Misschien heb je gewoon ongelijk?quote:Op zondag 24 september 2006 12:32 schreef twi het volgende:
Ik zal er wel over ophouden dan, je kunt betere discussies houden met een muur.
Als iemand een gebroken been heeft hoort dat niet bij het spel.quote:Op zondag 24 september 2006 11:09 schreef kingmob het volgende:
Het is denk ik ook een dieper verschil van mening. Ik vind het namenlijk niet onsportief. Als er niks op het spel staat is het vanzelfsprekend, maar bij een doelpoging ga je wat mij betreft gewoon door. Zo'n blessure hoort gewoon bij de factoren van het spel die lastig/niet te beinvloeden zijn maar veel gevolgen hebben wat mij betreft.
Dat doen wij alleenquote:Op zondag 24 september 2006 12:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Als iemand een gebroken been heeft hoort dat niet bij het spel.
PSV had ook NA het doelpunt toen duidelijk was dat het echt mis was toe kunnen geven dat het onsportief was geweest en ADO de vrije doortocht kunnen geven. Dat zou ook niet voor het eerst zijn dat een team dat zou doen.
Ik wou het net zeggen, een arbiter kan toch op elk moment het spel stil leggen?quote:Op zondag 24 september 2006 12:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon ongelijk?![]()
Zelfs Frans Adelaar nam het PSV niet kwalijk, maar de scheidsrechter.
En beslist hebben wequote:Op zondag 24 september 2006 12:47 schreef twi het volgende:
Ja, zo kom je makkelijk onder die verantwoordelijkheid uit inderdaad. Kom op zeg, in 99 van de 100 gevallen beslist de ploeg in balbezit over dit soort dingen.
Wat lul je allemaal. Niemand van ADO, op Bosschaart na, had in de gaten wat er aan de hand was, laat staan dat die 2 aanvallers in de gaten hadden wat er aan de hand was, die zijn alleen bezig met scoren. Als heel ADO met de handen omhoog gebaarde dan had Koné die omhaal vast wel gelaten voor wat het wasquote:Op zondag 24 september 2006 12:47 schreef twi het volgende:
Ja, zo kom je makkelijk onder die verantwoordelijkheid uit inderdaad. Kom op zeg, in 99 van de 100 gevallen beslist de ploeg in balbezit over dit soort dingen.
Jonge je ziet dat been toch bungelen? Zelfs op tv kan je dat duidelijk zien.quote:Op zondag 24 september 2006 12:53 schreef WooZ het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen hier nou ligt te bashen, de diagnose "gebroken been" kwam pas na een kwartier ofzo 'vanuit de catacomben', dus hoe kan het ooit dat Koné of Tardelli dat gezien heeft. In 999 van de 1000 gevallen verstapt die keeper zich gewoon en als je die bal vanaf 1 meter in kan koppen zal je dan echt niet stoppen
maarja, laten we er maar over op houden..... 3 puntenen zo maar eens Roda kijken
Van mij verdien jij gelijk een ban!quote:Op zondag 24 september 2006 14:02 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
als ik jou ooit tegen komt stomp ik je gelijk neer, lompe kut mongool
Gaan jullie maar vast liedjes bedenken voor Kluivert met PSV - Ado.quote:Op zondag 24 september 2006 14:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Van mij verdien jij gelijk een ban!
Verder was het een diep maar dan ook een diep trieste actie van Psv, Koeman en Knvb ( had eigenlijk ook niets anders verwacht van hun ). Als er spelers roepen (erg duidelijk) dat je moet stoppen met spelen en zelf lekker doorgaat en dan ook nog gaat zitten juichen bij een doelpunt verdien je naar mijn mening een schorsing voor de rest van je leven. Voor de rest heb ik er geen woorden over....
Wie is iedereen dan?quote:Op zondag 24 september 2006 14:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Verder was het een diep maar dan ook een diep trieste actie van Psv, Koeman en Knvb ( had eigenlijk ook niets anders verwacht van hun ). Als er spelers roepen (erg duidelijk) dat je moet stoppen met spelen en zelf lekker doorgaat en dan ook nog gaat zitten juichen bij een doelpunt verdien je naar mijn mening een schorsing voor de rest van je leven. Voor de rest heb ik er geen woorden over....
Ja iedereen op het veld zag natuurlijk meteen na de ongelukkige botsing dat het mis was...? NEE niemand zag het !quote:Op zondag 24 september 2006 14:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wat een zielige mensen hier in deze topic. Je ziet genoeg mensen/spelers schreeuwen dat ze moeten stoppen. Volgens mij moet er toch echt een belletje gaan rinkelen dat er iets aan de hand is als de Ado verdedigers niet voluit gaan en zeggen dat je moeten stoppen en je de keeper niet terug ziet rennen.quote:Op zondag 24 september 2006 14:19 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Ja iedereen op het veld zag natuurlijk meteen na de ongelukkige botsing dat het mis was...? NEE niemand zag het !
misschien alleen bosschaart, het is doodnormaal dat men dan dus gewoon doorspeelt.
ga in godsnaam ergens anders janken met je eerste divisie club![]()
Huiliequote:Op zondag 24 september 2006 14:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wat een zielige mensen hier in deze topic. Je ziet genoeg mensen/spelers schreeuwen dat ze moeten stoppen. Volgens mij moet er toch echt een belletje gaan rinkelen dat er iets aan de hand is als de Ado verdedigers niet voluit gaan en zeggen dat je moeten stoppen en je de keeper niet terug ziet rennen.
Het zou mij in ieder geval niet verbazen als dit tegen de Joden was geweest dat ze wel waren gestopt. Mijn respect voor dit club is vanaf vandaag helemaal weg.
Dan ben ik dat maar. Ado komt hier wel overheen, ik verheug me nu in ieder geval al op 30 december.quote:
Wanneer het ADO-publiek ruim in de minderheid is, en waarschijnlijk met een 3-0 nederlaag naar huis wordt gestuurd?quote:Op zondag 24 september 2006 14:40 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dan ben ik dat maar. Ado komt hier wel overheen, ik verheug me nu in ieder geval al op 30 december.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |