Of meelift in een autoquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef Schorpioen het volgende:
No fucking way dat een rups een sportauto kan bijhouden!
Tenzij die rups is opgevroten door een arend ofzo.
Homdeck +1quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef Homdeck het volgende:
270 km per uur?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef Schorpioen het volgende:
No fucking way dat een rups een sportauto kan bijhouden!
Tenzij die rups is opgevroten door een arend ofzo.
maar toen was de antwoordtijd al voorbij. Ik zei om 19:57 nog 5 minuten. Jij gaf antwoord op 20:01 en hij op 20:03. Dus vandaar.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:08 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
maar toen was de antwoordtijd al voorbij. Ik zei om 19:57 nog 5 minuten. Jij gaf antwoord op 20:01 en hij op 20:03. Dus vandaar.
eigenlijk is het dus gewoon ongeveer 1,37 km per uur.quote:The larvae of the Mother-of-Pearl moth, Pleurotya ruralis, can travel 38.1 cm (15 in) per second, the caterpillar equivalent of 241 km/h (150 mph).
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Homdeck +1
Het antwoord is (omgerekend per uur) 241 km/h
http://www.guinnessworldr(...)d.asp?recordid=51314
Godzijdank mijn gevoel voor logica is niet aangetastquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:12 schreef Schorpioen het volgende:
Die rups gaat niet harder dan zo'n 1.3 km per uur!!
Dank je, ik ga er vanuit dat het nog wel geregeld wordt. Ik ga nu even koffie drinken, dan stel ik mijn vraag wel als die van Homdeck geweest is (damn, dat gaat ingewikkeld worden).quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:15 schreef Schorpioen het volgende:
Wacht even, Hawaii_Tim zat er met zijn 1.5 km/uur het dichtste bij. Hij verdient de punt.
Ah daar komt berkery binnenwandelenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:24 schreef Berkery het volgende:
Supertramp
Wat Berkery zegt. Supertrampquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:26 schreef AgentSteel het volgende:
de wie?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:44 schreef Schorpioen het volgende:
Stel je voor dat je net iets te hoog probeert. Dan spring je eruit en kom je opeens in een baan om de aarde terecht. Dat lijkt me best kut.
geen idee of het waar is, maar het is niet wat ik zoekquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:49 schreef AgentSteel het volgende:
Hij werd verstoord door een streaker
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:52 schreef Tokay het volgende:
De koningin begon de Troonrede met een zin die uit een troonrede kwam van haar grootmoeder, Wilhelmina.
quote:Mijne Heeren!
Het is Mij aangenaam U bijeen te zien tot hervatting Uwer werkzaamheden.(...) Op menig gebied is dringend behoefte aan krachtige wetgevende maatregelen.
Zo sprak honderd jaar geleden mijn Grootmoeder tot Uw voorgangers.
Leden van de Staten-Generaal,
ich habe es nicht gewusstquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:53 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Was dat niet de troonrede waarbij Bea zei dat Claus zijn haar goed moest doen?
Slaapsequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ich habe es nicht gewusst![]()
![]()
ik ga mensen, ben moe en morgen weer vroeg op![]()
Niet goed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef erkel het volgende:
Miljoenennota en 'ministerie van financiën'?
Bijna.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:02 schreef Yurithemaster het volgende:
3de dinsdag van september
Nee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:03 schreef vipergts het volgende:
prinsjesdag
Nee, maar dat had ik hierboven al gezegd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:11 schreef erkel het volgende:
miljoenennota wel goed?
Aha! Deze is alvast goed. Nu die andere tekst nog.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:13 schreef vipergts het volgende:
Derde dinsdag in september
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Het motto van nederland?
je maintendrai misschienquote:
ik moest glimlachenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:19 schreef NoSigar het volgende:
Samsonite
Je maintiendrai staat inderdaad aan de andere kant van het koffertje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef Homdeck het volgende:
je maintendrai misschien
Ik wist het motto even niet meer dus Homdeck heeft het punt verdientquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je maintiendrai staat inderdaad aan de andere kant van het koffertje.
Als ik me niet vergis is het zo dat degene die het aanvullende goede antwoord geeft, er met het punt vandoor gaat?
In dat geval:
Homdeck +1
NoSigar +1quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:26 schreef NoSigar het volgende:
Erik HAzelhof Roelsema
Haha, nou ja. Ik moet even weg, sorry...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:27 schreef Homdeck het volgende:
Hazelhoff Roelfzema om precies te zijn
Homdeck +1quote:About 20 minutes into the episode "Dennō Senshi Porygon", there was a scene in which Pikachu stops some rockets with his lightning attack, resulting in a huge explosion that flashed red and blue lights. Although there were similar parts in the episode with red and blue flashes, this scene was extremely intense, with blinks at a rate of about 12 Hz for approximately 4 seconds in almost full screen, and then for 2 seconds outright fullscreen. At this point, viewers started to complain of blurred vision, headaches, dizziness and nausea, actual cases of the motif of harmful sensation. A few people even had seizures, blindness, convulsions and lost consciousness. Japan's Fire Defense Agency reported that a total of 685 children (310 boys, 375 girls) were taken to hospitals by ambulances. Although many children recovered during the ambulance trip, more than 150 of them were admitted to hospitals. Only two people stayed in the hospital for over 2 weeks.
Gezellig zo'n tekenfilmpjequote:Op dinsdag 19 september 2006 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
.
Alweer die vraagquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef Homdeck het volgende:
Wie componeerde de muziek voor de film Soldaat van Oranje/
is ie al eerder geweest?quote:
Schorpioen +1quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef Schorpioen het volgende:
Rogier van Otterloo
oh naja, heb ik gemist.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gister dacht ikEn nu weet ik hem weer niet
![]()
![]()
Van mij mag je hem gewoon geven hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Schorpioen +1
ik heb de vraag nog nooit voorbij zien komen (en kom hier al zo'n 282 topics) dus ik geef het punt maar gewoon
Als het opeens stil wordt in dit topic dan ligt iedereen schuimbekkend op de grond te stuiptrekken.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef Berkery het volgende:
Mark Hollis?
Dat is 'm.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef NoSigar het volgende:
Houellebeck?
Zo erg is het jou ook weer nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:19 schreef MaJo het volgende:
Ik durf niet naar dat Pokemon filmpje te kijken
Ik zag iets flikkeren. Maar het is eigenlijk niets bijzonders.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:19 schreef MaJo het volgende:
Ik durf niet naar dat Pokemon filmpje te kijken
Gewoon zo houden denk ik anders krijgen we staks weer gezeur enzo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Gebeurt er nog wat met het punt van de slakvraag???
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon zo houden denk ik anders krijgen we staks weer gezeur enzo.
Slakvraag?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Gebeurt er nog wat met het punt van de slakvraag???
De rups van 270 km per uurquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef Schorpioen het volgende:
Oh, de rups zeker.
Dan vind je z'n laatste, 'De mogelijkheid van een eiland' vast ook heel goed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond 'Elementaire Deeltjes' echt heel goed van hem
Zet ik die ook op mijn 'te lezen' lijstquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef Schorpioen het volgende:
Dan vind je z'n laatste, 'De mogelijkheid van een eiland' vast ook heel goed.
Die is goed,quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Het is Papoea Nieuw Guinea en Indonesië
Dat is het snelste zoogdierquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef NoSigar het volgende:
jachtluipaard
Fix ik wel even bij de volgendequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef NoSigar het volgende:
(GeenSigaar - 1 punt
Haha, iemand heeft dit punt niet bij mij geteld zie ik nu in de OP.)
Wat vind de rest hiervan dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef wyccie het volgende:
Ja, de rups bedoel ik inderdaad.
Ik vind het wel vreemd om dat punt zo te laten staan. Het klopt gewoon niet.
Tijdje geleden was dat ook al met Bwennie. Toen had Cora (of Mora?) haar vraag ge-edit nadat Bwennie het goede antwoord had gegeven, en toen had ze iemand met een fout antwoord een punt gegeven.
Dat kan toch niet?
Hmm, ik heb de snelheid van jouw slechtvalk opgezocht en die gaat in duikvlucht sneller dan mijn beestquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:30 schreef Homdeck het volgende:
slechtvalk?
volgens mij heb ik het punt gekregen. Ik vind het niet echt boeiend eigenlijk. Haal bij maar een punt weg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef vipergts het volgende:
De vraagsteller bedoelde de vraag als equalivant omgerekend hij heeft zelfs de link laten zien en degene die het dichtsbij zat een punt gerekend. Ook staat er dat de vraagsteller beslist over het punt. maar als degene die1.3 km/u had ook perse een pumt wil mag er wel een punt bij mij af.
Tja. Ik wist inderdaad dat dat beest de snelste duikvlucht hadquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, ik heb de snelheid van jouw slechtvalk opgezocht en die gaat in duikvlucht sneller dan mijn beest
En nu?
Wat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef vipergts het volgende:
equalivant
het is half 11 had geen zin om het op te zoeken hoe je dat weer schreefquote:
equivalentquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:38 schreef vipergts het volgende:
[..]
het is half 11 had geen zin om het op te zoeken hoe je dat weer schreef
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef vipergts het volgende:
De vraagsteller bedoelde de vraag als equivalent omgerekend hij heeft zelfs de link laten zien en degene die het dichtsbij zat een punt gerekend. Ook staat er dat de vraagsteller beslist over het punt. maar als degene die1.3 km/u had ook perse een pumt wil mag er wel een punt bij mij af.
Hawaii_Tim +1quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Marten Toonder
duh, natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Marten Toonder
Originele vraag: Hoe snel liep de "record houdende" rups? Daarna ge-edit naar Wat is de snelst gemeten tijd van een rups. Ik zie nergens het woord omgerekend staan. Niet dat ik dit punt zo graag wil hebben, maar deze redenering is lulkoek. Dan zou een mier ook het grootste nest kunnen hebben. Er zijn dan grotere termietenheuvels, maar omdat een mier kleiner is dan een termiet hebben mieren een groter nest gemaakt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef vipergts het volgende:
De vraagsteller bedoelde de vraag als equivalent omgerekend hij heeft zelfs de link laten zien en degene die het dichtsbij zat een punt gerekend. Ook staat er dat de vraagsteller beslist over het punt. maar als degene die1.3 km/u had ook perse een pumt wil mag er wel een punt bij mij af.
Niet ofzo, neologisme is gewoon goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:50 schreef Homdeck het volgende:
neologisme ofzo
Hey MaJoquote:
Wilde exact hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Film niet gezien, geen idee dus.
Ik wist niet eens dat dat bijzonder zou zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
Die ging tot 11.
Voor mij ook. Ik heb de film gezien, vind ik een van de beterequote:
Ik vind hem een stuk beter dan ik had verwachtquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Voor mij ook. Ik heb de film gezien, vind ik een van de betere
Ik hoop eigenlijk dat Isabeau de vraag stelt, waar ik nu het antwoord van in m'n hoofd hebquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind hem een stuk beter dan ik had verwacht
Ik heb zo'n vermoeden dat je hiervan niet het antwoord in gedachte hadquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:16 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Isabeau de vraag stelt, waar ik nu het antwoord van in m'n hoofd heb
Nou, zeg het maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:16 schreef dartfanaat het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Isabeau de vraag stelt, waar ik nu het antwoord van in m'n hoofd heb
Puntje terug voor wycciequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:16 schreef wyccie het volgende:
Humaan papilloom virus. HPV
Nee, idd........ Ik had een heel ander antwoord in gedachte.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je hiervan niet het antwoord in gedachte had
lijkt me ook meer een gevolg dan een oorzaakquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:17 schreef Homdeck het volgende:
door een te hoge PAP-waarde
Ligt aan je defenitie van het woord "pap"quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
lijkt me ook meer een gevolg dan een oorzaak
weet niet wat het betekent, maar ik bedoel niet wat jij bedoeltquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ligt aan je defenitie van het woord "pap"
Ah! Ik dacht nog 'geen medische vraag stellen', anders wordt het zo'n flauw een-tweetje...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef Isabeau het volgende:
The taming of the shrew!
Filmvragen doen het bij meestal wel goed en vooral over een film waarna ik besloot dat mijn relatie toch wel erg waardeloos was en ik de relatie diezelfde avond nog heb verbrokenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
Ah! Ik dacht nog 'geen medische vraag stellen', anders wordt het zo'n flauw een-tweetje...
Isabeau +1
Medische vragen zijn altijd welkom
Trusten Homdeckquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stairway to heaven
Geen idee welk Beatlesnummer en dit is Stairway to Heaven achterstevoren:quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Achterstevoren was het iets met Sweet, sweet Satan, precies weet ik het niet.
In welk nummer van The Beatles zou helemaal aan het eind de tekst "I buried Paul" te horen zijn?
Maar dat schijnt nonsens te wezenquote:Oh here's to my sweet Satan.
The one whose little path would make me sad, whose power is Satan.
He'll give those with him 666.
There was a little toolshed where he made us suffer, sad Satan.
Trusten Isabeauquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga slapen
En ik gok nog een keertje met Lucy in the Sky with Diamonds(omdat ik het zo'n mooie titel vind)
Bijna goed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:32 schreef MaJo het volgende:
Oh wacht ik ben in de war, het is Strawberry Fields
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |