abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 september 2006 @ 18:18:00 #76
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42021706
quote:
Op donderdag 21 september 2006 08:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nu begin je zelf ook bullshit te verkopen BG ...
911 ging toch om het aanvallen van symbolen ? De president is er net zo een.
ik ben moe van alle bullshit rond 911, zo moe dat ik er helemaal niks meer over hoef te lezen, dus tot ziens, mij zie je niet meer terug.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 21 september 2006 @ 18:18:41 #77
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_42021731
wat was de vraag?
Huig
pi_42021765
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:18 schreef Orwell het volgende:
wat was de vraag?
Of je moeder je herhaaldelijk op je hoofd heeft laten vallen tijdens je jeugd....
pi_42021793
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef nietzman het volgende:
Incompetentie neemt soms vreemde vormen aan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 18:21:26 #80
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42021809
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:15 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik vind het idee van 1500 kilomter verderop een wagen ingesleurd worden toch net iets belachelijker....

Jij vindt het meest logische antwoord gewoon niet voldoende, geef maar toe. Lekker je vingers in je oren steken, burellen en vooral niet even nuchter nadenken Je wilt gewoon horen dat Bush persoonlijk meer wist over die aanslagen...
Men wist niet hoeveel gekaapte vliegtuigen er waren. In die regio in Florida zelf zijn alleen al zes vliegvelden.

Nu kun jij wel met je vingers in je oren 1500 kilimeter blijven bleren, maar dat geeft geen antwoord op de vraag waarom men het daar veilig achtte terwijl er evengoed vliegtuigen in Florida gekaapt konden zijn.
  donderdag 21 september 2006 @ 18:22:40 #81
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_42021846
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nou dit topic gaat bijvoorbeeld over een vrij simpele vraag.

Vanaf dat het tweede vliegtuig de tweede WTC toren raakte wist men dat het om een aanval ging. Bush zit in een lokaal, op een plek die vooraf bekend was (iedereen weet dus al enkele dagen eerder dat Bush daar om die tijd zal zijn) en krijgt te horen dat Amerika wordt aangevallen.

Bush blijft daar vervolgens nog een half uur en ook de presidentiele veiligheidsdienst haalt hem niet weg. Blijkbaar vonden noch Bush zelf, noch zijn veiligheidsdienst dat de president in gevaar was. Dit terwijl er al twee vliegtuigen zijn gecrashed en niemand weet hoeveel gekaapte vliegtuigen er nog meer rondvliegen of waar.

Dus hoe wist men dat Bush daar geen gevaar liep?
Denk je dat die veiligheids mensen bozo's (amerikaans voor sukkels) zijn?
Ze zullen er dan wél een hele goede reden voor hebben gehad om bush daar te houden.
Een reden waar wij alleen over kunnen speculeren.
Maar het lijkt me dan een logisch feit dat ze naar alle waarschijnlijkheid daar een goede reden voor hebben gehad
om busch daar te houden.

Dus... Is mijn theorietje dan nogsteeds zo onzinnig?

Als ze wisten dat Bush gevaar zou lopen. En hij zat zelf in die school. En iedereen weet
dat bush op dat moment gevaar loopt (vertraging tussen communicatie is zo goed als nihil hoor, ze hebben vast
hele tofee walkies daarvoor)
Waarom hebben ze dan niet de school direckt ontruimd? Immers zou het toch gevaarlijk voor die kinderen zijn om zo
iemand als bush in de buurt te hebben?
Die kinderen liepen volgens jou ook gevaar. Terrosisten deinsen niet terrug voor een school kinderlijkjes..
Waarom hebben ze de school dan niet direct ontruimd?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  donderdag 21 september 2006 @ 18:22:47 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_42021848
Er hadden dus overal vliegtuigen gekaapt kunnen zijn. Dus het maakt wat dat betreft niet zoveel uit waar je zit....
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 18:22:50 #83
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42021850
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:19 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Of je moeder je herhaaldelijk op je hoofd heeft laten vallen tijdens je jeugd....
Hou het even fatsoenlijk.
pi_42021873
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef NorthernStar het volgende:

Dus hoe wist men dat Bush daar geen gevaar liep?

HIJ ZAT ER EEN DIKKE 1500 KILOMETER VANAF!

Je zit hier te mierenneuken over 7 minuten, terwijl de man 6 staten verderop zat. Zie je dat gewoon niet in?

Je blijft wel lekker bevestigen dat je niet luistert tot je een antwoord hoort dat je wilt horen.
pi_42021885
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:22 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hou het even fatsoenlijk.
Kom zeg, hij lokt toch gewoon uit, ik heb die vraag al drie keer herhaald.
  donderdag 21 september 2006 @ 18:25:32 #86
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_42021932
Niemand luistert naar elkaar. De typische 9/11-discussie
pi_42021990
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Men wist niet hoeveel gekaapte vliegtuigen er waren. In die regio in Florida zelf zijn alleen al zes vliegvelden.

Nu kun jij wel met je vingers in je oren 1500 kilimeter blijven bleren, maar dat geeft geen antwoord op de vraag waarom men het daar veilig achtte terwijl er evengoed vliegtuigen in Florida gekaapt konden zijn.
Dat is toch gewoon logisch! Ze gaan toch ook geen persconferentie in LA onderbreken wanneer iemand aan de andere kant van de stad een schot lost? Als er ook maar enige indicatie was van een kaping of aanslag, hadden ze natuurlijk wat gedaan. Maar die paar minuten maakten op dat moment niets uit, dat snapt iedereen.
pi_42021993
Volgens mij handelde Bush met opzet zo om erg verrast, incompetent en 'totaal niet voorbereid op dergelijke situaties' over te komen:
- zodat hij gemakkelijker herverkozen kon geraken
- voor Halliburton
- voor de olie
- om zich met zijn gefakete incompetentie te kunnen verdedigen voor het geval er een paar internet-hobbyisten achter de "Waarheid" zouden komen
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 18:32:23 #89
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42022123
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

HIJ ZAT ER EEN DIKKE 1500 KILOMETER VANAF!
Dat weet hij op dat moment niet, voor hetzelfde geld vliegt er een boeing boven die school.

Niemand wist toch welke vliegtuigen gekaapt waren en waar die zich bevonden.
quote:
Je zit hier te mierenneuken over 7 minuten, terwijl de man 6 staten verderop zat. Zie je dat gewoon niet in?

Je blijft wel lekker bevestigen dat je niet luistert tot je een antwoord hoort dat je wilt horen.
Leer lezen. Bush krijgt om zes over negen het bericht dat Amerika wordt aangevallen en hij is gebleven tot de tv presentatie van half tien. Dat is een half uur.
  donderdag 21 september 2006 @ 18:39:29 #90
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_42022316
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:27 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon logisch! Ze gaan toch ook geen persconferentie in LA onderbreken wanneer iemand aan de andere kant van de stad een schot lost? Als er ook maar enige indicatie was van een kaping of aanslag, hadden ze natuurlijk wat gedaan. Maar die paar minuten maakten op dat moment niets uit, dat snapt iedereen.
{northern star: -let op je woorden-}

*Zucht*

Wat een domme vergelijklingen weer. typisch.
Er is toch een groot verschil tussen als je hoort dat een schot dat is gelost. Of dat er een heuse vliegtuig dat het WTC invloog?

[ Bericht 64% gewijzigd door a-child-in-chains op 21-09-2006 18:57:18 ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 18:40:13 #91
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42022335
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:22 schreef Fir3fly het volgende:
Er hadden dus overal vliegtuigen gekaapt kunnen zijn. Dus het maakt wat dat betreft niet zoveel uit waar je zit....
Er is m.i. nogal een verschil met op een willekeurige plek zijn die niemand kan weten dan op een plek zijn die vooraf bekend was en in de media was rondbazuind.
  donderdag 21 september 2006 @ 18:41:35 #92
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_42022361
Ik ga hier buiten houden. Dit wordt te zielig. Ik wens Evil_Jur veel succes.
pi_42022383
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat weet hij op dat moment niet, voor hetzelfde geld vliegt er een boeing boven die school.

Niemand wist toch welke vliegtuigen gekaapt waren en waar die zich bevonden.
Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker voor je moet maken... Ze wisten ook niet of er op dat moment een bataljon smurfen voor de deur stond. Er was gewoon geen directe dreiging voor de POTUS, klaar.
quote:
[..]

Leer lezen. Bush krijgt om zes over negen het bericht dat Amerika wordt aangevallen en hij is gebleven tot de tv presentatie van half tien. Dat is een half uur.
Toen was hij allang ingelicht en was al helemaal duidelijk dat er geen waarschijnlijke dreiging voor hem persoonlijk was...

Ik zie echt niet wat je hierachter probeert te zoeken en waarom je gewoon weigert rationeel na te denken... Ik heb in ieder geval geen zin meer om mezelf te blijven herhalen, dus veel plezier met constand dezelfde (stomme) vragen stellen en de antwoorden negeren.
  donderdag 21 september 2006 @ 20:00:01 #94
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_42024738
Op die dag waren er om 9:06 3 vliegtuigen waar men zeker van wist dat ze gekaapt waren. 2 waren al gecrashed. 1 zat nog in de lucht en was minimaal 1500 km bij Bush vandaan.

Om 9:16 wist men van de 4e kaping af. Deze was echter ook minimaal 1500 km bij Bush vandaan.

Voor deze vliegtuigen hoefde Bush niet te vluchten.

Er waren echter nog meer vliegtuigen die verdacht werden van kaping. Dit waren ze achteraf echter niet. Maar als deze verdachte vliegtuigen allemaal erg ver bij Bush vandaan waren. Dan hoeft Bush nog steeds niet weg.

Maar Bush moest moest nog wel de natie ter woord staan. Dit kun je niet vanuit een rijdende auto doen. Er waren echter wel genoeg camera's in die school. Mensen achter de schermen hebben waarschijnlijk in dat half uur die speech voorbereid. Vandaar dat Bush in de school moest blijven.
(Dit is echter pure speculatie van mijn kant. Maar lijkt mij ook redelijk plausibel.)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_42025538
De secret service zal vast gelijk na de eerste berichten van de crash in WTC1 en risico analyse hebben gedaan. Na de 2de crash zal door de secret service helemaal een threat assement gedaan zijn, is de president in direct gevaar, is de locatie veilig? Bij direct gevaar was Bush gelijk afgevoerd, daar heeft Bush niks over te zeggen kindertjes in de zaal of niet. Maar de Secret Service kwam niet in actie maar zette een mobiele post op in een naastgelegen klaslokaal. De uitkomst van de threat assement was dus blijkbaar geen direct gevaar voor de president en de omgeving.

De reactie van Bush zelf na het horen dat de VS aangevallen werd vond ik ook maar vreemd, 1 minuutje even je gedachten op orde brengen o.k. maar ruim 5 minuten voor je uit blijven staren terwijl achterin de zaal pieper na pieper afging.. Dat kan zoveel zeggen maar aan de andere kant zegt het ook niks. Of hij wist dat hij veilig was dus deed niks of hij wist niet wat te doen of te zeggen dus deed niks. Maar voor de Secret Service was de locatie dus veilig, in tegenstelling tot Washington.

Former counter-terrorism advisor Richard Clarke writes in Against All Enemies: "Secret Service had a system that allowed them to see what FAA's radar was seeing." In Air War Over America, a book commissioned by the Air Force documenting the morning of 9/11, it is stated that the FAA contacted Otis Air Force base informing them Flight 11 was headed to Manhattan and had lost its identification signal by 8:30. 3 This indicates Secret Service was in the loop by the same time, or shortly thereafter, since they are able to see FAA radar screens in real time and FAA is reaching out to the military.

It is the Secret Service who has the legal mandate to take supreme command in case of a scheduled major event - or an unplanned major emergency - on American soil; these are designated "National Special Security Events." The Secret Service works with state and local authorities as well as the military to coordinate security efforts; it has the best communication system of any agency in the country; and its personnel are always present with both the President and Vice President - making it the perfect agency to take supreme command in case of a major emergency on American soil.

Bush's Secret Service detail was in real-time communication not only with the FAA, but also the PEOC (Presidential Emergency Operations Center), into which Dick Cheney had reportedly been whisked by the Secret Service. While Bush continued his elementary school photo-op after being told, "America is under attack," Ari Fleischer - according to the Washington Times, 10/7/02 - caught the president's eye and held up a handwritten sign that said "DON'T SAY ANYTHING YET." 8 Bush was intentionally being kept out of the decision-making loop during the critical moments of 9/11.
http://www.fromthewildern(...)_simplify_case.shtml
pi_42025794
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Oversight het volgende:

[..]

sorry voor de schater, ik kon m niet onderdrukken.

Je bedoelt het vast goed....
Blij dat jij een expert bent
Laat me raden , jij hebt beveiliging gedaan en weet er alles van af ?
Toen Clinton in NL was heb ik uitvoerig met die gasten overlegt aangezien ik als militair betrokken was bij de beveiliging. je wilt niet weten hoe uitvoerig alles gecheckt wordt voordat de President ergens komt.
Maar goed , met jou met je oneliners en kut simlies in serieuze onderwerpen en steeds dezelfde vragen waar je al uitvoerig door ik weet niet hoeveel mensen antwoordt hebt gehad ga ik niet eens in discussie want die betonnen plaat voor je kop krijg je met een daisy cutter nog niet eens weg.
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
  donderdag 21 september 2006 @ 20:30:33 #97
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_42025839
Je kunt je je misschien beter afvragen waarom Rumsfeld en Wolfowitz niet uit het Pentagon verwijderd waren. Zij zaten in het gebouw dat wel aangevallen werd.

En wanneer werden Rice en Cheney uit het Witte huis gehaald?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_42027852
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef Knarf het volgende:
Op die dag waren er om 9:06 3 vliegtuigen waar men zeker van wist dat ze gekaapt waren. 2 waren al gecrashed. 1 zat nog in de lucht en was minimaal 1500 km bij Bush vandaan.

Om 9:16 wist men van de 4e kaping af. Deze was echter ook minimaal 1500 km bij Bush vandaan.

Voor deze vliegtuigen hoefde Bush niet te vluchten.

Er waren echter nog meer vliegtuigen die verdacht werden van kaping. Dit waren ze achteraf echter niet. Maar als deze verdachte vliegtuigen allemaal erg ver bij Bush vandaan waren. Dan hoeft Bush nog steeds niet weg.

Maar Bush moest moest nog wel de natie ter woord staan. Dit kun je niet vanuit een rijdende auto doen. Er waren echter wel genoeg camera's in die school. Mensen achter de schermen hebben waarschijnlijk in dat half uur die speech voorbereid. Vandaar dat Bush in de school moest blijven.
(Dit is echter pure speculatie van mijn kant. Maar lijkt mij ook redelijk plausibel.)
Dit klinkt wel plausibel.
pi_42029606
Heren, heren toch,.....

doe nous ff kalm, en kijk rustig naar de feiten...

Gezien alle feiten zou het het meest logisch zijn om:

- Op te staan als president, glimlachend te overleggen met het schoolhoofd dat zijn fire-drills maar eens gedemonstreerd moesten worden.

- Op dat moment opdracht te geven aan geheime dienst om direct bussen te regelen om de leerlingen af te voeren.

- De voertuigcolonne te laten vertrekken met alle toeters en bellen, zodat het doelwit dat hij en de leerlingen op dat moment vormde werd geneutraliseerd....

- Dat idee moet op zn minst zijn geopperd, en is door iemand verworpen die de onherroepelijke macht had om dat te doen.

En dat kunnen er maar een paar zijn geweest.
◢◤
pi_42029856
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:32 schreef NorthernStar het volgende:

Onthoud dit goed, want het is een onweerlegbaar feit dat hij die kennis op dat moment (en zeer wel mogelijk nogmaals) ontving...

Om 09:06 krijgt hij volgens eigen zeggen de mededeling dat het tweede vliegtuig de tweede toren is binnengevlogen, en het dus zeker is dat amerika op dat moment aangevallen wordt...

Dan moeten er toch echt een paar beslissingen worden genomen....

Daar komen straks in de volgende vragen nog een paar sappige details bij die dit nog ongeloofwaardiger maken... er is zelf een directe aanwijzing dat hij beelden van de inslag heeft gezien,... maar dat later...

[ Bericht 19% gewijzigd door Oversight op 21-09-2006 22:11:01 ]
◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')