Hij zei toch als ik bij de laatste 6 zit loop ik vanaf het zwembad naar de douche toe.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja maar die is zo preuts met zijn naaktheid maar met zijn seksualiteit heeft hij zogenaamd geen probleem!?![]()
Het is gewoon klets!
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had een Debiteuren Crediteuren TT verwacht.
Mag nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had een Debiteuren Crediteuren TT verwacht.
What's new ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:00 schreef wolferl het volgende:
Strontvlieg loopt alsof hij heel breed en gespierd is.
BB6 is keihard, ook voor het personeel...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:00 schreef Sonique het volgende:
Ik las trouwens net op de BB site dat er een vent van het geluid van de trap is gevallen en overleden is,,,
Tis misschien een beetje raar om te zeggen, maar het is te merken.
Laat maar, hij loopt al in z'n blote torso.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef ruby het volgende:
E10 heeft het warm. Krijgen we weer die kinky torso te zien?
een ding is zeker... hij zal nooit verdrinken want stront drijftquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:00 schreef wolferl het volgende:
Strontvlieg loopt alsof hij heel breed en gespierd is.
Zegt hij dat echt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:02 schreef Sonique het volgende:
Is dat een bloesje van e10 van 3000 euro?
Doe eens even verneuken Mo!
Ze loopt net de badkamer binnen op S3quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:05 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Janine eigenlijk ? Heb 'r al een tijdje niet gezien en hoor er ook niet op de achtergrond bleren.
Maak je geen zorgen, ze staat in de badkamer te tetteren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:05 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Janine eigenlijk ? Heb 'r al een tijdje niet gezien en hoor er ook niet op de achtergrond bleren.
Strontvlieg's afgetrainde sixpack.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef ruby het volgende:
E10 heeft het warm. Krijgen we weer die kinky torso te zien?
Gelukkig, ik zie haar alweer zingen, dansen en blerenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ze staat in de badkamer te tetteren.
Sja, er is niets anders om over te typen ben ik bang.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zie haar alweer zingen, dansen en bleren![]()
Waarom moet ik dat nou weer typen....![]()
Elk derde woord van hem slaat nergens op, dus waarschijnlijk wordt je niet gek...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:07 schreef ruby het volgende:
Wat zegt E10 tegen Moniqiue? Wat heb je een hangreet?
Of word ik gewoon gek?
Strontvlieg maakt vrienden, jammer dat hij niet is genomineerd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:07 schreef ruby het volgende:
Wat zegt E10 tegen Moniqiue? Wat heb je een hangreet?
Of word ik gewoon gek?
ohoohoh...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:56 schreef Inca het volgende:
[..]
Hij zei toch als ik bij de laatste 6 zit loop ik vanaf het zwembad naar de douche toe.
het zal zijn tijd duren. Hij denk dat hij populair is omdat ie twee van twee oudjes heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Strontvlieg maakt vrienden, jammer dat hij niet is genomineerd.
Ja DUHHHHHHHH met Eggie in zwembad zeker die breekt zijn nek dan om bij die foon te komen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Hot Line zàl rinkelen!
Het lijkt wel alsof de Nominaties alle andere spanningen weer naar boven halen, want de Bewoners beginnen nu ook over de Hot Line.
Wanneer zou hij nou weer gaan? "Niemand durft hem eigenlijk op te nemen", dat viel Sabrina wel tegen de vorige keer dat de rode telefoon rinkelde. "Ik durf het wel hoor", zegt zij dapper. Dat zullen we dan wel zien de komende tijd. Want dat de Big Brother Hot Line binnenkort van zich laat horen is een feit. Maar wanneer is altijd de vraag. Hij is nog maar één keer afgegaan en had toen een nare boodschap voor Egbert. Ondanks zijn angst voor de Hot Line was hij er als eerste bij. Hangt Sabrina hetzelfde lot boven haar blonde lokken?
Welke boodschap?
"Er kan ook iets leuks uit komen", probeert Micheline de spanning er af te halen. Niet iedereen is daarvan overtuigd en dat is misschien wel een betere houding. Met Big Brother dit jaar weet je het nooit!
Bron:Talpa
Aangezien de streams supersaai zijn, lijkt het me nu een goed moment.
Appel en sinaasappel geesten gezoeken milicaquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:15 schreef bbfakir het volgende:
Milica is van plan heel veel fruit te eten.
[afbeelding]
Das vrij kansloos ja....wel lef om je moeder als kansloos te bestempelen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:17 schreef ruby het volgende:
Milica vindt Hilde zo'n type die op allebei gaat stemmen (bellen).
helden gaan toch vaak dood?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
Jeroen blijft een held.
Idd. Net als Marlies die niets toevoegt. t Zou ook niet opvallen als morgen Marcia en Egbert niet door het huis heenlopen trouwens.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van mij mag Jeroen wel blijven. Milica is net zo achterbaks als d'r moeder (dat loeder), dus mooi opzouten met dat dikke wijf in spé.
Ik hoop echt dat Marlies dan de klos is en genomineerd staat. Dat mens is nog schijnheiliger dan alle voorgaande BB bewoners bij elkaar. Volgens mij is het sowieso een kwestie van tijd dat ze daarop keihard zal worden afgerekend.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef gucci2 het volgende:
die telefoon moet maar eens wat heibel daar gaan brengen... juist of 2 mensen dr bij.. of 2 nieuwe.. en hun beide niet meer.... want als het zo een week doorgaat.. wordt het beetje eentonig..
Bedankt voor de waarschuwing...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef Sonique het volgende:
Echt waar, Eggie zit op de plee, en BB doet het geluid echt veel harder om te kunnen horen
Scan!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Marlies dan de klos is en genomineerd staat. Dat mens is nog schijnheiliger dan alle voorgaande BB bewoners bij elkaar. Volgens mij is het sowieso een kwestie van tijd dat ze daarop keihard zal worden afgerekend.
Eruit met die slijmtrien
Waar? In t zwembad?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
Eens ff opletten of Egbert zijn handen ook wast
We zijn het niet vaak met elkaar eens, maar wat Marlies betreft zitten we echt op 1 lijn!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Marlies dan de klos is en genomineerd staat. Dat mens is nog schijnheiliger dan alle voorgaande BB bewoners bij elkaar. Volgens mij is het sowieso een kwestie van tijd dat ze daarop keihard zal worden afgerekend.
Eruit met die slijmtrien
Marlies is slim en "gehaaid", Melica is achterbaks bezig. Dat is wel een verschil. En mMarlies zoekt het gesprek op met iedereen. Melica loopt achter de ruggen van mensen te kletsen. Marlies in mindere mate, zij zoekt de confrontatie wél op met het andere groepje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eruit met die slijmtrien
Jaiks! Scary shit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als de zoemer gaat, als Egbert heeft zitten kakken en net zijn reet afveegt, zie ik hem al helemaal dat tentje uit komen met z'n broek op half zeven, het toiletpapier als een staart uit zijn naat achter hem aan slepend.
Idd. Ik weet niet wat ze beter past, hypocriet of schijnheilig?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:29 schreef Day het volgende:
Wat een gezeik van Milica en Jeroen. Zij hadden toch ook een komplot om Tijn eruit te stemmen?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
ZWOLLE - Een 7-jarig jongetje heeft anderhalf jaar lang twee klasgenootjes bij een openbare basisschool in Zwolle seksueel misbruikt. Dat meldt basisschool De Werkschuit woensdag.
Bron
Broertje van E10 ?![]()
wie de bal kaatst....?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:29 schreef Day het volgende:
Wat een gezeik van Milica en Jeroen. Zij hadden toch ook een komplot om Tijn eruit te stemmen?
Daarom, en kan me voorstellen dat ze op zo'n redactionele vergadering dan zo zitten van: "Eens kijken, wat is de meest vernederende manier om iemand af te zeiken op TV." En dan een hoop gelach, en dan zoiemand die zegt, als we hem nou eens een week lang in een bootje in het zwembad laten dobberen? en dat iemand anders dan zegt 'JA! en dan die sleutel erboven hangen!'quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg bijna plaatsvervangende fysieke klachten van Egbert, lijkt me niet geweldig voor zijn rug, nek, etc etc.
Die shots zijn er al vaker geweest.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het idee dat die sleutel zo gaat vallen.
Er kwam een lang shot van bovenaf gemaakt, en dat was toen ook het geval met Riks koffer.
Eerst shot van bovenaf, en na een paar minuten viel ie
Gelukkig hebben we de gele rolstoel nog.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg bijna plaatsvervangende fysieke klachten van Egbert, lijkt me niet geweldig voor zijn rug, nek, etc etc.
Wie weetquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het idee dat die sleutel zo gaat vallen.
Er kwam een lang shot van bovenaf gemaakt, en dat was toen ook het geval met Riks koffer.
Eerst shot van bovenaf, en na een paar minuten viel ie
Sorry maar Janine is net zo erg ....quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Marlies dan de klos is en genomineerd staat. Dat mens is nog schijnheiliger dan alle voorgaande BB bewoners bij elkaar.
Dat was echt een schattig knulletjequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
ZWOLLE - Een 7-jarig jongetje heeft anderhalf jaar lang twee klasgenootjes bij een openbare basisschool in Zwolle seksueel misbruikt. Dat meldt basisschool De Werkschuit woensdag.
Bron
Broertje van E10 ?![]()
Dan heb ik die gemistquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die shots zijn er al vaker geweest.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:19 schreef CartWOman het volgende:
Jeroen: '2 leuke mensen op de bank, hoe kan dát dan?'
Janine schreeuwt heel hard, en loopt daarna weg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar Janine is net zo erg ....zoniet erger...met haar minne manier van mensen op een nummer zetten
Nee meer met zielig doen, net als haar moeder. Ik denk dat ze daarom zal blijven.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:35 schreef Nightman het volgende:
Jeroen en Milica zitten echt te zemeken.
Van welke kant ze het ook bekijken, ze worden gewoon keihard afgerekend op het feit dat ze twee groepen heel bewust in stand hebben gehouden. (Janine heeft met goed gevolg een onwijs goed besluit genomen: aansluiten bij de sterksten.)
Jeroen en Milica kunnen hoog en laag springen, maar ze zijn te laat...
Etienne is als hij zo vervelend blijft ook snel aan de beurt, en ook Marlies zullen ze gaan afrekenen op haar gedrag.
Eén van beiden moet iig gaan. Hooguit Milica kan met een charme offensief en "slimmigheden" de executie uitstellen, maar gaan doet ze...
Tja, volgens de gezusters is E10 ook zoooooo lief, echt niets negatiefs over te zeggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was echt een schattig knulletje![]()
idem.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Janine schreeuwt heel hard, en loopt daarna weg.
Marlies gaat discussies aan, die ze dankzij haar sterke sociale vaardigheden gegarandeerd wint.
Ik vind Marlies zelf wel leuk
Van mij mag ze voorlopig nog wel blijven, met haar uiten van haar gevoel, en haar heerlijke aanwezigheid bij (vooral) gesprekken die nergens over gaan.
Dat het dan nauwelijks lukt schijnbelangstelling te kunnen verbergen![]()
Vele worden dit jaar met MEnno van vorig jaar vergeleken, maar Marlies is toch wel het meeste 'de Menno' van dit jaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
idem.
Haar begrijpende blikken en antwoorden op dat lege gelul allemaal....![]()
Ja, (eerder vanavond) dat ze het zooo heeeeeeerlijk vind om 2 uurtjes alleen thuis te zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
idem.
Haar begrijpende blikken en antwoorden op dat lege gelul allemaal....![]()
Ik zet liever het geluid uit als Marlies ergens is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef n1ek het volgende:
even op marlies letten hoevaak ze precies, lekker, ja, bizar, heftig zegt
HEAR HEAR!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Janine schreeuwt heel hard, en loopt daarna weg.
Marlies gaat discussies aan, die ze dankzij haar sterke sociale vaardigheden gegarandeerd wint.
Ik vind Marlies zelf wel leuk
Van mij mag ze voorlopig nog wel blijven, met haar uiten van haar gevoel, en haar heerlijke aanwezigheid bij (vooral) gesprekken die nergens over gaan.
Dat het dan nauwelijks lukt schijnbelangstelling te kunnen verbergen![]()
Jij hebt volgens mij wat tegen vrouwen met inhoudquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zet liever het geluid uit als Marlies ergens is.
Ik denk dat Marlies, Monique, Tijn en Semih de meest intelligente personen zijn in het huis.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, (eerder vanavond) dat ze het zooo heeeeeeerlijk vind om 2 uurtjes alleen thuis te zijn.
Dan gaat ze haar agenda bijwerken en haar post openen
Dat helpt wel goed als je niet het gevaar wil lopen ooit je mening bij te stellenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel tegen schijnheilige vrouwen met inhoud ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij wat tegen vrouwen met inhoud![]()
Over de opdrachten klagen ze over het algemeen heel weinig. Zelfs Hilde klaagde pas achteraf en was tijdens de opdracht hard bezig. In tegenstelling tot BB5, waar ze na 10 seconden al riepen dat het onmogelijk was.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef mazaru het volgende:
Egbert is kapot, en er komt geen klacht over zijn lippen![]()
Ik lees hier wel wat ze nu weer geflikt heeft. Veel meer mensen hebben haar gelukkig al door. Dat achterbakse gezeik van haar de hele tijd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat helpt wel goed als je niet het gevaar wil lopen ooit je mening bij te stellen
Schijnheilige vrouwen ZONDER inhoud daarentegen zijn voor jou de top toch ? (Milica)quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel tegen schijnheilige vrouwen met inhoud ja.
Die inhoud is er wel, maar ze kan die niet goed ventilerenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef n1ek het volgende:
inhoud en marlies
contradictio in terminus
Daarom is Milica natuurlijk jouw nummer 1. Schijnheilig zónder inhoud.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel tegen schijnheilige vrouwen met inhoud ja.
180 !!!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk dat Marlies, Monique, Tijn en Semih de meest intelligente personen zijn in het huis.
Dat is eigenlijk ook mijn finale groepje waarvan ik wil dat ze de eindstreep gaan halen.
Alles op zwartquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:47 schreef Sonique het volgende:
Noppo streamo hiero
* Versabommie Highfived LS!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarom is Milica natuurlijk jouw nummer 1. Schijnheilig zónder inhoud.![]()
Hou jij het maar lekker bij Marlies danquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schijnheilige vrouwen ZONDER inhoud daarentegen zijn voor jou de top toch ? (Milica)![]()
morgenochtend? Ja dat hij een nieuwe lading wc rollen krijgt ter indicatie van hoelang hij er nog zal zittenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:49 schreef itsme het volgende:
Hoe lang zal het nog duren voor Egbert? tot morgenochtend?
tis niet mijn favo, maar iedereen die niet milica is is in jouw ogen inferieur....zo doe je overkomen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou jij het maar lekker bij Marlies dan.... Niemand kan je verwijten dat je smaak hebt in ieder geval
![]()
Laat jezelf nou s niet zo opnaaien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou jij het maar lekker bij Marlies dan.... Niemand kan je verwijten dat je smaak hebt in ieder geval
![]()
meer smaak dan een inhoudloze miliciaquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Daar lopen de meningen over uiteen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me even heel kort bijpraten over het wat en hoe van Menno uit BB5 ?![]()
Heb toen niet gekeken![]()
Zo jammerquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
thnx beeb, dat had ik ff nodigquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:51 schreef itsme het volgende:
[..]
meer smaak dan een inhoudloze milicia![]()
Had Eggie vanavond niet veel te lang pauze genomen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:47 schreef pullup het volgende:
Hij valt niet![]()
![]()
Eggie is genept door BB
![]()
![]()
![]()
Andere sever kiezen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:52 schreef ruby het volgende:
Waar slaat dit op dat de streams zwart zijn?![]()
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:52 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Had Eggie vanavond niet veel te lang pauze genomen?
Klok stond al lang op "0" ging die op zijn gemak het vest aantrekken en bootje in.
Die zit tot de kerst voor lul te dobberen![]()
Alles is zwart bij mij, welke server ik ook kiesquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:52 schreef ruby het volgende:
Waar slaat dit op dat de streams zwart zijn?![]()
ach we moeten er aan gewend zijn nu.quote:
THxquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Daar lopen de meningen over uiteen.
Hij was goed met het spel bezig, maar is door een opdracht van BB zo buiten de groep gevallen (hij moest iedereen wijsmaken dat hij homo was. Dit lukte, maar de overige bewoners vergaven het hem niet dat hij gelogen had.
Menno begon een eigen BB te leven zeg maar, hij werdt totaal genegeerd door de rest. aLlles wat verkeerd ging was de schuld van Menno volgens de groep.
Menno was mijn favoriet
En dat heb ik dus met dat stemgeluid van E10( waarschijnlijk om nog mèèr redenen)quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut een pittige baas en geen zeurpiet. Alleen weer iets te braaf dus ik vind het mooi dat ze hem een beetje extra stangen daarmeequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:56 schreef natronic het volgende:
petje af voor egbert, hij kan lachen om zijn eigen stomme fout en vat de opdracht zeer sportief op zonder te klagen
Wat zei ze ?quote:
Wazig? Nee hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
mn streams lopen ook niet helemaal lekker, allemaal wazige groene shit op stream 3![]()
Ik heb een peddelende Eggie op stream 1quote:Op woensdag 20 september 2006 00:00 schreef arneaux het volgende:
Nog steeds geen beeld op stream 1 bij http://www.gillesdesmit.com/bb/.
Ik mis dus niets.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een peddelende Eggie op stream 1(op Gilles dus)
quote:
Daar wordt je ook niet vrolijk van...........quote:
bijna elke andere bewoner had al bij drie vakbonden geklaagd dat dit toch echt onmenselijk was, eggie nietquote:Op woensdag 20 september 2006 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die zelfspot die Egbert heeft
We zijn nu bezig met BB6, Sonique!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:13 schreef Sonique het volgende:
Even om de sleur te doorbreken, een filmpje van de BB5 bewoners van pas geleden in het BB6 huis
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=112468
Staat de 'samenvatting' van BB5 ook nog ergens op talpa?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:13 schreef Sonique het volgende:
Even om de sleur te doorbreken, een filmpje van de BB5 bewoners van pas geleden
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=112468
Lijkt me lachen als ze morgen een doos medicijnen gaan binnenbrengen met de boodschap dat dat voldoende moet zijn voor deze maand!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bijna elke andere bewoner had al bij drie vakbonden geklaagd dat dit toch echt onmenselijk was, eggie niet![]()
Was toch nog even van iets langer geleden... BBhotel welteverstaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
We zijn nu bezig met BB6, Sonique!![]()
* Day gaat even kijken
maar als ik over een maand nog steeds hiernaar zit te kijken, begrijp ik dat kijkcijfer probleem wel langzaamaanquote:Op woensdag 20 september 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me lachen als ze morgen een doos medicijnen gaan binnenbrengen met de boodschap dat dat voldoende moet zijn voor deze maand!
als het aan mij ligt zit hij er met kerst nogquote:Op woensdag 20 september 2006 00:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar als ik over een maand nog steeds hiernaar zit te kijken, begrijp ik dat kijkcijfer probleem wel langzaamaan
[afbeelding]
![]()
Dus ............... blijkt maar weer ...................... God straft onmiddelijkquote:Op woensdag 20 september 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
als het aan mij ligt zit hij er met kerst nog![]()
moetie maar op zijn zooi letten
Weet je hoe land dit Eggie gaat volgen... Ik vind het niet leuk meer eerlijk gezegt.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar als ik over een maand nog steeds hiernaar zit te kijken, begrijp ik dat kijkcijfer probleem wel langzaamaan
[afbeelding]
![]()
Bommie is God niet hoor!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus ............... blijkt maar weer ...................... God straft onmiddelijk![]()
Mocht tie willen..quote:Op woensdag 20 september 2006 00:26 schreef demins het volgende:
![]()
[..]
Bommie is God niet hoor!![]()
maar wel een van zijn naaste medewerkers
Same here...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
Ik hebt er echt helemaal mee gehad. Saaiiiiiii. Truste.
Helaas pleurde ik uit den hemel en heb ik nu mijn eigen toko...bij mij zitten vind je hoeren, drank, sex, drugs en Menno!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:26 schreef demins het volgende:
![]()
[..]
Bommie is God niet hoor!![]()
maar wel een van zijn naaste medewerkers
Laat hem tot de kerst maar dobberenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:26 schreef Addi het volgende:
Ik vind het wel genoeg geweest nu,laat die sleutel maar vallen!
Sodom en Ghomorrah dus.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Helaas pleurde ik uit den hemel en heb ik nu mijn eigen toko...bij mij zitten vind je hoeren, drank, sex, drugs en Menno!![]()
Dus je zit nu op je plek?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Helaas pleurde ik uit den hemel en heb ik nu mijn eigen toko...bij mij zitten vind je hoeren, drank, sex, drugs en Menno!![]()
die kale onschuldige neet, maar wel alles vergeten als een klein kind! Hij moet gewoon een lesje hebben en tot de kerst is wel het minste wat tante big brother kan doen!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:31 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Laat hem tot de kerst maar dobberen![]()
quote:
ja ik heb ook zwart beeld eggie uit zijn kano gepleurd?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:32 schreef Jammie het volgende:
Streams kapoet?
Niet iedereen is geprezen met zo'n mooie sixpack als jij hequote:Op woensdag 20 september 2006 00:36 schreef yellowfirst het volgende:
Onderhand tijd voor een BH voor E10, wordt ietwat vadsig onderhand...![]()
Haperingetje idd maar werkt nu weerquote:
Ik geloof daar niet zo in. Jeroen is iemand van grote woorden, maar weinig daden. Die trekt al heel snel zijn keutel weer in bij het minste zuchtje tegenwind. Eigenlijk waait ie met alle winden mee. Slap figuur.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bizar (om met Marlies woorden te spreken) dat uitgerekend duffe Jeroen voor spanning gaat zorgen straks in het BB huis.
Jeroen is duf en suf en in real life onboeiend. Maar ondanks dat is hij wel veelbesproken hier. Ik hoop dat hij blijft.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:56 schreef n1ek het volgende:
Omdat ze het iets beter met E10 kon vinden en Jeroen een nietszeggend figuur is natuurlijk
True, maar ik zie dat als een soort van leedvermaak. En dat is ook entertainment hequote:Op woensdag 20 september 2006 00:55 schreef Jammie het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in. Jeroen is iemand van grote woorden, maar weinig daden. Die trekt al heel snel zijn keutel weer in bij het minste zuchtje tegenwind. Eigenlijk waait ie met alle winden mee. Slap figuur.
ik hoop het niet, hij wordt alleen vandaag veel besproken vanwege zijn nominatie en omdat ineens zoveel lult en grootspraak heeft..en verder wordt zijn onnavolgbare gebrabbel besprokenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jeroen is duf en suf en in real life onboeiend. Maar ondanks dat is hij wel veelbesproken hier. Ik hoop dat hij blijft.
Zekers. Juist bij zo'n meeloper als Jeroen is het leuk om te zien hoe hij keer op keer afgaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
True, maar ik zie dat als een soort van leedvermaak. En dat is ook entertainment he
Hij is nog niet 1 keer eigenlijk in een hoek geplaatst waarin hij gedwongen is om op de voorgrond te treden. Misschien is dit wel de ommekeer....zou wel lachen zijn als die inene als een blad omslaat en een hele dominante plek in het huis gaat innemenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:59 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik hoop het niet, hij wordt alleen vandaag veel besproken vanwege zijn nominatie en omdat ineens zoveel lult en grootspraak heeft..en verder wordt zijn onnavolgbare gebrabbel besproken
ik ga maar is slapen![]()
Als het om de size goat is E10 exit!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 01:02 schreef Addi het volgende:
aha,een positieve piemel,die had ik nog niet gehoord
Zeerzeker.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:04 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Als het om de size goat is E10 exit!!!
Misschien kan hij een penistransplantatie laten doen. Ik heb gelezen dat dat in China al mogelijk is. Dan zou ik hem wel een negerpiemel willen aanbevelen.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Milica aan E10: "Zou jij iets aan jezelf willen veranderen.."
Begint E10 weer dat hij dikker is geworden, terwijl hij vorige week nog zei dat hij altijd al een dikkertje was geweest. (In tegenstelling tot een eerdere zogenaamde six-pack)
Advies voor E10: Liposuctie en penisvergroting.
GVD handen thuis jijquote:
Rik vind Jeroen domquote:Op woensdag 20 september 2006 01:08 schreef Jammie het volgende:
Nu praten ook Rik, Tijn en Janine over het 'andere' groepje.
En hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:14 schreef Jammie het volgende:
Rik: "Jeroen lult met iedereen mee. En dan denk ik: doe het dan goed. Doe het dan geraffineerd dat iedereen het gelooft. Hij is gewoon dom."
Tijn wordt steeds hypocrieter. Jammer.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Tijn zegt dat hem niet interesseert of Etienne altijd bij Sabrina hangt. Wat een leugenaar, hij zei nog tegen Eg dat hij zich genaaid daardoor voelt!
Als die han er toch af is, kan er misschien nog een vinger af die er dan weer op een andere plek op het lichaam aangenaaid kan worden.quote:
Dan gaat ie daarmee lopen showenquote:Op woensdag 20 september 2006 01:16 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Als die han er toch af is, kan er misschien nog een vinger af die er dan weer op een andere plek op het lichaam aangenaaid kan worden.
Hij heeft zelf nikx om mee te spelen!quote:Op woensdag 20 september 2006 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom mag Etiënne aan de borsten van MIica zitten
Janine en Melica die elkaar in de haren gaan vliegen.. hair extensions all over the placequote:Op woensdag 20 september 2006 01:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Janine zet dat ze geen zin om die kinderachtig gedoe. Laat haar genomineerd worden...De hel breekt los!
Goed idee. Ontploft ze weer eens. Ze begon veelbelovend, maar nu roddelt ze zelfs mee. Jammer.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Janine zet dat ze geen zin om die kinderachtig gedoe. Laat haar genomineerd worden...De hel breekt los!
quote:Op woensdag 20 september 2006 01:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Hij heeft zelf nikx om mee te spelen!![]()
laat die foon overgaan en dan dat milica mag zeggen wie er in haar plaats op de bank gaat...en dat milica janine dan op de bank zet ...quote:Op woensdag 20 september 2006 01:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Zéér goede piemol. Jammer dat E10mm niet over zijn inimini praat...quote:Op woensdag 20 september 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
Jeroen mag geobsedeert zijn door zijn piemelIs het bekijken waard
![]()
Ga je nest in johquote:Op woensdag 20 september 2006 01:27 schreef latevogel het volgende:
Zal die aan het snorkelen zijn?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie Egbert nergens meer, ik heb toch niets gemist he
Die weet dat zeer listig te ontwijken ja. Onlangs vroegen de zusjes wie de kleinste had rechtstreeks aan hem (giebelend en waarschijnlijk het antwoord al wetende) en hij zei bloedserieus dat Egbert niet zo'n grote had en nog meer over de andere mannen. Maar over zichzelf zei hij niksquote:Op woensdag 20 september 2006 01:26 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zéér goede piemol. Jammer dat E10mm niet over zijn inimini praat...
Het bewijs op tafel gooien, zit er voor E10 niet inquote:Op woensdag 20 september 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die weet dat zeer listig te ontwijken ja. Onlangs vroegen de zusjes wie de kleinste had rechtstreeks aan hem (giebelend en waarschijnlijk het antwoord al wetende) en hij zei bloedserieus dat Egbert niet zo'n grote had en nog meer over de andere mannen. Maar over zichzelf zei hij niks![]()
Kolere, knap heur zo langdradig vertellenquote:Op woensdag 20 september 2006 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een zeldzaam nauwelijks te volgen langdradig verhaal van Jeroen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |