Ik kan me het eind nog wel herinneren, ik weet ook dat Angel daar nog sterker van geworden is, maar ik snapte niet zo goed hoe Lilah het bloed als kracht kon gebruiken
Maar dan bij deze ook mijn voorspelling:
Lilah stelt niets voor, iedere willekeurige goodguy kan haar verslaan.
Angelus kan verslagen worden door Buffy, zeker als ze met hulp van bijvoorbeeld wat magie van Wesley samenwerkt, of samen met Angel tegen Angelus vecht (dat zou een knap stukje camera-trucage zijn geweest
![]()
).
Illyria is moeilijker, maar niet onmogelijk. Zeker als Buffy met Angel samenwerkt voor het fysieke deel, en Wesley het magische deel voor zijn rekening neemt.
Glory is eigenlijk onmogelijk te verslaan. Hooguit als zij midden in een gevecht verandert in Ben. Misschien dat Wesley zoiets zou kunnen afdwingen met wat magie, als ze in een gevecht is met Buffy en Angel.
Dus, de goodguys tegen iedere willekeurige badguy is een overwinning voor de goodguys (een beetje zoals het einde van Angel ook, kies je tegenstanders een voor een uit).
Maar zo dom zullen de badguys niet zijn. Ze zullen een gevecht afdwingen waarin iedereen tegelijk meedoet.
Beste aanvalskans voor de goodguys is: Wesley en Buffy tegen Glory, terwijl Angel Angelus bezighoudt en Fred Illyria.
Stel, het lukt Wesley en Buffy om Glory te doden, dan is minimaal Buffy gewond. Angel zal verliezen van Angelus. Illyria zal het altijd winnen van Fred. Buffy zal vervolgens verliezen van Angelus, en Wesley zal verliezen van Illyria.
Conclusie: The goodguys zouden een kans hebben, als ze tegen de badguys konden vechten op hun voorwaarden, maar aangezien dat niet gaat gebeuren, voorspel ik een glansrijke overwinning voor de badguys
[ Bericht 0% gewijzigd door M.I.B. op 23-11-2006 18:40:33 (Gloria -> Glory) ]