Ik ben hyperactief.quote:
ik ook?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:51 schreef Misstique het volgende:
Iedereen moet ebola.
Waarom geen geseling en groene zaaddonoren?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:52 schreef Chowi het volgende:
Seks en roze teddyberen, Miss.
Zélfs met gesmak tussen de zinnen door?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:50 schreef ehqo het volgende:
De woorden voor God ruikend naar zoethout, en uit jouw mond. Misschien dat ik ze dan eindelijk zou kunnen waarderen.
Omdat je niet met cerror postquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:53 schreef cerreur het volgende:
[..]
Waarom geen geseling en groene zaaddonoren?
Omdat dit je lievere en genadige kloon is. Zei je zelf.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:53 schreef cerreur het volgende:
[..]
Waarom geen geseling en groene zaaddonoren?
Inclusief incest enzo?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:54 schreef ehqo het volgende:
Zometeen ga ik naar Holten, ik vind dat maar een eng dorp, Holten.
En terecht!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:54 schreef ehqo het volgende:
Zometeen ga ik naar Holten, ik vind dat maar een eng dorp, Holten.
Zelfs dan. Laat mij je woorden ruiken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zélfs met gesmak tussen de zinnen door?
Ohja, waar ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
Omdat je niet met cerror post
*geeft knoflook aan Chowi.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zelfs dan. Laat mij je woorden ruiken.
Maar dan word je vast ook ziek!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zelfs dan. Laat mij je woorden ruiken.
Húúú, degelijkheid. Dat moet ik niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Inteelt, enkelrokken, degelijkheid. God's leger woont er.
Én stiekem vind je het idee om een paar dagen thuis zielig onder een deken te zitten best aanlokkelijk.quote:
wie nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Én stiekem vind je het idee om een paar dagen thuis zielig onder een deken te zitten best aanlokkelijk.
Het klinkt als thuis.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Inteelt, enkelrokken, degelijkheid. God's leger woont er.
[ignore]quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:03 schreef rompompom het volgende:
Kom, we negeren samen de koningin.
Én Maartje van Wegen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:03 schreef rompompom het volgende:
Kom, we negeren samen de koningin.
Stiekem.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Én stiekem vind je het idee om een paar dagen thuis zielig onder een deken te zitten best aanlokkelijk.
Hey! Ik ben lieftallig en dame!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
wie niet
mits verzorging door een lieftalige dame uiteraard
Pff, slijmbal.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Stiekem.
En als die ziekte dan ook nog eens van jou afkomt..
quote:
Daar ga ik alleen mee akkoord als ik een mondkapje op mag!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan mag je mij komen verzorgen als ik ziek ben
vooruit dan maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar ga ik alleen mee akkoord als ik een mondkapje op mag!
Zo ver zal het niet komen, echt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:09 schreef ehqo het volgende:
Als ik ooit zover doorsla als McD mag iemand mij ritueel vermoorden.
verklaar je verhuizing van oost naar west dan eensquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Slechts oost. En dat is beter dan west.
Ik werd gedreven door de behoefte om te werken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
verklaar je verhuizing van oost naar west dan eens
Over de muur, over het IJzeren Gordijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Slechts oost. En dat is beter dan west.
nog nooit last van gehad, die behoeftequote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werd gedreven door de behoefte om te werken.
BS. zou je tag afpakkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
WTF? Behoefte? Serieus?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat eens zien?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe gerust je mij stelt.
Mietje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg mag ik eventjes uitrusten ofzo. Jullie zijn alweer 2 pagina's verder!
Het hielp wel, maar 1 post.quote:
Dat kan ik niet, zo ineens. Dat kan ik niet, op lange termijn. Ik zou mijzelf verloochenen.quote:
Je bent te verlegen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, zo ineens. Dat kan ik niet, op lange termijn. Ik zou mijzelf verloochenen.
Ik deed alleen maar "quote:
quote:
Je vroeg of het "goed" was!quote:[- frank -] zegt:
das wel goed dus?.
Blossom. zegt:
Joa.
Ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:40 schreef Misstique het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ehqo een schatje vind?.
Neen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:40 schreef Misstique het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ehqo een schatje vind?.
Jawel, dat heeft ze wel!quote:
Nee, ik geloof van niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:47 schreef ehqo het volgende:
Had ik dan al gezegd dat ik Mt. een schatje vind?
Ik vind je eenquote:
Oh, nou dan: "Ik vind Mt. wel een schatje."quote:
Nee, vertel eens?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:47 schreef ehqo het volgende:
Had ik dan al gezegd dat ik Mt. een schatje vind?
Maar natuurlijk! Ik wacht al maanden op je mailtje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind je eenschatje
.
Mag ik je huren voor een dagje?
Ik ben traag met reageren vandaag.quote:
Been there, done that.quote:
Je kunt uiteraard ook op een andere manier aan je geld komen.quote:
Och, dat gebeurt niemand niet wel eens.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben traag met reageren vandaag.
Het doet me deugd dat te horen, te meer omdat je geen vragen stelt waaróm ik je wil inhuren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Ik wacht al maanden op je mailtje.
Ik vond in het bos tussen de brandnetels en planten met doornen niet erg romantisch, nee.quote:
Ik sta open voor alles. Niets niet, zo te zeggen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat te horen, te meer omdat je geen vragen stelt waaróm ik je wil inhuren.
Het aantal uitkeringstrekkers is gedaald.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kunt uiteraard ook op een andere manier aan je geld komen.
Mietjequote:Op dinsdag 19 september 2006 13:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vond in het bos tussen de brandnetels en planten met doornen niet erg romantisch, nee.
Het lijkt me wel watquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het aantal uitkeringstrekkers is gedaald.
als je gewoon je leren pakje aangehouden had was er niets aan de hand, maar nee dat was weer te kinky voor je hequote:Op dinsdag 19 september 2006 13:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vond in het bos tussen de brandnetels en planten met doornen niet erg romantisch, nee.
27, boven gemiddeld dusquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Autisme-test, wat is jouw score?
Benieuwd wat de BeFers scoren.
Ik had van mezelf eigenlijk ook zoiets verwacht.quote:
Ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Autisme-test, wat is jouw score?
Benieuwd wat de BeFers scoren.
en jou score was?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik had van mezelf eigenlijk ook zoiets verwacht..
14.quote:
Ja, ik hoopte eigenlijk dat ik autist zou zijn. Maar ik ben gewoon veuls te sociaal.quote:
ach kheb hem zelf eerlijk ingevuld maar het is redelijk makkelijk de test te manipuleren door de juiste antwoorden voor een hoge score eruit te pikken, dus veel zegt het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte eigenlijk dat ik autist zou zijn. Maar ik ben gewoon veuls te sociaal.
'what's on a man's mind'quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:19 schreef rompompom het volgende:
Bij vraag negen: "I'm fascinated by dates" doelen ze zeker niet op afspraakjes?
Ik dacht dat ze bedoelde van een datum ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:19 schreef rompompom het volgende:
Bij vraag negen: "I'm fascinated by dates" doelen ze zeker niet op afspraakjes?
Ja ik vulde hem expres eerlijk in omdat ik wel benieuwd was. Maar als autist zie je toch juist niet in dat je sociaal moeilijk bent en dus misschien ben ik wel heul autistisch omdat ik de tegenovergestede antwoorden gaf.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach kheb hem zelf eerlijk ingevuld maar het is redelijk makkelijk de test te manipuleren door de juiste antwoorden voor een hoge score eruit te pikken, dus veel zegt het natuurlijk niet
ach who cares, zolang we het als bijna autistjes maar gezellig hebben samenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:21 schreef Chowi het volgende:
Ik had 30.
True. Maar wat heb ik nu gewonnen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach who cares, zolang we het als bijna autistjes maar gezellig hebben samen
mag ik eens komen buurten in dat wereldje van jou?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
True. Maar wat heb ik nu gewonnen?
Waar is m'n dagschema? Regelmaat. Ik heb regelmaat nodig.
Hm? Zei je iets? Ik zat even in mijn eigen wereld.
Nee. Míjn wereld.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
mag ik eens komen buurten in dat wereldje van jou?
of kom anders eens in mijn wereld langs
Kijk maar eens in mijn wereld en zeg maar of je iets weet als oplossingquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
mag ik eens komen buurten in dat wereldje van jou?
of kom anders eens in mijn wereld langs
Op de baggermeet laat ik een doosje lucifers vallen en mag jij zeggen hoeveel erin zitten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
True. Maar wat heb ik nu gewonnen?
Waar is m'n dagschema? Regelmaat. Ik heb regelmaat nodig.
Hm? Zei je iets? Ik zat even in mijn eigen wereld.
Ik weet het nu al. 41.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op de baggermeet laat ik een doosje lucifers vallen en mag jij zeggen hoeveel erin zitten..
Ik ben bijzonder. Koester mij.quote:
Tof! Zomaar zonder dat ik het je had opgedragen!quote:
i'm a good puppyquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof! Zomaar zonder dat ik het je had opgedragen!
Go fetch!quote:
quote:
Honden die bijten moeten worden afgemaakt.quote:
Dat effect heb ik vaker op vrouwen, ik dacht altijd dat dat een negatief iets was.quote:
dacht het nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Honden die bijten moeten worden afgemaakt.
In bed wel ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat effect heb ik vaker op vrouwen, ik dacht altijd dat dat een negatief iets was.
Als vrouwen om je lachen zien ze je als vriend. Gewoon. Platonisch. Vaak.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat effect heb ik vaker op vrouwen, ik dacht altijd dat dat een negatief iets was.
dan zien ze je "als een broer"quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Telt kietelen in bed ook? En bij het stoeien.quote:
Wheheh.quote:
Vrouwen zijn echt onlogisch. Ze willen een vent met humor maar als ze om hem kunnen lachen willen ze er alleen een platonische relatie mee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als vrouwen om je lachen zien ze je als vriend. Gewoon. Platonisch. Vaak.
Vrouwen zijn niet onlogisch, mannen zijn te simpel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt onlogisch. Ze willen een vent met humor maar als ze om hem kunnen lachen willen ze er alleen een platonische relatie mee.
dat hoort gewoon bij het hele complot van de vrouwen om de mannen net zolang in verwarring te brengen tot ze de wereld over kunnen nemen, maar mij nemen ze mooi niet in het ootje hoor, HAquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet onlogisch, mannen zijn te simpel..
Als iets zo lijkt, dan ís het ook zo. Nou, há, mooi niet!
Wel de goeie post quoten hè! Je zat er eentje te laag nu.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet meteen het gesprek omdraaien naar jezelf he
Inderdaad, wij blijven single! Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat hoort gewoon bij het hele complot van de vrouwen om de mannen net zolang in verwarring te brengen tot ze de wereld over kunnen nemen, maar mij nemen ze mooi niet in het ootje hoor, HA![]()
ik quote de goeiequote:Op dinsdag 19 september 2006 15:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel de goeie post quoten hè! Je zat er eentje te laag nu.
In je ootje niet neequote:Op dinsdag 19 september 2006 15:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat hoort gewoon bij het hele complot van de vrouwen om de mannen net zolang in verwarring te brengen tot ze de wereld over kunnen nemen, maar mij nemen ze mooi niet in het ootje hoor, HA![]()
Hoi, neuken?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad, wij blijven single! Dat zal ze leren! [afbeelding]!
Dat was niet geheel mijn insteek maar als jij je daar gelukkig bij voeltquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad, wij blijven single! Dat zal ze leren! [afbeelding]!
Nee! Mij krijg je n... Ah fuck it, ik ben te zwak. Oke.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee! Mij krijg je n... Ah fuck it, ik ben te zwak. Oke.
vanochtend al gedaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet jij geen boodschappen doen ofzo?
ik zou haast denken dat je me weg wil hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent vast wel wat vergeten.
Jij had bij die quiz ingevuld dat je nooit moeite hebt om tussen de regels door te lezen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zou haast denken dat je me weg wil hebben
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:11 schreef Chowi het volgende:
Jullie lijken wel een getrouwd stel.
juist het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 19 september 2006 16:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij had bij die quiz ingevuld dat je nooit moeite hebt om tussen de regels door te lezen?
Kom op, stiekem zou je rpp zijn oorlelletje wel eens willen likken.quote:
nope, die van jou daarintegenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom op, stiekem zou je rpp zijn oorlelletje wel eens willen likken..
Wat is er zo interessant aan mijn oorlel?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
nope, die van jou daarintegen
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom op, stiekem zou je rpp zijn oorlelletje wel eens willen likken..
de rest wat er aan hangtquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is er zo interessant aan mijn oorlel?.
Weinig. Maar ondertussen ben je dan, als man zijnde, ergens anders bezig.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat om wat eraan vast zit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zie rpp's ondertitelquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het gaat om wat eraan vast zit.
KS, dit begint eng te worden. Stop eens met hetzelfde als mij te denken.quote:
Oh, werkt dat zo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weinig. Maar ondertussen ben je dan, als man zijnde, ergens anders bezig.
En waag niet hetzelfde te zeggen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:28 schreef pc-fr34k het volgende:
En waag niet hetzelfde te zeggen!
En waag...quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:28 schreef pc-fr34k het volgende:
En waag niet hetzelfde te zeggen!
Ja, ik had zijn post al gelezen toen ik dat postte.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Tjow, was die GMTA met KS expres?
Gij rekelquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik had zijn post al gelezen toen ik dat postte.
Hoeveel procent van jouw BeF-postst bestaan uit het woord "linkerbaan", eventueel aangevuld met een smilie?quote:
Ik zal hele goeie grappen achterwege laten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Anders breekt je zusje even haar vingers.
Klote. Hoe komt het?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Anders breekt je zusje even haar vingers.
Gevallen enzo.quote:
Doe maar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zal hele goeie grappen achterwege laten.
Sterkte in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gevallen enzo.
[..]
Doe maar.
Wat hij zegt.quote:
Iemand. Dus ook jij.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:48 schreef Q. het volgende:
"Is it me you're looking for?"
Jij kijkt aandachtig in mijn ogen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al zoiets te zien in je ogen!
Ja. En naar je glimlach.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jij kijkt aandachtig in mijn ogen?
En hij is zeker ook alles wat je ooit wildequote:
En, wie heb je de strot afgebeten?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:44 schreef Janetje het volgende:
Wat zit de spoedeisende hulp in Maastricht toch in een mooi gebouw.
Niemand.. ik moest er zelf langs.quote:
Wat heb je nou weer uitgespookt dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niemand.. ik moest er zelf langs.
Maar ik heb het overleefd.
Mammiequote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef Misstique het volgende:
Ook weer thuis.
Zitten ze in zó'n mooi gebouw, en nog steeds eisen ze spoed, die hulpjes!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:44 schreef Janetje het volgende:
Wat zit de spoedeisende hulp in Maastricht toch in een mooi gebouw.
Hey mop.quote:
Geen gevoel meer in arm/gezicht/tong, niet meer kunnen praten, lezen en schrijven..quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef cerreur het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer uitgespookt dan?
nee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En hij is zeker ook alles wat je ooit wilde.
Onvrijwillige botox-behandeling?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen gevoel meer in arm/gezicht/tong, niet meer kunnen praten, lezen en schrijven..
Maar voor de rest niet veel..![]()
Strak strak in m'n pyjamapak zeg maar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Onvrijwillige botox-behandeling?
Tering.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen gevoel meer in arm/gezicht/tong, niet meer kunnen praten, lezen en schrijven..
Maar voor de rest niet veel..![]()
Wtf?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Strak strak in m'n pyjamapak zeg maar.
Weten ze niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:51 schreef cerreur het volgende:
[..]
Tering.
Wat had je dan? (benaming en zulks).
Sorry, het deed me even denken aan dat gabberliedje..quote:
Heel erg vreemd, je werd gewoon zo wakker?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weten ze niet.
Kom net uit het ziekenhuis.. CT scan gehad en een hartfilmpje... niks gevonden.
Mag volgende week voor een hersenfilmpje en een vaatonderzoekje.
Zo hey, misschien een propje ofzo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weten ze niet.
Wie is zequote:Op dinsdag 19 september 2006 18:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Allemachtig, mijn vader belt net uit het ziekenhuis, ze heeft VIER vingers gebroken.
Ik werd wakker met twee vingers die ik neit voelde..quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:58 schreef cerreur het volgende:
[..]
Heel erg vreemd, je werd gewoon zo wakker?
Lees wat terug, mijn zusje. Ze was gevallen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wie is ze?
[..]
Ik werd wakker met twee vingers die ik neit voelde..
Toen trok het m'n arm op, toen m'n gezicht.. en toen kon ik geen woord meer uitbrengen en kon ik al helemaal niet meer typen.
En zit je nu helemaal in het verband?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weten ze niet.
En uit de CT-scan is niks gebleken?! Lijkt wel een herseninfarctquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wie is ze?
[..]
Toen trok het m'n arm op, toen m'n gezicht.. en toen kon ik geen woord meer uitbrengen en kon ik al helemaal niet meer typen.
Hahhaa.. nee,.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:58 schreef ehqo het volgende:
Was het die champignon?
Zou best kunnen.. ze konden het niet zeggen iig..quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zo hey, misschien een propje ofzo.
Jup..quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heb je nu overigens het gevoel weer terug?
En heb je medicijnen meegekregen, bloedverdunners ofzo?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahhaa.. nee,.
[..]
Zou best kunnen.. ze konden het niet zeggen iig..
[..]
Jup..
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Lees wat terug, mijn zusje. Ze was gevallen.
Niks nee..quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En uit de CT-scan is niks gebleken?! Lijkt wel een herseninfarct.
Nope, alleen volgende week een hersenscannetje..quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En heb je medicijnen meegekregen, bloedverdunners ofzo?
M'n gezicht is weer goed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En zit je nu helemaal in het verband?
Of is je gezicht helemaal uitgehangen?
Nou, hopen dat het eenmalig is geweest danquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niks nee..
Mwah.. daar ben ik technisch gezien te jong voor..
[..]
Nope, alleen volgende week een hersenscannetje..
[..]
M'n gezicht is weer goed.
'T was de tweede keer..quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nou, hopen dat het eenmalig is geweest dan.
Wanneer was de eerste keer dan?quote:
Hoe ben je naar de eerste hulp gekomen dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wie is ze?
[..]
M'n huisgenootje kwam net thuis.. toen zijn we naar de dichtstbijzijnde huisarts gelopen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:06 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hoe ben je naar de eerste hulp gekomen dan?
Anderhalf jaar geleden..quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wanneer was de eerste keer dan?. Dan kunnen ze wel zeggen dat iets "technisch" onmogelijk is, maar het leven is niet technisch.
Raar zeg. Maargoed, door dat gedoe met mijn zusje moet ik nu nog huiswerk doen, ben over een half uur ofzo weer terug.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
M'n huisgenootje kwam net thuis.. toen zijn we naar de dichtstbijzijnde huisarts gelopen.
Vanaf daar hebben we de taxi naar het ziekenhuis genomen..
[..]
Anderhalf jaar geleden..
Tof nummer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Over de muur, over het IJzeren Gordijn
Omdat ze soms in het westen
Soms ook in het oosten willen zijn
Waarom niet gewoon alles in 1 pagina?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg mag ik eventjes uitrusten ofzo. Jullie zijn alweer 2 pagina's verder!
Holy fuckquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef Janetje het volgende:
Is dat al anderhalf jaar geleden? Ik weet dat nog best heel goed eigenlijk. Dat was toch met je moeder het ziekenhuis in enzo?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
M'n huisgenootje kwam net thuis.. toen zijn we naar de dichtstbijzijnde huisarts gelopen.
Vanaf daar hebben we de taxi naar het ziekenhuis genomen..
[..]
Anderhalf jaar geleden..
Mwah dat is een ruime gok hoor. het kan ook iets korter geleden zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is dat al anderhalf jaar geleden? Ik weet dat nog best heel goed eigenlijk
Als ik het zo moet zeggen zou ik korter dan een jaar zeggen. November vorig jaar ofzo. Na die meet van ons en je wist al dat je naar Ierland ging enzo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah dat is een ruime gok hoor. het kan ook iets korter geleden zijn.
Je hebt een beter geheugen dan ik mien jong.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik het zo moet zeggen zou ik korter dan een jaar zeggen. November vorig jaar ofzo. Na die meet van ons en je wist al dat je naar Ierland ging enzo.
Ziekelijk soms. En dan ben ik wel iemand die in staat is z'n huissleutels te vergeten enzo. Draai het dan om, daar heb ik veel meer aanquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt een beter geheugen dan ik mien jong.
Niks mis met begaan zijn met je medemens, niet ziekelijk, het spreekt voor je.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ziekelijk soms. En dan ben ik wel iemand die in staat is z'n huissleutels te vergeten enzo. Draai het dan om, daar heb ik veel meer aan
Ja, maar nutteloze dingen jarenlang onthouden gaat wel wat ver hoor, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks mis met begaan zijn met je medemens, niet ziekelijk, het spreekt voor je.
voor het zelfde geld is het over 3 jaar wel belangrijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar nutteloze dingen jarenlang onthouden gaat wel wat ver hoor, wat mij betreft.
Zou jij hebben onthouden dat het vriendje van een oud-klasgenoot bij de Albert Heijn in Diemen werkt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
voor het zelfde geld is het over 3 jaar wel belangrijk
Ik wel, denk ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zou jij hebben onthouden dat het vriendje van een oud-klasgenoot bij de Albert Heijn in Diemen werkt?
oke das wel erg extreem iddquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zou jij hebben onthouden dat het vriendje van een oud-klasgenoot bij de Albert Heijn in Diemen werkt?
Ik weet Tal d'r geboorteDAGquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik wel, denk ik.
Maar data onthou ik nooit. Je kunt mij echt minstens 5x per jaar wijsmaken dat je jarig bent!
je bedoelt welke dag van de week? creapyquote:
Nou ja, het is vrijdag en ze is op de dertiende jarig, dus het is wel makkelijker danquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
je bedoelt welke dag van de week? creapy
nouja der loopt bij atak een vrijwilliger rond die er al 7 jaar werkt en die kan van zogoed als iedere band die ooit in atak gestaan heeft sinds hij daar werkt zeggen waneer dat was
das wel makkelijk te onthouden iddquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou ja, het is vrijdag en ze is op de dertiende jarig, dus het is wel makkelijker dan
Ik weet die van mij, omdat het een vrijdag was. Anders had ik het zeker weten nooit onthouden!quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou ja, het is vrijdag en ze is op de dertiende jarig, dus het is wel makkelijker dan
Maar ik ben wel ok met data. Als ik er maar íets van een ezelsbruggetje in kan ontdekken, weet ik het al.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
das wel makkelijk te onthouden idd
Doe die autisme test eens!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar ik ben wel ok met data. Als ik er maar íets van een ezelsbruggetje in kan ontdekken, weet ik het al.
Wat een toeval! ík ben 19 jaar oud!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had 19 voor die test
één minuutje te vroeg, schat!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:59 schreef Janetje het volgende:
9..
Ken ik over meepraten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef Chowi het volgende:
Hasj, paddo's, cocaïne, LSD, wiet en GHB.
Feel Good Hit of the Summer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef Chowi het volgende:
Hasj, paddo's, cocaïne, LSD, wiet en GHB.
Waar?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:11 schreef Chowi het volgende:
Yep, weer een BS-topic.
Nu nog even een platencontract vinden.quote:
Dat ga ik niet zeggen, want dan gaan jullie met z'n allen daar posten.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:29 schreef Chowi het volgende:
Wat is dat toch, Misstique?
Okay.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:09 schreef mcDavid het volgende:
Zal ik hier een foto posten van mijn neus?
Hehe!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je switcht van merk?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
Ik ga mn laatste Davidoff roken.
Ik ga mijn laatste woorden voor vandaag op dit forum typen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
Ik ga weer terug naar mn oude merk, ja.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar mn oude merk, ja.
In dat geval wacht ik nog even mijn neus hier in te steken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
Jij doet er een uur over om je neus te fotograferen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
In dat geval wacht ik nog even mijn neus hier in te steken.
Neen, ik wou alleen zeker weten dat het op prijs gesteld werd. Voor ik hem zou posten. En ik keek dus blijkbaar een poosje niet in dit topic.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij doet er een uur over om je neus te fotograferen?
Hai!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:10 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Ah, ok. Geloof ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neen, ik wou alleen zeker weten dat het op prijs gesteld werd. Voor ik hem zou posten. En ik keek dus blijkbaar een poosje niet in dit topic.
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we blij zijn dat je 'm niet van onderen hebt gefotografeerd.quote:
Ik ga ook maar eens naar bed. Misschien dat ik dan morgen wél optijd op kan staan om nog te ontbijten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ok. Geloof ik.
Ik begin gewoon moe te worden, echt belachelijk. Dat komt omdat ik vanochtend zo tyfus vroeg op was
Kan ik alsnog wel doen hoor!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we blij zijn dat je 'm niet van onderen hebt gefotografeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |