abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42029970
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:05 schreef Oversight het volgende:

[..]

Onthoud dit goed, want het is een onweerlegbaar feit dat hij die kennis op dat moment (en zeer wel mogelijk nogmaals) ontving...

Daar komen straks in de volgende vragen nog een paar sappige details bij die dit nog ongeloofwaardiger maken... er is zelf een directe aanwijzing dat hij beelden van de inslag heeft gezien,... maar dat later...
Ja, er was een "crisis-kamer" voor hem ingericht in de school, met een tv.... Whooptie-fuckin-doo
pi_42030138
Neem ff mijn edit mee in je quote wil je?
◢◤
pi_42030253
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:08 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ja, er was een "crisis-kamer" voor hem ingericht in de school, met een tv.... Whooptie-fuckin-doo
Bijna goed, die was er inderdaad maar dan in zijn voertuigcolonne.

En speciaal voor jou zal ik vraag 5 omwisselen met vraag 2, komt ie vanavond nog aan de beurt, goed?
◢◤
pi_42030270
Die publieke agenda van Bush, hoe moet ik me dat voorstellen?

Een website waarop je kunt zien waar hij vanmiddag te vinden is?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_42030514
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Oversight het volgende:

[..]

9:15 (approximately): President Bush leaves the classroom in which he has been reading with students, and enters another, commandeered by the Secret Service. It contains a telephone, a television showing the news coverage, and several senior staff members. The president speaks to Vice President Dick Cheney, Dr. Rice, New York Governor George Pataki, and FBI Director Robert Mueller, and prepares brief remarks[2].

Het is maar van wiki, maar klopt dit niet dan?
quote:
En speciaal voor jou zal ik vraag 5 omwisselen met vraag 2, komt ie vanavond nog aan de beurt, goed?
Ben benieuwd...
pi_42030669
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Oversight het volgende:

[..]

Nee hij had het helemaal goed jij zit fout:

pi_42030922
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Nee hij had het helemaal goed jij zit fout:

ik heb ergens een plaatje van zijn studio in de motor-cade...

ff zoeken......

Dit bovenstaande noem ik toch echt een klaslokaal met een foto-momentje...
◢◤
pi_42031290
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:27 schreef Oversight het volgende:

[..]

ff zoeken......

Stel je zit in een school en je moet een tijdelijk controlcenter in richten. Wat voor ruimte neem je daar dan voor?

Er staat een TV in de achtergond, met zo te zien WTC in beeld, zou die in een klaslokaal staan waar Bush net de kindertjes voorleest?
pi_42032225
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:27 schreef Oversight het volgende:

[..]

ff zoeken......

Bush moest in de motor-cade een mobieltje lenen van iemand anders omdat die comandopost (niet meer dan een secure phoneline) die jij bedoelt geeneens werkte.

bovenstaande foto's van van de holding room naast het klaslokaal waar Bush zat.

He then goes into an empty classroom next door and meets with his staff there. [ABC News, 9/11/2002]

He intermittently watches the television coverage in the room. [Albuquerque Tribune, 9/10/2002] He also speaks on the phone to advisers, first calling National Security Adviser Rice, then Vice President Cheney, then New York Governor George Pataki. [Daily Mail, 9/8/2002] Bush often turns to look at a television screen. He declares, “We’re at war.” [BBC, 9/1/2002] Bush later claims he makes no major decisions about the crisis until after boarding Air Force One at 9:55 a.m. (see (9:56 a.m.)).
http://www.cooperativeresearch.org/timeline.jsp?timeline=complete_911_timeline&startpos=1200#a903

President Bush’s motorcade leaves Booker Elementary School and heads toward Sarasota-Bradenton International Airport. [Washington Times, 10/8/2002; Daily Telegraph, 12/16/2001; Wall Street Journal, 3/22/2004] A few days after 9/11, Sarasota’s main newspaper reports, “Sarasota barely skirted its own disaster. As it turns out, terrorists targeted the president and Air Force One on Tuesday, maybe even while they were on the ground in Sarasota and certainly not long after. The Secret Service learned of the threat just minutes after Bush left Booker Elementary.” [Sarasota Herald-Tribune, 9/16/2001] Kevin Down, a Sarasota police officer at the scene, recalls, “I thought they were actually anticipating a terrorist attack on the president while we were en route.” [BBC, 8/30/2002] ABC News reporter Ann Compton, who is part of the motorcade, recalls, “It was a mad-dash motorcade out to the airport.” [BBC, 9/1/2002] A year later, Chief of Staff Andrew Card says, “As we were heading to Air Force One, we did hear about the Pentagon attack, and we also learned, what turned out to be a mistake, but we learned that the Air Force One package could in fact be a target.” [MSNBC, 9/9/2002]
http://www.cooperativeres(...)tem=a934bookerdepart

Goede comandopost ja ze kregen geeneens bericht over het pentagon. En laat ajb die smileys achterwegen, je komt zo totaal niet serieus over.
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:09:19 #110
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_42035026
mouzzer

"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:40:29 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_42035981
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:54 schreef mouzzer het volgende:

En laat ajb die smileys achterwegen, je komt zo totaal niet serieus over.
Het maakt zo'n topic totaal onleesbaar, maar hij luistert toch niet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42036704
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 00:40 schreef APK het volgende:

[..]

Het maakt zo'n topic totaal onleesbaar, maar hij luistert toch niet.
Daar gaat het ook niet om. Ook al is het stompzinnig. Als het maar veel is. En aanwezig!
Helpt waar hij kan!
  vrijdag 22 september 2006 @ 01:34:30 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_42036955
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 01:17 schreef NoSigar het volgende:

Daar gaat het ook niet om. Ook al is het stompzinnig. Als het maar veel is. En aanwezig!
Het is totaal off topic, maar voor zover ik het kan lezen zijn de vragen legitiem en intrigerend.
Helaas ik krijg moordneigingen van die smileys en ik vrees dat dat ook de bedoeling is.

Ik zal er verder voorlopig mijn bek over houden, maar wmb mag er voor sommige posters een smiley-beperking in een volgende update van Replique geplaatst worden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2006 @ 05:58:31 #114
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42038175
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef Knarf het volgende:
Op die dag waren er om 9:06 3 vliegtuigen waar men zeker van wist dat ze gekaapt waren. 2 waren al gecrashed. 1 zat nog in de lucht en was minimaal 1500 km bij Bush vandaan.

Om 9:16 wist men van de 4e kaping af. Deze was echter ook minimaal 1500 km bij Bush vandaan.

Voor deze vliegtuigen hoefde Bush niet te vluchten.

Er waren echter nog meer vliegtuigen die verdacht werden van kaping. Dit waren ze achteraf echter niet. Maar als deze verdachte vliegtuigen allemaal erg ver bij Bush vandaan waren. Dan hoeft Bush nog steeds niet weg.

Maar Bush moest moest nog wel de natie ter woord staan. Dit kun je niet vanuit een rijdende auto doen. Er waren echter wel genoeg camera's in die school. Mensen achter de schermen hebben waarschijnlijk in dat half uur die speech voorbereid. Vandaar dat Bush in de school moest blijven.
(Dit is echter pure speculatie van mijn kant. Maar lijkt mij ook redelijk plausibel.)
Twee dingen waar ik moeite mee heb. Allereerst je vaststelling dat Bush geen gevaar liep.

Om 9:06 is Bush geinformeerd over de tweede crash en krijgt het bericht "America is under attack".

Om 9:43 crasht Vlucht 77 in het Pentagon.

Het Pentagon was niet geavacueerd. M.a.w. het was in die zin een "verrassingsaanval". Agree?

Nu zeg jij over die 37 minuten tussentijd:

"Maar als deze verdachte vliegtuigen allemaal erg ver bij Bush vandaan waren. Dan hoeft Bush nog steeds niet weg."

Men wist tot het laatste moment niet eens dat Washington DC. aangevallen zou worden! Hoe kon men dan weten of denken dat Emma E. Booker Elementary School in Floride wel veilig was?

Het was complete chaos bij Norad en niemand had overzicht van wie, wat, waar en hoe met betrekking tot het vliegverkeer. Komt nog bij dat Bush zich op een plek bevindt die vooraf in de media bekend is gemaakt. Alleen al het niet weten dat het veilig was of niet, en dat kon niemand weten is ons verteld, zou genoeg moeten zijn om zich met piepende banden uit de weg te maken.

Het tweede is het idee dat de pers daar toch was en Bush tijdens zoiets toch op TV moest komen, dus blijven kwam wel goed uit.

Echt no offence, maar dat is imo even kinderlijk als "de leerlingen niet willen laten schrikken". Veiligheid is prioriteit nummer één, bange kinderen of de gemakkelijkheid van verzamelde pers be damned.

Bush is blijven zitten en de veiligheidsdienst heeft hem niet weggehaald, dat, terwijl god mocht weten wat er zich allemaal in het luchtruim afspeelde.
pi_42038691
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 05:58 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Om 9:43 crasht Vlucht 77 in het Pentagon.

Het Pentagon was niet geavacueerd. M.a.w. het was in die zin een "verrassingsaanval". Agree?

Nu zeg jij over die 37 minuten tussentijd:

"Maar als deze verdachte vliegtuigen allemaal erg ver bij Bush vandaan waren. Dan hoeft Bush nog steeds niet weg."

Men wist tot het laatste moment niet eens dat Washington DC. aangevallen zou worden! Hoe kon men dan weten of denken dat Emma E. Booker Elementary School in Floride wel veilig was?
Hier staat tegenover dat men kennelijk ook niet dacht dat het Pentagon aangevallen zou worden, anders was dat wel geėvacueerd. Rumsfeld zat nota bene nog rustig in zijn kantoor.
Als ze geen aanleiding hadden om te denken dat het Pentagon aangevallen zou kunnen worden, zouden ze dan wel aanleiding gehad hebben om te denken dat de school in Florida niet veilig was? Want het is natuurlijk wel zo dat men daar een gecontroleerde omgeving had (net zoals Rumsfeld in een gecontroleerde omgeving zat).
  vrijdag 22 september 2006 @ 08:25:46 #116
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_42038749
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 08:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hier staat tegenover dat men kennelijk ook niet dacht dat het Pentagon aangevallen zou worden, anders was dat wel geėvacueerd. Rumsfeld zat nota bene nog rustig in zijn kantoor.
Als ze geen aanleiding hadden om te denken dat het Pentagon aangevallen zou kunnen worden, zouden ze dan wel aanleiding gehad hebben om te denken dat de school in Florida niet veilig was? Want het is natuurlijk wel zo dat men daar een gecontroleerde omgeving had (net zoals Rumsfeld in een gecontroleerde omgeving zat).
Dat was mijn gedachte ook.

Niemand is verplaatst, Rice en Cheney zaten ook nog in het Witte Huis, wat waarschijnlijk target nummer 4 was.

Ik denk dat je hier echt de incompetentie van de Secret Service aan het werk zag.
Ze wisten niet meer wat te doen.
Waarschijnlijk was hun gedachte: "Get him on TV, to speak to the nation".
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:41:04 #117
19194 Oversight
◢◤
pi_42071069
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 08:25 schreef Knarf het volgende:

[..]

Dat was mijn gedachte ook.

Niemand is verplaatst, Rice en Cheney zaten ook nog in het Witte Huis, wat waarschijnlijk target nummer 4 was.

Ik denk dat je hier echt de incompetentie van de Secret Service aan het werk zag.
Ze wisten niet meer wat te doen.
Waarschijnlijk was hun gedachte: "Get him on TV, to speak to the nation".
Rice en Chenay werden direct na de tweede inslag verwijderd van hun werkplekken, en ondergebracht in de bunkers onder het Witte Huis.
◢◤
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:52:43 #118
19194 Oversight
◢◤
pi_42071281
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:54 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Bush moest in de motor-cade een mobieltje lenen van iemand anders omdat die comandopost (niet meer dan een secure phoneline) die jij bedoelt geeneens werkte.

-knip-
yeah, right!

The motorcade, een hoofdstuk apart, komen we nog uitgebreid aan toe....

Enkele voertuigen zijn uitsluitend ingericht voor zijn communicatie, en het afluisteren/ verstoren van alle ongewenst communicatie in de directe omgeving.

Hij heeft beschikking over iedere satteliet die ooit de ruitme in werd geschoten, systemen die in 6-voud redundent zijn aangebracht, en waarbij mensen persoonlijk veranwoordelijk zijn voor permanante waarborging van continuiteit van comunicatie.
quote:
Goede comandopost ja ze kregen geeneens bericht over het pentagon. En laat ajb die smileys achterwegen, je komt zo totaal niet serieus over.

CNN liet om 08:42 live de brandende WTC zien, en de geheime dienst wist het pas vlak voor de president rond 09:00 uur de klas betrad ?

Als een Russische raketsilo een onverwachte oefenscheet laat, zit er binnen 30 seconden iemand met een koffertje met codes van tegenmaatregelen voor zijn neus, net als in de film....
◢◤
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:26:10 #119
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_42071858
Ik heb nogsteeds het vermopeden dat bush verschool zich onder die kinderen.
Terroristen willen statement maken met hun acties. En geen laffe daad waarmee met zekerheid
de hele wereld op hun dak krijgen.
Ik denk dat bush dit wel wist en zich willens en wetens op deze manier als een lafaard gedroeg.
Als bush echt een doelwit zou zijn geweest, had hij zijn white ass gelijk weggemoved uit die school vol kinderen.
Als terrositen niet schuwen kinderen te vermoorden als dat uitkomt was bush toch een gevaar in
nabijzijn voor die kinderen toch? Maar hij werd toch niet verplaattst. Dat vind ik vreemd.

wat een witte laffaard.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:33:59 #120
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_42072001
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 08:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Rumsfeld heeft zelfs gezegd van let op. Het is nog niet over. Binnen aanzienbare tijd zijn wij aan de beurt.
Dus het verrassingsaanval is onzin.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:35:47 #121
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_42072041
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Terroristen willen statement maken met hun acties. En geen laffe daad waarmee met zekerheid
Ik denk dat bush dit wel wist en zich willens en wetens op deze manier als een lafaard gedroeg.
Als bush echt een doelwit zou zijn geweest, had hij zijn white ass gelijk weggemoved uit die school vol kinderen.
Als terrositen niet schuwen kinderen te vermoorden als dat uitkomt was bush toch een gevaar in
nabijzijn voor die kinderen toch? Maar hij werd toch niet verplaattst. Dat vind ik vreemd.

wat een witte laffaard.
Het is onbegonnen werk. Heb ik zelf al ondervonden met andere 911 aspecten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:03:55 #122
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_42072590
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:26 schreef a-child-in-chains het volgende:

wat een witte laffaard.
Dit is natuurlijk onzin.

Die school had een target kunnen zijn. Maar, wat als Bush daar wel was weggegaan? Dan was het nog steeds een target. Hoe moeten de kapers namelijk weten dat Bush niet meer in die school zit? En wat wordt dan hun nieuwe target? Een rijdend convoy?
Ik denk niet dat ze constant naar een TV lopen te kijken. Daar is namelijk niet echt veel tijd voor als je een vliegtuig en veel passagiers onder controle wilt houden.

En terroristen schuwen geen kinder levens. Kijk naar de Palestijnen en Tjetjenen.
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:10:39 #123
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_42072744
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:41 schreef Oversight het volgende:

[..]

Rice en Chenay werden direct na de tweede inslag verwijderd van hun werkplekken, en ondergebracht in de bunkers onder het Witte Huis.
Niet waar.
quote:
86) 9:32 a.m.: Secret Service agents burst into Cheney's White House office. They carry him under his arms -- nearly lifting him off the ground -- and take him to the security of the underground bunker in the White House basement.
http://www.911timeline.net/
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:29:16 #124
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42073140
Hoe wil iemand een vliegtuig in een school vliegen? Als dit al lukt, wat me ontiegelijk moeilijk lijkt, hoe wil je dan verzekeren dat de president daarbij geraakt wordt? Dit alles lijkt me schier onmogeljik en een reden voor weinig paniek..
pi_42076572
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:52 schreef Oversight het volgende:

CNN liet om 08:42 live de brandende WTC zien, en de geheime dienst wist het pas vlak voor de president rond 09:00 uur de klas betrad ?

Doe toch niet zokinderachtig. Wat maarkt een brandend gebouw nou uit?

En als je ieder serieus antwoord zo lachwekkend vind, waarom zit je hier dan? Beetje triest als blijkt dat je zelf onzin en foutieve informatie aan het geven bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')