En dat heb ik dus met dat stemgeluid van E10( waarschijnlijk om nog mèèr redenen)quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zet liever het geluid uit als Marlies ergens is.
Absoluut een pittige baas en geen zeurpiet. Alleen weer iets te braaf dus ik vind het mooi dat ze hem een beetje extra stangen daarmeequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:56 schreef natronic het volgende:
petje af voor egbert, hij kan lachen om zijn eigen stomme fout en vat de opdracht zeer sportief op zonder te klagen
Wazig? Nee hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
mn streams lopen ook niet helemaal lekker, allemaal wazige groene shit op stream 3![]()
Ik heb een peddelende Eggie op stream 1quote:Op woensdag 20 september 2006 00:00 schreef arneaux het volgende:
Nog steeds geen beeld op stream 1 bij http://www.gillesdesmit.com/bb/.
Ik mis dus niets.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een peddelende Eggie op stream 1(op Gilles dus)
quote:
Daar wordt je ook niet vrolijk van...........quote:
bijna elke andere bewoner had al bij drie vakbonden geklaagd dat dit toch echt onmenselijk was, eggie nietquote:Op woensdag 20 september 2006 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die zelfspot die Egbert heeft
We zijn nu bezig met BB6, Sonique!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:13 schreef Sonique het volgende:
Even om de sleur te doorbreken, een filmpje van de BB5 bewoners van pas geleden in het BB6 huis
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=112468
Staat de 'samenvatting' van BB5 ook nog ergens op talpa?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:13 schreef Sonique het volgende:
Even om de sleur te doorbreken, een filmpje van de BB5 bewoners van pas geleden
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=112468
Lijkt me lachen als ze morgen een doos medicijnen gaan binnenbrengen met de boodschap dat dat voldoende moet zijn voor deze maand!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bijna elke andere bewoner had al bij drie vakbonden geklaagd dat dit toch echt onmenselijk was, eggie niet![]()
Was toch nog even van iets langer geleden... BBhotel welteverstaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
We zijn nu bezig met BB6, Sonique!![]()
* Day gaat even kijken
maar als ik over een maand nog steeds hiernaar zit te kijken, begrijp ik dat kijkcijfer probleem wel langzaamaanquote:Op woensdag 20 september 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me lachen als ze morgen een doos medicijnen gaan binnenbrengen met de boodschap dat dat voldoende moet zijn voor deze maand!
als het aan mij ligt zit hij er met kerst nogquote:Op woensdag 20 september 2006 00:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar als ik over een maand nog steeds hiernaar zit te kijken, begrijp ik dat kijkcijfer probleem wel langzaamaan
[afbeelding]
![]()
Dus ............... blijkt maar weer ...................... God straft onmiddelijkquote:Op woensdag 20 september 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
als het aan mij ligt zit hij er met kerst nog![]()
moetie maar op zijn zooi letten
Weet je hoe land dit Eggie gaat volgen... Ik vind het niet leuk meer eerlijk gezegt.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar als ik over een maand nog steeds hiernaar zit te kijken, begrijp ik dat kijkcijfer probleem wel langzaamaan
[afbeelding]
![]()
Bommie is God niet hoor!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus ............... blijkt maar weer ...................... God straft onmiddelijk![]()
Mocht tie willen..quote:Op woensdag 20 september 2006 00:26 schreef demins het volgende:
![]()
[..]
Bommie is God niet hoor!![]()
maar wel een van zijn naaste medewerkers
Same here...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
Ik hebt er echt helemaal mee gehad. Saaiiiiiii. Truste.
Helaas pleurde ik uit den hemel en heb ik nu mijn eigen toko...bij mij zitten vind je hoeren, drank, sex, drugs en Menno!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:26 schreef demins het volgende:
![]()
[..]
Bommie is God niet hoor!![]()
maar wel een van zijn naaste medewerkers
Laat hem tot de kerst maar dobberenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:26 schreef Addi het volgende:
Ik vind het wel genoeg geweest nu,laat die sleutel maar vallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |