechten?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:00 schreef Dizer het volgende:
Ja klopt, maar die gaan we NA de laatste individuele battle doen. Maar de teams zijn nu inderdaad bekend. Nu alleen nog de Captains
Jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:06 schreef M.I.B. het volgende:
Om de discussie nog maar verder te verwarren:
[..]
De teams zijn bekend. De captains zijn bekend. Moeten we nu vast bepalen welke captain het wint, en gaan we daarna de teams tegen elkaar laten vechten?
Dude, ik heb allang op Wesley gestemdquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja.
Na deze ronde (dus als Zhenar gaat stemmen, kan ik gaan battelen vanavond) dan gaan we battelen dus.
Als ik thuis ben. Heb daar de plaatjes, niet hier op de uniquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, ik heb allang op Wesley gestemd![]()
Ik vind hem het tofste en ik denk dat hij van Angelus zou winnen![]()
Dus bring on die battle![]()
Wat ik hieruit begrijp is dat de winnaar uit de "voorrondes" bepaald wordt door een favoriet te kiezen en het in de "finale" puur op kracht aankomt.. ikweetnie hoor, maar ik wacht wel rustig af wat er verder gaat komenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Ok, Hier is ie eindelijk. Tournement nummero uno van 2006. In dit deel gaan we de Goodguy vs Badguy doen.
Hierien wordt er uit een groot aantal selectie goodguys de beste (dus favoriete) goodguy en beste (ook favoriete) badguy gekozen. Je kiest dus niet voor de sterkste (is eerder thematisch bedoeld) maar dus voor je favoriet. UIteindelijk kijken we naar de overgebleven goodguy en de badguy wie het zou overleven in een battle (hier dus wel de sterkste). Daarvoor gebruiken we de top4 van zowel de goodguys als de badguys. Voegen ze samen in een groep en doen de battle lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |