abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2006 @ 12:32:22 #176
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42090008
Ze was bang dat jij teveel door zou krijgen

Ik zal er wel over ophouden dan, je kunt betere discussies houden met een muur.
pi_42090068
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:32 schreef twi het volgende:
Ik zal er wel over ophouden dan, je kunt betere discussies houden met een muur.
Misschien heb je gewoon ongelijk?

Zelfs Frans Adelaar nam het PSV niet kwalijk, maar de scheidsrechter.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 september 2006 @ 12:36:39 #178
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_42090083
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:09 schreef kingmob het volgende:
Het is denk ik ook een dieper verschil van mening. Ik vind het namenlijk niet onsportief. Als er niks op het spel staat is het vanzelfsprekend, maar bij een doelpoging ga je wat mij betreft gewoon door. Zo'n blessure hoort gewoon bij de factoren van het spel die lastig/niet te beinvloeden zijn maar veel gevolgen hebben wat mij betreft.
Als iemand een gebroken been heeft hoort dat niet bij het spel.

PSV had ook NA het doelpunt toen duidelijk was dat het echt mis was toe kunnen geven dat het onsportief was geweest en ADO de vrije doortocht kunnen geven. Dat zou ook niet voor het eerst zijn dat een team dat zou doen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 24 september 2006 @ 12:39:45 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42090126
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:36 schreef Doc het volgende:

[..]

Als iemand een gebroken been heeft hoort dat niet bij het spel.

PSV had ook NA het doelpunt toen duidelijk was dat het echt mis was toe kunnen geven dat het onsportief was geweest en ADO de vrije doortocht kunnen geven. Dat zou ook niet voor het eerst zijn dat een team dat zou doen.
Dat doen wij alleen Frans Adelaar was op de persconferentie gewoon politiek correct. In het interview met Tele2 was hij wat minder mild, maar hij heeft het op dat moment slechter kunnen zien dan a) de spelers die in de buurt stonden en b) de kijkers.
pi_42090138
Ik ben ook een PSV-fan
Brutal. Fucking. Metal.
pi_42090152
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:35 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Misschien heb je gewoon ongelijk?

Zelfs Frans Adelaar nam het PSV niet kwalijk, maar de scheidsrechter.
Ik wou het net zeggen, een arbiter kan toch op elk moment het spel stil leggen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 24 september 2006 @ 12:47:17 #182
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42090245
Ja, zo kom je makkelijk onder die verantwoordelijkheid uit inderdaad. Kom op zeg, in 99 van de 100 gevallen beslist de ploeg in balbezit over dit soort dingen.
pi_42090348
Ik snap niet waarom iedereen hier nou ligt te bashen, de diagnose "gebroken been" kwam pas na een kwartier ofzo 'vanuit de catacomben', dus hoe kan het ooit dat Koné of Tardelli dat gezien heeft. In 999 van de 1000 gevallen verstapt die keeper zich gewoon en als je die bal vanaf 1 meter in kan koppen zal je dan echt niet stoppen

maarja, laten we er maar over op houden..... 3 punten en zo maar eens Roda kijken
pi_42090385
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:47 schreef twi het volgende:
Ja, zo kom je makkelijk onder die verantwoordelijkheid uit inderdaad. Kom op zeg, in 99 van de 100 gevallen beslist de ploeg in balbezit over dit soort dingen.
En beslist hebben we .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42090435
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:47 schreef twi het volgende:
Wat lul je allemaal. Niemand van ADO, op Bosschaart na, had in de gaten wat er aan de hand was, laat staan dat die 2 aanvallers in de gaten hadden wat er aan de hand was, die zijn alleen bezig met scoren. Als heel ADO met de handen omhoog gebaarde dan had Koné die omhaal vast wel gelaten voor wat het was . De enige die fout zat was Luinge.
pi_42091062
Plus mensen, vergeet niet dat Koné te dom is om zijn eigen veters te strikken en Tardelli waarschijnlijk weet dat datzelfde voor Bosschaart geldt. Zou jij dan stoppen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_42091130
edit doe normaal

[ Bericht 97% gewijzigd door Da_Sandman op 24-09-2006 15:15:54 ]
Nothing to see here, carry on
pi_42091289
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:53 schreef WooZ het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen hier nou ligt te bashen, de diagnose "gebroken been" kwam pas na een kwartier ofzo 'vanuit de catacomben', dus hoe kan het ooit dat Koné of Tardelli dat gezien heeft. In 999 van de 1000 gevallen verstapt die keeper zich gewoon en als je die bal vanaf 1 meter in kan koppen zal je dan echt niet stoppen

maarja, laten we er maar over op houden..... 3 punten en zo maar eens Roda kijken
Jonge je ziet dat been toch bungelen? Zelfs op tv kan je dat duidelijk zien.

Maar die hele discussie over dat stil leggen van het spel begint saai te worden.
lollig
pi_42091308
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:02 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

als ik jou ooit tegen komt stomp ik je gelijk neer, lompe kut mongool
Van mij verdien jij gelijk een ban!

Verder was het een diep maar dan ook een diep trieste actie van Psv, Koeman en Knvb ( had eigenlijk ook niets anders verwacht van hun ). Als er spelers roepen (erg duidelijk) dat je moet stoppen met spelen en zelf lekker doorgaat en dan ook nog gaat zitten juichen bij een doelpunt verdien je naar mijn mening een schorsing voor de rest van je leven. Voor de rest heb ik er geen woorden over....
pi_42091333
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:10 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Verder was het een diep maar dan ook een diep trieste actie van Psv, Koeman en Knvb ( had eigenlijk ook niets anders verwacht van hun ). Als er spelers roepen (erg duidelijk) dat je moet stoppen met spelen en zelf lekker doorgaat en dan ook nog gaat zitten juichen bij een doelpunt verdien je naar mijn mening een schorsing voor de rest van je leven. Voor de rest heb ik er geen woorden over....
Gaan jullie maar vast liedjes bedenken voor Kluivert met PSV - Ado.
lollig
pi_42091390
quote:

[..]

Wie is iedereen dan?
Het publiek?
Want in de samenvatting kan ik alleen Bosschaart zien die er op reageert.
pi_42091503
quote:

[..]

Ja iedereen op het veld zag natuurlijk meteen na de ongelukkige botsing dat het mis was...? NEE niemand zag het !
misschien alleen bosschaart, het is doodnormaal dat men dan dus gewoon doorspeelt.

ga in godsnaam ergens anders janken met je eerste divisie club
pi_42091694
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:19 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Ja iedereen op het veld zag natuurlijk meteen na de ongelukkige botsing dat het mis was...? NEE niemand zag het !
misschien alleen bosschaart, het is doodnormaal dat men dan dus gewoon doorspeelt.

ga in godsnaam ergens anders janken met je eerste divisie club
Wat een zielige mensen hier in deze topic. Je ziet genoeg mensen/spelers schreeuwen dat ze moeten stoppen. Volgens mij moet er toch echt een belletje gaan rinkelen dat er iets aan de hand is als de Ado verdedigers niet voluit gaan en zeggen dat je moeten stoppen en je de keeper niet terug ziet rennen.

Het zou mij in ieder geval niet verbazen als dit tegen de Joden was geweest dat ze wel waren gestopt. Mijn respect voor deze club is vanaf vandaag helemaal weg.
pi_42091744
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:28 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Wat een zielige mensen hier in deze topic. Je ziet genoeg mensen/spelers schreeuwen dat ze moeten stoppen. Volgens mij moet er toch echt een belletje gaan rinkelen dat er iets aan de hand is als de Ado verdedigers niet voluit gaan en zeggen dat je moeten stoppen en je de keeper niet terug ziet rennen.

Het zou mij in ieder geval niet verbazen als dit tegen de Joden was geweest dat ze wel waren gestopt. Mijn respect voor dit club is vanaf vandaag helemaal weg.
Huilie
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_42091895
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:30 schreef dndiek het volgende:

[..]

Huilie
Dan ben ik dat maar. Ado komt hier wel overheen, ik verheug me nu in ieder geval al op 30 december.
pi_42091974
De frustratie in het Haagse kamp over de gang van zaken werden gebotvierd op Roy Beerens, de vervanger van Kluivert. Said Bakkati was de eerste die de jonge PSV-aanvaller te grazen nam, zonder dat er een straf volgde. Dat was ook het geval bij een vliegende tackle van Christiaan Kum.

PSV heeft gewoon sportief gespeeld, dat kan je van ADO niet zeggen. En die schele kut Luinge trekt altijd partij voor die gefrustreerde klote ploeg uit den haag. Kone kon niks doen aan die breuk, maar wat doen die kut hagezen? die komen met missellijke tackle's die rood verdienen !
  zondag 24 september 2006 @ 14:54:16 #197
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_42092070
Tardelli en Kone valt niets te verwijten... ze gaan voor de goal, en hebben zodoende ook alleen maar oog voor de goal. Ze spreken de taal niet of niet goed dus wat Ado spelers roepen kan voor hen net zo goed als appelleren voor buitenspel oid overkomen.

Een grensrechter kan vlaggen, en een scheidsrechter kan affluiten, dus Luinge valt alles te verwijten. Ook het uit de hand lopen van de Ado overtredingen daarna... leek wel oftie niet meer durfde te fluiten tegen Ado.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_42092085
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:40 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Dan ben ik dat maar. Ado komt hier wel overheen, ik verheug me nu in ieder geval al op 30 december.
Wanneer het ADO-publiek ruim in de minderheid is, en waarschijnlijk met een 3-0 nederlaag naar huis wordt gestuurd?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  † In Memoriam † zondag 24 september 2006 @ 15:04:29 #199
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42092218
edit van quote

[ Bericht 97% gewijzigd door Da_Sandman op 24-09-2006 15:21:24 ]
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † zondag 24 september 2006 @ 15:04:29 #200
135486 Manu82
How you doin'?