Ja, er was een "crisis-kamer" voor hem ingericht in de school, met een tv.... Whooptie-fuckin-dooquote:Op donderdag 21 september 2006 22:05 schreef Oversight het volgende:
[..]
Onthoud dit goed, want het is een onweerlegbaar feit dat hij die kennis op dat moment (en zeer wel mogelijk nogmaals) ontving...
Daar komen straks in de volgende vragen nog een paar sappige details bij die dit nog ongeloofwaardiger maken... er is zelf een directe aanwijzing dat hij beelden van de inslag heeft gezien,... maar dat later...
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:08 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, er was een "crisis-kamer" voor hem ingericht in de school, met een tv.... Whooptie-fuckin-doo
9:15 (approximately): President Bush leaves the classroom in which he has been reading with students, and enters another, commandeered by the Secret Service. It contains a telephone, a television showing the news coverage, and several senior staff members. The president speaks to Vice President Dick Cheney, Dr. Rice, New York Governor George Pataki, and FBI Director Robert Mueller, and prepares brief remarks[2].quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Bijna goed, die was er inderdaad maar dan in zijn voertuigcolonne.
Ben benieuwd...quote:En speciaal voor jou zal ik vraag 5 omwisselen met vraag 2, komt ie vanavond nog aan de beurt, goed?
Nee hij had het helemaal goed jij zit fout:quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Bijna goed, die was er inderdaad maar dan in zijn voertuigcolonne.
En speciaal voor jou zal ik vraag 5 omwisselen met vraag 2, komt ie vanavond nog aan de beurt, goed?
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Nee hij had het helemaal goed jij zit fout:
Stel je zit in een school en je moet een tijdelijk controlcenter in richten. Wat voor ruimte neem je daar dan voor?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
ik heb ergens een plaatje van zijn studio in de motor-cade...
ff zoeken......
Dit bovenstaande noem ik toch echt een klaslokaal met een foto-momentje...
Bush moest in de motor-cade een mobieltje lenen van iemand anders omdat die comandopost (niet meer dan een secure phoneline) die jij bedoelt geeneens werkte.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
ik heb ergens een plaatje van zijn studio in de motor-cade...
ff zoeken......
Dit bovenstaande noem ik toch echt een klaslokaal met een foto-momentje...
Het maakt zo'n topic totaal onleesbaar, maar hij luistert toch niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:54 schreef mouzzer het volgende:
En laat ajb die smileys achterwegen, je komt zo totaal niet serieus over.
Daar gaat het ook niet om. Ook al is het stompzinnig. Als het maar veel is. En aanwezig!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Het maakt zo'n topic totaal onleesbaar, maar hij luistert toch niet.
Het is totaal off topic, maar voor zover ik het kan lezen zijn de vragen legitiem en intrigerend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:17 schreef NoSigar het volgende:
Daar gaat het ook niet om. Ook al is het stompzinnig. Als het maar veel is. En aanwezig!
Twee dingen waar ik moeite mee heb. Allereerst je vaststelling dat Bush geen gevaar liep.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef Knarf het volgende:
Op die dag waren er om 9:06 3 vliegtuigen waar men zeker van wist dat ze gekaapt waren. 2 waren al gecrashed. 1 zat nog in de lucht en was minimaal 1500 km bij Bush vandaan.
Om 9:16 wist men van de 4e kaping af. Deze was echter ook minimaal 1500 km bij Bush vandaan.
Voor deze vliegtuigen hoefde Bush niet te vluchten.
Er waren echter nog meer vliegtuigen die verdacht werden van kaping. Dit waren ze achteraf echter niet. Maar als deze verdachte vliegtuigen allemaal erg ver bij Bush vandaan waren. Dan hoeft Bush nog steeds niet weg.
Maar Bush moest moest nog wel de natie ter woord staan. Dit kun je niet vanuit een rijdende auto doen. Er waren echter wel genoeg camera's in die school. Mensen achter de schermen hebben waarschijnlijk in dat half uur die speech voorbereid. Vandaar dat Bush in de school moest blijven.
(Dit is echter pure speculatie van mijn kant. Maar lijkt mij ook redelijk plausibel.)
Hier staat tegenover dat men kennelijk ook niet dacht dat het Pentagon aangevallen zou worden, anders was dat wel geëvacueerd. Rumsfeld zat nota bene nog rustig in zijn kantoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 05:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Om 9:43 crasht Vlucht 77 in het Pentagon.
Het Pentagon was niet geavacueerd. M.a.w. het was in die zin een "verrassingsaanval". Agree?
Nu zeg jij over die 37 minuten tussentijd:
"Maar als deze verdachte vliegtuigen allemaal erg ver bij Bush vandaan waren. Dan hoeft Bush nog steeds niet weg."
Men wist tot het laatste moment niet eens dat Washington DC. aangevallen zou worden! Hoe kon men dan weten of denken dat Emma E. Booker Elementary School in Floride wel veilig was?
Dat was mijn gedachte ook.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hier staat tegenover dat men kennelijk ook niet dacht dat het Pentagon aangevallen zou worden, anders was dat wel geëvacueerd. Rumsfeld zat nota bene nog rustig in zijn kantoor.
Als ze geen aanleiding hadden om te denken dat het Pentagon aangevallen zou kunnen worden, zouden ze dan wel aanleiding gehad hebben om te denken dat de school in Florida niet veilig was? Want het is natuurlijk wel zo dat men daar een gecontroleerde omgeving had (net zoals Rumsfeld in een gecontroleerde omgeving zat).
quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:25 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook.
Niemand is verplaatst, Rice en Cheney zaten ook nog in het Witte Huis, wat waarschijnlijk target nummer 4 was.
Ik denk dat je hier echt de incompetentie van de Secret Service aan het werk zag.
Ze wisten niet meer wat te doen.
Waarschijnlijk was hun gedachte: "Get him on TV, to speak to the nation".
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:54 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bush moest in de motor-cade een mobieltje lenen van iemand anders omdat die comandopost (niet meer dan een secure phoneline) die jij bedoelt geeneens werkte.
-knip-
quote:Goede comandopost ja ze kregen geeneens bericht over het pentagon. En laat ajb die smileys achterwegen, je komt zo totaal niet serieus over.
Rumsfeld heeft zelfs gezegd van let op. Het is nog niet over. Binnen aanzienbare tijd zijn wij aan de beurt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hier staat tegenover dat men kennelijk ook niet dacht dat het Pentagon aangevallen zou worden, anders was dat wel geëvacueerd. Rumsfeld zat nota bene nog rustig in zijn kantoor.
Als ze geen aanleiding hadden om te denken dat het Pentagon aangevallen zou kunnen worden, zouden ze dan wel aanleiding gehad hebben om te denken dat de school in Florida niet veilig was? Want het is natuurlijk wel zo dat men daar een gecontroleerde omgeving had (net zoals Rumsfeld in een gecontroleerde omgeving zat).
Het is onbegonnen werk. Heb ik zelf al ondervonden met andere 911 aspecten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb nogsteeds het vermopeden dat bush verschool zich onder die kinderen.
Terroristen willen statement maken met hun acties. En geen laffe daad waarmee met zekerheid
de hele wereld op hun dak krijgen.
Ik denk dat bush dit wel wist en zich willens en wetens op deze manier als een lafaard gedroeg.
Als bush echt een doelwit zou zijn geweest, had hij zijn white ass gelijk weggemoved uit die school vol kinderen.
Als terrositen niet schuwen kinderen te vermoorden als dat uitkomt was bush toch een gevaar in
nabijzijn voor die kinderen toch? Maar hij werd toch niet verplaattst. Dat vind ik vreemd.
wat een witte laffaard.
Dit is natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb nogsteeds het vermopeden dat bush verschool zich onder die kinderen.
Terroristen willen statement maken met hun acties. En geen laffe daad waarmee met zekerheid
de hele wereld op hun dak krijgen.
Ik denk dat bush dit wel wist en zich willens en wetens op deze manier als een lafaard gedroeg.
Als bush echt een doelwit zou zijn geweest, had hij zijn white ass gelijk weggemoved uit die school vol kinderen.
Als terrositen niet schuwen kinderen te vermoorden als dat uitkomt was bush toch een gevaar in
nabijzijn voor die kinderen toch? Maar hij werd toch niet verplaattst. Dat vind ik vreemd.
wat een witte laffaard.
Niet waar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
Rice en Chenay werden direct na de tweede inslag verwijderd van hun werkplekken, en ondergebracht in de bunkers onder het Witte Huis.
http://www.911timeline.net/quote:86) 9:32 a.m.: Secret Service agents burst into Cheney's White House office. They carry him under his arms -- nearly lifting him off the ground -- and take him to the security of the underground bunker in the White House basement.
Doe toch niet zokinderachtig. Wat maarkt een brandend gebouw nou uit?quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:52 schreef Oversight het volgende:
CNN liet om 08:42 live de brandende WTC zien, en de geheime dienst wist het pas vlak voor de president rond 09:00 uur de klas betrad ?
Omdat er geen direct gevaar was. Er waren geen vliegtuigen op weg naar Florida of aanwijzingen dat die school op een andere manier onder aanval zou komen te liggen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef Oversight het volgende:
Waarom blijf de president vanaf dit moment zitten op een plek waarvan openlijk bekend is dat hij er was?
Hoe wist men dat?quote:Op zondag 24 september 2006 07:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat er geen direct gevaar was. Er waren geen vliegtuigen op weg naar Florida of aanwijzingen dat die school op een andere manier onder aanval zou komen te liggen.
Dat heeft nog niemand gezegd.quote:Op zondag 24 september 2006 07:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Toch wel apart dat zo gauw iets anders gaat dan mensen verwachten, dat ze dan meteen roepen "het is een complot".
ze konden niet weten hoe-en-wat, als het goed is. dus het had best kunnen zijn dat de school op een andere manier dna een vliegtuig zou worden opgeblazen. enfin, je moet wat en achteraf is het makkelijk kleppenquote:Op zondag 24 september 2006 07:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat er geen direct gevaar was. Er waren geen vliegtuigen op weg naar Florida of aanwijzingen dat die school op een andere manier onder aanval zou komen te liggen.
Bij het eerste vliegtuig werd nog gedacht dat het een ongeluk was. Dat het een aanslag was en de omvang ervan, werd pas veel later duidelijk.
Toch wel apart dat zo gauw iets anders gaat dan mensen verwachten, dat ze dan meteen roepen "het is een complot".
Als je een beetje logisch nadenkt, is het toch wel vreemd dat Bush daar gewoon blijft zitten als die van de aanslagen op de hoogte was. Volgens de theorien zou Bush toch de aanslagen hebben gebruikt om een oorlog tegen terrorisme te starten?
Als dat echt zo was, zou Bush dan niet bijv. in New York zijn geweest ten tijde van de aanslag om binnen no time met een donderspeech te komen. Ipv daarvan laat die zich in een klas filmen terwijl er over geitjes word voorgelezen en weet die zich geen raad als iemand zegt dat er een tweede vliegtuig in het gebouw is gevlogen...
Ik zie Bush echt niet in staat om dergelijk gedrag te acteren....
Ik mag aannemen dat de CIA en secret service dat vantevoren toch wel hebben onderzocht. Dat doen ze bij elke gelegenheid waar de president komt. Oftewel er waren geen "aanwijzingen dat die school op een andere manier onder aanval zou komen te liggen."quote:Op zondag 24 september 2006 07:44 schreef Aarde het volgende:
dus het had best kunnen zijn dat de school op een andere manier dna een vliegtuig zou worden opgeblazen.
Idd. Dat blijkt.quote:enfin, je moet wat en achteraf is het makkelijk kleppen
nee en een aanval zoals op 9-11 vergroot het risico niks, dus je zit daar hardstikke veiligquote:Op zondag 24 september 2006 07:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat de CIA en secret service dat vantevoren toch wel hebben onderzocht. Dat doen ze bij elke gelegenheid waar de president komt. Oftewel er waren geen "aanwijzingen dat die school op een andere manier onder aanval zou komen te liggen."
[..]
Bij de president nemen ze amper tot geen risico. Zo lang er geen vliegtuigen onverwacht zijn richting in gaan zal er geen alarm worden geslagen.quote:Op zondag 24 september 2006 07:42 schreef NorthernStar het volgende:
Bovendien zijn er altijd, op ieder moment van de dag, vliegtuigen onderweg naar Florida en tig in het luchtruim er boven. Men kon niet weten of in een van die wellicht ook kapers zaten.
Ja dus?quote:Nog afgezien van dat het niet perse met vliegtuigen hoeft te gaan. Dat Bush daar die ochtend zou zijn was vooraf bekend.
Aha. We gaan een topic vollullen over één simpele vraag, het gaat helemaal niet over complotten...quote:Dat heeft nog niemand gezegd.
Het is een vraag waar geen antwoord op gegeven is en geen goede verklaring voor is.
Nogmaals, als er geen direct gevaar dreigt, dan zal Bush niet weg worden gehaald.quote:Op zondag 24 september 2006 07:52 schreef Aarde het volgende:
nee en een aanval zoals op 9-11 vergroot het risico niks, dus je zit daar hardstikke veilig![]()
Er vliegen 2 vliegtuigen in 2 gebouwen en de president zou veilig zijn in een school waarvan van te voren bekend was dat hij hier zou zijn? Come on! Wake upquote:Op zondag 24 september 2006 07:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nogmaals, als er geen direct gevaar dreigt, dan zal Bush niet weg worden gehaald.
En wat had die dan moeten doen?
Op een school die omgeven is door veiligheidsagenten is die veiliger dan wanneer die halsoverkop op de vlucht slaat.
Wat dus imo volkomen strijdig is met 30 minuten in een schooltje blijven terwijl er een aanval bezig is waarvan men zegt geen idee te hebben hoe groot.quote:Op zondag 24 september 2006 07:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Bij de president nemen ze amper tot geen risico.
Blijkbaar is er genoeg over te zeggenquote:Aha. We gaan een topic vollullen over één simpele vraag, het gaat helemaal niet over complotten...
Dat weet ik niet. Er zal vast een verklaring voor zijn.quote:Misschien moet je anders even de secret service mailen als je het echt zo graag wilt weten. Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat niemand een duidelijk antwoord kan geven waar iedereen genoegen mee zal nemen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:10 schreef Knarf het volgende:
[..]
Niet waar.
[..]
http://www.911timeline.net/
Het verschil is wel relevant, want toen was het pas tot mensen doorgedrongen dat er geen 2, maar 4 vliegtuigen gekaapt waren. Waarvan er dus nog 2 in de lucht zaten.quote:Op zondag 24 september 2006 09:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
(des)informatie/ bron/ feit/ vermoeden, bronnen spreken elkaar hier tegen.
Maar het verschil is nauwelijks relevant voor de vraag in kwestie.
Ja. Maar het is bedoeld als vraag.quote:Op zondag 24 september 2006 08:15 schreef NorthernStar het volgende:
Blijkbaar is er genoeg over te zeggen
quote:
quote:The motorcade, een hoofdstuk apart, komen we nog uitgebreid aan toe....
Enkele voertuigen zijn uitsluitend ingericht voor zijn communicatie, en het afluisteren/ verstoren van alle ongewenst communicatie in de directe omgeving.
quote:Hij heeft beschikking over iedere satteliet die ooit de ruitme in werd geschoten, systemen die in 6-voud redundent zijn aangebracht, en waarbij mensen persoonlijk veranwoordelijk zijn voor permanante waarborging van continuiteit van comunicatie.
quote:![]()
CNN liet om 08:42 live de brandende WTC zien, en de geheime dienst wist het pas vlak voor de president rond 09:00 uur de klas betrad ?
![]()
![]()
![]()
quote:Als een Russische raketsilo een onverwachte oefenscheet laat, zit er binnen 30 seconden iemand met een koffertje met codes van tegenmaatregelen voor zijn neus, net als in de film....
Ahcja. Je moet toch wat he.quote:Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef Orwell het volgende:
ok..als ik het goed begrijp zijn ze nu geswitched van 'i didnt want to scare the kids" naar "we didnt know shit, want we werken nog met bakkelieten, 18e eeuwse communicatiemiddelen"
Je begrijpt het niet, maar dat was al duidelijk.quote:Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef Orwell het volgende:
ok..als ik het goed begrijp zijn ze nu geswitched van 'i didnt want to scare the kids" naar "we didnt know shit, want we werken nog met bakkelieten, 18e eeuwse communicatiemiddelen"
hier een lijste van een aantal mensen(niet de minsten), die de officiele lezing ook niet "begrijpen"quote:Op maandag 25 september 2006 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, maar dat was al duidelijk.
Mja, zo kun je ook een lijstje verzamelen van mensen die het WEL begrijpen.quote:Op maandag 25 september 2006 11:50 schreef Orwell het volgende:
hier een lijste van een aantal mensen(niet de minsten), die de officiele lezing ook niet "begrijpen"
http://www.patriotsquestion911.com/
Ja, was het ook niet zo dat oa Charlie Sheen het 'niet begreep'. En aangezien ik me ook kan herinneren wat Calvobbes zegt, namelijk dat mensen die te kritisch waren werden omgelegd, of 'verdwenen' ofzo of dat hun carriere zo worden geruineerd, zou dit ook voor de heer Sheen moeten gelden. Nu is zijn 'carriere' al lang niet meer zo geweldig natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 12:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja, zo kun je ook een lijstje verzamelen van mensen die het WEL begrijpen.
Wel grappig trouwens dat lijstje. In een andere discussie werd beweerd dat dergelijke mensen hun carriere ten grond was gericht omdat ze hun mond niet hielden. Of ze werden gewoonweg "omgelegd" als ze te kritisch waren of de 'waarheid' wilden vertellen. Maar deze mensen blijkbaar niet.
dus bin laden heeft het gedaan...case closedquote:Op maandag 25 september 2006 13:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, was het ook niet zo dat oa Charlie Sheen het 'niet begreep'. En aangezien ik me ook kan herinneren wat Calvobbes zegt, namelijk dat mensen die te kritisch waren werden omgelegd, of 'verdwenen' ofzo of dat hun carriere zo worden geruineerd, zou dit ook voor de heer Sheen moeten gelden. Nu is zijn 'carriere' al lang niet meer zo geweldig natuurlijkmaar dat was al voor 2001.
Hij is wel iemand die zomaar 'en publique' als een toch bekende tv/film persoonlijkheid de Amerikaanse regering in twijfel trekt. Moeten er dan niet sancties volgen nu?
Dus niet alles wat complot theorie aanhangers roepen kloptquote:Op maandag 25 september 2006 15:46 schreef Orwell het volgende:
dus bin laden heeft het gedaan...case closed
gewaagde stelling hoor....quote:Op maandag 25 september 2006 15:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus niet alles wat complot theorie aanhangers roepen klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |