Ben je autistisch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:16 schreef gieltje het volgende:
36, maar dat wist ik al jaren
Kan ik er wat aan doen dat ik een zeer sociale inborst heb??quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er was ook al iemand die 5 scoorde (ander topic).Je kunt ook overdrijven met sociaal zijn.
![]()
Ach, je hebt niet meteen een wetenschappelijke diagnose denk ik, maar volgens mij zegt de test wel iets over je als je 'm eerlijk invult.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:19 schreef kahaarin het volgende:
6, zou er echt naar aanleiding van 50 vragen een conclusie gemaakt kunnen worden?![]()
Dan vind ik 6 best een leuke score!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ach, je hebt niet meteen een wetenschappelijke diagnose denk ik, maar volgens mij zegt de test wel iets over je als je 'm eerlijk invult.
Hoe herkenbaar...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:21 schreef Gripper het volgende:
13. Ik ben inderdaad een sociaal dier, en ik vergeet verjaardagen
Ik miste bij sommige vragen ook een paar extra opties idd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef teh_m0nkey het volgende:
Net "Above Average".. 23, niet bijzonder vreemd als buitenbeentjeMaar ik kon ook niet altijd de juiste antwoorden kiezen..
Do you enjoy, en are you good at it.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:25 schreef Ripley het volgende:
13
En waarom stond de vraag over social chitchat er 2 keer in?
Volgens mij is de tweede vraag net even anders dan de eerste, maar dan zou ik de test nog een keer moeten doorlopen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:25 schreef Ripley het volgende:
13
Inderdaad. Zeker een zware diagnose als autisme kun je echt vaststellen met een internettestjequote:Op dinsdag 19 september 2006 13:26 schreef Levitation het volgende:
38, slik...![]()
32-50 Very High
(most people with Asperger Syndrome or high functioning autism score about 35)
Alleen valt 't me op dat als je testjes op internet doet, je altijd van alles mankeert.![]()
Til er dus niet te zwaar aan...![]()
Hoeveel opties wil je hebben?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef teh_m0nkey het volgende:
Net "Above Average".. 23, niet bijzonder vreemd als buitenbeentjeMaar ik kon ook niet altijd de juiste antwoorden kiezen..
Misschien weet niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:28 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Hoeveel opties wil je hebben?
je had al
JA
Soms wel
Soms niet
Nee
dat dekt de lading antwoorden toch wel redelijk
aha! mijn dilemma opgelost?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:27 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Do you enjoy, en are you good at it.
2 verschillende vragen erover
Dubbelchecken, gebeurt wel vaker in tests. Kijken of je twee keer hetzelfde antwoord of dat je de boel belazert.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:25 schreef Ripley het volgende:
13
Dan kom je moeilijker tot een duidelijke uitslag van de test. Nu word je gewoon gedwongen een antwoord te kiezenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:36 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dan kom je moeilijker tot een duidelijke uitslag van de test. Nu word je gewoon gedwongen een antwoord te kiezen.
Ik had 24, voor een vrouw.
Het feit dat je je er druk om maakt zegt al genoeg hoor!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef Levitation het volgende:
Ik ben nogsteeds koploper met mijn 38 punten.![]()
![]()
Ach, het viel me gewoon op dat mensen die van zichzelf weten autisme te hebben, lager scoren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het feit dat je je er druk om maakt zegt al genoeg hoor!![]()
Alsof er na 50 vragen een definitieve uitslag bekend is!![]()
Goed zo!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, het viel me gewoon op dat mensen die van zichzelf weten autisme te hebben, lager scoren.![]()
Maar ik zit er niet echt mee, hoor!![]()
Heb 't prima naar m'n zin!![]()
Ik heb 40. Kan me niet voorstellen dat je 38 haalt na serieus invullen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef Levitation het volgende:
Ik ben nogsteeds koploper met mijn 38 punten.![]()
![]()
Bedoel je serieus of eerlijk? Het eerste ben ik met je eens, maar met eerlijk invullen kun je hoog scoren hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:21 schreef BrickTop het volgende:
[..]
Ik heb 40. Kan me niet voorstellen dat je 38 haalt na serieus invullen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |