Sodom en Ghomorrah dus.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Helaas pleurde ik uit den hemel en heb ik nu mijn eigen toko...bij mij zitten vind je hoeren, drank, sex, drugs en Menno!![]()
Dus je zit nu op je plek?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Helaas pleurde ik uit den hemel en heb ik nu mijn eigen toko...bij mij zitten vind je hoeren, drank, sex, drugs en Menno!![]()
die kale onschuldige neet, maar wel alles vergeten als een klein kind! Hij moet gewoon een lesje hebben en tot de kerst is wel het minste wat tante big brother kan doen!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:31 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Laat hem tot de kerst maar dobberen![]()
quote:
ja ik heb ook zwart beeld eggie uit zijn kano gepleurd?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:32 schreef Jammie het volgende:
Streams kapoet?
Niet iedereen is geprezen met zo'n mooie sixpack als jij hequote:Op woensdag 20 september 2006 00:36 schreef yellowfirst het volgende:
Onderhand tijd voor een BH voor E10, wordt ietwat vadsig onderhand...![]()
Haperingetje idd maar werkt nu weerquote:
Ik geloof daar niet zo in. Jeroen is iemand van grote woorden, maar weinig daden. Die trekt al heel snel zijn keutel weer in bij het minste zuchtje tegenwind. Eigenlijk waait ie met alle winden mee. Slap figuur.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bizar (om met Marlies woorden te spreken) dat uitgerekend duffe Jeroen voor spanning gaat zorgen straks in het BB huis.
Jeroen is duf en suf en in real life onboeiend. Maar ondanks dat is hij wel veelbesproken hier. Ik hoop dat hij blijft.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:56 schreef n1ek het volgende:
Omdat ze het iets beter met E10 kon vinden en Jeroen een nietszeggend figuur is natuurlijk
True, maar ik zie dat als een soort van leedvermaak. En dat is ook entertainment hequote:Op woensdag 20 september 2006 00:55 schreef Jammie het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in. Jeroen is iemand van grote woorden, maar weinig daden. Die trekt al heel snel zijn keutel weer in bij het minste zuchtje tegenwind. Eigenlijk waait ie met alle winden mee. Slap figuur.
ik hoop het niet, hij wordt alleen vandaag veel besproken vanwege zijn nominatie en omdat ineens zoveel lult en grootspraak heeft..en verder wordt zijn onnavolgbare gebrabbel besprokenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jeroen is duf en suf en in real life onboeiend. Maar ondanks dat is hij wel veelbesproken hier. Ik hoop dat hij blijft.
Zekers. Juist bij zo'n meeloper als Jeroen is het leuk om te zien hoe hij keer op keer afgaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
True, maar ik zie dat als een soort van leedvermaak. En dat is ook entertainment he
Hij is nog niet 1 keer eigenlijk in een hoek geplaatst waarin hij gedwongen is om op de voorgrond te treden. Misschien is dit wel de ommekeer....zou wel lachen zijn als die inene als een blad omslaat en een hele dominante plek in het huis gaat innemenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:59 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik hoop het niet, hij wordt alleen vandaag veel besproken vanwege zijn nominatie en omdat ineens zoveel lult en grootspraak heeft..en verder wordt zijn onnavolgbare gebrabbel besproken
ik ga maar is slapen![]()
Als het om de size goat is E10 exit!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 01:02 schreef Addi het volgende:
aha,een positieve piemel,die had ik nog niet gehoord
Zeerzeker.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:04 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Als het om de size goat is E10 exit!!!
Misschien kan hij een penistransplantatie laten doen. Ik heb gelezen dat dat in China al mogelijk is. Dan zou ik hem wel een negerpiemel willen aanbevelen.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Milica aan E10: "Zou jij iets aan jezelf willen veranderen.."
Begint E10 weer dat hij dikker is geworden, terwijl hij vorige week nog zei dat hij altijd al een dikkertje was geweest. (In tegenstelling tot een eerdere zogenaamde six-pack)
Advies voor E10: Liposuctie en penisvergroting.
GVD handen thuis jijquote:
Rik vind Jeroen domquote:Op woensdag 20 september 2006 01:08 schreef Jammie het volgende:
Nu praten ook Rik, Tijn en Janine over het 'andere' groepje.
En hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:14 schreef Jammie het volgende:
Rik: "Jeroen lult met iedereen mee. En dan denk ik: doe het dan goed. Doe het dan geraffineerd dat iedereen het gelooft. Hij is gewoon dom."
Tijn wordt steeds hypocrieter. Jammer.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Tijn zegt dat hem niet interesseert of Etienne altijd bij Sabrina hangt. Wat een leugenaar, hij zei nog tegen Eg dat hij zich genaaid daardoor voelt!
Als die han er toch af is, kan er misschien nog een vinger af die er dan weer op een andere plek op het lichaam aangenaaid kan worden.quote:
Dan gaat ie daarmee lopen showenquote:Op woensdag 20 september 2006 01:16 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Als die han er toch af is, kan er misschien nog een vinger af die er dan weer op een andere plek op het lichaam aangenaaid kan worden.
Hij heeft zelf nikx om mee te spelen!quote:Op woensdag 20 september 2006 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom mag Etiënne aan de borsten van MIica zitten
Janine en Melica die elkaar in de haren gaan vliegen.. hair extensions all over the placequote:Op woensdag 20 september 2006 01:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Janine zet dat ze geen zin om die kinderachtig gedoe. Laat haar genomineerd worden...De hel breekt los!
Goed idee. Ontploft ze weer eens. Ze begon veelbelovend, maar nu roddelt ze zelfs mee. Jammer.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Janine zet dat ze geen zin om die kinderachtig gedoe. Laat haar genomineerd worden...De hel breekt los!
quote:Op woensdag 20 september 2006 01:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Hij heeft zelf nikx om mee te spelen!![]()
laat die foon overgaan en dan dat milica mag zeggen wie er in haar plaats op de bank gaat...en dat milica janine dan op de bank zet ...quote:Op woensdag 20 september 2006 01:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Zéér goede piemol. Jammer dat E10mm niet over zijn inimini praat...quote:Op woensdag 20 september 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
Jeroen mag geobsedeert zijn door zijn piemelIs het bekijken waard
![]()
Ga je nest in johquote:Op woensdag 20 september 2006 01:27 schreef latevogel het volgende:
Zal die aan het snorkelen zijn?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie Egbert nergens meer, ik heb toch niets gemist he
Die weet dat zeer listig te ontwijken ja. Onlangs vroegen de zusjes wie de kleinste had rechtstreeks aan hem (giebelend en waarschijnlijk het antwoord al wetende) en hij zei bloedserieus dat Egbert niet zo'n grote had en nog meer over de andere mannen. Maar over zichzelf zei hij niksquote:Op woensdag 20 september 2006 01:26 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zéér goede piemol. Jammer dat E10mm niet over zijn inimini praat...
Het bewijs op tafel gooien, zit er voor E10 niet inquote:Op woensdag 20 september 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die weet dat zeer listig te ontwijken ja. Onlangs vroegen de zusjes wie de kleinste had rechtstreeks aan hem (giebelend en waarschijnlijk het antwoord al wetende) en hij zei bloedserieus dat Egbert niet zo'n grote had en nog meer over de andere mannen. Maar over zichzelf zei hij niks![]()
Kolere, knap heur zo langdradig vertellenquote:Op woensdag 20 september 2006 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een zeldzaam nauwelijks te volgen langdradig verhaal van Jeroen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |