ik ben moe van alle bullshit rond 911, zo moe dat ik er helemaal niks meer over hoef te lezen, dus tot ziens, mij zie je niet meer terug.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nu begin je zelf ook bullshit te verkopen BG ...
911 ging toch om het aanvallen van symbolen ? De president is er net zo een.
Of je moeder je herhaaldelijk op je hoofd heeft laten vallen tijdens je jeugd....quote:Op donderdag 21 september 2006 18:18 schreef Orwell het volgende:
wat was de vraag?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef nietzman het volgende:
Incompetentie neemt soms vreemde vormen aan.
Men wist niet hoeveel gekaapte vliegtuigen er waren. In die regio in Florida zelf zijn alleen al zes vliegvelden.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:15 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik vind het idee van 1500 kilomter verderop een wagen ingesleurd worden toch net iets belachelijker....
Jij vindt het meest logische antwoord gewoon niet voldoende, geef maar toe. Lekker je vingers in je oren steken, burellen en vooral niet even nuchter nadenken Je wilt gewoon horen dat Bush persoonlijk meer wist over die aanslagen...
Denk je dat die veiligheids mensen bozo's (amerikaans voor sukkels) zijn?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou dit topic gaat bijvoorbeeld over een vrij simpele vraag.
Vanaf dat het tweede vliegtuig de tweede WTC toren raakte wist men dat het om een aanval ging. Bush zit in een lokaal, op een plek die vooraf bekend was (iedereen weet dus al enkele dagen eerder dat Bush daar om die tijd zal zijn) en krijgt te horen dat Amerika wordt aangevallen.
Bush blijft daar vervolgens nog een half uur en ook de presidentiele veiligheidsdienst haalt hem niet weg. Blijkbaar vonden noch Bush zelf, noch zijn veiligheidsdienst dat de president in gevaar was. Dit terwijl er al twee vliegtuigen zijn gecrashed en niemand weet hoeveel gekaapte vliegtuigen er nog meer rondvliegen of waar.
Dus hoe wist men dat Bush daar geen gevaar liep?
Hou het even fatsoenlijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:19 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Of je moeder je herhaaldelijk op je hoofd heeft laten vallen tijdens je jeugd....
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef NorthernStar het volgende:
Dus hoe wist men dat Bush daar geen gevaar liep?
Kom zeg, hij lokt toch gewoon uit, ik heb die vraag al drie keer herhaald.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hou het even fatsoenlijk.
Dat is toch gewoon logisch! Ze gaan toch ook geen persconferentie in LA onderbreken wanneer iemand aan de andere kant van de stad een schot lost? Als er ook maar enige indicatie was van een kaping of aanslag, hadden ze natuurlijk wat gedaan. Maar die paar minuten maakten op dat moment niets uit, dat snapt iedereen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Men wist niet hoeveel gekaapte vliegtuigen er waren. In die regio in Florida zelf zijn alleen al zes vliegvelden.
Nu kun jij wel met je vingers in je oren 1500 kilimeter blijven bleren, maar dat geeft geen antwoord op de vraag waarom men het daar veilig achtte terwijl er evengoed vliegtuigen in Florida gekaapt konden zijn.
Dat weet hij op dat moment niet, voor hetzelfde geld vliegt er een boeing boven die school.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
HIJ ZAT ER EEN DIKKE 1500 KILOMETER VANAF!
Leer lezen. Bush krijgt om zes over negen het bericht dat Amerika wordt aangevallen en hij is gebleven tot de tv presentatie van half tien. Dat is een half uur.quote:Je zit hier te mierenneuken over 7 minuten, terwijl de man 6 staten verderop zat. Zie je dat gewoon niet in?
Je blijft wel lekker bevestigen dat je niet luistert tot je een antwoord hoort dat je wilt horen.
{northern star: -let op je woorden-}quote:Op donderdag 21 september 2006 18:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon logisch! Ze gaan toch ook geen persconferentie in LA onderbreken wanneer iemand aan de andere kant van de stad een schot lost? Als er ook maar enige indicatie was van een kaping of aanslag, hadden ze natuurlijk wat gedaan. Maar die paar minuten maakten op dat moment niets uit, dat snapt iedereen.
Er is m.i. nogal een verschil met op een willekeurige plek zijn die niemand kan weten dan op een plek zijn die vooraf bekend was en in de media was rondbazuind.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:22 schreef Fir3fly het volgende:
Er hadden dus overal vliegtuigen gekaapt kunnen zijn. Dus het maakt wat dat betreft niet zoveel uit waar je zit....
Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker voor je moet maken... Ze wisten ook niet of er op dat moment een bataljon smurfen voor de deur stond. Er was gewoon geen directe dreiging voor de POTUS, klaar.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat weet hij op dat moment niet, voor hetzelfde geld vliegt er een boeing boven die school.
Niemand wist toch welke vliegtuigen gekaapt waren en waar die zich bevonden.
Toen was hij allang ingelicht en was al helemaal duidelijk dat er geen waarschijnlijke dreiging voor hem persoonlijk was...quote:[..]
Leer lezen. Bush krijgt om zes over negen het bericht dat Amerika wordt aangevallen en hij is gebleven tot de tv presentatie van half tien. Dat is een half uur.
Blij dat jij een expert bentquote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
sorry voor de schater, ik kon m niet onderdrukken.
Je bedoelt het vast goed....
Dit klinkt wel plausibel.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef Knarf het volgende:
Op die dag waren er om 9:06 3 vliegtuigen waar men zeker van wist dat ze gekaapt waren. 2 waren al gecrashed. 1 zat nog in de lucht en was minimaal 1500 km bij Bush vandaan.
Om 9:16 wist men van de 4e kaping af. Deze was echter ook minimaal 1500 km bij Bush vandaan.
Voor deze vliegtuigen hoefde Bush niet te vluchten.
Er waren echter nog meer vliegtuigen die verdacht werden van kaping. Dit waren ze achteraf echter niet. Maar als deze verdachte vliegtuigen allemaal erg ver bij Bush vandaan waren. Dan hoeft Bush nog steeds niet weg.
Maar Bush moest moest nog wel de natie ter woord staan. Dit kun je niet vanuit een rijdende auto doen. Er waren echter wel genoeg camera's in die school. Mensen achter de schermen hebben waarschijnlijk in dat half uur die speech voorbereid. Vandaar dat Bush in de school moest blijven.
(Dit is echter pure speculatie van mijn kant. Maar lijkt mij ook redelijk plausibel.)
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:32 schreef NorthernStar het volgende:
Leer lezen. Bush krijgt om zes over negen het bericht dat Amerika wordt aangevallen en hij is gebleven tot de tv presentatie van half tien. Dat is een half uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |