Ben je autistisch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:16 schreef gieltje het volgende:
36, maar dat wist ik al jaren
Kan ik er wat aan doen dat ik een zeer sociale inborst heb??quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er was ook al iemand die 5 scoorde (ander topic).Je kunt ook overdrijven met sociaal zijn.
![]()
Ach, je hebt niet meteen een wetenschappelijke diagnose denk ik, maar volgens mij zegt de test wel iets over je als je 'm eerlijk invult.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:19 schreef kahaarin het volgende:
6, zou er echt naar aanleiding van 50 vragen een conclusie gemaakt kunnen worden?![]()
Dan vind ik 6 best een leuke score!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ach, je hebt niet meteen een wetenschappelijke diagnose denk ik, maar volgens mij zegt de test wel iets over je als je 'm eerlijk invult.
Hoe herkenbaar...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:21 schreef Gripper het volgende:
13. Ik ben inderdaad een sociaal dier, en ik vergeet verjaardagen
Ik miste bij sommige vragen ook een paar extra opties idd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef teh_m0nkey het volgende:
Net "Above Average".. 23, niet bijzonder vreemd als buitenbeentjeMaar ik kon ook niet altijd de juiste antwoorden kiezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |