quote:Op maandag 18 september 2006 22:33 schreef Neleos het volgende:
Vast niet dat ze allemaal zwart-wit zijn.
Zegt me helemaal niets.quote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef Neleos het volgende:
Julian Casablancas is de zanger van welke band?
geenaam + 1quote:Op maandag 18 september 2006 22:50 schreef geenaam het volgende:
Lienelientje? Dan is het the strokes.
Daf heb ik vandaag nog wel even gezien. De rest weet ik nietquote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef geenaam het volgende:
Waar zijn eigenlijk al die mensen? Bwennie, Daf, Asmo, Stanley enz..?
Een maandje geleden waren die er altijd. Net als Lienelien en Jojoortje enzo...quote:Op maandag 18 september 2006 22:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daf heb ik vandaag nog wel even gezien. De rest weet ik niet![]()
Het wordt wel steeds rustiger hier ja, het zal wel komen doordat de vakantie is afgelopen.quote:Op maandag 18 september 2006 22:58 schreef geenaam het volgende:
[..]
Een maandje geleden waren die er altijd. Net als Lienelien en Jojoortje enzo...![]()
Ja, ik kom nu ook veeel minder..quote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds rustiger hier ja, het zal wel komen doordat de vakantie is afgelopen.
Daf is er nog wel eens, BwennieBren heeft de afgelopen week vooral van de zon genoten, Asmo heeft/had problemen met internet, Lienelien weet ik niet (zal t wel druk hebben), Stanley en Jojoortje zijn vooral met elkaar bezigquote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef geenaam het volgende:
Klinkt Portugees.quote:Op maandag 18 september 2006 22:56 schreef geenaam het volgende:
Wie is O Baixinho en wat betekent het?
Ik zit gewoon hier... Maar Fok! is Fok!king traag...quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef geenaam het volgende:
Ja, klopt... mijn 14-maands-"vakantie" eindigt gelukkig ook per begin oktoberquote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds rustiger hier ja, het zal wel komen doordat de vakantie is afgelopen.
Mooi toch..quote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, klopt... mijn 14-maands-"vakantie" eindigt gelukkig ook per begin oktober![]()
ja, de liefde hangt in de luchtquote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef geenaam het volgende:
Supersheep + 1
Jojoortje en Stanley? Heb ik wat gemist?
Aah, dan zien we binnenkort Haruhi weerquote:Op maandag 18 september 2006 23:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
En Jajong is weer stout geweest las ik in de mededelingenrubriek...
Dat kan altijd nog. Tenzij ik in de komende paar weken iets schandalig beters krijg aangeboden, natuurlijk.quote:Op maandag 18 september 2006 23:05 schreef geenaam het volgende:
[..]
Mooi toch..En kan je je oude baan weer oppikken of moet je nu andere werkzaamheden doen?
Cute..quote:Op maandag 18 september 2006 23:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ja, de liefde hangt in de lucht![]()
Intro van welk nummer?
doei dart
Maar met die kantooronzin kun je wel mooi betaald Fokken, doe ik ookquote:Op maandag 18 september 2006 23:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat kan altijd nog. Tenzij ik in de komende paar weken iets schandalig beters krijg aangeboden, natuurlijk.
Liefst iets in ploegen. Vaste nachtploeg is al goed genoeg. Als het even mogelijk is liefst met structureel overwerk. Maar vooral werk, dus geen kantooronzin.
Ik heb geen idee, hoe heet dat andere file-upload ding? die vergeet ik steeds en dan upload ik voortaan wel gewoon dubbelquote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef geenaam het volgende:
[..]
Cute..En waarom hoor ik daar niks van
Neleos +1quote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef Neleos het volgende:
Air - All I Need
Moet je naar school gaan..quote:Op maandag 18 september 2006 23:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar met die kantooronzin kun je wel mooi betaald Fokken, doe ik ook![]()
I know, maar ik ben nu dus begonnen met afstuderen, ik kon het niet langer uitstellenquote:Op maandag 18 september 2006 23:09 schreef geenaam het volgende:
[..]
Moet je naar school gaan..Dan kan je onbeperkt Fokken omdat je zo weinig les hebt.
geenaam + 1quote:Op maandag 18 september 2006 23:13 schreef geenaam het volgende:
Argentinie, Bolivia.
Ik zit examenklas.. Dus dat is sowieso niet zoveel les.quote:Op maandag 18 september 2006 23:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
I know, maar ik ben nu dus begonnen met afstuderen, ik kon het niet langer uitstellen![]()
Dat is nu juist mijn "probleem". Als ik echt dagelijks moet blijven stilzitten en enkel maar papiertjes van de linkerkant naar de rechterkant van m'n bureau zou moeten verhuizen, zou ik gillend gek worden. Ik wil werken, iets doen, de hele dag bezig zijn, aan het eind van de dienst moe maar voldaan zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 23:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar met die kantooronzin kun je wel mooi betaald Fokken, doe ik ook![]()
Ja, klopt. Dat was een mooi jaarquote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik zit examenklas.. Dus dat is sowieso niet zoveel les.
Dat is wel waar. Maar met een kantoorbaan kun je ook wel flink druk zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat is nu juist mijn "probleem". Als ik echt dagelijks moet blijven stilzitten en enkel maar papiertjes van de linkerkant naar de rechterkant van m'n bureau zou moeten verhuizen, zou ik gillend gek worden. Ik wil werken, iets doen, de hele dag bezig zijn, aan het eind van de dienst moe maar voldaan zijn.
Ik zou eigenlijk moeten gaan slapen, doe maar een slaapverwekkende vraag.quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef geenaam het volgende:
Categorie iemand? Heb geen inspiratie meer.
Robert Shirley Jensen?quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef geenaam het volgende:
Robert is al goed. En nu zijn naam in het midden..Hij heet Robert ....... Jensen.
Ik heb het ooit op de radio gehoord toen hij nog DJ was en dat is me zo bijgebleven omdat ik een Nederlandse naam had verwacht. Willem ofzoquote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef geenaam het volgende:
Faithz + 1 Hoe weet je dat?Ik heb het ooit een keer gelezen..
Je zit heel dichtbij, wet van bedrog: "Als iets mis kan gaan, dan gaat het mis - op het slechtst denkbare moment".quote:Op maandag 18 september 2006 23:32 schreef Neleos het volgende:
Alles waar je aan denkt dat niet zou moeten gebeuren, gebeurt juist.
Tja. Heb jij dat ook?quote:Op maandag 18 september 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Angst voor wormen.
Bwa... Kijk ook eens bij de registratiecodes van individuele vliegtuigen. Is in NL toch ook gewoon PH?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is daar nou weer de logica achter? In Het Koninkrijk der Nederlanden zit geen enkele P!
Nope.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
Onder de naam van de vader.
Ook al niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wilde gok: daar moet je zoeken op de laatste letter van iemands naam.
En da's wel juist. Gekke IJslanders...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:10 schreef wyccie het volgende:
Niet? zo werkt het wel bij de achternaam.
Dan gok ik maar dat je onder de voornaam moet kijken.
Dat is juist.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Groenland kwam aan zijn naam door een marketingtruc van een viking (ik dacht Erik de Rode). Die had het ontdekt, zag dat het niet veel was maar wilde toch gaaf overkomen en gaf het de naam Groenland om zo meer mensen er naar toe te lokken
Het waren net mensen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:19 schreef Schorpioen het volgende:
Godsamme, als je zelf Erik de Rode heet en je ontdekt een eiland en je noemt het Groenland heb je wel een vreemd gevoel voor humor hoor.
Dat is niet zo heel erg dom, zij was immers ook een model in die tijd. Ik vind ze wel wat op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:40 schreef NanKing het volgende:
Twyggie of zeg ik nu iets heel doms.
quote:'s great-great-great grandfather Judge
had settled after the American Revolution.
was the first to plead and win a case for the freedom of a black woman, Elizabeth Freeman, Mum Bett, under the Massachusetts Bill of Rights that declared all men to be born free and equal.
's mother was the daughter of Henry Wheeler de Forest (President of the Southern Pacific Railroad, and direct descendant of Jesse de Forest whose Dutch West India Company settled New Amsterdam). Her paternal grandfather was
, historian and acclained author.
's family has been long established in Massachusetts history, with members frequently painted by the artist John Singer Sargent. Her great-great-great grandfather, William Ellery, was a signator of the Declaration of Independence.
Yep!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Honolulu?
Neej dat is de op een na grootstequote:Op dinsdag 19 september 2006 01:25 schreef NanKing het volgende:
Texas?
Wel waar. Je hebt alleen even een andere naam van 'm gekregen:quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:45 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat allemaal mensen gemist werden door geenaam maar ik niet
quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef geenaam het volgende:
Is dat hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wel waar. Je hebt alleen even een andere naam van 'm gekregen:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat hetNee daar trap ik niet in, geenaam is me gewoon vergeten
Uit het oog uit het hart zeg maar
![]()
Woohoo!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:49 schreef NrSiX het volgende:
Schorpioen +1
Laten we hopen op de light variant. En dat ik niks engs in het ziekenhuis opgepikt hebquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vogelgriep of de "light"-variant?
Achjaquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Offer?
Jeejquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:28 schreef Schorpioen het volgende:
Goed genoeg Yuri. Het gaat om de Musical Offering, beluister het eens want het is erg mooi!
Yurithemaster + 1
Nu ga ik lekker maffen, weltrusten iedereen!
Gooitzen+1quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:16 schreef Gooitzen het volgende:
Is het Baker? Nog steeds geen idee...
quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef geenaam het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:11 schreef tong80 het volgende:
In welke film had Hans Bouwens een prominente rol?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:16 schreef Gooitzen het volgende:
Is het Baker? Nog steeds geen idee...
Volgens mij is dat geen antwoord op de vraag en klopt het antwoord dat jezelf geeft niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gooitzen+1
George Baker iid in Pulp Fiction.
Nee, Reservoir Dogsquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gooitzen+1
George Baker iid in Pulp Fiction.
De bassist van Metalicaquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:03 schreef AgentSteel het volgende:
welke andere?
DIe was al afgekeurd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:57 schreef Neleos het volgende:
Morgen![]()
Die muze van Any Warhol is Nico trouwens.
Zegt me helemaal niks, maar stel maar een nieuwe vraag dan, als je wil...quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:43 schreef Etcetera het volgende:
ik weet de Warhol muze vraagdat model was Sedgewick
willen wel, maar kunnen niet zit namelijk in m'n lesquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niks, maar stel maar een nieuwe vraag dan, als je wil...
Ha. Terug in Nederland?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:45 schreef Nembrionic het volgende:
mogguh!
Nee, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Morgen![]()
Is er al een nieuwe vraag?
Het had er een beetje mee te maken maar dat is niet het goede antwoordquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:29 schreef Etcetera het volgende:
Dat had iets te maken met het geloof geloof ik
Ook niet maar de zondagsrust had er iets mee te makenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:35 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Omdat men dan de dag van tevoren geen voorbereidingen kon treffen ivm de zondagsrust?
Dat reken ik goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:38 schreef Etcetera het volgende:
mensen konden niet op tijd zijn omdat ze niet eerder weg mochten ivm de zondagsrust
quote:De maandag was echter geen ideale dag. Voor een groot aantal kamerleden uit afgelegen delen van het land, was het moeilijk om op maandag tijdig in Den Haag te zijn. Om te voorkomen dat zij op zondag moesten reizen (zondagsrust), werd bij de grondwetswijziging van 1887 de maandag vervangen door de dinsdag.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:44 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
5 jaar ?
Doeiquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]klopt
wordt vaker niet dan wel gegeven btw
ik ga trouwens
Neleos +1quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:53 schreef Neleos het volgende:
Steelers Wheel - Stuck In The Middle With You
Hans Bouwensquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:02 schreef Neleos het volgende:
Wat is de echte naam van George Baker?
Ohjaquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:05 schreef DSanka het volgende:
Kwam de naam net bovenaan deze pagina tegen.
nope, dat is een planeetquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:11 schreef Faithz het volgende:
Mecurius?
Correct! Isabeau +1quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Dat is Titan
+1 NoSigarquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:35 schreef NoSigar het volgende:
Keulen
reken ik goed, het was inderdaad de verjaardag van Prins Willem V. In die tijd was er een twist over het behoud van het koninklijk huis. Het pro-kamp heeft om zijn standpunt extra kracht bij te zetten de verjaardag omgezet in een terugkerende feestdag: Prinsjesdag (waarmee later de Staten Generaal werden geopend).quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Het was oorspronkelijk de verjaardag van prins Willem V, te vergelijken met koninginnedag nu. Hoe dat vervolgens de opening van het parlementaire jaar werd weet ik niet.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:17 schreef Isabeau het volgende:
en ik dacht als kind dat mijn vader ook een nummer moest hebben, want die heette ook Willem...
Gedeeltelijk goed, nu nog een diersoortquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:23 schreef PatriotOnline het volgende:
ik weet het, te voor de hand liggend, maar ik gooi hem er maar in:
Prins Bernard?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef NoSigar het volgende:
Giftige naaktslak?
De naam van het dier! Niet alleen de soort. Hoe heet het dier? Een...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:29 schreef PatriotOnline het volgende:
aap?
Kijk, zoiets. Maar het is geen konijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:30 schreef Berkery het volgende:
Prins Bernard Konijn?
Het is wel een diersoort hè. Niet zo van: "Kijk, ik heb een leuke Bernard gevangen"quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:35 schreef NanKing het volgende:
Bernard?
Jaaa!!! Een Bernardaapje Callicebus bernhardiquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:35 schreef NoSigar het volgende:
bernard-aap?
Die zou er wel moeten zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:36 schreef Neleos het volgende:
Bernarend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |