quote:
De vieeerdeee rondeeeeeequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:14 schreef Smirnov het volgende:
Waar blijft de 4e ronde?
ditto againquote:Op maandag 30 oktober 2006 07:27 schreef Angelcakes het volgende:
* The Good Guys
Wesley vs Fred
Buffy vs Angel
* The Bad Guys
Angelus vs Illyria
Lilah vs Glory
Waar blijft die battle?!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
UIteindelijk kijken we naar de overgebleven goodguy en de badguy wie het zou overleven in een battle (hier dus wel de sterkste). Daarvoor gebruiken we de top4 van zowel de goodguys als de badguys. Voegen ze samen in een groep en doen de battle lopen.
De battle komt na de selectie beste Evilguy vs Goodguyquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar blijft die battle?!Dit is gewoon wéér een selectie!
![]()
OKquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
De battle komt na de selectie beste Evilguy vs Goodguy.
Dat is nu toch al?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
Daarvoor gebruiken we de top4 van zowel de goodguys als de badguys.
Ja klopt, maar die gaan we NA de laatste individuele battle doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK![]()
Maar dan snap ik nog steeds dit niet:
[..]
Dat is nu toch al?![]()
OMG! Teams... captains... het klinkt steeds geiler!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die gaan we NA de laatste individuele battle doen. Maar de teams zijn nu inderdaad bekend. Nu alleen nog de Captains
Oeh photoshop... Ik ga er nu aan werkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG! Teams... captains... het klinkt steeds geiler!![]()
Misschien kan iemand ook nog een mooie photoshop maken van het good guy en het bad guy team!![]()
Best een goed idee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
Ik zal mijn best doen om deze ronde sneller te sluiten dan de vorige
quote:
Ja, ik wilde al aan je gaan vragen of je wist uit welke scène mijn avatar is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik herken dat stukje opeens uit je avatar. Dat is wanneer de fagita's van Ross klaar zijn
!
Met dat belabberde Ierse accentquote:Op donderdag 2 november 2006 16:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Angelus als character ben ik toch wel fan van, en dan vooral in de flashbacks.
Kanquote:Op donderdag 2 november 2006 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Komt er ook nog een leukste aflevering?.
Alleen omdat jij het vraagtquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer, wil je volgende keer wel de 'e' in Wesley toevoegen?
.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:20 schreef Angelcakes het volgende:
* The Goodguys
Wesley vs Buffy
* The Badguys
Angelus vs Lilah
LOLquote:
sssht nie verradenquote:
niet veel aan toe te voegen !quote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef QueenR het volgende:
uiteraard verslaat Angelus Wesley met gemak.
Een maal Angelus dus!!
Angel heeft helemaal geen zelfkennisquote:Op maandag 20 november 2006 14:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Angelus is juist wel heel slim, Angel was toen nog beetje beledigd dat ze Angelus slimmer vonden dan Angel, maar hij gaf ze wel gelijk
quote:Op maandag 20 november 2006 19:26 schreef Zhenar het volgende:
Is iedereen zich er wel van bewust dat het er nu om gaat wie wie kan verslaan?![]()
Sommigen gebruiken nl. argumenten als "hij heeft zoveel doorgemaakt", maar dat is niet echt een argument voor wie er wint in een gevecht, lijkt mij![]()
Zo heb ik het beoordeeld idd. En niet, zoals erna staat wie een battle zou winnen.quote:Hierien wordt er uit een groot aantal selectie goodguys de beste (dus favoriete) goodguy en beste (ook favoriete) badguy gekozen. Je kiest dus niet voor de sterkste (is eerder thematisch bedoeld) maar dus voor je favoriet.
quote:Op maandag 20 november 2006 19:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
Zo heb ik het beoordeeld idd. En niet, zoals erna staat wie een battle zou winnen.
Al zou het dan toch ook Wesley worden..
Van dat tweede zijn we al afgeweken, dus dat eerste doet er ook niet echt meer toe denk ikquote:UIteindelijk kijken we naar de overgebleven goodguy en de badguy wie het zou overleven in een battle (hier dus wel de sterkste). Daarvoor gebruiken we de top4 van zowel de goodguys als de badguys.
quote:Je kiest dus niet voor de sterkste (is eerder thematisch bedoeld) maar dus voor je favoriet.
Ik snap er niets meer van!quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:52 schreef Dizer het volgende:
Je mag er maken wat je zelf wilt. Straks, na deze ronde, kiezen we op wapens en krachten.
Lees eens wat Wombcat zegt....quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik snap er niets meer van!![]()
En ik blijf niet stemmen!![]()
stiekem wel hoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |