Dat is nu juist mijn "probleem". Als ik echt dagelijks moet blijven stilzitten en enkel maar papiertjes van de linkerkant naar de rechterkant van m'n bureau zou moeten verhuizen, zou ik gillend gek worden. Ik wil werken, iets doen, de hele dag bezig zijn, aan het eind van de dienst moe maar voldaan zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 23:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar met die kantooronzin kun je wel mooi betaald Fokken, doe ik ook![]()
Ja, klopt. Dat was een mooi jaarquote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik zit examenklas.. Dus dat is sowieso niet zoveel les.
Dat is wel waar. Maar met een kantoorbaan kun je ook wel flink druk zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat is nu juist mijn "probleem". Als ik echt dagelijks moet blijven stilzitten en enkel maar papiertjes van de linkerkant naar de rechterkant van m'n bureau zou moeten verhuizen, zou ik gillend gek worden. Ik wil werken, iets doen, de hele dag bezig zijn, aan het eind van de dienst moe maar voldaan zijn.
Ik zou eigenlijk moeten gaan slapen, doe maar een slaapverwekkende vraag.quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef geenaam het volgende:
Categorie iemand? Heb geen inspiratie meer.
Robert Shirley Jensen?quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef geenaam het volgende:
Robert is al goed. En nu zijn naam in het midden..Hij heet Robert ....... Jensen.
Ik heb het ooit op de radio gehoord toen hij nog DJ was en dat is me zo bijgebleven omdat ik een Nederlandse naam had verwacht. Willem ofzoquote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef geenaam het volgende:
Faithz + 1 Hoe weet je dat?Ik heb het ooit een keer gelezen..
Je zit heel dichtbij, wet van bedrog: "Als iets mis kan gaan, dan gaat het mis - op het slechtst denkbare moment".quote:Op maandag 18 september 2006 23:32 schreef Neleos het volgende:
Alles waar je aan denkt dat niet zou moeten gebeuren, gebeurt juist.
Tja. Heb jij dat ook?quote:Op maandag 18 september 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Angst voor wormen.
Bwa... Kijk ook eens bij de registratiecodes van individuele vliegtuigen. Is in NL toch ook gewoon PH?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is daar nou weer de logica achter? In Het Koninkrijk der Nederlanden zit geen enkele P!
Nope.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
Onder de naam van de vader.
Ook al niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wilde gok: daar moet je zoeken op de laatste letter van iemands naam.
En da's wel juist. Gekke IJslanders...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:10 schreef wyccie het volgende:
Niet? zo werkt het wel bij de achternaam.
Dan gok ik maar dat je onder de voornaam moet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |