Hey MaJoquote:
Wilde exact hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Film niet gezien, geen idee dus.
Ik wist niet eens dat dat bijzonder zou zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
Die ging tot 11.
Voor mij ook. Ik heb de film gezien, vind ik een van de beterequote:
Ik vind hem een stuk beter dan ik had verwachtquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Voor mij ook. Ik heb de film gezien, vind ik een van de betere
Ik hoop eigenlijk dat Isabeau de vraag stelt, waar ik nu het antwoord van in m'n hoofd hebquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind hem een stuk beter dan ik had verwacht
Ik heb zo'n vermoeden dat je hiervan niet het antwoord in gedachte hadquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:16 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Isabeau de vraag stelt, waar ik nu het antwoord van in m'n hoofd heb
Nou, zeg het maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:16 schreef dartfanaat het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Isabeau de vraag stelt, waar ik nu het antwoord van in m'n hoofd heb
Puntje terug voor wycciequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:16 schreef wyccie het volgende:
Humaan papilloom virus. HPV
Nee, idd........ Ik had een heel ander antwoord in gedachte.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je hiervan niet het antwoord in gedachte had
lijkt me ook meer een gevolg dan een oorzaakquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:17 schreef Homdeck het volgende:
door een te hoge PAP-waarde
Ligt aan je defenitie van het woord "pap"quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
lijkt me ook meer een gevolg dan een oorzaak
weet niet wat het betekent, maar ik bedoel niet wat jij bedoeltquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ligt aan je defenitie van het woord "pap"
Ah! Ik dacht nog 'geen medische vraag stellen', anders wordt het zo'n flauw een-tweetje...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef Isabeau het volgende:
The taming of the shrew!
Filmvragen doen het bij meestal wel goed en vooral over een film waarna ik besloot dat mijn relatie toch wel erg waardeloos was en ik de relatie diezelfde avond nog heb verbrokenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
Ah! Ik dacht nog 'geen medische vraag stellen', anders wordt het zo'n flauw een-tweetje...
Isabeau +1
Medische vragen zijn altijd welkom
Trusten Homdeckquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stairway to heaven
Geen idee welk Beatlesnummer en dit is Stairway to Heaven achterstevoren:quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Achterstevoren was het iets met Sweet, sweet Satan, precies weet ik het niet.
In welk nummer van The Beatles zou helemaal aan het eind de tekst "I buried Paul" te horen zijn?
Maar dat schijnt nonsens te wezenquote:Oh here's to my sweet Satan.
The one whose little path would make me sad, whose power is Satan.
He'll give those with him 666.
There was a little toolshed where he made us suffer, sad Satan.
Trusten Isabeauquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga slapen
En ik gok nog een keertje met Lucy in the Sky with Diamonds(omdat ik het zo'n mooie titel vind)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |