Ja, er was een "crisis-kamer" voor hem ingericht in de school, met een tv.... Whooptie-fuckin-dooquote:Op donderdag 21 september 2006 22:05 schreef Oversight het volgende:
[..]
Onthoud dit goed, want het is een onweerlegbaar feit dat hij die kennis op dat moment (en zeer wel mogelijk nogmaals) ontving...
Daar komen straks in de volgende vragen nog een paar sappige details bij die dit nog ongeloofwaardiger maken... er is zelf een directe aanwijzing dat hij beelden van de inslag heeft gezien,... maar dat later...
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:08 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, er was een "crisis-kamer" voor hem ingericht in de school, met een tv.... Whooptie-fuckin-doo
9:15 (approximately): President Bush leaves the classroom in which he has been reading with students, and enters another, commandeered by the Secret Service. It contains a telephone, a television showing the news coverage, and several senior staff members. The president speaks to Vice President Dick Cheney, Dr. Rice, New York Governor George Pataki, and FBI Director Robert Mueller, and prepares brief remarks[2].quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Bijna goed, die was er inderdaad maar dan in zijn voertuigcolonne.
Ben benieuwd...quote:En speciaal voor jou zal ik vraag 5 omwisselen met vraag 2, komt ie vanavond nog aan de beurt, goed?
Nee hij had het helemaal goed jij zit fout:quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Bijna goed, die was er inderdaad maar dan in zijn voertuigcolonne.
En speciaal voor jou zal ik vraag 5 omwisselen met vraag 2, komt ie vanavond nog aan de beurt, goed?
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Nee hij had het helemaal goed jij zit fout:
Stel je zit in een school en je moet een tijdelijk controlcenter in richten. Wat voor ruimte neem je daar dan voor?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
ik heb ergens een plaatje van zijn studio in de motor-cade...
ff zoeken......
Dit bovenstaande noem ik toch echt een klaslokaal met een foto-momentje...
Bush moest in de motor-cade een mobieltje lenen van iemand anders omdat die comandopost (niet meer dan een secure phoneline) die jij bedoelt geeneens werkte.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
ik heb ergens een plaatje van zijn studio in de motor-cade...
ff zoeken......
Dit bovenstaande noem ik toch echt een klaslokaal met een foto-momentje...
Het maakt zo'n topic totaal onleesbaar, maar hij luistert toch niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:54 schreef mouzzer het volgende:
En laat ajb die smileys achterwegen, je komt zo totaal niet serieus over.
Daar gaat het ook niet om. Ook al is het stompzinnig. Als het maar veel is. En aanwezig!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Het maakt zo'n topic totaal onleesbaar, maar hij luistert toch niet.
Het is totaal off topic, maar voor zover ik het kan lezen zijn de vragen legitiem en intrigerend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:17 schreef NoSigar het volgende:
Daar gaat het ook niet om. Ook al is het stompzinnig. Als het maar veel is. En aanwezig!
Twee dingen waar ik moeite mee heb. Allereerst je vaststelling dat Bush geen gevaar liep.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef Knarf het volgende:
Op die dag waren er om 9:06 3 vliegtuigen waar men zeker van wist dat ze gekaapt waren. 2 waren al gecrashed. 1 zat nog in de lucht en was minimaal 1500 km bij Bush vandaan.
Om 9:16 wist men van de 4e kaping af. Deze was echter ook minimaal 1500 km bij Bush vandaan.
Voor deze vliegtuigen hoefde Bush niet te vluchten.
Er waren echter nog meer vliegtuigen die verdacht werden van kaping. Dit waren ze achteraf echter niet. Maar als deze verdachte vliegtuigen allemaal erg ver bij Bush vandaan waren. Dan hoeft Bush nog steeds niet weg.
Maar Bush moest moest nog wel de natie ter woord staan. Dit kun je niet vanuit een rijdende auto doen. Er waren echter wel genoeg camera's in die school. Mensen achter de schermen hebben waarschijnlijk in dat half uur die speech voorbereid. Vandaar dat Bush in de school moest blijven.
(Dit is echter pure speculatie van mijn kant. Maar lijkt mij ook redelijk plausibel.)
Hier staat tegenover dat men kennelijk ook niet dacht dat het Pentagon aangevallen zou worden, anders was dat wel geėvacueerd. Rumsfeld zat nota bene nog rustig in zijn kantoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 05:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Om 9:43 crasht Vlucht 77 in het Pentagon.
Het Pentagon was niet geavacueerd. M.a.w. het was in die zin een "verrassingsaanval". Agree?
Nu zeg jij over die 37 minuten tussentijd:
"Maar als deze verdachte vliegtuigen allemaal erg ver bij Bush vandaan waren. Dan hoeft Bush nog steeds niet weg."
Men wist tot het laatste moment niet eens dat Washington DC. aangevallen zou worden! Hoe kon men dan weten of denken dat Emma E. Booker Elementary School in Floride wel veilig was?
Dat was mijn gedachte ook.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hier staat tegenover dat men kennelijk ook niet dacht dat het Pentagon aangevallen zou worden, anders was dat wel geėvacueerd. Rumsfeld zat nota bene nog rustig in zijn kantoor.
Als ze geen aanleiding hadden om te denken dat het Pentagon aangevallen zou kunnen worden, zouden ze dan wel aanleiding gehad hebben om te denken dat de school in Florida niet veilig was? Want het is natuurlijk wel zo dat men daar een gecontroleerde omgeving had (net zoals Rumsfeld in een gecontroleerde omgeving zat).
quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:25 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook.
Niemand is verplaatst, Rice en Cheney zaten ook nog in het Witte Huis, wat waarschijnlijk target nummer 4 was.
Ik denk dat je hier echt de incompetentie van de Secret Service aan het werk zag.
Ze wisten niet meer wat te doen.
Waarschijnlijk was hun gedachte: "Get him on TV, to speak to the nation".
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:54 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bush moest in de motor-cade een mobieltje lenen van iemand anders omdat die comandopost (niet meer dan een secure phoneline) die jij bedoelt geeneens werkte.
-knip-
quote:Goede comandopost ja ze kregen geeneens bericht over het pentagon. En laat ajb die smileys achterwegen, je komt zo totaal niet serieus over.
Rumsfeld heeft zelfs gezegd van let op. Het is nog niet over. Binnen aanzienbare tijd zijn wij aan de beurt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hier staat tegenover dat men kennelijk ook niet dacht dat het Pentagon aangevallen zou worden, anders was dat wel geėvacueerd. Rumsfeld zat nota bene nog rustig in zijn kantoor.
Als ze geen aanleiding hadden om te denken dat het Pentagon aangevallen zou kunnen worden, zouden ze dan wel aanleiding gehad hebben om te denken dat de school in Florida niet veilig was? Want het is natuurlijk wel zo dat men daar een gecontroleerde omgeving had (net zoals Rumsfeld in een gecontroleerde omgeving zat).
Het is onbegonnen werk. Heb ik zelf al ondervonden met andere 911 aspecten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb nogsteeds het vermopeden dat bush verschool zich onder die kinderen.
Terroristen willen statement maken met hun acties. En geen laffe daad waarmee met zekerheid
de hele wereld op hun dak krijgen.
Ik denk dat bush dit wel wist en zich willens en wetens op deze manier als een lafaard gedroeg.
Als bush echt een doelwit zou zijn geweest, had hij zijn white ass gelijk weggemoved uit die school vol kinderen.
Als terrositen niet schuwen kinderen te vermoorden als dat uitkomt was bush toch een gevaar in
nabijzijn voor die kinderen toch? Maar hij werd toch niet verplaattst. Dat vind ik vreemd.
wat een witte laffaard.
Dit is natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb nogsteeds het vermopeden dat bush verschool zich onder die kinderen.
Terroristen willen statement maken met hun acties. En geen laffe daad waarmee met zekerheid
de hele wereld op hun dak krijgen.
Ik denk dat bush dit wel wist en zich willens en wetens op deze manier als een lafaard gedroeg.
Als bush echt een doelwit zou zijn geweest, had hij zijn white ass gelijk weggemoved uit die school vol kinderen.
Als terrositen niet schuwen kinderen te vermoorden als dat uitkomt was bush toch een gevaar in
nabijzijn voor die kinderen toch? Maar hij werd toch niet verplaattst. Dat vind ik vreemd.
wat een witte laffaard.
Niet waar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
Rice en Chenay werden direct na de tweede inslag verwijderd van hun werkplekken, en ondergebracht in de bunkers onder het Witte Huis.
http://www.911timeline.net/quote:86) 9:32 a.m.: Secret Service agents burst into Cheney's White House office. They carry him under his arms -- nearly lifting him off the ground -- and take him to the security of the underground bunker in the White House basement.
Doe toch niet zokinderachtig. Wat maarkt een brandend gebouw nou uit?quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:52 schreef Oversight het volgende:
CNN liet om 08:42 live de brandende WTC zien, en de geheime dienst wist het pas vlak voor de president rond 09:00 uur de klas betrad ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |